abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120761549
Of het kan zijn dat ze soortgelijke symbolen gebruiken met een andere betekenis.

De swastika heeft oom meerdere interpretaties. Hier staat het voor het nazisme, in het verre oosten is het een heilig symbool.
pi_120779929
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:49 schreef Gray het volgende:
Of het kan zijn dat ze soortgelijke symbolen gebruiken met een andere betekenis.

De swastika heeft oom meerdere interpretaties. Hier staat het voor het nazisme, in het verre oosten is het een heilig symbool.
Klopt, daar heb ik inderdaad wel vaker wat over gelezen haha.
  woensdag 26 december 2012 @ 13:06:20 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120780992
Op Bali word je liefdevol doodgegooid met swastika's.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120781494
Ik heb nog nooit swastika's gezienop bali :o
Conscience do cost.
  woensdag 26 december 2012 @ 13:28:45 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120781730
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 13:22 schreef ems. het volgende:
Ik heb nog nooit swastika's gezienop bali :o
Dan heb je misschien niet goed gekeken, want dat beeld is daar echt wijdverspreid.
Een van de huisjes waarin ik verbleef had bijvoorbeeld een swastika boven de deur, in diverse winkels en restaurantjes had het bonnetje een swastikastempel.
Dat begon al op het vliegveld van Denpassar waar ik een sotosoepje at. Ik kwam in Seminyak ook nog een jongen tegen met een enorme swastika op zijn bovenarm getatoeëerd. Een onuitwisbare tegenreactie op het feit dat dit symbool zo misbruikt werd en wordt.
pi_120781789
Ok. Ik ben iets van 10x op bali geweest maar heb het dan ongetwijfeld compleet gemist :P

Niet dat ik twijfel of het wel of niet gebruikt wordt, alleen zo wijdverspreid heb ik het iig niet mogen ervaren. En ik heb ondertussen wel elke hoek van bali gezien.
Conscience do cost.
  woensdag 26 december 2012 @ 13:32:04 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120781880
pi_120781917
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 10:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit goed begrepen. Hoe kun je nu een pact sluiten met iemand waar je niet echt contact mee hebt?
Dan moet je naar de Crossroads ;)
  woensdag 26 december 2012 @ 13:36:31 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120782039
Ik zou de volgende keer die hoekjes toch wat beter bekijken. Kan me namelijk nauwelijks voorstellen dat je na tien bezoekjes nog nooit een swastika bent tegengekomen.

Begin maar eens met een soepje op het vliegveld en check de rekening ;) .
pi_120782169
quote:
2s.gif Op woensdag 26 december 2012 13:33 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Dan moet je naar de Crossroads ;)
Waar?
Heb gegoogled en zie van alles. Van motorcross tot leefgemeenschappen in Missouri.
  woensdag 26 december 2012 @ 13:41:41 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120782217
pi_120784272
Laatst de film Demolition Man weer gezien, welk bomvol Illuminati/BNW-verwijzingen zit. Van mind control en predictive programming tot aan de antagonist die zichzelf vergelijkt met de duivel en een triviaal iets als een lamp op stem-commando programmeert met Illuminate/Deluminate. :)

Opvallend is ook een gesprek over Arnold Schwarzenegger als politicus en zelfs president, en dat uit een film van 1993. :o
pi_120784572
quote:
7s.gif Op woensdag 26 december 2012 13:36 schreef Copycat het volgende:
Ik zou de volgende keer die hoekjes toch wat beter bekijken. Kan me namelijk nauwelijks voorstellen dat je na tien bezoekjes nog nooit een swastika bent tegengekomen.

Begin maar eens met een soepje op het vliegveld en check de rekening ;) .
Ik heb er wel eens een gezien, dat sowieso. Maar dat ik ermee doodgegooid is mij nooit opgevallen. Ik denk dat ik op mijn reizen naar bali ongeveer 1 tot 4 van die dingen heb gezien. Maar nogmaals: misschien keek ik er gewoon altijd overheen. :P

Soepje op het vliegveld heb ik nooit gedaan nee. Ik heb een hoop kennissen op bali en die maken betere soepjes, dus ik zorg altijd dat ik daar snel arriveer 8-)
Conscience do cost.
pi_120867840
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_121018996
Komend jaar komen heel veel einde vd wereld-films uit, dus kijk daar naar uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')