quote:Op maandag 3 december 2012 13:09 schreef Shynee het volgende:
Dit kan makkelijk in het topic voo kleine klachten. Mods?
Doe even normaal, je maakt dat kind gek.quote:Op maandag 3 december 2012 13:08 schreef chroestjov het volgende:
Sorry TS, er zijn geen plaatsen meer vrij, volgende keer beter.
op de hva heb je toch ook geen plek waar je de codes van de vakken kan opzoeken?quote:Op maandag 3 december 2012 13:14 schreef WhatsInThaSpoilers het volgende:
Op de HvA precies hetzelfde![]()
Ik krijg al spontaan een hersentumor als ik alleen al aan SIS denk.
Ik heb ze in ieder geval nog niet gevonden. Wij moeten alle vakken om zn beurt in een winkelwagentjequote:Op maandag 3 december 2012 13:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
op de hva heb je toch ook geen plek waar je de codes van de vakken kan opzoeken?
quote:Op maandag 3 december 2012 13:27 schreef Tchock het volgende:
Er is maar bij weinigen bekend dat Dante's Inferno eigenlijk een tiende hoofdstuk had over SIS.
[ afbeelding ]
ik hoor altijd alleen maar mensen die terug dromen naar die tijdquote:Op maandag 3 december 2012 13:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, zou voor geen goud weer willen gaan studeren.
Omdat het faalhazen zijn die geen leuke baan gefixed hebben.quote:Op maandag 3 december 2012 13:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik hoor altijd alleen maar mensen die terug dromen naar die tijd
Zeker de hele studententijd lekker veilig bij paps en mams blijven wonen?quote:Op maandag 3 december 2012 13:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, zou voor geen goud weer willen gaan studeren.
Nee, samen met vriendin in eigen woning.quote:Op maandag 3 december 2012 13:52 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zeker de hele studententijd lekker veilig bij paps en mams blijven wonen?
Mocht je dan nooit de sociëteit of de kroeg in van vriendinlief dat je het niet leuk hebt gehad in die tijd?quote:Op maandag 3 december 2012 13:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, samen met vriendin in eigen woning.
Waar zeg ik dat? Ik vind studeren gewoon kut, het plezier maken kan toch ook als je een baan hebt?quote:Op maandag 3 december 2012 13:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Mocht je dan nooit de sociëteit of de kroeg in van vriendinlief dat je het niet leuk hebt gehad in die tijd?
Dat leidde ik eruit af omdat je 'voor geen goud' meer zou willen studeren. Uiteraard kan plezier maken ook als je een baan hebt, maar als student ben je toch wat vrijer in je doen en laten. Op een dinsdag of donderdag tot sluit in de kroeg staan gaat wat lastiger als je de volgende dag om 9u weer op kantoor moet zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 13:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik vind studeren gewoon kut, het plezier maken kan toch ook als je een baan hebt?
Is gewoon copy paste template van webshops waar ze ook zoiets gebruikte zelfdee besuteringssysteem denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:58 schreef reinbertio het volgende:
Ik had trouwens geen enkel probleem, kon me zo inschrijven.
Wel vind ik het falend dat SIS spreekt van je 'winkelmandje' qua vakken, net alsof je boodschappen doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |