Klopt, daar heb ik inderdaad wel vaker wat over gelezen haha.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:49 schreef Gray het volgende:
Of het kan zijn dat ze soortgelijke symbolen gebruiken met een andere betekenis.
De swastika heeft oom meerdere interpretaties. Hier staat het voor het nazisme, in het verre oosten is het een heilig symbool.
Dan heb je misschien niet goed gekeken, want dat beeld is daar echt wijdverspreid.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:22 schreef ems. het volgende:
Ik heb nog nooit swastika's gezienop bali
Dan moet je naar de Crossroadsquote:Op maandag 24 december 2012 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit goed begrepen. Hoe kun je nu een pact sluiten met iemand waar je niet echt contact mee hebt?
Ik heb er wel eens een gezien, dat sowieso. Maar dat ik ermee doodgegooid is mij nooit opgevallen. Ik denk dat ik op mijn reizen naar bali ongeveer 1 tot 4 van die dingen heb gezien. Maar nogmaals: misschien keek ik er gewoon altijd overheen.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:36 schreef Copycat het volgende:
Ik zou de volgende keer die hoekjes toch wat beter bekijken. Kan me namelijk nauwelijks voorstellen dat je na tien bezoekjes nog nooit een swastika bent tegengekomen.
Begin maar eens met een soepje op het vliegveld en check de rekening.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |