Lang leve mijn ING PUC waar ik voor een reguliere 3D showing ¤1,50 betaal en bij IMAX "slechts" ¤5,-quote:Op maandag 3 december 2012 00:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Eindhoven vragen ze ¤14,-? En ik was nog steeds in shock dat ik bij The Avengers toen al ¤13,50 moest betalen, is het nu weer duurder
Alle Pathé prijzen zijn fors verhoogd en ochtendvoorstellingen voor 5,50 zijn ook verleden tijd. Gelukkig hebben we Wolff in Utrecht, stuk goedkoper!quote:Op maandag 3 december 2012 00:28 schreef megamandy het volgende: [..] In Eindhoven vragen ze ¤14,-? En ik was nog steeds in shock dat ik bij The Avengers toen al ¤13,50 moest betalen, is het nu weer duurder
![]()
maar wel 2 tientjes lidmaatschap toch?quote:Op maandag 3 december 2012 00:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lang leve mijn PUC waar ik voor een reguliere 3D showing ¤1,50 betaal en bij IMAX "slechts" ¤5,-
misschien bij de kleinere lokale bioscopen?quote:Op maandag 3 december 2012 01:22 schreef tntkiller het volgende:
wordt de film ook vertoond ergens zonder 3D (zag bij pathe alleen 3D staan.
ik ben zowat blind aan 1 oog(staar) dus zie ik die 3D effecten niet en is juist een 3D bril meer een last dan een zegen.
In geval van nood www.2d-glasses.comquote:Op maandag 3 december 2012 01:22 schreef tntkiller het volgende:
wordt de film ook vertoond ergens zonder 3D (zag bij pathe alleen 3D staan.
ik ben zowat blind aan 1 oog(staar) dus zie ik die 3D effecten niet en is juist een 3D bril meer een last dan een zegen.
Precies, daarvoor kan ik momenteel vier keer bij Wolff naar de bios (wat ik nooit haal in de maand, hooguit 1 keer, gemiddeld)quote:Op maandag 3 december 2012 01:02 schreef andreas612 het volgende:
[..]
maar wel 2 tientjes lidmaatschap toch?
Da's de verkeerde volgorde hoorquote:Op maandag 3 december 2012 08:22 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Nog 1 week en 1 dag en dan zitten we de hele dag in de bios.
Eerst de 3 LOTR films en daarna iets na middernacht The Hobbit.
Dat wordt een zware dag/nacht
Helaas wel ja.quote:
ING PUC uit de ING rentepuntenwinkel kost ¤40 per 4 maandenquote:Op maandag 3 december 2012 01:02 schreef andreas612 het volgende:
[..]
maar wel 2 tientjes lidmaatschap toch?
dat is de moeite, heb je 't er met 1x per maand al uit.. 'k vind 20eu net ff te veel per maand..quote:Op maandag 3 december 2012 09:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ING PUC uit de ING rentepuntenwinkel kost ¤40 per 4 maanden
quote:Op maandag 3 december 2012 22:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Nieuw clipje!
http://www.marilyn.ca/Video.aspx#clip818554&vp127686
vanaf 2:35
Hier doet ie het wel. Super gaaf filmpje!quote:Op maandag 3 december 2012 22:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]?
'k zit naar een of andere doos te kijken die kerstpakjes uitpakt onder toeziend oog van dom amerika
LE-ZEN! Vanaf 2:35min!quote:Op maandag 3 december 2012 22:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]?
'k zit naar een of andere doos te kijken die kerstpakjes uitpakt onder toeziend oog van dom amerika
nou hier kut, zelfs een paar sec er voorbij zodat je niet de smoes hebt dat het nog niet begonnen is:quote:
Dan doe je iets verkeerd, link is de juiste.quote:Op maandag 3 december 2012 22:43 schreef andreas612 het volgende:
[..]
nou hier kut, zelfs een paar sec er voorbij zodat je niet de smoes hebt dat het nog niet begonnen is:
[ afbeelding ]
ja het ligt aan mijquote:Op maandag 3 december 2012 22:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd, link is de juiste.
Gewoon wachten tot het filmpje instart, niets aanklikken.quote:
ik zie alleen die aankondiging bij het begin (paar sec.).. dan begint ze te kakelen en op gegeven moment komt die vent erin en zie ik niks meer van the hobbit..quote:Op maandag 3 december 2012 22:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot het filmpje instart, niets aanklikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |