Ik ook!quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:45 schreef andreas612 het volgende:
Tegenwoordig ga ik trouwens alleen maar naar films waarvan ik zeker weet dat ze vet zijn en dat de bios daarom ook een meerwaarde heeft, bijv. expendables 2, bourne legacy, skyfall, avengers, hobbit etc
Smaken verschillen hè. Ik vond The Grey ideaal voor de bios, met name door de mooie landschappen, had hem op TV waarschijnlijk een stuk minder gevonden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:58 schreef Stefan het volgende:
Bourne Legacy was een mooie film voor op tv, absoluut geen biosbezoek waard om nog maar te zwijgen over the grey
Ik vind het niet zo ver gaan; je kunt de mening van de fanboys en fangirls over dat soort films per definitie niet vertrouwen. En ja het was dom van me om naar die Twilight film te gaan. Dat soort fouten wil ik graag beperken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:27 schreef Jivis het volgende:
Twilight met The Hobbit vergelijken vind ik wel wat te ver gaan hoor.
Ik heb een tijd gehad met mijn PUC dat ik alles ging kijken, maar daar ben ik een beetje van teruggekomen. Er zijn te veel films die veelbelovend lijken, maar die als je eenmaal in de zaal zit dodelijk saai zijn of zo ongeloofwaardig dat je je gaat ergeren in plaats van dat je onderhouden wordt (Battleship, alsof iemand de vloer had aangeveegd na het monteren van ID4 en Pearl Harbor en met de afval een film had gemaakt). Ik heb me er bijvoorbeeld niet meer toe kunnen zetten om die laatste Batman film te gaan kijken. Zelfs de schitterende trailers konden me niet meer overtuigen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:45 schreef andreas612 het volgende:
Enige film waar ik bij zat te knikkebollen in de bios was madagascar 2.. kwam misschien ook om de intens flauwe grappen en dat de film eigenlijk bedoeld was voor 11 jarigen...
Tegenwoordig ga ik trouwens alleen maar naar films waarvan ik zeker weet dat ze vet zijn en dat de bios daarom ook een meerwaarde heeft, bijv. expendables 2, bourne legacy, skyfall, avengers, hobbit etc
quote:Op zondag 9 december 2012 01:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb een tijd gehad met mijn PUC dat ik alles ging kijken, maar daar ben ik een beetje van teruggekomen. Er zijn te veel films die veelbelovend lijken, maar die als je eenmaal in de zaal zit dodelijk saai zijn of zo ongeloofwaardig dat je je gaat ergeren in plaats van dat je onderhouden wordt (Battleship, alsof iemand de vloer had aangeveegd na het monteren van ID4 en Pearl Harbor en met de afval een film had gemaakt). Ik heb me er bijvoorbeeld niet meer toe kunnen zetten om die laatste Batman film te gaan kijken. Zelfs de schitterende trailers konden me niet meer overtuigen.
Dark knight rises was ik idd nog vergeten.. behoort tot mijn favorieten (ondanks sommige negatieve reviews) the bourne legacy was misschien niet bioscoop waardig maar eenmaal gezien was ie goed te doen.. skyfall vond ik juist wel één van de beste... maarja... blijft moeilijke keuze tussen al die grote namen...quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:55 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik ook!
Met dat verschil, dat ik ook nog wel eens naar must-see (semi)arthouse film ga (dit jaar dus Moonrise Kingdom en eigenlijk ook Argo).
Dit jaar gehad: The Grey, The Hunger Games, Cabin Fever, Moonrise Kingdom, The Avengers, The Dark Knight Rises, Argo, Skyfall en deze week volgt natuurlijk The Hobbit.
Ik ben nog niet teleurgesteld geweest. Al was Skyfall niet de best Bond ooit, wat ik van tevoren wel vaak hoorde.
quote:Despite adding a third Hobbit film late in the production process, director Peter Jackson revealed today that there’s still plenty of material to be included with An Unexpected Journey’s Extended Edition.
Jackson hosted a Q&A following a screening of The Hobbit: An Unexpected Journey at Ain’t It Cool News’ Butt-Numb-A-Thon 14 in Austin, Texas today. Reports indicate that the director confirmed 20 – 25 minutes of additional footage with the Extended Edition. With the theatrical version clocking in at 2 hours, 40 minutes, that means Extended Edition will run at least 3 hours.
Sunchaserquote:Op zondag 9 december 2012 11:50 schreef Stefan het volgende:
Het uitmelken is al begonnen, in principe is deze nieuwe drie delenfilm al extended want drie delen ipv 1 of 2
Who cares, laat maar komen die Extended Editionsquote:Op zondag 9 december 2012 11:50 schreef Stefan het volgende:
Het uitmelken is al begonnen, in principe is deze nieuwe drie delenfilm al extended want drie delen ipv 1 of 2
http://www.huffingtonpost(...)8-fps_b_2233959.htmlquote:Q: Why would a clearer image be a problem?
A: Because, as it turns out, it's possible for an image to look so clear that it no longer looks real. Or so real that it takes you out of the film. As in: that film set looks like ... a film set. Put it this way: the picture is so clear that in one scene I could see Ian McKellen's contact lenses. I won't claim to be a Tolkien expert, but I am pretty sure Acuvue does not exist in Middle Earth.
Jij bent echt de grootste drol op dit forum.quote:Op zondag 9 december 2012 11:50 schreef Stefan het volgende:
heb je nog enigszins goeie plaatsen?quote:Op zondag 9 december 2012 12:29 schreef yvonne het volgende:
Wo. 12.12.2012 - 00:12
Pathe de Kuip - Zaal 9
Hoera
Op je computerscherm is het niet echt te vergelijken met daadwerkelijke digitale projectie in een bioscoopquote:Op zondag 9 december 2012 12:31 schreef Stefan het volgende:
De 48 fps trailer gezien, dat is iig de versie die ik niet hoef te zien, lijkt wel een direct voor DVD film
Ja prima zelfsquote:Op zondag 9 december 2012 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heb je nog enigszins goeie plaatsen?
Je hoort er eigenlijk louter negatieve verhalen over, zelfs van de recensenten die de film wel positief beoordelen. Vooral het gegeven dat de hoge framerate je uit de filmervaring lijkt te halen is voor mij een goede reden om hem gewoon in de 'normale' FPS te bekijken.quote:Op zondag 9 december 2012 12:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op je computerscherm is het niet echt te vergelijken met daadwerkelijke digitale projectie in een bioscoop
Hebben ze niet eens een zaal 12?quote:Op zondag 9 december 2012 12:29 schreef yvonne het volgende:
Wo. 12.12.2012 - 00:12
Pathe de Kuip - Zaal 9
Hoera
Dat valt ook wel weer mee. Ik heb ook voldoende positieve ervaringen gelezen/gehoord. Jackson is ook de eerste die deze 'gok' heeft gewaagd en ik kan hem daar alleen maar voor prijzen. De techniek staat nu eenmaal niet stil.quote:Op zondag 9 december 2012 12:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je hoort er eigenlijk louter negatieve verhalen over, zelfs van de recensenten die de film wel positief beoordelen. Vooral het gegeven dat de hoge framerate je uit de filmervaring lijkt te halen is voor mij een goede reden om hem gewoon in de 'normale' FPS te bekijken.
Link naar trailer?quote:Op zondag 9 december 2012 12:31 schreef Stefan het volgende:
De 48 fps trailer gezien, dat is iig de versie die ik niet hoef te zien, lijkt wel een direct voor DVD film
Ja die heeft de kuip wel. Zalen 6 en 9 zijn daar de grootste zalen, zalen 7&8 zijn net ietsje kleinerquote:Op zondag 9 december 2012 12:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hebben ze niet eens een zaal 12?
quote:Op zondag 9 december 2012 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zelfde idee als gitaristen die zweren bij een oude buizen versterker. Je gewenning aan slechte kwaliteit krijgt sentimentele waarde.
Hier te downloaden: http://www.lukeletellier.com/?p=205quote:
Thnx!quote:Op zondag 9 december 2012 12:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hier te downloaden: http://www.lukeletellier.com/?p=205
True; daar ging mijn quote ook over. Je ziet blijkbaar echt dat het een filmset is wat wel jammer is. De natuur scènes komen erdoor wel erg mooi uit de verf.quote:Op zondag 9 december 2012 12:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je hoort er eigenlijk louter negatieve verhalen over, zelfs van de recensenten die de film wel positief beoordelen. Vooral het gegeven dat de hoge framerate je uit de filmervaring lijkt te halen is voor mij een goede reden om hem gewoon in de 'normale' FPS te bekijken.
1080p is een resolutie; een groter plaatje dus, niet erg vergelijkbaar.quote:Op zondag 9 december 2012 12:38 schreef Stefan het volgende:
Ik heb dat HD nepgevoel nu ook al op mn HD tv nu, zie je een film en is het met 1080 veel te helder dat t neplijkt, is echt een kwestie van wennen. Minder cinemagevoel.
quote:Op zondag 9 december 2012 14:24 schreef Stefan het volgende:
Op een HD tv ziet een bioscoopfilm op blueraykwaliteit er toch nepperig uit
Zo beleef ik het absoluut niet. Ik vind de filmervaring juist veel beter in HD.quote:Op zondag 9 december 2012 14:24 schreef Stefan het volgende:
Op een HD tv ziet een bioscoopfilm op blueraykwaliteit er toch nepperig uit
quote:
Ik ben niet de enige hoorquote:Op zondag 9 december 2012 14:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo beleef ik het absoluut niet. Ik vind de filmervaring juist veel beter in HD.
Yep. Het maakt wel erg veel uit, vind ik, als je op je TV alle compleet onzinnige "beeldverbeteraars" uit zet. Die zorgen er vaak voor dat het er shit uit gaat zien.quote:Op zondag 9 december 2012 14:27 schreef Jivis het volgende:
Door HD voel ik juist nog meer immersie met de film.
Die lijst klopt niet want ook Utopolis Zoetermeer, Utopolis Emmen en Utopolis Almere gaan de HFR versie draaien.quote:Op zondag 9 december 2012 03:42 schreef Stefan het volgende:
Een wereldwijde 48 fps bioscooplijst
http://www.48fpsmovies.com/48-fps-theater-list/
jawel, jij ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |