SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb al pics gezien dat er aardig wat sneeuw ligt. Gras is niet meer groen etc.
Omgeving van Amsterdam.![]()
Hier inmiddels wel, alleen nog niet op de straat.quote:Op maandag 3 december 2012 10:28 schreef Cryothic het volgende:
Hier wel.
Hier blijft echt niks liggen
Zelfs op de geparkeerde auto's niet.![]()
Zowel grijze bak als gereedschapskist geen waterpomp tang te vindenquote:
Onmeunig veel stomme sleutels dat wel![]()
![]()
Nee, een kut is warm en nat... niet koud en natquote:Op maandag 3 december 2012 10:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hier sneeuwt het ondertussen ook!![]()
Kutsneeuw![]()
![]()
Wel als je er een ijsklontje instoptquote:Op maandag 3 december 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, een kut is warm en nat... niet koud en nat![]()
was het maar kutsneeuwquote:Op maandag 3 december 2012 10:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hier sneeuwt het ondertussen ook!![]()
Kutsneeuw
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 3 december 2012 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel als je er een ijsklontje instopt
Dan smelt het ijsblokjequote:Op maandag 3 december 2012 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel als je er een ijsklontje instopt![]()
![]()
ik heb echt een veel te dik wollen vest aan![]()
begin gewoon te zweten zowaar![]()
Ransaapquote:Op maandag 3 december 2012 10:38 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb echt een veel te dik wollen vest aan![]()
begin gewoon te zweten zowaar![]()
!
![]()
Waarom vibratorsquote:
Waarom gember
Waarom brandnetels
Waarom kaarsvet
Waarom dildo's
Waarom piemols
Waarom touw
Waarom klemmen
Waarom knijpers
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 10:39:14 ]![]()
* AldoTheApache gaat zijn vest uitdoen en als een naakte ransaap zijn dansje doenquote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache gaat zijn vest uitdoen en als een naakte ransaap zijn dansje doen![]()
![]()
![]()
alles behalve piemels en vibrators /dildo's snap ik niet, maar heb wel de helft gedaanquote:Op maandag 3 december 2012 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom vibrators
Waarom gember
Waarom brandnetels
Waarom kaarsvet
Waarom dildo's
Waarom piemols
Waarom touw
Waarom klemmen
Waarom knijpers
Waarom Aldo?quote:Op maandag 3 december 2012 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alles behalve piemels en vibrators /dildo's snap ik niet, maar heb wel de helft gedaan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: