abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119871407
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 10:15 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Waarop precies? Of er al dan niet een veroordeling volgt in deze zaak?
Bijvoorbeeld. of over of de straf zwaarder zal zijn dan 2 dagen schoffelen oid.
pi_119871478
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 10:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. of over of de straf zwaarder zal zijn dan 2 dagen schoffelen oid.
Ik heb er geen behoefte aan (een weddenschap), maar heb wel vertrouwen in de rechtspraak. Omdat het minderjarigen betreft zullen sommigen de straf mogelijk wat te laag gaan vinden.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_119871488
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 09:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Alle drie verklaren ze dat de ander de grensrechter een schop tegen het hoofd gaf -> instant vrijspraak _O_
Kan er geen wetswijziging komen dat dit omgedraaid gaat worden? Ofwel, als groep veroordeeld worden tenzij er 1 verklaard de daadwerkelijke trap gegeven te hebben?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_119871559
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 10:19 schreef Montagui het volgende:

[..]

Kan er geen wetswijziging komen dat dit omgedraaid gaat worden? Ofwel, als groep veroordeeld worden tenzij er 1 verklaard de daadwerkelijke trap gegeven te hebben?
En als de groep daadwerkelijk onschuldig is en er dus niemand is die de schuld op zich kan nemen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_119871562
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 10:19 schreef DroogDok het volgende:
maar heb wel vertrouwen in de rechtspraak.
NWS / Pakkans voor misdrijven slechts 1,8 procent (in Nederland)
pi_119871571
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 10:19 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ik heb er geen behoefte aan (een weddenschap), maar heb wel vertrouwen in de rechtspraak. Omdat het minderjarigen betreft zullen sommigen de straf mogelijk wat te laag gaan vinden.
Ik denk dat ze toch wel minstens 20 uur kei en keiharde taakstraf tegemoet mogen zien terwijl het slachtoffer met een stoma in het ziekenhuis kunstmatig in coma gehouden wordt _O_ genot
pi_119871649
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 09:30 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Helaas moet dan nog wel bewezen worden wie de raakste klap heeft uitgedeeld. Anders kom je er met helemaal niks vanaf. Net als die twee Marokkanen die beiden zeiden dat de ander de bestuurder was. Hoppakee op straat.
ik dacht dat dat tegenwoordig anders ging. Nu wordt je toch als groep aangerekend? Ben je erbij geweest, dan ben je net zo schuldig
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_119871650
Dit soort gebeurtenissen kan plaatsvinden omdat geweld tegen arbiters in het voetbal jarenlang te soft is aangepakt. Daar is inmiddels wat verandering in gekomen, maar die komt te laat. Waar het om gaat, is dat 15-jarige snotapen geen remming voelen om zo'n grensrechter te lijf te gaan, waarbij ze bewust of onbewust meewegen dat je in Nederland gewoon wegkomt met dit soort vergrijpen.

Ik vind trouwens dat de club uitstekend en heel correct heeft gehaald. Ze doen het enig juiste in zo'n situatie. Hopelijk lukt het om de daders strafrechtelijk te vervolgen. En dan hoop ik - tegen beter weten in - dat ze zwaar worden gestraft.
pi_119871680
Trouwens, dat Buitenboys (in deze zaak slachtoffer) is volgens mij ook niet zo'n fris team. Vorige maand kwam de club nog negatief in het nieuws toen een wedstrijd van een damesteam uit de hand liep: NWS / Vrouwenvoetbal ontaardt in slagveld
  maandag 3 december 2012 @ 10:27:42 #85
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_119871681
Keihard ingrijpen, stokslagen op de voetzolen voor deze knapen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_119871737
quote:
99s.gif Op maandag 3 december 2012 09:54 schreef Karina het volgende:

[..]

Mijn vader was vroeger ook scheids-/grensrechter en is om die reden er ook mee gestopt. En dat is al jaren geleden, toen was het ook al zo, al was het toen "alleen" schelden, tegenwoordig slaan ze er ook meteen op los :{
kan me voorstellen dat mensen er om die reden mee ophouden. Ikzelf ben een paar jaar bestuurslid geweest van een voetbalvereniging, afd. Jeugd!! Er zaten bij ons op de vereniging ook veel jongens met dergelijke achternamen (netjes geformuleerd, al zeg ik het zelf :P ). Daar hadden we onze handen vol aan hoor. Altijd problemen met hun gedrag, waardoor schorsen vaak het enige was wat je nog kon doen :(
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_119871809
quote:
,maar wat minder in de opsporingscapaciteiten van de politie. Dat is in deze zaak in elk geval al goed gegaan.
pi_119871879
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 10:32 schreef DroogDok het volgende:

[..]

,maar wat minder in de opsporingscapaciteiten van de politie. Dat is in deze zaak in elk geval al goed gegaan.
Dat is waar, maar dan nog de veroordeling.
pi_119871954
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 10:35 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat is waar, maar dan nog de veroordeling.
Precies, en ik denk dat die er komt, maar ga er geen geld opzetten. :s)
  maandag 3 december 2012 @ 10:40:05 #90
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_119872025
Voetbal en voetbalsupporters :') Doen alsof voetbalgeweld iets voor bontkraagjes is :') Dit topic :')
pi_119872066
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 10:37 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Precies, en ik denk dat die er komt, maar ga er geen geld opzetten. :s)
Gelijk heb je. :P
pi_119872718
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 10:40 schreef gnaeus het volgende:
Voetbal en voetbalsupporters :') Doen alsof voetbalgeweld iets voor bontkraagjes is :') Dit topic :')
Jij :')
Azijn :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119872949
quote:
8s.gif Op maandag 3 december 2012 07:46 schreef Luigi het volgende:
Danny en Wouter weer he! :(.
En Terence, niet te vergeten. En Willem-Roderick, maar die speelt normaal bij een ander elftal.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_119873075
Danny of Wouter is zeker weten de keeper van dit elftal :D :D
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_119873215
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:11 schreef Aloulou het volgende:
Danny of Wouter is zeker weten de keeper van dit elftal :D :D
Denk Terrence, op de foto zag hij er wat langer uit dan de rest van het team.

Overigens zat dit team daadwerkelijk op kickboksen. :') Wat heb ik toch een hekel aan die zieligheidsindustrie met hun 'oplossingen'. Die zouden Dutroux en Mikkelson naar Disneyland sturen in het kader van teambuilding.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_119873301
Typisch randstad weer.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_119873344
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens zat dit team daadwerkelijk op kickboksen. :') Wat heb ik toch een hekel aan die zieligheidsindustrie met hun 'oplossingen'. Die zouden Dutroux en Mikkelson naar Disneyland sturen in het kader van teambuilding.
_O_
pi_119873441
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Typisch randstad weer.
Echt rand van de randstad. :P Sterker nog, misschien een nieuwe term bedenken voor dat vullis op Flevoland? Zuiderzeetuig?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 3 december 2012 @ 11:26:20 #99
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_119873585
In het kader van de één zijn (bijna) dood, is de ander zijn brood:

quote:
OPROEP Voetbalgeweld
AMSTERDAM -

Een grensrechter is afgelopen weekend tijdens de wedstrijd van Buitenboys B3 uit Almere tegen Nieuw Sloten B1 zo ernstig mishandeld dat hij in zorgwekkende toestand in het ziekenhuis ligt. Was u getuige van het geweld? De redactie komt graag met u in contact.
http://www.telegraaf.nl/b(...)Voetbalgeweld__.html

eenvandaag twitterde op maandag 03-12-2012 om 11:38:06 Oproep: EenVandaag zoekt getuigen van het incident met de grensrechter van Buitenboys B3 zondag. Mail naar lammert.de.bruin@eenvandaag.nl reageer retweet
RTLNieuwsnl twitterde op maandag 03-12-2012 om 12:08:48 Was jij bij de voetbalwedstrijd tussen Buitenboys B3 en Nieuw Sloten B1? Neem contact met ons op via oproep@rtl.nl#scheidsrechter #geweld reageer retweet
:r

En ik maar denken dat deze dingen alleen door de telegraaf werden verzonnen, maar ik blijf de lijst aanvullen..

[ Bericht 33% gewijzigd door ElviraKlapmuts op 03-12-2012 12:29:15 ]
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  † In Memoriam † maandag 3 december 2012 @ 11:30:04 #100
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119873713
Wat nemen deze toestanden toch toe de laatste jaren. En mensen maar denken dat het wel goed komt met gesprekjes, dialogen en vingertje-foei.
Krijg kramp in mijn ballen van die versufte & verwijfde houding.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')