jaquote:Op maandag 3 december 2012 18:07 schreef Barbusse het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je echt houdt van je werk?Vooral als je net thuis geniet van een goed glas whisky?
op het chronisch geldgebrek na is het prima te doen hoorquote:
Nooit meer werkenquote:Op maandag 3 december 2012 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op het chronisch geldgebrek na is het prima te doen hoor
Ben werkloos geweest voor een paar maanden, maar na 2 weken vloog ik al tegen de muren op. Maar het was wel goed voor m'n Fok!-postcountquote:Op maandag 3 december 2012 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op het chronisch geldgebrek na is het prima te doen hoor
Alleen leuk als je bakken met geld hebt, en die heb ik nietquote:
Een paar maanden zou ik best volhouden. Mits genoeg geld.quote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben werkloos geweest voor een paar maanden, maar na 2 weken vloog ik al tegen de muren op. Maar het was wel goed voor m'n Fok!-postcount
Aldi vruchteninstantkaterwijn!quote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Met een fles goedkope whisky onder de brug slapen
Oh, ik ben wel vaker een paar weken vrij, bevalt meer dan primaquote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben werkloos geweest voor een paar maanden, maar na 2 weken vloog ik al tegen de muren op. Maar het was wel goed voor m'n Fok!-postcount
naja ik ben gewoon ellke dag druk hoor, dat helptquote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Zat ook nog eens midden in een scheiding. Rock bottom rockte hardquote:Op maandag 3 december 2012 18:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een paar maanden zou ik best volhouden. Mits genoeg geld.
Maar Rhu heeft natuurlijk zat te doen zonder werk, dus dat is een ander verhaal.
met genoeg geld is alles vol te houden geloof ikquote:Op maandag 3 december 2012 18:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar Rhu heeft natuurlijk zat te doen zonder werk, dus dat is een ander verhaal.
Wat doe je dan allemaal?quote:Op maandag 3 december 2012 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja ik ben gewoon ellke dag druk hoor, dat helpt
ja ik kan me voorstellen dat dat lastig isquote:Op maandag 3 december 2012 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Zat ook nog eens midden in een scheiding. Rock bottom rockte hard
studerenquote:
Ach sooooquote:
Ja precies.quote:Op maandag 3 december 2012 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met genoeg geld is alles vol te houden geloof ik
en anders koop je wat leuks om het vol te houden
Daar was toch een woord voor?quote:Op maandag 3 december 2012 18:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja precies.
Hele week aan hobbies besteden
What doesn't kill you makes you stronger!quote:Op maandag 3 december 2012 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik kan me voorstellen dat dat lastig is
dan ben je alleen met je troubles
helpt wiskey ook wel een beetje tegen
Oh?quote:Op maandag 3 december 2012 18:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |