SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Vroegah hadden we alles op VHS man, gewoon met horizontale strepen en allesquote:Op maandag 3 december 2012 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele lange film in Full-HD kwaliteit. Mijn pc had er moeite mee, en dat is toch zeker geen slechte![]()
![]()
Heb nog geen pm gehadquote:Op maandag 3 december 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende: [..] Pics van je leuter?
Fera vraagt pics van ieder zijn leuter, volgens mij heeft ze ook van mij gevraagd
True story, ze vindt mij leuk denk ik
En iedere andere man.
![]()
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Een slet is een seksueel losbandig persoon.
Volgens mij zit er best structuur in de seksuele escapades van Fera dus dat is niet waar dat ik haar een slet noem.Rustig aan.![]()
ik heb nog films die ik eindelijk eens van VHS af moet halenquote:Op maandag 3 december 2012 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroegah hadden we alles op VHS man, gewoon met horizontale strepen en alles
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Weet ik niet meer, en als ik hem nog heb staat hij op mijn pc, waar ik nu niet op zit.'quote:Op maandag 3 december 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke film was het?
En hoe heet je pc?
Geen naam, is een zelfbouw pc![]()
![]()
Video 2000quote:Op maandag 3 december 2012 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroegah hadden we alles op VHS man, gewoon met horizontale strepen en alles
Bassie en adriaan hadden we hier op VHSquote:Op maandag 3 december 2012 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroegah hadden we alles op VHS man, gewoon met horizontale strepen en alles![]()
![]()
Niet alleen dat, het is een scheldwoord voor een losbandig persoonquote:Op maandag 3 december 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij zit er best structuur in de seksuele escapades van Fera dus dat is niet waar dat ik haar een slet noem.![]()
![]()
Ja ik ook. Ik heb alleen geen werkende VHS speler meerquote:Op maandag 3 december 2012 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog films die ik eindelijk eens van VHS af moet halen![]()
![]()
Dan is het goed.quote:Op maandag 3 december 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij zit er best structuur in de seksuele escapades van Fera dus dat is niet waar dat ik haar een slet noem.C'est la vie
ik heb speciaal daarvoor er ooit 1 gekochtquote:Op maandag 3 december 2012 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik heb alleen geen werkende VHS speler meer
nu nog eens doen, da's wat andersSame shit, different day
SC hopper present![]()
Nice...quote:Op maandag 3 december 2012 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, en als ik hem nog heb staat hij op mijn pc, waar ik nu niet op zit.'
Geen naam, is een zelfbouw pc
Processor videokaart?
Rustig aan.![]()
Had ik eigenlijk ook moeten doenquote:Op maandag 3 december 2012 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb speciaal daarvoor er ooit 1 gekocht
nu nog eens doen, da's wat anders![]()
![]()
ik heb er teveel vakantiefilms bij met erg goede herinneringenquote:Op maandag 3 december 2012 00:36 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb al mijn VHS banden in de kliko gemikt... Te luiSame shit, different day
SC hopper present![]()
Sowieso, zelfbouw!quote:Op maandag 3 december 2012 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, en als ik hem nog heb staat hij op mijn pc, waar ik nu niet op zit.'
Geen naam, is een zelfbouw pc![]()
Een kant en klare pc kopen![]()
![]()
Ja inderdaadquote:Op maandag 3 december 2012 00:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso, zelfbouw!![]()
Een kant en klare pc kopen/
![]()
Dat heeft er geen moeite mee, of je bent gescamdquote:Op maandag 3 december 2012 00:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhm...
i7 920
hd4870
6gb ram @ 1333 Mhz
En de rest weet ik zo niet meer.
Rustig aan.![]()
Typfetisjist?quote:Op maandag 3 december 2012 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ik mis Fera, ik wil der zien typen.C'est la vie
sinds ik in de IT zit (en da's al heeeeeeeel lang) nooit meer ICT gerelateerde spullen gekochtquote:Op maandag 3 december 2012 00:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso, zelfbouw!![]()
Een kant en klare pc kopenSame shit, different day
SC hopper present![]()
NeuGebrek aan beter gewoon. Als ze wilt cammen en wilt bellen vind ik dat ook leuk.quote:Rustig aan.![]()
Als ik ga zelfbouwen gaat er iets kapot, kan niet anders.C'est la vie
Yeah, eindelijk iemand waar ik mee kan pratenquote:. Al is mijn iMac ook zo traag als dikke stront momenteel
. Mijn MacBook daarentegen vliegt als een malle
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Kwestie van oefenen. En sowieso, pc's bouwen is makkelijk want tis net electronische lego! Makkie!quote:Op maandag 3 december 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
Als ik ga zelfbouwen gaat er iets kapot, kan niet anders.![]()
![]()
Bellen terwijl je vol passie je bed droogneukt, als een wild beest.quote:C'est la vie
Nu wel Gold Rush kijken, was net nog niet binnen
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Jawel, hij had er wel moeite mee. Het is wel een full-HD film van 50GB hé, dat is minimaal 2x zo groot als nogmaal een full-HD film.quote:Op maandag 3 december 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heeft er geen moeite mee, of je bent gescamd![]()
seriequote:Op maandag 3 december 2012 00:41 schreef DaMook het volgende:
Nu wel Gold Rush kijken, was net nog niet binnen
.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Apple maakt wel fijne computers, maar zoveel geld opbrengen voor een OS die er net wat beter uitziet en loopt gaat me toch te ver.C'est la vie
Jaquote:.
Heloef zit nu nie zo te trollen
Hey... Ik heb Fera der nummer volgens mij.... Hmm stalky stalky...Rustig aan.![]()
Bed droogneuken, whutquote:Op maandag 3 december 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Bellen terwijl je vol passie je bed droogneukt, als een wild beest..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Computers, laptops, telefoons, tablets, mp3 spelers, ik wil niets anders meerquote:Op maandag 3 december 2012 00:42 schreef heloef het volgende:
Apple maakt wel fijne computers, maar zoveel geld opbrengen voor een OS die er net wat beter uitziet en loopt gaat me toch te ver..
Nu doe je me denken aan dit plaatje.quote:Op maandag 3 december 2012 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
Heloef zit nu nie zo te trollen
Hey... Ik heb Fera der nummer volgens mij.... Hmm stalky stalky...
C'est la vie
Alles Applequote:Op maandag 3 december 2012 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Computers, laptops, telefoons, tablets, mp3 spelers, ik wil niets anders meer.
Niemand zei ooit dat er per se een ander persoon bij betrokken moest zijn.quote:C'est la vie
True.quote:Op maandag 3 december 2012 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand zei ooit dat er per se een ander persoon bij betrokken moest zijn.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Repost, Strawberry postte eerder al net zoiets in het versieren topicquote:Op maandag 3 december 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu doe je me denken aan dit plaatje.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu doe je me denken aan dit plaatje.
[ afbeelding ]
Zijn ook prima dingen maar Windows doet het voor mij ook goed. Bespaar ik weer een paar honderd.quote:Op maandag 3 december 2012 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Computers, laptops, telefoons, tablets, mp3 spelers, ik wil niets anders meer.
Getypt vanaf iPhone.C'est la vie
Ik vond hem zo mooi.quote:Op maandag 3 december 2012 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Repost, Strawberry postte eerder al net zoiets in het versieren topicC'est la vie
YEAH !quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Soms denk ik toch dat jij een tof wijf bent, gewoon om je schijthekel aan merken als apple blackberry starbucks uggs en shit.quote:Rustig aan.![]()
Hehe. Trustenquote:Op maandag 3 december 2012 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, ik wou er ook in gaan. Stomme fok ook![]()
![]()
Ze is ook een toffe damequote:Op maandag 3 december 2012 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms denk ik toch dat jij een tof wijf bent, gewoon om je schijthekel aan merken als apple blackberry starbucks uggs en shit.![]()
.
![]()
Dat merken geneuzel.quote:Op maandag 3 december 2012 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms denk ik toch dat jij een tof wijf bent, gewoon om je schijthekel aan merken als apple blackberry starbucks uggs en shit.
Mensen die zich daardoor laten leiden in hun keuze.
C'est la vie
Ik heb geen schijthekel aan merken. Ik zie de voordelen van Apple tegenover Windows voor mij persoonlijk nietquote:Op maandag 3 december 2012 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms denk ik toch dat jij een tof wijf bent, gewoon om je schijthekel aan merken als apple blackberry starbucks uggs en shit..
Komt niet door alleen het merk hoor gewoon door de producten die ze leveren en het type mens dat daarop afkomt.quote:Op maandag 3 december 2012 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat merken geneuzel.
Mensen die zich daardoor laten leiden in hun keuze.Rustig aan.![]()
Waar ging dit over? Ik heb het niet gevolgd.quote:Op maandag 3 december 2012 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
Fera, kom jij eens een keertje langs om te oordelen?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Piemels, dacht dat jij dat wel leuk vond altijd.quote:Op maandag 3 december 2012 00:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar ging dit over? Ik heb het niet gevolgd.Rustig aan.![]()
Ik ben wel een beetje een gadgetgeiler, dus het er leuk uitziet denk ik al snel 'oeh mooi hebben hebben' maar ik kijk toch gewoon meestal naar wat ik zoek in een product en dan maak ik een keuze.quote:Op maandag 3 december 2012 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt niet door alleen het merk hoor gewoon door de producten die ze leveren en het type mens dat daarop afkomt.
Kopen puur om het merk, sorry maar dan ben je echt een idioot.C'est la vie
truequote:Op maandag 3 december 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje een gadgetgeiler, dus het er leuk uitziet denk ik al snel 'oeh mooi hebben hebben' maar ik kijk toch gewoon meestal naar wat ik zoek in een product en dan maak ik een keuze.
Kopen puur om het merk, sorry maar dan ben je echt een idioot.Rustig aan.![]()
Ik denk dat ze wel wat met piemels heeft.quote:Op maandag 3 december 2012 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Piemels, dacht dat jij dat wel leuk vond altijd.C'est la vie
quote:Op maandag 3 december 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel wat met piemels heeft.
Rustig aan.![]()
Eens met het laatstequote:Op maandag 3 december 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje een gadgetgeiler, dus het er leuk uitziet denk ik al snel 'oeh mooi hebben hebben' maar ik kijk toch gewoon meestal naar wat ik zoek in een product en dan maak ik een keuze.
Kopen puur om het merk, sorry maar dan ben je echt een idioot.. Ik vind de Apple computers wel heel erg mooi om te zien. Maar daarvoor ga ik niet honderden euro's meer betalen.
Klopt. Ga je me blij maken?quote:Op maandag 3 december 2012 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Piemels, dacht dat jij dat wel leuk vond altijd.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je duwt het wel recht in mensen hun gezicht ja.quote:C'est la vie
I don't know if I wanna face your penis.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Met de nadruk op ''in'' ?quote:Op maandag 3 december 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Je duwt het wel recht in mensen hun gezicht ja.
Rustig aan.![]()
Piemelfoto's
C'est la vie
Juistquote:C'est la vie
Oh, ben je bang?quote:Op maandag 3 december 2012 01:03 schreef Fera het volgende:
[..]
I don't know if I wanna face your penis.Rustig aan.![]()
Kut zusjes op facebook, krijg de hele tijd van die klote gluiden als ze iets naar je toe typen -.-
PLONKKKKKKKK
Ja godverdomme ik hoef niet te weten dat je een bericht stuurt, in ieder geval niet met zo een kut geluid.Rustig aan.![]()
Ze is bang dat je haar gaat swaffelen.quote:C'est la vie
FOK! is kapot bij mij.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Straks swaffel ik haar KO.quote:Op maandag 3 december 2012 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is bang dat je haar gaat swaffelen.Rustig aan.![]()
KaputWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Jij en welk leger?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Daar hoef je geen zorgen over te maken.quote:C'est la vie
quote:
Je bedoelt 'en welke neger'quote:C'est la vie
Als jij het bent, sta ik het toe.quote:
Nee fok werkt niet helemaal lekkerWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Oké. Even vijf uurtjes slapen.
Weltrusten volk.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 01:23 schreef Fera het volgende:
Weltrusten volk.![]()
Rustig aan.![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 3 december 2012 01:23 schreef Fera het volgende:
Weltrusten volk.![]()
![]()
![]()
Nouja niet te rustig hoor. Moet zeggen dat het wel iets interessanter is geworden de laatste tijdquote:Op maandag 3 december 2012 01:33 schreef kingtoppie het volgende:
Te rustig?
Loopt gewoon rustig door dat leven van mij..
Hmm ik ga bijna naar londen.![]()
London, tofIk wil ook nog eens als ik een slachtoffer vind om mee te gaan
![]()
![]()
Ben ik weer even.
Ik bedacht me net hoe raar ik het eigenlijk vind om hier nog 2 levende dingen rond te hebben lopen en hoe verliefd je er meteen al op bent. Ze kwamen ineens allebei aan een kant van mijn scherm zitten
. Paar maanden geleden was ik het enige levende in dit huis
.
Ja slachtoffers zoek ik ook steeds. Hahaquote:Op maandag 3 december 2012 01:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja niet te rustig hoor. Moet zeggen dat het wel iets interessanter is geworden de laatste tijd![]()
London, tofIk wil ook nog eens als ik een slachtoffer vind om mee te gaan
Ik wil ze ook nog eensquote:Op maandag 3 december 2012 01:36 schreef DaMook het volgende:
Ben ik weer even.
Ik bedacht me net hoe raar ik het eigenlijk vind om hier nog 2 levende dingen rond te hebben lopen en hoe verliefd je er meteen al op bent. Ze kwamen ineens allebei aan een kant van mijn scherm zitten
.
![]()
![]()
Katten?quote:Op maandag 3 december 2012 01:36 schreef DaMook het volgende:
Ben ik weer even.
.
Heb van de sint trouwens een kraskalender gekregen, met daarbij het bericht dat dat misschien mijn amerika reis gaat betalen, maar ook dat ik anders met americo naar spanje mag volgend jaar
. Nu heb ik dus het idee dat mijn moeder mij en mijn broertje volgend jaar mee naar spanje gaat nemen
.
Een besefquote:Op maandag 3 december 2012 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
Kiddos?
Wat is er langs komen waaien in je leven Fax?![]()
![]()
Het is eng als je eraan begint, maar het went erg snelquote:. Al zijn ze soms lastig
. Ermee knuffelen is
bij gebrek aan beter
.
.
Jupsquote:.
Het kriebelt welquote:Op maandag 3 december 2012 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is eng als je eraan begint, maar het went erg snel. Al zijn ze soms lastig
. Ermee knuffelen is
bij gebrek aan beter
.
.
![]()
![]()
Neem zo'n kalequote:Op maandag 3 december 2012 01:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Katten zijn tof gek
Neem er later ook wel een ook al ben ik allergisch.![]()
![]()
Ik heb er sinds juli 2, je moet er wel wat rekening mee houden, maar het is echt geweldigquote:Op maandag 3 december 2012 01:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Katten zijn tof gek
Neem er later ook wel een ook al ben ik allergisch.. Wilde het al jaren, maar durfde de verantwoording niet aan
. Zou nu niet meer zonder willen denk ik
. Nu nog een hond
![]()
.
Pff weet ik veel, deeltje 70 ofzoquote:Op maandag 3 december 2012 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Link?
Kale poes zoek ik wel bij een leuk meisje.![]()
![]()
Die van mij niet altijd, maar wel vaakquote:Op maandag 3 december 2012 01:40 schreef Spezza19 het volgende:
Katten zijn
Die van mij willen altijd knuffelen. En ik wil ook niet altijd, maar wel vaak
.
Ow en in de weg liggen doen ze ook graag als je wilt computeren, maar ook dat is niet erg.
Ik moet het boven weer eens cat proof maken. Kunnen ze door het hele huis rondrennen als ze weer een drukke bui hebben.
Die drukke buien zijn soms wel irritant
Ik heb voor sommige dingen helaas windows nodig (werk), maar daarvoor gebruik ik bootcamp of vmware, werkt goedquote:Op maandag 3 december 2012 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn ook prima dingen maar Windows doet het voor mij ook goed. Bespaar ik weer een paar honderd.
Getypt vanaf iPhone.. En het is uiteraard ieders keuze om te kiezen wat hij/zij het fijnste vind
. OSX en IOS werken gewoon super, dus blijf ik erbij.
Heb al 6 jaar een iMac, die is nu wat trager aan het worden, heb een macbook gekocht en dat is weer super, hopelijk mijn imac ook na een verse instal zodra ik alles gebackupt heb.
Ik heb een 2 kamer appartement, de gang, slaapkamer en badkamer mogen ze niet komen, over een tijdje misschien de gang wel als alles afgewerkt is wat ik daar nog wil doen. Slaap en badkamer iig niet. Balkon mogen ze ook zodra ik het net heb opgehangenquote:Op maandag 3 december 2012 01:47 schreef Spezza19 het volgende:
Ik moet het boven weer eens cat proof maken. Kunnen ze door het hele huis rondrennen als ze weer een drukke bui hebben.
Die drukke buien zijn soms wel irritant, tot dan blijven ze in de woon/eetkamer/keuken.
Trustequote:.
ow nu weer lola stalkenquote:Op maandag 3 december 2012 01:53 schreef kingtoppie het volgende:
Morgen black keys...
Beetje Lola stalken enzo..., jij stalkt ze wel een voor een he
.
Moet iedereen een beetje in de gaten houden hoorquote:Op maandag 3 december 2012 01:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
ow nu weer lola stalken, jij stalkt ze wel een voor een he
.
Rustig aan.![]()
Ik ga nog een ncis:la kijken en dan slapen, truste allemaal die nog wakker zijn
![]()
.
Zat je weer in kpd hahaquote:Op maandag 3 december 2012 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
Na het zien van sommige porno filmpjes denk ik... Hoe kan een vrouw dat fijn vinden?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nee, keelneuk filmpjes.quote:![]()
Naja men doet maar.![]()
Soms gaat het wel te ver met die jappanners... om te kotsen... Dan bedoel ik die meisjes natuurlijk... Die kotsen dan
Rustig aan.![]()
Ja sommige dingen zal ik ook nooit snappen.
Geef mij dan maar wat meer koetjekroelseksDit account is niet meer in gebruik.![]()
Gadverdammequote:C'est la vie
Op naar de 19.000.quote:Op maandag 3 december 2012 02:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je mijlpaal, slaap lekker
Nog 999 posts te gaan
Weltrusten zij die hier nog zijnDit account is niet meer in gebruik.![]()
Dankjequote:Op maandag 3 december 2012 03:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou hier een deken
* kingtoppie gooit deken![]()
![]()
Graag gedaan.quote:
Als je wilt slapen hoor ik het wel, dan zet ik wel een slaapliedje op ofzo.Rustig aan.![]()
Doe niet alsof ik 3 ben.quote:Op maandag 3 december 2012 03:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Als je wilt slapen hoor ik het wel, dan zet ik wel een slaapliedje op ofzo.![]()
Mooiquote:Op maandag 3 december 2012 03:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
PUBERS
Neehoor schat, is goed, ik doe wel een ''stoer'' nummer aan..
![]()
Je bent al 4 natuurlijk, grote meid.quote:C'est la vie
Niet zo groot als jouw lul.quote:Op maandag 3 december 2012 03:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent al 4 natuurlijk, grote meid.Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 03:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent al 4 natuurlijk, grote meid.![]()
![]()
Ik blijf bescheiden.quote:C'est la vie
Goh, nooit de roddels gehoord over heloefs pener?quote:
Ik zou het niet aandurven als maagd hoor... Moet je toch zeker een ervaren milf voor zijn.Rustig aan.![]()
Oeffff.quote:Op maandag 3 december 2012 04:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goh, nooit de roddels gehoord over heloefs pener?
Ik zou het niet aandurven als maagd hoor... Moet je toch zeker een ervaren milf voor zijn.![]()
Hoinquote:!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik ookquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Gaat wel weer over voordat ik een jongetje wordquote:Op maandag 3 december 2012 06:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haaai
[..]
Ik weet. Jij hebt een logische reden
.
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 3 december 2012 07:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Gaat wel weer over voordat ik een jongetje word.
.
![]()
Hihi!quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dankquote:.
Yeahhquote:Op maandag 3 december 2012 07:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Straks even kerstkaart schrijven.
!
Die sneakte ik gewoon van mn werk meequote:Op maandag 3 december 2012 07:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zijn hele toffe. Ik moet alleen postzegels fixen
.
..
Zullen ze bij mij ook wel hebben. Pakjes versturen kost me ook geen geld, dus voor een paar postzegels doen ze vast niet moeilijkquote:Op maandag 3 december 2012 07:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Die sneakte ik gewoon van mn werk mee..
.
![]()
Dag allemaaalvroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:OMGquote:Op maandag 3 december 2012 08:46 schreef Cryothic het volgende:
mogguh
(wouw, tot op de seconden gelijk)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 08:47:04 ]![]()
quote:quote:Goedenmorgenquote:Op maandag 3 december 2012 08:46 schreef Cryothic het volgende:
mogguh
(wouw, tot op de seconden gelijk).
![]()
Hoe is het?quote:Op maandag 3 december 2012 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je ziet je zelf als God?
Mogguh Vin![]()
Gebrek aan originaliteit is je vergeven op deze maandag morgen.quote:
Maar graag wel verbetering tonen voor vrijdag middag.
NIEUW: Foto's!![]()
is goed. Telt mijn narcose van 2 weken terug nog als excuses?quote:Op maandag 3 december 2012 08:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gebrek aan originaliteit is je vergeven op deze maandag morgen.
Maar graag wel verbetering tonen voor vrijdag middag.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
somsquote:Op maandag 3 december 2012 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je ziet je zelf als God?
Mogguh Vin
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ehm... klein beetje...quote:Op maandag 3 december 2012 08:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
is goed. Telt mijn narcose van 2 weken terug nog als excuses?
Het zal worden meegenomen in uw eindbeoordeling
Niet woensdag? Dan kan hij mee in de zak van Sinterklaas naar Spanje.quote:Op maandag 3 december 2012 08:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gebrek aan originaliteit is je vergeven op deze maandag morgen.
Maar graag wel verbetering tonen voor vrijdag middag.![]()
![]()
Mwahquote:
Ik wil wel meequote:Op maandag 3 december 2012 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet woensdag? Dan kan hij mee in de zak van Sinterklaas naar Spanje.![]()
![]()
dan zal ik wel afvallen vrees ik. Ben niet elke week van hoog niveau.quote:Op maandag 3 december 2012 08:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ehm... klein beetje...
Het zal worden meegenomen in uw eindbeoordelingPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
mij te warm daarquote:Op maandag 3 december 2012 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet woensdag? Dan kan hij mee in de zak van Sinterklaas naar Spanje.Na 1 wedstrijd live van Barça kom ik al terug dan.
Sporten voor Sophia![]()
Ahwquote:.
Collega liet net een filmpje zien. Zo'n vent werd een aantal keer vol in zijn ballen getrapt door een vrouw, en even later had zij zijn ballen vastgepakt en gaf er een aantal keer een paar meppen op. Dat lijkt me nogal pijnlijk
.
Tevens: het sneeuwt.![]()
Moggequote:Op maandag 3 december 2012 08:57 schreef Nixx- het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Was wel erg koud op de fiets.Warm is anders, ja
Nee man, lekker warmquote:Op maandag 3 december 2012 08:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
mij te warm daarNa 1 wedstrijd live van Barça kom ik al terug dan.
.
![]()
Ik heb wel ergere filmpjes gezien van Quickie Brat,quote:Op maandag 3 december 2012 08:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw.
Collega liet net een filmpje zien. Zo'n vent werd een aantal keer vol in zijn ballen getrapt door een vrouw, en even later had zij zijn ballen vastgepakt en gaf er een aantal keer een paar meppen op. Dat lijkt me nogal pijnlijk
.
Tevens: het sneeuwt.![]()
Mja, dat is waar. Maar dat mens spoort ook niet helemaal, leuke meid verder welquote:Op maandag 3 december 2012 09:01 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere filmpjes gezien van Quickie Brat,.
![]()
Hehe, wat dan?quote:Op maandag 3 december 2012 09:01 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Groot temperatuur verschil met twee dagen geleden voor me.Goedenmorgenquote:.
Hehe, ja hier ook. Maar het blijft niet liggen volgens mij.
![]()
Ik ken haar voor de rest niet.quote:Op maandag 3 december 2012 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dat is waar. Maar dat mens spoort ook niet helemaal, leuke meid verder wel.
![]()
Ik welquote:.
Veel seks kan ook als het koud is. Liever als het koud is zelfsquote:Op maandag 3 december 2012 09:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Geef mij maar liever 30 graden, zon en veel seks..
![]()
Vertel dat maar tegen mijn vrouw....quote:Op maandag 3 december 2012 09:04 schreef Vinniiee het volgende:
Veel seks kan ook als het koud is. Liever als het koud is zelfs.
![]()
Zet je kachel op 28 graden, misschien warmt ze op...quote:Op maandag 3 december 2012 09:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen mijn vrouw....
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 09:11:52 ]![]()
Hehe, ik snap het niet. Als het koud is, wordt je er lekker warm van. Als het 30 graden is, zweet je je kapotquote:Op maandag 3 december 2012 09:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen mijn vrouw.....
![]()
of hij doet zelf beter zn best?quote:Op maandag 3 december 2012 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zet je kachel op 28 graden, misschien warmt ze op...
Sporten voor Sophia![]()
quote:nomnom ZWEETSEKSquote:Op maandag 3 december 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ik snap het niet. Als het koud is, wordt je er lekker warm van. Als het 30 graden is, zweet je je kapot.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 09:13:24 ]![]()
Hier ook niet. Heel klein beetje blijft liggen, maar ik durf te wedden dat als het zo stopt met sneeuwen dat ook weer weg is.quote:Op maandag 3 december 2012 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goedenmorgen.
Hehe, ja hier ook. Maar het blijft niet liggen volgens mij.
Jaaquote:Op maandag 3 december 2012 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook sneeuw![]()
Van de slee van de berg af hier in het park![]()
30 gradenquote:Op maandag 3 december 2012 09:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Geef mij maar liever 30 graden, zon en veel seks.Met zulke hitte seks
![]()
Nee, mijn max. is toch echt 25 graden, heter hoeft het van mij echt niet.
En sneeuw is gewoon leuk.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dat werkt zeker wel!quote:Op maandag 3 december 2012 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zet je kachel op 28 graden, misschien warmt ze op...![]()
Als het koud is heeft ze geen zin.quote:Op maandag 3 december 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ik snap het niet. Als het koud is, wordt je er lekker warm van. Als het 30 graden is, zweet je je kapot.
Als het warm is daar in tegen![]()
![]()
Haha!quote:Op maandag 3 december 2012 09:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat jij dit ooit nog zou zeggen...Meh meh...quote:Jammer welquote:Op maandag 3 december 2012 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier ook niet. Heel klein beetje blijft liggen, maar ik durf te wedden dat als het zo stopt met sneeuwen dat ook weer weg is.. Althans, zo lang het OV nog blijft rijden.
Het sneeuwt wel redelijk hard, maar daar heb je niks aan bij half-natte sneeuw.
Ja inderdaad, je zweet je al kapot voordat je elkaar uberhaupt hebt aangeraaktquote:30 gradenMet zulke hitte seks
![]()
Nee, mijn max. is toch echt 25 graden, heter hoeft het van mij echt niet.
En sneeuw is gewoon leuk..
![]()
Apartquote:Op maandag 3 december 2012 09:15 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als het koud is heeft ze geen zin.
Als het warm is daar in tegen. Dan kun je het beter warm hebben, ja
.
![]()
Ik heb sneeuw in de aanbieding!!
Wie wil het hebben?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Helaas, ze is erg temperatuur gevoelig...quote:
Mijn best doen is eigenlijk ervoor zorgen dat zij het warm heeft.![]()
Ik hoef gelukkig niet meer met het OV vandaag, maar wilde nog wel boodschappen doen enzo. Daar heb ik nu nog even geen zin inquote:Op maandag 3 december 2012 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer wel. Althans, zo lang het OV nog blijft rijden.
Het sneeuwt wel redelijk hard, maar daar heb je niks aan bij half-natte sneeuw.
[..]
Ja inderdaad, je zweet je al kapot voordat je elkaar uberhaupt hebt aangeraakt.
Ik ben nog koud, ondanks mijn vele lagen kleding en mn fleecedeken + mn verwarming die bezig is mijn kamer te verwarmen.
![]()
Ja, precies. Ik heb met hitte echt veel minder zin in seks dan zoals nu in de winter. In de winter kruip je sneller tegen elkaar aan en dan..
What you forget, you are gonna repeat.
LOLquote:Op maandag 3 december 2012 09:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat jij dit ooit nog zou zeggen...![]()
Oh, kijk, dat scheelt. Ik moet straks nog met 2 bussen naar huis, dus als er een berg sneeuw ligt zal dat wel helemaal ontregelt zijn, want één van die bussen moet over de snelwegquote:Op maandag 3 december 2012 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet meer met het OV vandaag, maar wilde nog wel boodschappen doen enzo. Daar heb ik nu nog even geen zin inIk ben nog koud, ondanks mijn vele lagen kleding en mn fleecedeken + mn verwarming die bezig is mijn kamer te verwarmen.
![]()
Ja, precies. Ik heb met hitte echt veel minder zin in seks dan zoals nu in de winter. In de winter kruip je sneller tegen elkaar aan en dan...
Ahw, dat is wel minder. Boodschappen doen kan nog de hele dag (behalve als je nog iets moet doen, maar dan nog). Hoop dat je het snel warm krijgt
.
Hehe, ja inderdaad. Tegen elkaar aan, knuffelen enzo ..![]()
Oke, nu heb ik daar zin in
.
![]()
Die over de snelweg zal het probleem vast niet zijn. De snelweg is 1 van de eerste wegen die bestrooid worden enzo.quote:Op maandag 3 december 2012 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, kijk, dat scheelt. Ik moet straks nog met 2 bussen naar huis, dus als er een berg sneeuw ligt zal dat wel helemaal ontregelt zijn, want één van die bussen moet over de snelweg.
Ahw, dat is wel minder. Boodschappen doen kan nog de hele dag (behalve als je nog iets moet doen, maar dan nog). Hoop dat je het snel warm krijgt
.
Hehe, ja inderdaad. Tegen elkaar aan, knuffelen enzo ..![]()
Oke, nu heb ik daar zin in
.
Ja, graag in bal vorm!quote:Op maandag 3 december 2012 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb sneeuw in de aanbieding!!
Wie wil het hebben?![]()
Ja, dat wel. Maar heb je wel eens gezien wat voor files je krijgt als het ineens regent na een lange droge periode? Als er sneeuw valt denken mensen "AAAAAAAAAAAAAAAHH, sneeuw, laten we allemaal 30 gaan rijden"quote:Op maandag 3 december 2012 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die over de snelweg zal het probleem vast niet zijn. De snelweg is 1 van de eerste wegen die bestrooid worden enzo.
[ Bericht 12% gewijzigd door Vinniiee op 03-12-2012 09:28:24 ( ) ]![]()
Ja, I know. Maar ik denk dat je toch die andere bus beter in de gaten moet houden dan die die over de snelweg gaatquote:Op maandag 3 december 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar heb je wel eens gezien wat voor files je krijgt als het ineens regent na een lange droge periode? Als er sneeuw valt denken mensen "AAAAAAAAAAAAAAAHH, sneeuw, laten we allemaal 30 gaan rijden"
Dat denken mensen bij mist, regen, sneeuw, laagstaande zon en miezer alquote:Op maandag 3 december 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar heb je wel eens gezien wat voor files je krijgt als het ineens regent na een lange droge periode? Als er sneeuw valt denken mensen "AAAAAAAAAAAAAAAHH, sneeuw, laten we allemaal 30 gaan rijden"
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja, het is wel de enige bus die hier rijd, ja. En ook nog eens over een dijkweggetjequote:Op maandag 3 december 2012 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar ik denk dat je toch die andere bus beter in de gaten moet houden dan die die over de snelweg gaat![]()
Maar zolang het nog niet blijft liggen valt het wel mee.
![]()
Ik dacht het, jij postte hetquote:Op maandag 3 december 2012 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat denken mensen bij mist, regen, sneeuw, laagstaande zon en miezer al.
![]()
Ja, inderdaad. Idioten... daar krijg je juist ongelukken vanquote:Op maandag 3 december 2012 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat denken mensen bij mist, regen, sneeuw, laagstaande zon en miezer al.
![]()
9 van de 10 keer zijn het ook de vrouwen die bij de minste verandering in het weer vol op de rem trappen!!
En bejaarden.
Bejaarde vrouwen zijn dan ook het allerergst!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had er gisteren hier op de A7 eentje... die reed nog geen 100, waar je 130 mag.quote:Op maandag 3 december 2012 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Idioten... daar krijg je juist ongelukken van.
Het was op dat moment droog, ZOAB, en de zon van achteren... maar ja... grijs
Klopt. Bejaarden moeten ze gewoon van de weg verbannen, levensgevaarlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
9 van de 10 keer zijn het ook de vrouwen die bij de minste verandering in het weer vol op de rem trappen!!
En bejaarden.
Bejaarde vrouwen zijn dan ook het allerergst!Hehehe, bejaarden moeten ze verbannen, levensgevaarlijk die luiquote:Op maandag 3 december 2012 09:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik had er gisteren hier op de A7 eentje... die reed nog geen 100, waar je 130 mag.
Het was op dat moment droog, ZOAB, en de zon van achteren... maar ja... grijs![]()
![]()
Beneden de 5 graden of neerslag moeten al die bejaarde van de weg...PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Mwah, dat gaat ook wat ver.quote:Op maandag 3 december 2012 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Bejaarden moeten ze gewoon van de weg verbannen, levensgevaarlijk.
[..]
Hehehe, bejaarden moeten ze verbannen, levensgevaarlijk die lui
Maar ik vind wel dat die periodieke tests wat vaker plaats mogen vinden.
Er zijn genoeg grijze duiven op de weg die goed rijden. Die vallen alleen niet op omdat je daar niet geirriteerd naar binnen kijkt als je ze inhaalt... of als ze jou inhalen.
Mja, dat laatste heb je inderdaad gelijk inquote:Op maandag 3 december 2012 09:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mwah, dat gaat ook wat ver.
Maar ik vind wel dat die periodieke tests wat vaker plaats mogen vinden.
Er zijn genoeg grijze duiven op de weg die goed rijden. Die vallen alleen niet op omdat je daar niet geirriteerd naar binnen kijkt als je ze inhaalt... of als ze jou inhalen..
![]()
Nou, het is nieteens natte sneeuw te noemen, de ruit van de bus zat half dichtquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik hoorde net van iemand anders dat daar de sneeuw ook blijft liggen, ja.quote:Op maandag 3 december 2012 09:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, het is nieteens natte sneeuw te noemen, de ruit van de bus zat half dicht![]()
Nog niet echt super omdat alles al mat is, maar het begint erop te lijken ja, op de auto's wel iig..quote:Op maandag 3 december 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde net van iemand anders dat daar de sneeuw ook blijft liggen, ja.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Bij haar blijft het ook gewoon op daken en alles liggenquote:Op maandag 3 december 2012 09:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog niet echt super omdat alles al mat is, maar het begint erop te lijken ja, op de auto's wel iig...
![]()
Als het zo nog 2 uur door gaat dan komt het wel goedquote:Op maandag 3 december 2012 09:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij haar blijft het ook gewoon op daken en alles liggen.
Sowieso liever sneeuw dan regen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Is allebei kutquote:Op maandag 3 december 2012 09:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het zo nog 2 uur door gaat dan komt het wel goed
Sowieso liever sneeuw dan regen.
![]()
Regen ook niet. En sneeuw wordt je ook zeiknat van. En is koud.quote:Op maandag 3 december 2012 09:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee joh, sneeuw komt niet zo hard aan op je hoofd![]()
Ik moet nog boodschappen doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Die heb ik niet meerquote:![]()
Maar de supermarkt zit om de hoek, zelfs als ik een auto zou hebben is het niet handig om met de auto te gaan ivm eenrichtingsverkeerIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hehe, dat wordt ingepakt naar de supermarktquote:Op maandag 3 december 2012 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer![]()
Maar de supermarkt zit om de hoek, zelfs als ik een auto zou hebben is het niet handig om met de auto te gaan ivm eenrichtingsverkeer.
Hoi Aldo![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: