SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb al pics gezien dat er aardig wat sneeuw ligt. Gras is niet meer groen etc.
Omgeving van Amsterdam.![]()
Hier inmiddels wel, alleen nog niet op de straat.quote:Op maandag 3 december 2012 10:28 schreef Cryothic het volgende:
Hier wel.
Hier blijft echt niks liggen
Zelfs op de geparkeerde auto's niet.![]()
Zowel grijze bak als gereedschapskist geen waterpomp tang te vindenquote:
Onmeunig veel stomme sleutels dat wel![]()
![]()
Nee, een kut is warm en nat... niet koud en natquote:Op maandag 3 december 2012 10:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hier sneeuwt het ondertussen ook!![]()
Kutsneeuw![]()
![]()
Wel als je er een ijsklontje instoptquote:Op maandag 3 december 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, een kut is warm en nat... niet koud en nat![]()
was het maar kutsneeuwquote:Op maandag 3 december 2012 10:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hier sneeuwt het ondertussen ook!![]()
Kutsneeuw
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 3 december 2012 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel als je er een ijsklontje instopt
Dan smelt het ijsblokjequote:Op maandag 3 december 2012 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel als je er een ijsklontje instopt![]()
![]()
ik heb echt een veel te dik wollen vest aan![]()
begin gewoon te zweten zowaar![]()
Ransaapquote:Op maandag 3 december 2012 10:38 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb echt een veel te dik wollen vest aan![]()
begin gewoon te zweten zowaar![]()
!
![]()
Waarom vibratorsquote:
Waarom gember
Waarom brandnetels
Waarom kaarsvet
Waarom dildo's
Waarom piemols
Waarom touw
Waarom klemmen
Waarom knijpers
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 10:39:14 ]![]()
* AldoTheApache gaat zijn vest uitdoen en als een naakte ransaap zijn dansje doenquote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache gaat zijn vest uitdoen en als een naakte ransaap zijn dansje doen![]()
![]()
![]()
alles behalve piemels en vibrators /dildo's snap ik niet, maar heb wel de helft gedaanquote:Op maandag 3 december 2012 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom vibrators
Waarom gember
Waarom brandnetels
Waarom kaarsvet
Waarom dildo's
Waarom piemols
Waarom touw
Waarom klemmen
Waarom knijpers
Waarom Aldo?quote:Op maandag 3 december 2012 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alles behalve piemels en vibrators /dildo's snap ik niet, maar heb wel de helft gedaan![]()
Ben je een omgekeerde Michael Jackson?quote:Op maandag 3 december 2012 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oeps vest vergeten uit te doen![]()
![]()
Ijsklontjesquote:Op maandag 3 december 2012 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel als je er een ijsklontje instopt
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat... tja ik weet het eigenlijk niet![]()
There's your answer honey
![]()
Hmm die campina fruitmelk is vies
Net alsof je een milkshake hebt laten "ontdooien" en weer gekoeld hebt..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
jummiequote:Op maandag 3 december 2012 10:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm die campina fruitmelk is vies
Net alsof je een milkshake hebt laten "ontdooien" en weer gekoeld hebt..
Ik heb nog niet naar buiten gekeken, maar er ligt sneeuw begrijp ik?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Klopt, is de wil van God.quote:Op maandag 3 december 2012 10:52 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb nog niet naar buiten gekeken, maar er ligt sneeuw begrijp ik?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Nee hier is het gewoon natquote:Op maandag 3 december 2012 10:52 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb nog niet naar buiten gekeken, maar er ligt sneeuw begrijp ik?
quote:
ik hoorde dat sneeuw de smegma is van god, die het dan zo van zijn lul afschudtWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Zo, boodschappen gedaan.
Nu blijft de sneeuw wel liggen overigens![]()
Komen ook echt dikke vlokken nu
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Die doet altijd goede dingen, gisteren met Huppelmuts nog over gesproken tijdens het etenquote:Op maandag 3 december 2012 10:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja zou die eindelijk eens wat goeds doen
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik zag het jaquote:Op maandag 3 december 2012 10:55 schreef AldoTheApache het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)wege-winterweer.html. Die lui kunnen echt niks goed doen
.
![]()
Ben erg nieuwsgierig of het hier ook gesneeuwd heeft, maar ben te lui om op te staan
Je kan je ook bedenken dat dat uit veiligheidsoverwegingen wordt gedaan.quote:Op maandag 3 december 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Die lui kunnen echt niks goed doen
.
Ga zelf eens bij de NS werken als je het beter weet.What you forget, you are gonna repeat.
Kappen nou hoorquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
en in rotterdam vielen er werkelijk maar 2 vlokken ofzoquote:Op maandag 3 december 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Die lui kunnen echt niks goed doen
.
Massa moordenaarquote:Op maandag 3 december 2012 10:58 schreef AldoTheApache het volgende:
FF fappen, weer miljoenen kindjes stiekem vermoordenDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 10:58 schreef AldoTheApache het volgende:
FF fappen, weer miljoenen kindjes stiekem vermoorden
Het is echt niet leuk meerquote:.
In Zweden rijden ze ook gewoon met een meter sneeuw. Er zijn net 3 vlokjes sneeuw gevallen. Sorry, maar ik kan dit echt niet begrijpen.quote:Op maandag 3 december 2012 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kan je ook bedenken dat dat uit veiligheidsoverwegingen wordt gedaan.
Ga zelf eens bij de NS werken als je het beter weet.![]()
Ben je serieus? Ik ben helemaal ondergesneeuwd hoor?quote:Op maandag 3 december 2012 10:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en in rotterdam vielen er werkelijk maar 2 vlokken ofzoWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Echt niet, wel. 10!quote:Op maandag 3 december 2012 10:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en in rotterdam vielen er werkelijk maar 2 vlokken ofzoDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:
mag toch niet van god? Sex is toch alleen voor kindjes maken?quote:
in Kralingen vielen maar 2 vlokkenquote:Op maandag 3 december 2012 10:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ben je serieus? Ik ben helemaal ondergesneeuwd hoor?(denk ik
![]()
)
Dit dus.quote:Op maandag 3 december 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is echt niet leuk meer.
[..]
In Zweden rijden ze ook gewoon met een meter sneeuw. Er zijn net 3 vlokjes sneeuw gevallen. Sorry, maar ik kan dit echt niet begrijpen.
NS is wat dat betreft echt een groep klapmongolenDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 11:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit dus.
NS is wat dat betreft echt een groep klapmongolenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
In Zweden hebben ze dan ook een beter railsysteem dan wij hier hebben.quote:Op maandag 3 december 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is echt niet leuk meer.
[..]
In Zweden rijden ze ook gewoon met een meter sneeuw. Er zijn net 3 vlokjes sneeuw gevallen. Sorry, maar ik kan dit echt niet begrijpen.
Ik vind het wel goed dat de NS overgaat op een winterregeling. Sowieso ligt er rond Utrecht en Amersfoort, hét centrale punt als het om treinvervoer gaat, wel al een laagje sneeuw. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze bang zijn voor ongelukken.What you forget, you are gonna repeat.
Goede facial gehad?quote:Op maandag 3 december 2012 10:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ben je serieus? Ik ben helemaal ondergesneeuwd hoor?
Niet alleen de NS hoor, ook automobilisten die ineens niet meer kunnen autorijden omdat ze een beetje sneeuw uit de lucht zien vallen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit dus.
NS is wat dat betreft echt een groep klapmongolenVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Een laagje sneeuw, bladeren op de rails, de rails is te warm, er groeien bloemen langs het spoor. Die kneuzen hebben altijd wel wat.quote:Op maandag 3 december 2012 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In Zweden hebben ze dan ook een beter railsysteem dan wij hier hebben.
Ik vind het wel goed dat de NS overgaat op een winterregeling. Sowieso ligt er rond Utrecht en Amersfoort, hét centrale punt als het om treinvervoer gaat, wel al een laagje sneeuw. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze bang zijn voor ongelukken.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Zou kunnen, in ieder geval betere wissels, want die vriezen hier bij -5 al vastquote:Op maandag 3 december 2012 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In Zweden hebben ze dan ook een beter railsysteem dan wij hier hebben.
Ik vind het wel goed dat de NS overgaat op een winterregeling. Sowieso ligt er rond Utrecht en Amersfoort, hét centrale punt als het om treinvervoer gaat, wel al een laagje sneeuw. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze bang zijn voor ongelukken.. Ieder jaar zeggen ze dat ze er wat aan gaan doen, maar dat doen ze niet.
![]()
Nouuuu, in ommoord + centrum wel wat meer..quote:Op maandag 3 december 2012 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
mag toch niet van god? Sex is toch alleen voor kindjes maken?
[..]
in Kralingen vielen maar 2 vlokken(denk ik
![]()
)
Vanaf metro stadhuisplein lopen naar school is ongeveer 5 min, en t sneeuwde echt hard, ik was helemaal nat toen ik op school kwam
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
goeiemorgen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
kleddernat ja?quote:Op maandag 3 december 2012 11:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nouuuu, in ommoord + centrum wel wat meer..
Vanaf metro stadhuisplein lopen naar school is ongeveer 5 min, en t sneeuwde echt hard, ik was helemaal nat toen ik op school kwam
heey man alles goed?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Die regeling is van NS, spporbeheer is ProRail, das een totaal ander bedrijf.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat de NS prut rijdt met dit soort weer was bekend, echter, vergeet ook niet dat Nederland het dichtste railnetwerk ter wereld heeft. Al pleit hen dat natuurlijk niet vrij ivm vastgelopen wissels etc etc.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ooit gedacht aan de recessie?quote:Op maandag 3 december 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnen, in ieder geval betere wissels, want die vriezen hier bij -5 al vast. Ieder jaar zeggen ze dat ze er wat aan gaan doen, maar dat doen ze niet.
Sneeuwnatquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Maar werken wel 100% samen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die regeling is van NS, spporbeheer is ProRail, das een totaal ander bedrijf.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op maandag 3 december 2012 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar werken wel 100% samen.
Daar hebben de directeuren bij NS en prorail anders geen last vanquote:Op maandag 3 december 2012 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ooit gedacht aan de recessie?
mja wel goed lekker weekend gehad in ieder gevalquote:Op maandag 3 december 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima hier. Bij jou?
veel bezig geweest met far cry 3
Det Som En Gang Var
Hoe lang zitten we nu al in recessie dan? Al een aantal jaar volgens mij... En ik heb al een paar jaar gehoord dat ze dat jaar voorzorgsmaatregelen nemen voor volgend jaar, zeg dat niet als je het niet kunt waarmaken.quote:Op maandag 3 december 2012 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ooit gedacht aan de recessie?![]()
Nougoed, dat horen ze te doen.quote:
Ik wil ook niet alles goedpraten. Maar ik ben het zo zat dat mensen altijd alleen maar klagen, terwijl ze niet weten hoe het er daadwerkelijk voor staat binnen zo'n bedrijf
Nice, nicequote:Op maandag 3 december 2012 11:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wel goed lekker weekend gehad in ieder geval
veel bezig geweest met far cry 3.
![]()
In welke droom was dat?quote:Op maandag 3 december 2012 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar werken wel 100% samen.
Stond laatst artikel in de krant dat die twee bedrijven totaal niet dezelfde visie hebbenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 3 december 2012 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang zitten we nu al in recessie dan? Al een aantal jaar volgens mij... En ik heb al een paar jaar gehoord dat ze dat jaar voorzorgsmaatregelen nemen voor volgend jaar, zeg dat niet als je het niet kunt waarmaken.
Verder zie mijn vorige post.What you forget, you are gonna repeat.
En verwarmingen doen ze niet meer aan op t zadkine.. Echt tof...
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
ach ik stoor me er al niet eens meer aan ik verwacht gewoon dat het zoals ieder jaar fout gaatquote:Op maandag 3 december 2012 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang zitten we nu al in recessie dan? Al een aantal jaar volgens mij... En ik heb al een paar jaar gehoord dat ze dat jaar voorzorgsmaatregelen nemen voor volgend jaar, zeg dat niet als je het niet kunt waarmaken.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Een nat Juweeltjequote:Op maandag 3 december 2012 11:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nouuuu, in ommoord + centrum wel wat meer..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
NS en Prorail hadden nooit opgesplitst moeten worden, daar ligt de fout al.quote:Op maandag 3 december 2012 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nougoed, dat horen ze te doen.
Ik wil ook niet alles goedpraten. Maar ik ben het zo zat dat mensen altijd alleen maar klagen, terwijl ze niet weten hoe het er daadwerkelijk voor staat binnen zo'n bedrijf
Maar idd, heb je wel gelijk in, men is soms ook aan het zeiken juist om het zeiken.
Nederland heeft het dichtste railnetwerk ter wereld, dat in goede banen leiden is een helse klus.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Niet dezelfde visie hebben betekent niet dat je niet samenwerkt. ProRail en NS kunnen er hoe dan ook niet omheen dat ze samen moeten werken. De NS moet namelijk zijn regeling aanpassen aan wat ProRail adviseert.quote:Op maandag 3 december 2012 11:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In welke droom was dat?
Stond laatst artikel in de krant dat die twee bedrijven totaal niet dezelfde visie hebbenWhat you forget, you are gonna repeat.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 3 december 2012 11:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
NS en Prorail hadden nooit opgesplitst moeten worden, daar ligt de fout al.
Maar idd, heb je wel gelijk in, men is soms ook aan het zeiken juist om het zeiken.
Nederland heeft het dichtste railnetwerk ter wereld, dat in goede banen leiden is een helse klus.
Ik snap jou ook wel hoorquote:Op maandag 3 december 2012 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Verder zie mijn vorige post.Dat gaat het inderdaad toch welquote:Op maandag 3 december 2012 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach ik stoor me er al niet eens meer aan ik verwacht gewoon dat het zoals ieder jaar fout gaat.
![]()
Betaal jij maar lekker veel geld voor je auto per maand en de benzinequote:Op maandag 3 december 2012 11:07 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb lekker een auto.... Fuck het OV![]()
Ik reis overal gratis naartoe
Uhm dat is juist het punt... Ze werken voor geen meter samen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet dezelfde visie hebben betekent niet dat je niet samenwerkt. ProRail en NS kunnen er hoe dan ook niet omheen dat ze samen moeten werken. De NS moet namelijk zijn regeling aanpassen aan wat ProRail adviseert.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Kost te duur enzo jeweettoch...quote:Op maandag 3 december 2012 11:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
En verwarmingen doen ze niet meer aan op t zadkine.. Echt tof...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Totdat je moet betalen voor het OVquote:Op maandag 3 december 2012 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Betaal jij maar lekker veel geld voor je auto per maand en de benzine![]()
Ik reis overal gratis naartoe. Maar dan is het vaak nog goedkoper.
![]()
gewoon zelf ene kachel meenemenquote:Op maandag 3 december 2012 11:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
En verwarmingen doen ze niet meer aan op t zadkine.. Echt tof...
En dat weet jij omdat? Jij werkt er?quote:Op maandag 3 december 2012 11:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm dat is juist het punt... Ze werken voor geen meter samen.What you forget, you are gonna repeat.
Voordat je onzin blaat, vraag eerst eens wat voor auto ik rijd enzo...quote:Op maandag 3 december 2012 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Betaal jij maar lekker veel geld voor je auto per maand en de benzine![]()
Ik reis overal gratis naartoe
Met mijn auto ben ik namelijk bijna Altijd (even los van files) op elk traject sneller en goedkoper dan het OV.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nou, ik sta liever in de file en betaal wat meer per maand dan dat ik in afgeladen treinen ga zittenquote:Op maandag 3 december 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Totdat je moet betalen voor het OV. Maar dan is het vaak nog goedkoper.
Ik móet zaterdag met de trein naar schiphol, zul je zien dat het 2 vlokjes sneeuwt en dat kdardoor mijn vluch mis ofzoquote:Op maandag 3 december 2012 11:07 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb lekker een auto.... Fuck het OV
Ik heb het toch ook over nu en niet over in de toekomst?quote:Op maandag 3 december 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Totdat je moet betalen voor het OV. Maar dan is het vaak nog goedkoper.
Ik kan over 3 jaar ofzo pas niet meer gratis met het OV.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op maandag 3 december 2012 11:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, ik sta liever in de file en betaal wat meer per maand dan dat ik in afgeladen treinen ga zittenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Als je beter hard opgelet verwees ik net al eerder naar een artikel hierover.quote:Op maandag 3 december 2012 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat? Jij werkt er?
ik vind reizen met OV wel fijn opzich
weinig problemen mee gehad
zelden vertragingen
enige nadeel is dat je rekening moet houden met bijv de laatste trein terug naar huisLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Het is echt te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 3 december 2012 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kost te duur enzo jeweettoch...
Ze blijven beweren dat studenten niks zullen merken van de finaniele troep die ze hebben gemaakt.. Nouuuu, dus wel..
In elk lokaal hier is t zo smerig dat er overal vliegjes vliegen.. Computers worden nooit schoongemaakt enz enz enz
Ik kan nog wel 100000 dingen opnoemenWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Goedkoper dan gratis kan niet. En reistijd kan me niet schelen, daar pas ik me gewoon op aan.quote:Op maandag 3 december 2012 11:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voordat je onzin blaat, vraag eerst eens wat voor auto ik rijd enzo...
Met mijn auto ben ik namelijk ALTIJD (even los van files) op elk traject sneller en goedkoper dan het OV.
Ik weet gewoon dat een auto sowieso duurder is dan een abonnement op het OV om gratis te reizen. Klaar.
Daarvoor hoef ik echt niet te weten in welke auto je rijd.What you forget, you are gonna repeat.
Maar dat is dan ook Zadkinequote:Op maandag 3 december 2012 11:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Het is echt te belachelijk voor woorden.
Ze blijven beweren dat studenten niks zullen merken van de finaniele troep die ze hebben gemaakt.. Nouuuu, dus wel..
In elk lokaal hier is t zo smerig dat er overal vliegjes vliegen.. Computers worden nooit schoongemaakt enz enz enz
Ik kan nog wel 100000 dingen opnoemen
Bij de EUR is alles prima hoor
Geef eens een link van dat artikel dan.quote:Op maandag 3 december 2012 11:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je beter hard opgelet verwees ik net al eerder naar een artikel hierover.What you forget, you are gonna repeat.
Het kost teveelquote:Op maandag 3 december 2012 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kost te duur enzo jeweettoch...
En het is duur![]()
![]()
Inderdaad, leukquote:.
Wat voor auto rijd je dan? Je moet behoorlijk zuinig rijden wil je goedkoper rijden.. En dan moet je benzine/diesel, aanschaf, afschrijving, verzekering en belasting meerekenen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voordat je onzin blaat, vraag eerst eens wat voor auto ik rijd enzo...
Met mijn auto ben ik namelijk ALTIJD (even los van files) op elk traject sneller en goedkoper dan het OV.Ik sta gewoon helemaal niet in de file met de motorquote:Op maandag 3 december 2012 11:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, ik sta liever in de file en betaal wat meer per maand dan dat ik in afgeladen treinen ga zitten.
Klopt, heb je gelijk in.quote:Op maandag 3 december 2012 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook over nu en niet over in de toekomst?
Ik kan over 3 jaar ofzo pas niet meer gratis met het OV.![]()
Baas kwam net met een lijstje van mij en collega's.
Aantal uren op kantoor tegen aantal uren in het uren-registratie-systeem.
Ik zat op 82% en daarmee de meeste productieve uren.
Heb er niet bij gezegd dat ik m'n timer in de pauze ook wel eens door laat lopen natuurlijk
NIEUW: Foto's!![]()
Gaat goed daar welquote:Op maandag 3 december 2012 11:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Het is echt te belachelijk voor woorden.
Ik kan nog wel 100000 dingen opnoemen
Gratis omdat je een studentenkaart hebt... Je weet waar dat van betaald wordt?quote:Op maandag 3 december 2012 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goedkoper dan gratis kan niet. En reistijd kan me niet schelen, daar pas ik me gewoon op aan.
Ik weet gewoon dat een auto sowieso duurder is dan een abonnement op het OV om gratis te reizen. Klaar.
Daarvoor hoef ik echt niet te weten in welke auto je rijd.
En ik heb het natuurlijk over de normale NS prijzen he moppieDit account is niet meer in gebruik.![]()
Afgelopen jaar viel alles nog heel erg mee, maar nu we van locatie zijn veranderd is het gewoon echt armoequote:Op maandag 3 december 2012 11:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook Zadkine
Bij de EUR is alles prima hoorWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Haha!quote:Op maandag 3 december 2012 11:12 schreef Cryothic het volgende:
Baas kwam net met een lijstje van mij en collega's.
Aantal uren op kantoor tegen aantal uren in het uren-registratie-systeem.
Ik zat op 82% en daarmee de meeste productieve uren.
Heb er niet bij gezegd dat ik m'n timer in de pauze ook wel eens door laat lopen natuurlijkAls je een goed pak hebt, wordt alleen je pak nat.quote:![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 11:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Afgelopen jaar viel alles nog heel erg mee, maar nu we van locatie zijn veranderd is het gewoon echt armoe
Ze staan op de rand van faillisement, dus nee.. Niet echtquote:
hebben we het nu over hetzelfde?quote:Op maandag 3 december 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha!
[..]
Als je een goed pak hebt, wordt alleen je pak nat.
ff kijken wat ik per maand voor een auto kwijt ben:
¤79 aan wegenbelasting
¤86 aan all-risk autoverzekering
¤200 aan afschrijving
¤70 aan onderhoudsreserveringen
¤200 ongeveer aan benzine.
Ondanks dat ik autorijder ben geef ik toe dat autorijden flink duurder is dan het OV
Maar je krijgt er ook wat voor terug
En ik heb het over mijn stundentenreisproduct.quote:Op maandag 3 december 2012 11:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gratis omdat je een studentenkaart hebt... Je weet waar dat van betaald wordt?
En ik heb het natuurlijk over de normale NS prijzen he moppie
En ik ben geen moppie.What you forget, you are gonna repeat.
toch met dit weer lijkt het me geen pretje om op de motor te zittenquote:Op maandag 3 december 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha!
[..]
Als je een goed pak hebt, wordt alleen je pak nat.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Deed ik expres, zadkine is zo'n school met meer medelanders dan Nederlanders...quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wat dan?quote:Op maandag 3 december 2012 11:14 schreef ErwinRommel het volgende:
¤79 aan wegenbelasting
¤200 aan afschrijving
Ondanks dat ik autorijder ben geef ik toe dat autorijden flink duurder is dan het OV
Maar je krijgt er ook wat voor terug
Hogere CO2 uitstoot en je bent eerder op je werk als je niet in een file terecht komt. Joepie?What you forget, you are gonna repeat.
Ik denk het wel.quote:Op maandag 3 december 2012 11:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hebben we het nu over hetzelfde?![]()
Die staat dan ook thuis, en ik ben met de busquote:Op maandag 3 december 2012 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
toch met dit weer lijkt het me geen pretje om op de motor te zitten.
![]()
Privacy, geen stinkende mensen, geen koud perron, geen treinen die uitvallen, je kan overal komen, je hoeft geen rekening te houden met een laatste trein, niet als sardientjes opgesloten worden.quote:Op maandag 3 december 2012 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat dan?
Hogere CO2 uitstoot en je bent eerder op je werk als je niet in een file terecht komt. Joepie?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik noem maar iets, privacy, lekker in je neus peuteren, geen koude stations, geen overvolle treinen etc etcquote:Op maandag 3 december 2012 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat dan?
Hogere CO2 uitstoot en je bent eerder op je werk als je niet in een file terecht komt. Joepie?
Een Altijd-Vrij abonnement op jaarbasis is ¤295,- per maand. En op maandbasis ¤365,-. Blijft goedkoper.quote:Op maandag 3 december 2012 11:14 schreef ErwinRommel het volgende:
¤79 aan wegenbelasting
¤200 aan afschrijving
Maar je krijgt er ook wat voor terug![]()
Dat bedoel ik, OV is dus gewoon goedkoper, maar je levert wel in aan comfort.quote:Op maandag 3 december 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een Altijd-Vrij abonnement op jaarbasis is ¤295,- per maand. En op maandbasis ¤365,-. Blijft goedkoper.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
gelijk heb jequote:Op maandag 3 december 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die staat dan ook thuis, en ik ben met de bus.
Det Som En Gang Var
Ik ben de enige Nederlander in mijn klas (ongeveer 26 studenten)quote:Op maandag 3 december 2012 11:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deed ik expres, zadkine is zo'n school met meer medelanders dan Nederlanders...Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Jep, en dan is dit nog het duurste abonnement voor zover ik weet.quote:Op maandag 3 december 2012 11:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, OV is dus gewoon goedkoper, maar je levert wel in aan comfort.quote:Koud, glad... nee dankje
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 11:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Privacy, geen stinkende mensen, geen koud perron, geen treinen die uitvallen, je kan overal komen, je hoeft geen rekening te houden met een laatste trein, niet als sardientjes opgesloten worden.Nouja, dat is natuurlijk maar net waar je als persoon behoefte aan hebt.quote:Op maandag 3 december 2012 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik noem maar iets, privacy, lekker in je neus peuteren, geen koude stations, geen overvolle treinen etc etc
Die privacy heb ik thuis wel genoeg. De koude stations, dat ligt er maar net aan hoe je het zelf aanpakt; ben je dik of dun aangekleed; wacht je lekker in de wachtruimte of buiten; ga je bij zo'n verwarmingspaal staan of niet, etc.
Overvolle treinen is ook maar net wanneer je reist. Ik hoef nooit te reizen tijdens de spits, dus heb daar nooit last van. En als ik wel moet reizen tijdens de spits, dan so be it. Ik heb me nog nooit als een sardientje in een trein gevoeld.
Het overal komen, dat kan je ook met het OV. Met de trein en bus kom je echt heel ver. En dan maar een stukje lopen. Ik ben liever moe dan lui
holy shitquote:Op maandag 3 december 2012 11:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben de enige Nederlander in mijn klas (ongeveer 26 studenten)![]()
Leuk dat mensen alleen naar de trein kijken in de vergelijking. Maar als je echt overal wilt komen zoals met de auto, zal je ook met bus en tram moeten. En in extreme gevallen een taxi.quote:Op maandag 3 december 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een Altijd-Vrij abonnement op jaarbasis is ¤295,- per maand. En op maandbasis ¤365,-. Blijft goedkoper.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Lijkt me knudde wel, straks kun je je opleiding nieteens afmaken..quote:Op maandag 3 december 2012 11:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ze staan op de rand van faillisement, dus nee.. Niet echtDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ik heb er ook geen hekel aan hoorquote:Op maandag 3 december 2012 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Nouja, dat is natuurlijk maar net waar je als persoon behoefte aan hebt.
Die privacy heb ik thuis wel genoeg. De koude stations, dat ligt er maar net aan hoe je het zelf aanpakt; ben je dik of dun aangekleed; wacht je lekker in de wachtruimte of buiten; ga je bij zo'n verwarmingspaal staan of niet, etc.
Overvolle treinen is ook maar net wanneer je reist. Ik hoef nooit te reizen tijdens de spits, dus heb daar nooit last van. En als ik wel moet reizen tijdens de spits, dan so be it. Ik heb me nog nooit als een sardientje in een trein gevoeld.
Het overal komen, dat kan je ook met het OV. Met de trein en bus kom je echt heel ver. En dan maar een stukje lopen. Ik ben liever moe dan lui
heb de meest intressante mensen leren kennen in de trein
altijd wel leuk om gesprekjes mee te voerenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
En wat is daar mis mee? Zo duur is dat niet hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 11:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Leuk dat mensen alleen naar de trein kijken in de vergelijking. Maar als je echt overal wilt komen zoals met de auto, zal je ook met bus en tram moeten. En in extreme gevallen een taxi.![]()
Of gewoon vanaf een bushalte de benenwagen. Komop zegquote:Op maandag 3 december 2012 11:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Leuk dat mensen alleen naar de trein kijken in de vergelijking. Maar als je echt overal wilt komen zoals met de auto, zal je ook met bus en tram moeten. En in extreme gevallen een taxi.
Ik ben in januari afgestudeerdquote:Op maandag 3 december 2012 11:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lijkt me knudde wel, straks kun je je opleiding nieteens afmaken..dus ik hoop dat dat mij bespaart blijft
Nee maar het wordt niet meegenomen in de vergelijkingquote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Zo duur is dat niet hoor.
Damnquote:Op maandag 3 december 2012 11:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben de enige Nederlander in mijn klas (ongeveer 26 studenten)
quote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of gewoon vanaf een bushalte de benenwagen. Komop zeg
Preciesquote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er ook geen hekel aan hoor
heb de meest intressante mensen leren kennen in de trein
altijd wel leuk om gesprekjes mee te voeren![]()
Ik vind het OV fijn.
Anderen vinden dat misschien niet, prima.
Maar ik kan er echt heel slecht tegen als mensen gaan zeiken over iets, zonder te weten hoe het eraan toegaat binnen een bedrijf
Ik zeg ook extreme gevallenquote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of gewoon vanaf een bushalte de benenwagen. Komop zeg
Feit blijft dat het OV goedkoper is als een random auto. Mijn motor is dan wel weer zuiniger/goedkoper.quote:Op maandag 3 december 2012 11:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee maar het wordt niet meegenomen in de vergelijking![]()
Geef eens een voorbeeld van een extreem geval?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Achjaquote:
mja ik snap je punt welquote:Op maandag 3 december 2012 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik vind het OV fijn.
Anderen vinden dat misschien niet, prima.
Maar ik kan er echt heel slecht tegen als mensen gaan zeiken over iets, zonder te weten hoe het eraan toegaat binnen een bedrijf
maar goed ik heb daar soms ook wel een handje van hoor zeiken erop
maar ik ga altijd wat vroeger weg in geval als er een vertraging is dat ik niet extreem te laat komLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Hoop t ook voor jequote:Op maandag 3 december 2012 11:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben in januari afgestudeerddus ik hoop dat dat mij bespaart blijft
Want? Je gelooft niet dat die bestaan?quote:Op maandag 3 december 2012 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een extreem geval?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Hollanders zeiken graagquote:Op maandag 3 december 2012 11:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik snap je punt wel
maar ik ga altijd wat vroeger weg in geval als er een vertraging is dat ik niet extreem te laat kom![]()
![]()
Precies. En tegenwoordig is het informatiesysteem verbeterd bij de NS. En dát is waar ze vorig jaar over zeiden dat ze eraan wilden werken. En dat werkt, als je het mij vraagt, echt al veel beter dan vorig jaar.quote:Op maandag 3 december 2012 11:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik snap je punt wel
maar ik ga altijd wat vroeger weg in geval als er een vertraging is dat ik niet extreem te laat kom
Sowieso met de app. Hou gewoon alles in de gaten voor je met de trein gaat.What you forget, you are gonna repeat.
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op maandag 3 december 2012 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want? Je gelooft niet dat die bestaan?![]()
klopt als het enigzins kan overal opquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Hoho, waarom zo in de aanval elke keer?quote:Op maandag 3 december 2012 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want? Je gelooft niet dat die bestaan?
Ik vraag gewoon om een voorbeeld, omdat ik me zo geen voorbeeld kan voorstellen waarin je niet vanaf de bushalte gewoon een stuk kan lopen. Als jij een goed voorbeeld hebt, kan ik me misschien verplaatsen in wat jij zojuist zei.What you forget, you are gonna repeat.
Klopt, klopt, dat is inderdaad veel beter geworden. Op de meeste stations zijn nu ook van die elektronische borden op het perron, en ook met zo'n lijst van vertrektijden van verschillende treinenquote:Op maandag 3 december 2012 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies. En tegenwoordig is het informatiesysteem verbeterd bij de NS. En dát is waar ze vorig jaar over zeiden dat ze eraan wilden werken. En dat werkt, als je het mij vraagt, echt al veel beter dan vorig jaar.
Sowieso met de app. Hou gewoon alles in de gaten voor je met de trein gaat..
![]()
ik heb geen smartphonequote:Op maandag 3 december 2012 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies. En tegenwoordig is het informatiesysteem verbeterd bij de NS. En dát is waar ze vorig jaar over zeiden dat ze eraan wilden werken. En dat werkt, als je het mij vraagt, echt al veel beter dan vorig jaar.
Sowieso met de app. Hou gewoon alles in de gaten voor je met de trein gaat.
maar goed in principe staat alles op ieder station gewoon aangegeven
en als ik er dan nog niet uit kom vraag ik het wel aan een medewerker van de NSLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Jaquote:![]()
Ik probeer alleen altijd een gegrond argument bij zeikende mensen eruit te futselen, en vervolgens kan 9 van de 10 me die niet geven
Dat geile LED scherm op UCSquote:Op maandag 3 december 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, klopt, dat is inderdaad veel beter geworden. Op de meeste stations zijn nu ook van die elektronische borden op het perron, en ook met zo'n lijst van vertrektijden van verschillende treinen.
Al ben ik het niet helemaal eens dat OV info goed is.. ook aansluitingen NS en RET hier loopt nog weleens mis..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Niet alleen die borden. Ook het omroepsysteem en de site/app. Als reiziger weet je nu altijd optijd waar je aan toe bent.quote:Op maandag 3 december 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, klopt, dat is inderdaad veel beter geworden. Op de meeste stations zijn nu ook van die elektronische borden op het perron, en ook met zo'n lijst van vertrektijden van verschillende treinen.
Alleen kennelijk verwachten sommige reizigers het nieuws bij hun persoonlijk aan de voordeur wordt gebracht als er een trein uitvalt of vertraging heeft, terwijl dat toch echt dingen zijn waar je zelf stappen in moet ondernemen. En dan is de NS echt zo slecht nog niet
Nouja, zonder smartphone kan je nog wel op de site kijken natuurlijk, waar ook alles duidelijk en op tijd op staat tegenwoordig. En inderdaad, het gewoon vragen aan een medewerker is ook geen rampquote:Op maandag 3 december 2012 11:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb geen smartphone
maar goed in principe staat alles op ieder station gewoon aangegeven
en als ik er dan nog niet uit kom vraag ik het wel aan een medewerker van de NS
Er bestaan geen domme vragen, alleen domme mensen.What you forget, you are gonna repeat.
Ik vind dat niet zo boeiend.quote:Op maandag 3 december 2012 11:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat geile LED scherm op UCS
Al ben ik het niet helemaal eens dat OV info goed is.. ook aansluitingen NS en RET hier loopt nog weleens mis..
En RET op NS kan de NS niks aan doen.Klopt, al is er heel soms de app ook niet up to date. Dan staat er dat je geen vertraging hebt, maar dat heeft de trein wel. Maar goed, dat soort dingen kunnen gebeuren.quote:Op maandag 3 december 2012 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet alleen die borden. Ook het omroepsysteem en de site/app. Als reiziger weet je nu altijd optijd waar je aan toe bent.
Alleen kennelijk verwachten sommige reizigers het nieuws bij hun persoonlijk aan de voordeur wordt gebracht als er een trein uitvalt of vertraging heeft, terwijl dat toch echt dingen zijn waar je zelf stappen in moet ondernemen. En dan is de NS echt zo slecht nog niet
Daar heb je helemaal gelijk. Kijk maar vorige week maandag? Door die app kon ik nog een trein eerder halen dan verwacht.![]()
Natuurlijk gaat niet alles perfect. En soms loopt de trein ook pas 5 minuten voor aankomst op een station vertraging op. Daar kan je ook niet tegen informeren, behalve op het station zelf.quote:Op maandag 3 december 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo boeiend.
En RET op NS kan de NS niks aan doen.
[..]
Klopt, al is er heel soms de app ook niet up to date. Dan staat er dat je geen vertraging hebt, maar dat heeft de trein wel. Maar goed, dat soort dingen kunnen gebeuren.
Daar heb je helemaal gelijk. Kijk maar vorige week maandag? Door die app kon ik nog een trein eerder halen dan verwacht.
Dat bedoel ik maar
Klopt, of gewoon op het station zelf. Gebeurt in Utrecht nog wel eens als er een goederentrein richting Amersfoort moet, dan moet NS wachten. En vaak regelen ze het ook nog zo dat de trein richting Groningen/Enschede in Amersfoort dan wacht op de ander. Wat dat betreft zit het wel goed in elkaar.quote:Op maandag 3 december 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat niet alles perfect. En soms loopt de trein ook pas 5 minuten voor aankomst op een station vertraging op. Daar kan je ook niet tegen informeren, behalve op het station zelf.
Dat bedoel ik maar![]()
Dat bedoel ik maar.quote:Op maandag 3 december 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, of gewoon op het station zelf. Gebeurt in Utrecht nog wel eens als er een goederentrein richting Amersfoort moet, dan moet NS wachten. En vaak regelen ze het ook nog zo dat de trein richting Groningen/Enschede daar dan wacht op de ander. Wat dat betreft zit het wel goed in elkaar.
Al valt het me wel tegen dat de trein naar Enschede altijd netjes wacht op de trein naar Groningen, maar als de trein naar Enschede vertraging heeft, wacht de trein naar Groningen niet
Halfbakken sneeuw hier in Lelystad
Doe dan OF gewoon goed sneeuw OF geen sneeuwDit account is niet meer in gebruik.![]()
En daar kan wie wat aan doen?quote:Op maandag 3 december 2012 11:39 schreef Spezza19 het volgende:
Doe dan OF gewoon goed sneeuw OF geen sneeuw
de NSquote:Op maandag 3 december 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daar kan wie wat aan doen?
wat er ook gebeurd het is altijd de schuld van de NS
Det Som En Gang Var
Klopt ja, best vreemd is dat.quote:Op maandag 3 december 2012 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar.
Al valt het me wel tegen dat de trein naar Enschede altijd netjes wacht op de trein naar Groningen, maar als de trein naar Enschede vertraging heeft, wacht de trein naar Groningen niet![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daar kan wie wat aan doen?
quote:Op maandag 3 december 2012 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
de NS
wat er ook gebeurd het is altijd de schuld van de NS![]()
![]()
Liever helemaal geen sneeuw. Maar dat zal wsl wel gaan gebeuren deze winterquote:Op maandag 3 december 2012 11:39 schreef Spezza19 het volgende:
Doe dan OF gewoon goed sneeuw OF geen sneeuw![]()
![]()
Ja, als je de meeste zeikerds moet geloven welquote:Op maandag 3 december 2012 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
de NS
wat er ook gebeurd het is altijd de schuld van de NS
Ik denk toch eerder dat de mensen die CO2 uitstoten hier meer indirecte invloed op hebben, dan de NS
En als God het zo zou willen, waarom vraag je dan niet aan hem of hij wat kan doen aan de sneeuwval?quote:Op maandag 3 december 2012 11:42 schreef Spezza19 het volgende:
Erwinrommel zou gezegd hebben dat god het zo gewild zou hebbenWhat you forget, you are gonna repeat.
Oh sorry, Hem en Hij moet het zijn natuurlijk.What you forget, you are gonna repeat.
Alsof er echt een god bestaat, maar das een hele andere discussiequote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh sorry, Hem en Hij moet het zijn natuurlijk.![]()
![]()
Hier ga ik niet eens op inquote:Op maandag 3 december 2012 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, als je de meeste zeikerds moet geloven wel
Ik denk toch eerder dat de mensen die CO2 uitstoten hier meer indirecte invloed op hebben, dan de NS
Omdat ik reëel ben en niet in sprookjes geloofquote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En als God het zo zou willen, waarom vraag je dan niet aan hem of hij wat kan doen aan de sneeuwval?
Dat ligt er maar net aan of je erin gelooft.quote:Op maandag 3 december 2012 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alsof er echt een god bestaat, maar das een hele andere discussie
Jij gelooft er kennelijk niet in. Ik ook niet overigens. Maar ik heb er wel respect voor als mensen een geloof naleven, mits zij respecteren dat ik dat niet doe
En in dat laatste schort het hem vaak een beetjequote:Op maandag 3 december 2012 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan of je erin gelooft.
Jij gelooft er kennelijk niet in. Ik ook niet overigens. Maar ik heb er wel respect voor als mensen een geloof naleven, mits zij respecteren dat ik dat niet doe![]()
Hoeft ook niet, want het was ook niet tegen jouquote:
Waarom zeg je dan 'Doe dan OF gewoon goed sneeuw OF geen sneeuw', alsof iemand er wat aan kan doen?quote:Op maandag 3 december 2012 11:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat ik reëel ben en niet in sprookjes geloofWhat you forget, you are gonna repeat.
Ja want je moet het ook letterlijk nemen die zinquote:Op maandag 3 december 2012 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, want het was ook niet tegen jou
[..]
Waarom zeg je dan 'Doe dan OF gewoon goed sneeuw OF geen sneeuw', alsof iemand er wat aan kan doen?
Ligt er maar net aan. Ik ben tot noch toe geen mensen tegen gekomen die niet respecteerden dat ik niet geloof, terwijl zij dat wel deden. Andersom wel overigens. Vrienden van me die niet geloven en ook niet respecteerden dat anderen geloven.quote:Op maandag 3 december 2012 11:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En in dat laatste schort het hem vaak een beetjeWhat you forget, you are gonna repeat.
En dat ik dat niet moet doen, kan ik waaruit opmaken?quote:Op maandag 3 december 2012 11:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja want je moet het ook letterlijk nemen die zinWhat you forget, you are gonna repeat.
Beetje gezond nadenkenquote:Op maandag 3 december 2012 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat ik dat niet moet doen, kan ik waaruit opmaken?
Impliceer je nu dat ik dat niet doe?quote:
Ik ben gelovigen tegengekomen die vonden dat ongelovigen varkens waren en negers waren apen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. Ik ben tot noch toe geen mensen tegen gekomen die niet respecteerden dat ik niet geloof, terwijl zij dat wel deden. Andersom wel overigens. Vrienden van me die niet geloven en ook niet respecteerden dat anderen geloven.
Ook vonden ze zichzelf meer waard dan een niet-moslim.
Sowieso heb ik niks met religies, maar dat was wel duidelijk geloof ik![]()
![]()
Nou, je had er blijkbaar moeite meequote:Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat ik dat niet doe?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik vind het wel vermakelijk ditquote:Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
gaat nergens meer over, maar veel plezier jullie 2.
![]()
Verveel je je zo erg dan?quote:Op maandag 3 december 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk dit.
Dat is wel slechtquote:Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben gelovigen tegengekomen die vonden dat ongelovigen varkens waren en negers waren apen.
Ook vonden ze zichzelf meer waard dan een niet-moslim.
Sowieso heb ik niks met religies, maar dat was wel duidelijk geloof ikBen blij dat ik die dan dus nog niet ben tegengekomen
![]()
Ik heb zelf verder ook niets met religies, ik vind alleen wel dat er wederzijds respect hoort te zijn tussen alle geloven en niet gelovigen
Dat ik anders denk of dingen anders opvat (het is tenslotte interwebs, waar je alleen lettertjes ziet en er allemaal verschillende interpretaties uit gehaald kunnen worden, waarom ik het je gewoon simpelweg vroeg in eerste instantie) wil nog niet denken dat ik een ongezond verstand heb.quote:Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, je had er blijkbaar moeite meeWhat you forget, you are gonna repeat.
Groei je wel overheen in de loop der jarenquote:Op maandag 3 december 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk dit.
![]()
![]()
Ik heb al 4 pagina's van een handleiding geschreven. Bijna klaar, en dan is er niks meer te doenquote:.
![]()
precies datquote:Op maandag 3 december 2012 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan of je erin gelooft.
Jij gelooft er kennelijk niet in. Ik ook niet overigens. Maar ik heb er wel respect voor als mensen een geloof naleven, mits zij respecteren dat ik dat niet doe
laatst in de stad liep een vrouw achter me aan schreeuwend dat het nog niet te laat was om god te accepteren en niet verdoemd te wordenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Zo'n iemand ben ik ook nog eens tegen gekomen in de stad. Later kwam ik hem weer tegen vlakbij mijn huis (woont ie 2 straten verderquote:Op maandag 3 december 2012 11:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
precies dat
laatst in de stad liep een vrouw achter me aan schreeuwend dat het nog niet te laat was om god te accepteren en niet verdoemd te worden) en begon hij weer
.
![]()
Tis gewoon een wanhoopspogingquote:Op maandag 3 december 2012 11:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
precies dat
laatst in de stad liep een vrouw achter me aan schreeuwend dat het nog niet te laat was om god te accepteren en niet verdoemd te worden![]()
![]()
Meh. Ook die ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
precies dat
laatst in de stad liep een vrouw achter me aan schreeuwend dat het nog niet te laat was om god te accepteren en niet verdoemd te worden
Bij Jehova's aan de deur doe ik overigens altijd alsof ik niet thuis ben. Simpelweg omdat ik weet dat zij het geloof daadwerkelijk proberen op te dringen, en dat vind ik respectloos
ik negeer dat soort mensen gewoonquote:Op maandag 3 december 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n iemand ben ik ook nog eens tegen gekomen in de stad. Later kwam ik hem weer tegen vlakbij mijn huis (woont ie 2 straten verder) en begon hij weer
.
een vriend van me gaat dan in discussie en dat duurt soms urenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik zeg meestal "nee, dank je" en ga dan weer verder. Ik heb 1x de fout om wel dat gesprek aan te gaan, en dat duurde inderdaad echt heel langquote:Op maandag 3 december 2012 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik negeer dat soort mensen gewoon
een vriend van me gaat dan in discussie en dat duurt soms uren.
![]()
Mocht ik ooit in aanraking komen met iemand die me daadwerkelijk probeert een geloof op te dringen, zal ik het direct op het puntje respect naar elkaar toe gooien, en zeggen dat ik respecteer dat hij/zij gelooft, en dat ik hoop dat het andersom ook het geval is, dat ik niet geloof. Is dat niet het geval, ben ik uitgepraat.quote:Op maandag 3 december 2012 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik negeer dat soort mensen gewoon
een vriend van me gaat dan in discussie en dat duurt soms urenWhat you forget, you are gonna repeat.
die komen hier niet meerquote:Op maandag 3 december 2012 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh. Ook die ben ik nog niet tegengekomen.
Bij Jehova's aan de deur doe ik overigens altijd alsof ik niet thuis ben. Simpelweg omdat ik weet dat zij het geloof daadwerkelijk proberen op te dringen, en dat vind ik respectloos
ik had ooit open gedaan met mijn shirt van burzum aan met een afgebrande kerk erop
heul niet bij nagedacht
maar het werd me niet in dank afgenomenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik heb wel eens een heel tof gesprek gehad met een Jehova aan de deur (op zondagochtend 10 uurquote:Op maandag 3 december 2012 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh. Ook die ben ik nog niet tegengekomen.
Bij Jehova's aan de deur doe ik overigens altijd alsof ik niet thuis ben. Simpelweg omdat ik weet dat zij het geloof daadwerkelijk proberen op te dringen, en dat vind ik respectloos), over geesten.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Goed punt, die ga ik proberen te onthoudenquote:Op maandag 3 december 2012 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mocht ik ooit in aanraking komen met iemand die me daadwerkelijk probeert een geloof op te dringen, zal ik het direct op het puntje respect naar elkaar toe gooien, en zeggen dat ik respecteer dat hij/zij gelooft, en dat ik hoop dat het andersom ook het geval is, dat ik niet geloof. Is dat niet het geval, ben ik uitgepraat..
![]()
Mmm, geen kattenvoer meer. Moet ik verdimme naar buiten met die halfbakken sneeuw
Bwehehequote:Op maandag 3 december 2012 11:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
die komen hier niet meer
ik had ooit open gedaan met mijn shirt van burzum aan met een afgebrande kerk erop
heul niet bij nagedacht
maar het werd me niet in dank afgenomen. Ach je kan ook niet altijd zien wie er voor de deur staat
.
![]()
Dan pak je wat anders te eten.quote:Op maandag 3 december 2012 11:56 schreef Spezza19 het volgende:
Mmm, geen kattenvoer meer. Moet ik verdimme naar buiten met die halfbakken sneeuw![]()
niet bepaald neequote:Op maandag 3 december 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehehe. Ach je kan ook niet altijd zien wie er voor de deur staat
.
maar goed sinds die keer heb ik ze niet meer gezien hierLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Geloof als gespreksonderwerp. Altijd goed.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mocht ik ooit in aanraking komen met iemand die me daadwerkelijk probeert een geloof op te dringen, zal ik het direct op het puntje respect naar elkaar toe gooien, en zeggen dat ik respecteer dat hij/zij gelooft, en dat ik hoop dat het andersom ook het geval is, dat ik niet geloof. Is dat niet het geval, ben ik uitgepraat.
Geloof erin. Nu.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hahahaquote:Op maandag 3 december 2012 11:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
die komen hier niet meer
heul niet bij nagedacht
maar het werd me niet in dank afgenomen
De ironieMja, één van mn vrienden is Jehova, en die zegt ook wel dat het echt moet, dat langs de deuren gaan. Verder van hem geen last. Alleen jammer dat we zijn verjaardag nooit vierenquote:Op maandag 3 december 2012 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een heel tof gesprek gehad met een Jehova aan de deur (op zondagochtend 10 uur), over geesten.
quote:
Ik zal onthouden er volgende keer bij te zetten dat mijn katten honger hebbenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Neuquote:Op maandag 3 december 2012 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geloof erin. Nu.
Hier geen sneeuwquote:Op maandag 3 december 2012 11:56 schreef Spezza19 het volgende:
Mmm, geen kattenvoer meer. Moet ik verdimme naar buiten met die halfbakken sneeuw
Ach, ik vier mijn verjaardag ook nooit meerquote:Op maandag 3 december 2012 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha
De ironie
[..]
Mja, één van mn vrienden is Jehova, en die zegt ook wel dat het echt moet, dat langs de deuren gaan. Verder van hem geen last. Alleen jammer dat we zijn verjaardag nooit vieren![]()
![]()
Hehehe, houden zoquote:Op maandag 3 december 2012 11:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet bepaald nee
maar goed sinds die keer heb ik ze niet meer gezien hier.
Hehehe, dacht ik wel hoorquote:Op maandag 3 december 2012 11:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zal onthouden er volgende keer bij te zetten dat mijn katten honger hebben.
![]()
Omdat je vind dat je te oud wordt?quote:Op maandag 3 december 2012 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik vier mijn verjaardag ook nooit meer
Mòet dat serieus van hun geloof? Beetje gay. Gelukkig komen ze hier nooit.quote:Op maandag 3 december 2012 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha
De ironie
[..]
Mja, één van mn vrienden is Jehova, en die zegt ook wel dat het echt moet, dat langs de deuren gaan. Verder van hem geen last. Alleen jammer dat we zijn verjaardag nooit vieren[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
maar maar maar... Het is roze... En een eenhoorn.. en onzichtbaar!quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
God vindt mij lief.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik geloof dat ik insneeuw op school.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee, heb niet echt een reden om het te vieren denk ik. Sowieso werd dat vieren in de loop der jaren steeds minder totdat ik merkte dat ik eigenlijk gewoon geen zin had om voor m'n verjaardag steeds iets te moeten gaan organiseren.quote:Op maandag 3 december 2012 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat je vind dat je te oud wordt?
Het enige dat ik wel nog doe is elk jaar iets voor mezelf kopen voor m'n verjaardag![]()
![]()
Ja, dat moet. Hijzelf vind het ook een beetje overrated, maar uit respect voor zijn geloof doet 'ie het wel. En daar heb ik dan weer respect voorquote:Op maandag 3 december 2012 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mòet dat serieus van hun geloof? Beetje gay. Gelukkig komen ze hier nooit.Hij is er dan ook niet zo één dat als je eenmaal nee hebt gezegd hij door blijft gaan. Dan bedankt hij degene gewoon voor het alsnog openen van de deur en loopt 'ie weg. Dat zijn de betere, imho.
komt nog wel ik las net dat het nu begint in emmen dus het komt langzaam naar bovenquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik zat erop te wachten.quote:
Hopelijk niet, ik hoor dat hele alarm niet eens, terwijl er naast het pand zo'n pilaar staatquote:.
![]()
Kek logo welquote:Op maandag 3 december 2012 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geloof erin. Nu.
Ik hou niet van roze en eenhoornsquote:Op maandag 3 december 2012 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maar maar maar... Het is roze... En een eenhoorn.. en onzichtbaar!
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, heb niet echt een reden om het te vieren denk ik. Sowieso werd dat vieren in de loop der jaren steeds minder totdat ik merkte dat ik eigenlijk gewoon geen zin had om voor m'n verjaardag steeds iets te moeten gaan organiseren.
Het enige dat ik wel nog doe is elk jaar iets voor mezelf kopen voor m'n verjaardag![]()
Leuk wel! Iets voor jezelf kopen![]()
Waardering naar jezelf voor je verjaardag. Heeft wel iets schattigs
Ik heb weinig geld, maar 1 keer per jaar sta ik mezelf toe om iets duurs te kopen dat ik graag zou willen hebben, maar normaal gesproken niet voor mezelf kon verantwoordenquote:Op maandag 3 december 2012 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou niet van roze en eenhoorns
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
Waardering naar jezelf voor je verjaardag. Heeft wel iets schattigs![]()
![]()
Doen mensen toch ook wel voor Kerst/Sinterklaas? Iets kopen voor zichzelf omdat het Kerst/Sinterklaas is ?quote:Op maandag 3 december 2012 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Waardering naar jezelf voor je verjaardag. Heeft wel iets schattigs![]()
![]()
Hou nog even een half jaar vol, Feraquote:Op maandag 3 december 2012 12:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We komen je wel redden, als het minder koud wordt..![]()
![]()
Ik koop elke week wel iets voor mezelfquote:Op maandag 3 december 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doen mensen toch ook wel voor Kerst/Sinterklaas? Iets kopen voor zichzelf omdat het Kerst/Sinterklaas is ?
Heb ik geen feestdag voor nodig
Voordat de docenten honger krijgen?quote:Op maandag 3 december 2012 12:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We komen je wel redden, als het minder koud wordt..
Dat worden Hunger Games.quote:Op maandag 3 december 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hou nog even een half jaar vol, Fera
Jij koopt elke week iets "speciaals" voor jezelf?quote:Op maandag 3 december 2012 12:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik koop elke week wel iets voor mezelf
Heb ik geen feestdag voor nodigJullie kunnen beter de docenten opetenquote:.
Hehehehequote:![]()
![]()
We bieden hem aan met een strik eromheen.quote:Op maandag 3 december 2012 12:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die moeten toch Wilders hebben, laat ze maar komenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ren Vinnie ren!quote:Op maandag 3 december 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hopelijk niet, ik hoor dat hele alarm niet eens, terwijl er naast het pand zo'n pilaar staat.
Taai, oud vlees. Maar het moet maar.quote:Op maandag 3 december 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij koopt elke week iets "speciaals" voor jezelf?
[..]
Jullie kunnen beter de docenten opeten.
[..]
Hehehehe
Ik ben niet stout.quote:Op maandag 3 december 2012 12:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja die houdt wel van stoute meisjes....Doe het dan voor mij.quote:Op maandag 3 december 2012 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Waardering naar jezelf voor je verjaardag. Heeft wel iets schattigs
En nu ga ik weg, voor ik mijn moeder de nek omdraai.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Neuh, je moet juist binnen blijven als dat alarm af gaatquote:.
Zijn dat allemaal van die oude knakkers ja?quote:![]()
![]()
ik ben werken
Det Som En Gang Var
Oh, fuck, ik lom ke wel halen voordat je de enige bent die over is, maai ik ze plat met mn stoere Swiftje enzoquote:
Karst style ?quote:Op maandag 3 december 2012 12:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, fuck, ik lom ke wel halen voordat je de enige bent die over is, maai ik ze plat met mn stoere Swiftje enzoDit account is niet meer in gebruik.![]()
Doen wequote:Op maandag 3 december 2012 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
We bieden hem aan met een strik eromheen.
Heb ik zelf nooit gedaan. Maar als er mensen zijn die dat doen en dat leuk vinden, moeten ze dat vooral doenquote:Op maandag 3 december 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doen mensen toch ook wel voor Kerst/Sinterklaas? Iets kopen voor zichzelf omdat het Kerst/Sinterklaas is ?![]()
Ik geef mezelf altijd een cadeautje aan het einde van het schooljaar. Is tevens ook rond mn verjaardag, maar ik doe het echt als afsluiting van weer een jaar school
Ik geloof wel in jou. Maar ik ga daar niet in geloven voor jou. Respecteer maar dat ik een niet-gelovige ben. Ik respecteer ook dat jij wel een gelovige bentquote:Op maandag 3 december 2012 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe het dan voor mij.
En nu ga ik weg, voor ik mijn moeder de nek omdraai.
Dat was een faalhaas, beetje tegen die pilaar aanrijden.. Dan liever carmageddon style..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
O ja, ik heb er niets op tegen of zo hoor, ik hoor het alleen wel eens. Moeten ze inderdaad gewoon doen, als zij dat leuk vindenquote:Op maandag 3 december 2012 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik zelf nooit gedaan. Maar als er mensen zijn die dat doen en dat leuk vinden, moeten ze dat vooral doen![]()
Ik geef mezelf altijd een cadeautje aan het einde van het schooljaar. Is tevens ook rond mn verjaardag, maar ik doe het echt als afsluiting van weer een jaar school.
Ah, dat is ook wel leuk. Zelf doe ik eigenlijk helemaal niets
.
![]()
Kun je doen. Jezelf af en toe een cadeautje geven is een heel leuk iets vind ikquote:Op maandag 3 december 2012 12:17 schreef Spezza19 het volgende:
Misschien moet ik mezelf een weekendje London geven![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op maandag 3 december 2012 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je doen. Jezelf af en toe een cadeautje geven is een heel leuk iets vind ik
Is het zeker.quote:Op maandag 3 december 2012 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je doen. Jezelf af en toe een cadeautje geven is een heel leuk iets vind ik
Vorige week nog gedaan, ssd gekocht..quote:Op maandag 3 december 2012 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je doen. Jezelf af en toe een cadeautje geven is een heel leuk iets vind ikDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja, dat dode topic in R&P, kwestie van tijd voordat ze hiernaartoe komt want gezelliger enzoquote:Op maandag 3 december 2012 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is een ander topic, grapjas.
![]()
![]()
Misschien heeft ze daar wel helemaal geen zin inquote:Op maandag 3 december 2012 12:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat dode topic in R&P, kwestie van tijd voordat ze hiernaartoe komt want gezelliger enzo.
![]()
Nu al helemaal, nu je haar hiernaartoe gequote hebtquote:Op maandag 3 december 2012 12:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat dode topic in R&P, kwestie van tijd voordat ze hiernaartoe komt want gezelliger enzo
Misschien zit ze mobiel, of heeft ze quote-meldingen uit staanquote:Op maandag 3 december 2012 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu al helemaal, nu je haar hiernaartoe gequote hebt.
![]()
Dat zou nog kunnen.quote:Op maandag 3 december 2012 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien zit ze mobiel, of heeft ze quote-meldingen uit staan.
quote:Op maandag 3 december 2012 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu al helemaal, nu je haar hiernaartoe gequote hebtWant haar foon kan de liefde in dit topic niet aan!quote:Op maandag 3 december 2012 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien zit ze mobiel, of heeft ze quote-meldingen uit staan.
![]()
![]()
We'll seequote:Op maandag 3 december 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze hier zo wel komt kijken.
Uiteraard komt ze hier wel kijken.quote:Op maandag 3 december 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze hier zo wel komt kijken.
Misschien is ze te schuw om hier te posten nu?![]()
![]()
![]()
Samz en schuw?quote:Op maandag 3 december 2012 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uiteraard komt ze hier wel kijken.
Misschien is ze te schuw om hier te posten nu?![]()
![]()
![]()
Dat wilde ik net reageren inderdaadquote:
Misschien heeft ze geen zin om te posten omdat jij hier zitquote:Op maandag 3 december 2012 12:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, waarom zou ze anders hier nu nog niet gepost hebben?
Sloom is ze ook niet![]()
![]()
dat zat ik ook al te denkenquote:Op maandag 3 december 2012 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien heeft ze geen zin om te posten omdat jij hier zit![]()
![]()
Natuurlijk, poppedijn.quote:Op maandag 3 december 2012 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik zelf nooit gedaan. Maar als er mensen zijn die dat doen en dat leuk vinden, moeten ze dat vooral doen![]()
Ik geef mezelf altijd een cadeautje aan het einde van het schooljaar. Is tevens ook rond mn verjaardag, maar ik doe het echt als afsluiting van weer een jaar school
[..]
Ik geloof wel in jou. Maar ik ga daar niet in geloven voor jou. Respecteer maar dat ik een niet-gelovige ben. Ik respecteer ook dat jij wel een gelovige bentJe moet doen waar jij gelukkig van wordt, niet wat anderen je opdringen.
quote:Bwehe, dit inderdaadquote:Op maandag 3 december 2012 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat wilde ik net reageren inderdaad.
![]()
Zwaaien naar iemand in dit topic, terwijl hij/zij in een ander topic post.. like whutquote:Op maandag 3 december 2012 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
dat zat ik ook al te denken![]()
![]()
Ik weet dat ze m'n humor kut vindtquote:Op maandag 3 december 2012 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zwaaien naar iemand in dit topic, terwijl hij/zij in een ander topic post.. like whut
Ik zit haar maar te plagen hoor!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: