Bijvoorbeeld. of over of de straf zwaarder zal zijn dan 2 dagen schoffelen oid.quote:Op maandag 3 december 2012 10:15 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Waarop precies? Of er al dan niet een veroordeling volgt in deze zaak?
Ik heb er geen behoefte aan (een weddenschap), maar heb wel vertrouwen in de rechtspraak. Omdat het minderjarigen betreft zullen sommigen de straf mogelijk wat te laag gaan vinden.quote:Op maandag 3 december 2012 10:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. of over of de straf zwaarder zal zijn dan 2 dagen schoffelen oid.
Kan er geen wetswijziging komen dat dit omgedraaid gaat worden? Ofwel, als groep veroordeeld worden tenzij er 1 verklaard de daadwerkelijke trap gegeven te hebben?quote:Op maandag 3 december 2012 09:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alle drie verklaren ze dat de ander de grensrechter een schop tegen het hoofd gaf -> instant vrijspraak
En als de groep daadwerkelijk onschuldig is en er dus niemand is die de schuld op zich kan nemen?quote:Op maandag 3 december 2012 10:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
Kan er geen wetswijziging komen dat dit omgedraaid gaat worden? Ofwel, als groep veroordeeld worden tenzij er 1 verklaard de daadwerkelijke trap gegeven te hebben?
NWS / Pakkans voor misdrijven slechts 1,8 procent (in Nederland)quote:Op maandag 3 december 2012 10:19 schreef DroogDok het volgende:
maar heb wel vertrouwen in de rechtspraak.
Ik denk dat ze toch wel minstens 20 uur kei en keiharde taakstraf tegemoet mogen zien terwijl het slachtoffer met een stoma in het ziekenhuis kunstmatig in coma gehouden wordtquote:Op maandag 3 december 2012 10:19 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik heb er geen behoefte aan (een weddenschap), maar heb wel vertrouwen in de rechtspraak. Omdat het minderjarigen betreft zullen sommigen de straf mogelijk wat te laag gaan vinden.
ik dacht dat dat tegenwoordig anders ging. Nu wordt je toch als groep aangerekend? Ben je erbij geweest, dan ben je net zo schuldigquote:Op maandag 3 december 2012 09:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Helaas moet dan nog wel bewezen worden wie de raakste klap heeft uitgedeeld. Anders kom je er met helemaal niks vanaf. Net als die twee Marokkanen die beiden zeiden dat de ander de bestuurder was. Hoppakee op straat.
kan me voorstellen dat mensen er om die reden mee ophouden. Ikzelf ben een paar jaar bestuurslid geweest van een voetbalvereniging, afd. Jeugd!! Er zaten bij ons op de vereniging ook veel jongens met dergelijke achternamen (netjes geformuleerd, al zeg ik het zelfquote:Op maandag 3 december 2012 09:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn vader was vroeger ook scheids-/grensrechter en is om die reden er ook mee gestopt. En dat is al jaren geleden, toen was het ook al zo, al was het toen "alleen" schelden, tegenwoordig slaan ze er ook meteen op los
,maar wat minder in de opsporingscapaciteiten van de politie. Dat is in deze zaak in elk geval al goed gegaan.quote:Op maandag 3 december 2012 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
NWS / Pakkans voor misdrijven slechts 1,8 procent (in Nederland)
Dat is waar, maar dan nog de veroordeling.quote:Op maandag 3 december 2012 10:32 schreef DroogDok het volgende:
[..]
,maar wat minder in de opsporingscapaciteiten van de politie. Dat is in deze zaak in elk geval al goed gegaan.
Precies, en ik denk dat die er komt, maar ga er geen geld opzetten.quote:Op maandag 3 december 2012 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan nog de veroordeling.
Gelijk heb je.quote:Op maandag 3 december 2012 10:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Precies, en ik denk dat die er komt, maar ga er geen geld opzetten.
Jijquote:Op maandag 3 december 2012 10:40 schreef gnaeus het volgende:
Voetbal en voetbalsupportersDoen alsof voetbalgeweld iets voor bontkraagjes is
Dit topic
En Terence, niet te vergeten. En Willem-Roderick, maar die speelt normaal bij een ander elftal.quote:
Denk Terrence, op de foto zag hij er wat langer uit dan de rest van het team.quote:Op maandag 3 december 2012 11:11 schreef Aloulou het volgende:
Danny of Wouter is zeker weten de keeper van dit elftal![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 11:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens zat dit team daadwerkelijk op kickboksen.Wat heb ik toch een hekel aan die zieligheidsindustrie met hun 'oplossingen'. Die zouden Dutroux en Mikkelson naar Disneyland sturen in het kader van teambuilding.
Echt rand van de randstad.quote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Voetbalgeweld__.htmlquote:OPROEP Voetbalgeweld
AMSTERDAM -
Een grensrechter is afgelopen weekend tijdens de wedstrijd van Buitenboys B3 uit Almere tegen Nieuw Sloten B1 zo ernstig mishandeld dat hij in zorgwekkende toestand in het ziekenhuis ligt. Was u getuige van het geweld? De redactie komt graag met u in contact.
twitter:eenvandaag twitterde op maandag 03-12-2012 om 11:38:06Oproep: EenVandaag zoekt getuigen van het incident met de grensrechter van Buitenboys B3 zondag. Mail naar lammert.de.bruin@eenvandaag.nl reageer retweet
twitter:RTLNieuwsnl twitterde op maandag 03-12-2012 om 12:08:48Was jij bij de voetbalwedstrijd tussen Buitenboys B3 en Nieuw Sloten B1? Neem contact met ons op via oproep@rtl.nl#scheidsrechter #geweld reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |