abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 11 december 2014 @ 10:54:52 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_147477585
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:53 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Taylor O+
Je wordt steeds onduidelijker.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_147477902
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:52 schreef tong80 het volgende:

[..]

:? Wat bedoel je ? Post eens normaal Nederlands.

Ok
pi_147477970
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 05:13 schreef Doublepain(dubbele pijn) het volgende:

[..]

Volgensmij is voetbal 1 spel. Ander voetbal leren :')

Uh ja ok
:D Is dit Nederlands?
pi_147478111
Het is bijna poëtisch moet ik eerlijk zeggen.
pi_147480175
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Leg eens uit. Cruijff verloor tijdens zijn debuut in de eredivisie en iedereen weet nog welke wedfstrijd het was.

Cruijff scoorde. Zivkovic hoefde z'n shirt niet eens te wassen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_147482401
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Leg eens uit. Cruijff verloor tijdens zijn debuut in de eredivisie en iedereen weet nog welke wedfstrijd het was.

Voor een veelbelovende speler was het een beetje kleurloos debuut tegen een weinig aansprekende tegenstander... Maargoed, maakt verder geen kut uit. :P
-nee-
  Forum Admin donderdag 11 december 2014 @ 16:08:49 #232
35723 crew  GGMM
pi_147485399
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 05:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Volgensmij is voetbal 1 spel. Ander voetbal leren :')

Uh ja ok
Uh ja, als je op de counter speelt moet je andere dingen kunnen dan wanneer je in een kleine ruimte speelt. Ajax speelt positievoetbal. Als je dat niet snapt...

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 05:51 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ja, Suarez is daar helemaal verneukt inderdaad.

:')
Suarez was een uitzonderlijk groot talent, die het overal wel gered had.

Daarnaast heeft hij net als Zivkovic slechts één jaar bij Groningen gespeeld, dus je vergelijking is sowieso een beetje mank.

quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:23 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

In Groningen gebruiken ze de handen bij het voetbal ofzo?
haha xD

Zie hierboven.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_147490069
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Uh ja, als je op de counter speelt moet je andere dingen kunnen dan wanneer je in een kleine ruimte speelt. Ajax speelt positievoetbal. Als je dat niet snapt...

[..]

Suarez was een uitzonderlijk groot talent, die het overal wel gered had.

Daarnaast heeft hij net als Zivkovic slechts één jaar bij Groningen gespeeld, dus je vergelijking is sowieso een beetje mank.

[..]

haha xD

Zie hierboven.
Ben het toch niet mee eens, Ajax heeft alle soorten spitsen gehad, nooit echt 1 type voor het systeem. Dus niet eens met je stelling. Zivkovic moet gewoon lekker in zijn vel zitten en veel minuten maken, dat is de basis van het succes van een succesvolle spits. Tevens leert hij zeker wel dingen wat bij ajax volgens jou niet relevant zijn. Alleen is het verschil dat je bij Ajax moet presteren en bij Groningen het niet uit maakt als je even in een dip zit. Vooral op zo´n leeftijd is 2 jaartjes Groningen nog een goede keus.
  Forum Admin donderdag 11 december 2014 @ 18:49:25 #234
35723 crew  GGMM
pi_147490182
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 18:44 schreef Doublepain het volgende:
Ben het toch niet mee eens, Ajax heeft alle soorten spitsen gehad, nooit echt 1 type voor het systeem. Dus niet eens met je stelling
Er zijn ook genoeg spitsen bij Ajax mislukt. Degene die wel slaagde waren vrijwel altijd voetbal sterke spitsen. Af en toe een goede afmaker. Nooit snelle spitsen die op de counter loeren.

quote:
Zivkovic moet gewoon lekker in zijn vel zitten en veel minuten maken
Hij maakt genoeg minuten bij Ajax 2 :)
En heeft nu zelfs z'n debuut in de Champions League gemaakt.

quote:
. Tevens leert hij zeker wel dingen wat bij ajax volgens jou niet relevant zijn
Wat bedoel je? :?

quote:
Alleen is het verschil dat je bij Ajax moet presteren en bij Groningen het niet uit maakt als je even in een dip zit. Vooral op zo´n leeftijd is 2 jaartjes Groningen nog een goede keus.
Niet mee eens. Een topspeler hoort zo snel mogelijk met dit soort druk omte kunnen gaan. Langer bij een club spelen waarbij druk niet relevant is is juist helemaal niet goed voor de ontwikkeling van zo'n speler.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_147490555
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg spitsen bij Ajax mislukt. Degene die wel slaagde waren vrijwel altijd voetbal sterke spitsen. Af en toe een goede afmaker. Nooit snelle spitsen die op de counter loeren.

[..]

Hij maakt genoeg minuten bij Ajax 2 :)
En heeft nu zelfs z'n debuut in de Champions League gemaakt.

[..]

Wat bedoel je? :?

[..]

Niet mee eens. Een topspeler hoort zo snel mogelijk met dit soort druk omte kunnen gaan. Langer bij een club spelen waarbij druk niet relevant is is juist helemaal niet goed voor de ontwikkeling van zo'n speler.
Zijn zeker genoeg mislukt, maar als je El Hamdaoi, Huntelaar en een Suarez met elkaar vergelijkt zijn het 3 verschillende types. El Ham die altijd 1 actie heeft binnen of buiten de 16 en altijd goed meespeelt, Huntelaar die buiten de 16 niks kan maar erin de ideale targetman is en Suarez die overal doorheen suist een egoist en een doelpuntenmaker bij ajax, alle 3 toch wel succesvol bij Ajax, El Ham misschien minder maar dat lag meer aan zijn persoonlijkheid.

Bij Ajax 2 minuten maken, nee maar dat is toch een ervaring hé, voor 300 man spelen, spelers ver onder zijn niveau om zich heen, tegenstanders van het niveau FC Knudee dan kan die beter op zaalvoetbal, dan leert ie veel meer dan bij Ajax 2.

Hij leert oa het feit dat hij een team kan dragen, dat hij de persoon is waar het team omheen draait. Dat zal bij Ajax nog lang niet gebeuren op zo´n manier. Bij Groningen veel eerder en zeer leerzaam voor hem.
  Forum Admin donderdag 11 december 2014 @ 19:08:13 #236
35723 crew  GGMM
pi_147490754
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:02 schreef Doublepain het volgende:
Zijn zeker genoeg mislukt, maar als je El Hamdaoi, Huntelaar en een Suarez met elkaar vergelijkt zijn het 3 verschillende types. El Ham die altijd 1 actie heeft binnen of buiten de 16 en altijd goed meespeelt, Huntelaar die buiten de 16 niks kan maar erin de ideale targetman is en Suarez die overal doorheen suist een egoist en een doelpuntenmaker bij ajax, alle 3 toch wel succesvol bij Ajax, El Ham misschien minder maar dat lag meer aan zijn persoonlijkheid.
Ik zeg ook niet dat slechts één type spits bij Ajax slaagt. Ik zeg dat hij relevante dingen moet leren binnen het Ajax-systeem dat bij zowel Ajax als Ajax 2 gespeeld wordt. Daardoor is de ervaring die hij nu opdoet relevanter dan die bij Groningen.

quote:
Bij Ajax 2 minuten maken, nee maar dat is toch een ervaring hé, voor 300 man spelen, spelers ver onder zijn niveau om zich heen, tegenstanders van het niveau FC Knudee dan kan die beter op zaalvoetbal, dan leert ie veel meer dan bij Ajax 2.
De spelers bij Ajax 2 zijn allemaal redelijk vergelijkbaar met zijn niveau. Kishna heeft daar ook genoeg minuten gemaakt dit seizoen, bijvoorbeeld. D ie speelt nu prima in het eerste. De tegenstanders zijn oko nog eens relevant; want ondanks dat ze niet van zijn niveau zijn wellicht zullen ze altijd tegen Ajax zeer verdedigend spelen, waardoor er weinig ruimte is. Precies het aspect dat relevant is om mee te oefenen en precies iets wat bij Groningen anders is.

quote:
Hij leert oa het feit dat hij een team kan dragen, dat hij de persoon is waar het team omheen draait
Denk dat dat wel meevalt. Jij doet nu net alsof hij verreweg de beste is van dat elftal. Klaassen, El Ghazi, Kishna en Andersen hebben daar allemaal niet zo heel lang geleden constant minuten gemaakt en die doen het nu allemaal erg goed in het eerste. Zie niet in waarom dit bij Zivovic anders zou moeten zijn.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_147506044
GGMM, ik snap dat je de Ajax-visie wil verdedigen maar dit lijkt me toch echt een verloren jaar. Hij speelt nu tegen verdedigers van het kaliber, ja welk kaliber? Het zijn allemaal tamzakken in de Jupiler League. Het is een competitie waarin matige spitsen die net overkomen van de amateurs er twintig inrammen en dan bij AZ compleet door het ijs zakken.

Ik blijf erbij dat, ongeacht het systeem, het beter was geweest als Zivkovic ervaring had opgedaan in het uitvechten van duels (want daar gaat het uiteindelijk om, je duels winnen) met verdedigers die slimmer en sterker zijn. Want nu ben je eigenlijk twee jaar kwijt met Zivkovic. Namelijk dit jaar, waarin hij niks nieuws leert, behalve misschien een stukje positiespel. En volgend jaar als Zivkovic bij de A-selectie komt, zal blijken dat hij in de duels tegen ervaren verdedigers nog niet slim genoeg is. Dan zal hij dat jaar dus op de bank belanden met sowieso Milik voor zich. Of je moet hem dat jaar ook weer uit de A-selectie laten maar dan zou ik 'm toch echt naar een Eredivisie-club sturen. Maarja, dan is dit jaar bij Jong Ajax ook weer minder waard geweest.

Laten we wel wezen, deze constructie lijkt me niet voor herhaling vatbaar.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_147510251
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 06:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
GGMM, ik snap dat je de Ajax-visie wil verdedigen maar dit lijkt me toch echt een verloren jaar. Hij speelt nu tegen verdedigers van het kaliber, ja welk kaliber? Het zijn allemaal tamzakken in de Jupiler League. Het is een competitie waarin matige spitsen die net overkomen van de amateurs er twintig inrammen en dan bij AZ compleet door het ijs zakken.

Ik blijf erbij dat, ongeacht het systeem, het beter was geweest als Zivkovic ervaring had opgedaan in het uitvechten van duels (want daar gaat het uiteindelijk om, je duels winnen) met verdedigers die slimmer en sterker zijn. Want nu ben je eigenlijk twee jaar kwijt met Zivkovic. Namelijk dit jaar, waarin hij niks nieuws leert, behalve misschien een stukje positiespel. En volgend jaar als Zivkovic bij de A-selectie komt, zal blijken dat hij in de duels tegen ervaren verdedigers nog niet slim genoeg is. Dan zal hij dat jaar dus op de bank belanden met sowieso Milik voor zich. Of je moet hem dat jaar ook weer uit de A-selectie laten maar dan zou ik 'm toch echt naar een Eredivisie-club sturen. Maarja, dan is dit jaar bij Jong Ajax ook weer minder waard geweest.

Laten we wel wezen, deze constructie lijkt me niet voor herhaling vatbaar.
Siggy wint meer duels dan Milik volgens statistieken.

Wie heb jij liever?

En Siggy is nu geblesseerd dus mensen die zelfs nu nog klagen zijn een beetje dom, je hoort gewoon altijd twee spitsen achter de hand te hebben. Als we Zivkovic hadden uitgeleend (ik ben het trouwens volledig met GGMM eens) dan hadden we nu een spitsenprobleem gehad mocht er iets gebeuren met Milik of hij een wedstrijdje niet fit zijn.
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 december 2014 @ 13:13:14 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_147512257
quote:

[..]

Ben het toch niet mee eens, Ajax heeft alle soorten spitsen gehad, nooit echt 1 type voor het systeem. Dus niet eens met je stelling. Zivkovic moet gewoon lekker in zijn vel zitten en veel minuten maken, dat is de basis van het succes van een succesvolle spits. Tevens leert hij zeker wel dingen wat bij ajax volgens jou niet relevant zijn. Alleen is het verschil dat je bij Ajax moet presteren en bij Groningen het niet uit maakt als je even in een dip zit. Vooral op zo´n leeftijd is 2 jaartjes Groningen nog een goede keus.
Ha ha ha ha :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:18:17 #240
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_147512439
Jullie hebben wel tijd zeg voor die lap tekst
graag op anoniem
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 december 2014 @ 13:20:24 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_147512506
Dit gaat nergens over. Hoe oud was Kieft toen ie europees topscorer van het jaar werd. Hij schuivde even op en van Basten schoof aan. Hoe oud was die toen ie voor het eerst dertig doelpunten maakte.
Van Persie ging voor bijna niks naar Arsenal. Het Feijenoord bestuur vond dat ie moeilijk handelbaar was. :D Weten ze bij Feijenoord veel van goede voetballers. Miljoentje of 50 misgelopen. :D

pi_147518759
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:20 schreef tong80 het volgende:
Dit gaat nergens over. Hoe oud was Kieft toen ie europees topscorer van het jaar werd. Hij schuivde even op en van Basten schoof aan. Hoe oud was die toen ie voor het eerst dertig doelpunten maakte.
Van Persie ging voor bijna niks naar Arsenal. Het Feijenoord bestuur vond dat ie moeilijk handelbaar was. :D Weten ze bij Feijenoord veel van goede voetballers. Miljoentje of 50 misgelopen. :D

Dat je vroeger nog steeds met het heden gaat vergelijken, als Kieft dit tijdperk zou spelen was ie misschien een nuttige spits voor Heerenveen of Utrecht, verder dan dat zou die niet komen, dat is voor nog meer spelers uit die tijdperk. Maar blijf maar denken dat vroeger alles veel beter was, vroeger was ieder speler ook fysiek beter dan tegenwoordig, vroeger was het tactisch ook beter dan het heden, vroeger waren de trainingsmethodes bij de jeugd beter dan nu, vroeger was alles beter. ofniet Tong80?
  Forum Admin maandag 15 december 2014 @ 00:26:27 #243
35723 crew  GGMM
pi_147591220
quote:
Debuterende Zivkovic beleeft 'droomweek' bij Ajax
Richairo Zivkovic heeft een 'droomweek' gekend bij Ajax. De achttienjarige spits maakte zijn eerste speelminuten voor de Amsterdammers in zowel de competitie als de Champions League.

Zivkovic werd deze zomer overgenomen van FC Groningen, maar kende een moeizame start bij Ajax, waar hij zijn wedstrijden speelde bij de beloftes in de Jupiler League. Slechts in het bekerduel met Urk (4-0 winst) mocht Zivkovic een helft meedoen met het eerste elftal, maar er kwam een kentering in zijn situatie toen Kolbeinn Sigthórsson vorige week zaterdag geblesseerd raakte.

Opeens lonkte promotie voor Zivkovic. 'Maandag speelde ik nog met Jong Ajax en wonnen we met 3-2 van RKC Waalwijk', blikte de spits terug bij AT5. 'Een dag later hoorde ik dat ik woensdag waarschijnlijk in de selectie zat voor het duel met APOEL Nicosia. Uiteindelijk mocht ik ook nog invallen, dus dat was schitterend. Daarna verwachtte ik dat ik er in het weekend ook bij zou zijn.'

Zivkovic kreeg gelijk en vijf minuten voor tijd bracht trainer Frank de Boer hem zelfs op het veld als vervanger van Arek Milik. 'Dat was een heerlijk moment om mijn competitiedebuut te maken. Natuurlijk heb ik al eerder in de Eredivisie gespeeld, maar het is heel mooi om in een week je Champions League en Eredivisie-debuut namens Ajax te maken. Dit was een droomweek.'

De afgelopen week heeft Zivkovic perspectief geboden voor de rest van het seizoen. 'Ik hoop dat ik nog vaker met het eerste mee mag doen en veel doelpunten kan maken', sprak de spits zijn wens uit.
http://www.vi.nl/nieuws/d(...)omweek-bij-ajax-.htm
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_147591261
Dat ie Milik er maar snel uitspeelt.
pi_147593680
Leuke week voor hem _O_
  maandag 15 december 2014 @ 14:08:27 #246
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_147601288
Hij is op koers :)
graag op anoniem
  Forum Admin zondag 21 december 2014 @ 16:16:13 #247
35723 crew  GGMM
pi_147805713
Weer gescoord. :)

Speelde als één van de weinige erg goed vandaag.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 21 december 2014 @ 17:23:33 #248
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_147808311
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 16:16 schreef GGMM het volgende:
Weer gescoord. :)

Speelde als één van de weinige erg goed vandaag.
Ik heb gelijk hé

Het gaat een echte topper worden
graag op anoniem
  Forum Admin zondag 21 december 2014 @ 17:26:15 #249
35723 crew  GGMM
pi_147808397
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:23 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik heb gelijk hé

Het gaat een echte topper worden
Jij hebt gelijk KingRoland. :)