Er hoeven geen goedkopere modellen te komen, als ze maar marktconform zijn. Als ze zichzelf uit de markt prijzen wordt het bij voorbaat al niets.quote:Op maandag 23 september 2013 18:18 schreef µ het volgende:
Ik verwacht volgend jaar wel goedkopere modellen.
Daar heeft het weinig mee te maken, de Nexus 4 is ook door google ontwikkeld dus dat maakt geen verschil.quote:Op maandag 23 september 2013 17:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Da's leuk, maar je kunt Apple niet zomaar vergelijken met een ander bedrijf. De hard- en software van Apple sluiten optimaal aan op elkaar, waardoor de beleving heel anders is. Beetje zoals de Ghz's van de processoren. Mijn Nexus 4 met een quad-core hapert af en toe (heel soms), terwijl een iPhone 5 met een dual-core (gevoelsmatig) minder zal stotteren (geen ervaring, maar een aanname).
Niet waar. De Nexus 4 is gewoon door LG ontwikkeld. Het is feitelijk de Optimus G. Google vond dat een geschikt toestel en heeft besloten dat toestel tot de Nexus-lijn te bombarderen middels een deal met LG. Zij ondersteunen het toestel dus wel. Hoewel de deal niet inhoud dat ze ook de drivers mogen ontwikkelen, meen ik ergens gelezen te hebben. Dit was bij de Samsung en HTC-deals in het verleden wel het geval.quote:Op maandag 23 september 2013 18:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar heeft het weinig mee te maken, /quote] Eens.
[quote]de Nexus 4 is ook door google ontwikkeld dus dat maakt geen verschil.
Scheelt heel weinig:quote:De processor van de iPhone 5 is gewoon een heel stuk sneller dan die van de nexus 4
Het toestel hoeft van mij niet goedkoop te zijn. Sowieso is het nog altijd zo dat het gros van de telefoons met een abonnement verkocht wordt, afgezien van enkele plaatsen waar dit niet mag.quote:Op maandag 23 september 2013 18:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Er hoeven geen goedkopere modellen te komen, als ze maar marktconform zijn. Als ze zichzelf uit de markt prijzen wordt het bij voorbaat al niets.
Misschien als dit toestel 300 euro zou kosten en Jolla echt goed werkt, dat het nog mee kan komen.
LG.quote:Op maandag 23 september 2013 18:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar heeft het weinig mee te maken, de Nexus 4 is ook door google ontwikkeld dus dat maakt geen verschil.
Dat moest een 'iPhone 5s' zijn i.p.v. "iPhone 5".quote:De processor van de iPhone 5 is gewoon een heel stuk sneller dan die van de nexus 4,
Ja hehe, ik bedoel natuurlijk dat ze de software specifiek voor dit apparaat kunnen optimaliseren. Overigens kan iedere fabrikant dat, maar niet iedere fabrikant heeft een team zo groot (en met zoveel kennis van de core) als google om dat te doen.quote:
Dat de hoeveelheid cores en/of GHz niets zegt over de prestaties mag inmiddels toch wel bij iedereen bekend zijn hopelijk.quote:[..]
Dat moest een 'iPhone 5s' zijn i.p.v. "iPhone 5".
Maar dat maakt verder niet uit als je naar de getallen kijkt:
iPhone 5/5s: dual-core 1,3 Ghz
Nexus 4: quad-core 1,5 Ghz
Stuk sneller?
5S wel, 5 niet. Zie mijn link naar Anandtech...quote:Op maandag 23 september 2013 19:22 schreef KomtTijd... het volgende:
De iPhone 5 is gewoon sneller, vooral op grafisch gebied maar ook qua CPU. Maargoed deze discussie is offtopic.
twitter:JollaHQ twitterde op woensdag 23-10-2013 om 16:38:34The #Jolla pre-booking campaign is now closed as we prepare for launch. We’re extremely excited by the high demand, thanks for pre-booking! reageer retweet
twitter:iCODeRUS twitterde op donderdag 24-10-2013 om 06:46:38In case you missed: #Persecute - Indie WhatsApp client for #Harmattan ready to be ported to #Sailfish https://t.co/HFeYUxUuUo #Jolla reageer retweet
Hoe kan het nu ingehaald worden als het geen positie heeft? Verder richt Firefox OS zich vooral op de zich ontwikkelende markten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:30 schreef Catch22- het volgende:
Sailfish is voor de release al ingehaald. Ik geef firefoxos nog meer kans.
Wat bedoel je met "ingehaald"?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:30 schreef Catch22- het volgende:
Sailfish is voor de release al ingehaald. Ik geef firefoxos nog meer kans.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:37 schreef RetRy32 het volgende:
Vind dat nogal pauperig, gewoon playstore apk.
Maar er is een appstorequote:Op woensdag 13 november 2013 18:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zou gelijk de PlayStore erop installeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |