Wat een drama toch allemaal meidquote:Op maandag 3 december 2012 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel echt een teringbende hier.
En ik durf de printer niet meer aan te zetten uit angst dat ie opnieuw gaat beginnen.
Doe mij liever een biertje dan.quote:Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het is wat. Tijd voor een nieuw tamponnetje.
Vergeet je 'm niet eerst in de wodka te dopen?quote:Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef CherryLips het volgende:
O, lijkt me wel eens leuk.quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet je 'm niet eerst in de wodka te dopen?
Godverdomme Air, seriously?quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet je 'm niet eerst in de wodka te dopen?
quote:Op maandag 3 december 2012 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel echt een teringbende hier.
En ik durf de printer niet meer aan te zetten uit angst dat ie opnieuw gaat beginnen.
En ik maar denken dat die bende rooie inkt wasquote:Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit vindt Dr. Ozzy (Osbourne) ervan overigens...quote:
Wat doet hij anders dan andere zakenmannen??quote:Op maandag 3 december 2012 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bestaan er engere zakenmensen dan Mark dan?
Absurd veel geld verdienen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:29 schreef stbabylon het volgende:
Wat doet hij anders dan andere zakenmannen??
Keihard stampen op alles wat met privacy te maken heeft? Met vieze laarzen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat doet hij anders dan andere zakenmannen??
Nee, zo'n kosmopoliet ben ik dus net weer nietquote:Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo wereldwijs was?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slimmen
oke tnxquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zo'n kosmopoliet ben ik dus net weer niet
Nogmaals, wat doet hij wat anderen niet doen?quote:Op maandag 3 december 2012 16:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Keihard stampen op alles wat met privacy te maken heeft? Met vieze laarzen.
Er nog trots op zijn ook, misschien?quote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals, wat doet hij wat anderen niet doen?
Facebook pretendeert tenminste niet dat ze dat niet doen, in tegenstelling tot andere bedrijven. Bij Facebook kan iedereen weten dat hij/zij het product is.quote:Op maandag 3 december 2012 16:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Keihard stampen op alles wat met privacy te maken heeft? Met vieze laarzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |