Wat weet Harry Potter daar nou van?! Die schrijft met perkament en zo!quote:Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of niet en HP kijkt naar de chip op de cartridge en ZEGT dat hij het niet meer doet, terwijl hij net uit de verpakking komt.
Mooi bedrijf, HP.quote:Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of niet en HP kijkt naar de chip op de cartridge en ZEGT dat hij het niet meer doet, terwijl hij net uit de verpakking komt.
Dat was echt het achterlijkst wat ik ook heb meegemaakt. Als je HP dan belt zeggen ze dat het voor de veiligheid van de printer isquote:
Ik heb ook een HP. Benieuwd hoe lang die het blijft doen dan.quote:Op maandag 3 december 2012 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was echt het achterlijkst wat ik ook heb meegemaakt. Als je HP dan belt zeggen ze dat het voor de veiligheid van de printer is.
Dus je kan nooit een voorraadje kopen, na een tijd houden ze er gewoon mee op...
www.moetenwenietwillen.nl!!!!!quote:Op maandag 3 december 2012 15:55 schreef dawg het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)tsapp-overnemen.html
facebook.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:55 schreef dawg het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)tsapp-overnemen.html
facebook.![]()
Wat doe jij op Dawgs computer, Tegan?quote:Op maandag 3 december 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had al geen facebook, maar als dit echt is gaat whatsapp hier ook de deur uit.
Wat doet FB, dat WA niet doet en waar jij blijkbaar zo bang voor bent?quote:Op maandag 3 december 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had al geen facebook, maar als dit echt is gaat whatsapp hier ook de deur uit.
Gewoon je printer aan je router aansluiten.quote:Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Al denk ik dat ik over een tijdje toch een draadloze printer koop. Maar eerst een langer USB-snoer want ik heb net ook al m'n pc omver getrokken.
Mark Zuckerberg.quote:Op maandag 3 december 2012 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat doet FB, dat WA niet doet en waar jij blijkbaar zo bang voor bent?
Je bent wel echt aan het stuntelen he?quote:Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Al denk ik dat ik over een tijdje toch een draadloze printer koop. Maar eerst een langer USB-snoer want ik heb net ook al m'n pc omver getrokken.
Het is wel echt een teringbende hier.quote:Op maandag 3 december 2012 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent wel echt aan het stuntelen he?
IK zie nu een van top tot teen onder de inkt zittende vrouw, onder een PC bedolven.
Of andersom, geen idee. Maar dat die er mee te maken heeft maakt het srsly wel een beetje eng.quote:
Niks enger dan wat WA al was.quote:Op maandag 3 december 2012 16:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of andersom, geen idee. Maar dat die er mee te maken heeft maakt het srsly wel een beetje eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |