Dat kan je toch niet onder feelgood rekenen?quote:Op maandag 3 december 2012 11:37 schreef WRH het volgende:
beetje slappe humor maar Harold en Kunmar is ook wel grappig, zijn er volgens mij stuk of 3,4 van.
maar je wordt er wel erg vrolijk vanquote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet onder feelgood rekenen?Dat zijn gewoon plas-en poep grapjes
quote:Op maandag 3 december 2012 11:39 schreef _GdR_ het volgende:
Even een offtopic vraagje. Als je zo'n 'gezellig avondje' organiseerd. Hoeveel man/vrouw komt er op af. Hoeveel % daarvan komt vrijwillig? En wat voor soort types zijn dat?
Ken ik niet. Zit er net over te lezen op IMDB, maar daar word ik ook niet veel wijzer uit. Zal er nog eens naar kijken als ik wat meer tijd heb.quote:Op maandag 3 december 2012 11:33 schreef Fok-it het volgende:
Office Space is geweldig inderdaad.
City Island misschien? weet niet of dat onder Feelgood geschaard mag worden
Klinkt ok.quote:Op maandag 3 december 2012 11:33 schreef Murdera het volgende:
Micmacs à tire-larigot
Micmacs à tire-larigot (2009) - IMDb
Erg gelachen. een grappige "lieve" film.
???quote:Op maandag 3 december 2012 11:39 schreef _GdR_ het volgende:
Even een offtopic vraagje. Als je zo'n 'gezellig avondje' organiseerd. Hoeveel man/vrouw komt er op af. Hoeveel % daarvan komt vrijwillig? En wat voor soort types zijn dat?
Had ik ook al bedacht. Vooral het hoofdstuk met Roberto Begnini en het Finse hoofdstuk vind ik goed.quote:Op maandag 3 december 2012 11:39 schreef WRH het volgende:
oh en hoe kan ik 'm vergeten; Night on Earth is ook grappig, doet in de verte beetje denken aan Short Cuts van Robert Altman maar dan vrolijker en leuker, Short Cuts heeft meer een donker randje.
Nja ben ik wel benieuwd naar. Ik vind het echt een typisch vrouwen iets. Een romantische film kijken oid. Maar gezien je profiel ben je een man én je hebt nog een kind ook dus ik ga ervan uit dat je geen homo bent.quote:
Feelgood films zijn niet per definitie romantisch.quote:Op maandag 3 december 2012 11:53 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Nja ben ik wel benieuwd naar. Ik vind het echt een typisch vrouwen iets. Een romantische film kijken oid. Maar gezien je profiel ben je een man én je hebt nog een kind ook dus ik ga ervan uit dat je geen homo bent.
Gelukkig heb je de OP goed gelezenquote:Op maandag 3 december 2012 11:53 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Nja ben ik wel benieuwd naar. Ik vind het echt een typisch vrouwen iets. Een romantische film kijken oid. Maar gezien je profiel ben je een man én je hebt nog een kind ook dus ik ga ervan uit dat je geen homo bent.
Wat is er zo raar aan? Het lijkt mij wel een leuk idee. Leuke films, een paar biertjes erbij, gewoon relaxed houden. Geen diepe films waar je bij moet nadenken, geen depressieve nare zooi, gewoon een vrolijke avond.quote:Op maandag 3 december 2012 11:53 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Goede film.quote:Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef DrDarwin het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0098319/?ref_=fn_al_tt_1
Nee ik bedoel; zo'n film avondje vind ik typisch een vrouwen ding.quote:Op maandag 3 december 2012 11:56 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de OP goed gelezenStaat duidelijk in geen Romcom
Mijn vrienden hoeven nooit zo stoer te doen.quote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel; zo'n film avondje vind ik typisch een vrouwen ding.
Als ik zo'n avondje zou organiseren dan komt er ten eerste niemand omdat ze denken dat ik een grapje maakt. Of het is in de trant van 'gdr hou alsjeblieft je muil dicht en ik zie je vanavond wel in de kroeg ofzo'
quote:Op maandag 3 december 2012 11:53 schreef _GdR_ het volgende:
In het verleden heb ik wel vaker zo'n avondje gehouden. Telkens weer een ander thema. Een nacht van de western, een nacht van de samurai, nu een nacht van de feelgood films.quote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef _GdR_ het volgende:
Als ik zo'n avondje zou organiseren dan komt er ten eerste niemand omdat ze denken dat ik een grapje maakt. Of het is in de trant van 'gdr hou alsjeblieft je muil dicht en ik zie je vanavond wel in de kroeg ofzo'
quote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn vrienden hoeven nooit zo stoer te doen.Filmpje kijken is altijd een goed plan.
Nogmaals. Ik probeer hier niemand te bashen. Daarom zei ik al dat de vraag offtopic is.quote:Op maandag 3 december 2012 12:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..].
.
.
Ten eerste gaat het me dus niet om romcoms, ten tweede ben ik inderdaad een man maar heb geen kind, ten derde ben ik hetero.
Dat een man geen feelgood films zou kunnen waarderen, is echt pure onzin.
Ah oke. Gelukkig heb ik niet zulke vrienden dan. Kijk regelmatig met een groep vrienden films, lekker met een pilsje erbij.quote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |