je hebt facebook, daar zit je fout.quote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja da's ook zoiets he. Ik heb nooit mijn telefoonnummer ingevoerd op facebook. Maar anderen hebben wel mijn telefoonnummer. En mijn Facebook. En hebben ongetwijfeld die accounts gekoppeld in hun telefoon. Ergo Facebook weet allang wat mijn telefoonnummer is, alleen doen ze lekker alsof hun neus bloedt.
dit dus. net zoals google met gmail doet.quote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef Tegan het volgende:
Plus Facebook verkoopt je gegevens, dus ik wil ze het liefst zo min mogelijk info geven. Op Whatsapp bespreek je toch wel de meeste gedetailleerde/prive dingen enzo.
jawel, je kunt niet whatsappenquote:Op maandag 3 december 2012 17:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat je geen keus heb als je dat gescheiden wil houden.
Wie zegt dat Whatsapp je gegevens niet verkoopt? Heeft er iemand zich al eens afgevraagd hoe zij kunnen verdienen aan hun app, wat nagenoeg gratis is?quote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef Tegan het volgende:
Plus Facebook verkoopt je gegevens, dus ik wil ze het liefst zo min mogelijk info geven. Op Whatsapp bespreek je toch wel de meeste gedetailleerde/prive dingen enzo.
Een half miljard gebruikers * 99 cent per jaar? Prima verdienmodel hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 17:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie zegt dat Whatsapp je gegevens niet verkoopt? Heeft er iemand zich al eens afgevraagd hoe zij kunnen verdienen aan hun app, wat nagenoeg gratis is?
ik betaal helemaal niks hoor... ook geen 99ct per jaarquote:Op maandag 3 december 2012 17:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een half miljard gebruikers * 99 cent per jaar? Prima verdienmodel hoor.
Eerste jaar is gratis ja.quote:Op maandag 3 december 2012 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik betaal helemaal niks hoor... ook geen 99ct per jaar
Sinds wanneer betaal je per jaar? Ik heb eenmalig 79 eurocent betaald. Waarvan 1/3 naar Apple gaat. Na 1 jaar heb ik nog nooit hoeven betalen, dus waar jij die 99 cent vandaan tovert is mij een raadsel.quote:Op maandag 3 december 2012 17:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Eenmalig 79 centquote:Op maandag 3 december 2012 17:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Android moet weer moeilijk doen.quote:Op maandag 3 december 2012 17:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer betaal je per jaar? Ik heb eenmalig 79 eurocent betaald. Waarvan 1/3 naar Apple gaat.
Ah, dan heb je die extra 300 euro voor het appelje op de achterkant toch al binnen 382 jaar terugverdiend!quote:
Geen andere argumenten meer? Dan is het tijd voor een trieste Apple bash?quote:Op maandag 3 december 2012 17:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, dan heb je die extra 300 euro voor het appelje op de achterkant toch al binnen 380 jaar terugverdiend!
ik heb het toch echt al langer dan een jaarquote:
niet voor mijquote:Op maandag 3 december 2012 17:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat moet ik argumenteren? Dat ze zat verdienen is evident.
Voor veel platformen is het ook gewoon een gratis dienst (geweest; zoniet tijdelijk als permanent). Abonneren op een service heb ik nooit gezien en nooit hoeven doen. Kan per platform verschillen. Maar je kan mij niet wijsmaken dat ze van die 99 ct per app (die bij de meeste niet eens is doorgerekend), zonder abonnement variant, kunnen leven van hun inkomsten. Die is namelijk behoorlijk beperkt op die manier.quote:Op maandag 3 december 2012 17:55 schreef KomtTijd... het volgende:
En dat je ervoor betaalt maakt dat je niet -zoals bij facebook- zelf het product bent.
Lopen mekkeren over FB en WA maar wel een Android-telefoon hebben, van Google. Eén pot nat.quote:Op maandag 3 december 2012 17:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, dan heb je die extra 300 euro voor het appelje op de achterkant toch al binnen 382 jaar terugverdiend!
Wet van de grote getallen. Als ze niet alle 500 miljoen maar slechts 100 miljoen betaald hebben, heb je alsnog een leuke omzet hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor veel platformen is het ook gewoon een gratis dienst (geweest; zoniet tijdelijk als permanent). Abonneren op een service heb ik nooit gezien en nooit hoeven doen. Kan per platform verschillen. Maar je kan mij niet wijsmaken dat ze van die 99 ct per app (die bij de meeste niet eens is doorgerekend), zonder abonnement variant, kunnen leven van hun inkomsten. Die is namelijk behoorlijk beperkt op die manier.
Dawg zegt net dat'ie een iPhone heeft hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lopen mekkeren over FB en WA maar wel een Android-telefoon hebben, van Google. Eén pot nat.
Ja maar jij niet.quote:Op maandag 3 december 2012 18:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dawg zegt net dat'ie een iPhone heeft hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |