Seagal awardquote:Op maandag 3 december 2012 22:16 schreef Robby87 het volgende:
Misschiennog eentje voor iemand die alleen maar dezelfde soort vragen stelt? Deze mag Seagal heten
Oh dat is een goed idee voor mijn volgende vraagquote:Op maandag 3 december 2012 22:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Sands duidelijk favoriet met zijn "deze man heeft een aparte stem" vragen
de uiteindelijke awards knuppeltjequote:
ik wil graag stemmen kojakquote:
Die zijn daar wel het meest mee bezig. Maar tis toch de bedoeling dat je hier met ideeen komt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:54 schreef ArtistA het volgende:
Dus bij Sands en Pico moeten we de namen en awards doorgeven waarop we willen stemmen?
Hier wordt het besproken, maar lijkt me niet dat je je nominaties hier gaat opgeven... of wel?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die zijn daar wel het meest mee bezig. Maar tis toch de bedoeling dat je hier met ideeen komt?
O ik dacht dat je de awards namen bedoelde... maar ehh.. nee als het goed is komt er een apart topic voor het stemmen toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:31 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hier wordt het besproken, maar lijkt me niet dat je je nominaties hier gaat opgeven... of wel?
Lekker duidelijk allemaalquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O ik dacht dat je de awards namen bedoelde... maar ehh.. nee als het goed is komt er een apart topic voor het stemmen toch?
Discussie topic - bespreken welke awards weg moeten, veranderen of bijkomenquote:
Het nominatie topic is er nog niet, toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Discussie topic - bespreken welke awards weg moeten, veranderen of bijkomen
Nominatie topic - Openlijk nomineren/stemmen + optioneel een motivatie waarom.
Uitslag topic - Alle winnaars krijgen hun icoontjes en tja...ze zijn de winnaar.
Nee, dat is stap 2, eerst de aanpassingen aan de awardsquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:33 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het nominatie topic is er nog niet, toch?
quote:Op maandag 3 december 2012 21:09 schreef Sands het volgende:
De gedachtendiarree (copyright DragonFodder) op een rij:
Award voor grootste topickiller / dooddoener vragen?
Award voor Graphics / Designs van vragen oftewel wie stelt de meest originele vragen?
Misschien een award voor mooiste toernooi van het jaar?
Golden Globe Award - Meest ondergewaardeerde FTR-user De Golden Globe is een award die nooit echt credits krijgt. Daarom zetten wij er onze underraterd user mee in het zonnetje!
- Voorstel: de Liam Neeson-award.. voor de meest serieuze user (er is immers ook 1 voor de meeste onzin), beetje moeilijk in te schatten lijkt me (misschien Lamers die beantwoordt meestal alleen maar
)
-De Jim Henson award voor de user met de meeste fantasievolle vragen,Hetzelfde als originele vragen, maar Henson is wel goed
-De Jim Carrey award voor de user meeste slowchat ipv vragen beantwoordt, denk dat daarvoor te weinig slowchatters zijn
-De Jigsaw award voor de user met de moeilijkste vragen, waar geen uitkomen aan is.Beetje als de topickiller, dus prima
-De Supporting Cast award voor de user die het er vaakste naast zit, misschien een acteur of actrice die vaak genomineerd is, maar nooit de prijs niet kreeg
-De Ocean's Eleven award voor de user die het vaakst punten steelt (looking at you, Sands. Looking at you.) Mij om het even
-De Michael Bay award voor de user met de gemakzuchtigste vragen, nice
Suggesties?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Mag deze dan op z'n minst een iets originelere naam
Steve Buscemi dus.. veeel orgineler zijn ze er nietquote:Op woensdag 5 december 2012 12:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Mag deze dan op z'n minst een iets orignelere naam
Bij hem heb ik juist het idee dat hij altijd hetzelfde doetquote:Op woensdag 5 december 2012 13:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Steve Buscemi dus.. veeel orgineler zijn ze er niet
of Bryan Cranston van Malcon in the middle, drive, breaking bad, argo, madagascar en Little Miss Sunshine pak je wel een heel breed spectrumquote:Op woensdag 5 december 2012 14:22 schreef Asap het volgende:
Peter Jackson Award? Wel origineel met Braindead, Bad Taste, LOTR's, Hobbit, Lovely Bones, King Kong
quote:Op maandag 3 december 2012 21:09 schreef Sands het volgende:
De gedachtendiarree (copyright DragonFodder) op een rij:
Award voor grootste topickiller / dooddoener vragen?
Award voor Graphics / Designs van vragen oftewel wie stelt de meest originele vragen?
Misschien een award voor mooiste toernooi van het jaar? Zijn dit jaar (te) weinig toernooien geweest.
Golden Globe Award - Meest ondergewaardeerde FTR-user De Golden Globe is een award die nooit echt credits krijgt. Daarom zetten wij er onze underraterd user mee in het zonnetje!
- Voorstel: de Liam Neeson-award.. voor de meest serieuze user (er is immers ook 1 voor de meeste onzin)
-De Jim Henson award voor de user met de meeste fantasievolle vragen
-De Jim Carry award voor de user meeste slowchat ipv vragen beantwoordt
-De Jigsaw award voor de user met de moeilijkste vragen, waar geen uitkomen aan is.
-De Supporting Cast award voor de user die het er vaakste naast zit
-De Ocean's Eleven award voor de user die het vaakst punten steelt (looking at you, Sands. Looking at you.)
-De Michael Bay award voor de user met de gemakzuchtigste vragen
Ik wil niet al je ideeën over 1 kam scherenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:46 schreef DragonFodder het volgende:
He, toch nog support voor 3 awards die je maar niks vond, Ff1?
Ojee, wie gaat die schrijven?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:50 schreef Borizzz het volgende:
Uitstekend voor voor een special op FOK!
Wat is er anders dan de afgelopen jaren dan behalve de naam?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:04 schreef picodealion het volgende:
Ik zal vast wel stemmen en ben ook bereid de user icons weer te maken, maar ik ga niet nomineren voor FMT-only awards. Vind het een beetje onzin.
Ik voorzie afsplitingbewegingen. De vraag is wie het Judea's people liberation front gaat oprichten,quote:Op woensdag 5 december 2012 20:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
De samenwerking van de organisatie kan nog wel wat verbetering gebruiken
Indd jaquote:Op woensdag 5 december 2012 20:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
De samenwerking van de organisatie kan nog wel wat verbetering gebruiken
FMT is al incrowd genoeg, het idee van de awards is juist dat het voor alle FTR users leuk is. Het verschil met vorig jaar is dat we dat nu niet eens meer proberen.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat is er anders dan de afgelopen jaren dan behalve de naam?
Soms moet je ophouden met iets zinloos proberen te forceren en het dan maar aanpassen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
FMT is al incrowd genoeg, het idee van de awards is juist dat het voor alle FTR users leuk is. Het verschil met vorig jaar is dat we dat nu niet eens meer proberen.
Meestal in "welke film heb je gezien", daar komen iig nog een paar mensen op af.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
En als het award topic gemeld/gepromoot wordt in andere veelbezochte topics van FTR? Is dat al eerder gedaan?
Ik kan hier wel mee levenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:37 schreef Sands het volgende:
Ik zou zelf award 4 en 5 schrappen
En dan
Golden Globe award
Meest originele vragen award
Supporting cast award
En de Jigsaw award
Toevoegen
Dan alleen nog kijken wat we met deze doenquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:02 schreef picodealion het volgende:
Oh en ik stem voor om de "beste topicopener" award eruit te doen.
quote:Op maandag 10 december 2012 12:39 schreef DragonFodder het volgende:
die vind ik redelijk zinloos idd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |