Het zet de discussie wat dat betreft ten minste in een wat beter perspectief.quote:Op zondag 2 december 2012 22:48 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Nee. Die is er niet. Is dat gedrag wat verklaard is in die getuigenissen nu goedgepraat?
De vorige was incorrect.quote:Op zondag 2 december 2012 22:57 schreef o.us2.0 het volgende:
Die TT changeTe kinderachtig voor woorden
Wat ik zou doen is raketten terug schieten a la Hamas.quote:Op zondag 2 december 2012 22:55 schreef C_S het volgende:
wat doe jij als je iederen dag 12 jaar lang een raket op je dak krijg ??
daarom blijf lekker achter je PC zitten .dan hoeven ons geen zorgen te maken om jou reacties .
wand als jij het life zou meemaken stond je in je broek te zijken .
Haha.quote:
Mentale zwakheden?quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wat ik zou doen is raketten terug schieten a la Hamas.
Dat terzijde, heb je nog mooie fotos van de frontlinie van het afgelopen conflict?
Oh en mijn reactie was meer gericht op zulke mentale zwakheden van soldaten:
[ afbeelding ]
Mooi, dan kunnen we vanaf nu officieel oorlog verklaren, sancties opleggen, boycotts opleggen, en ze voor 't gerecht slepen.quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Palestina bestaat gewoon hoor. Het nieuws niet gevolgd?
leuk deze de link graag en de fotograaf .quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wat ik zou doen is raketten terug schieten a la Hamas.
Dat terzijde, heb je nog mooie fotos van de frontlinie van het afgelopen conflict?
[ afbeelding ]
Idd, kan een modje even een TTchange doen?quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een foto is voldoende om mentale zwakheid te diagnosticeren.quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag mij waarom zij dat niet doen ipv kinderachtig te gaan doen?quote:Op zondag 2 december 2012 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we vanaf nu officieel oorlog verklaren, sancties opleggen, boycotts opleggen, en ze voor 't gerecht slepen.
Jahoor, heb 'm even gefikst.quote:Op zondag 2 december 2012 23:01 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Idd, kan een modje even een TTchange doen?
Alles doen ze al. Behalve dat laatste helaas. Deden ze het maar zo ipv gewelddadig het recht in eigen handen nemen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we vanaf nu officieel oorlog verklaren, sancties opleggen, boycotts opleggen, en ze voor 't gerecht slepen.
quote:
Nee hoor, het bestaat nog steeds niet, maar ik snap dat je verward bent.quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hoezo bestaat het nog steeds niet dan? De meerderheid van de wereld erkent 't, op een paar na.quote:Op zondag 2 december 2012 23:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee hoor, het bestaat nog steeds niet, maar ik snap dat je verward bent.
Verschil tussen de Israelische soldaten van grootschalige oorlogen in de jaren 60/70 en deze groentjes is dat ze vroeger bereid waren om te sterven om hun staat te stichten/annexeren/whatever.quote:Op zondag 2 december 2012 22:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Mentale zwakheden?
Ik zou het vreemder vinden als ze niet bang zouden zijn!
Nou nee, Israel erkend 't wel als bezet gebied.quote:
Graag wil ik meer foto's zien, want eerlijk is eerlijk. Het is altijd bijzonder om materiaal te zien van een mede-fokker.quote:
Het wordt gezien als de bereidheid tot erkenning maar nog niet gezien als de erkenning zelf. Sowieso heeft een dusdanige VN-vergadering niet eens de mogelijkheden daarover te gaan.quote:Op zondag 2 december 2012 23:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hoezo bestaat het nog steeds niet dan? De meerderheid van de wereld erkent 't, op een paar na.
Nee, ze erkennen het als observatie-lid van de VN.quote:Op zondag 2 december 2012 23:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hoezo bestaat het nog steeds niet dan? De meerderheid van de wereld erkent 't, op een paar na.
Ja klopt daarom editte ik het ff mijn suggestie zou juist averechts werken.quote:Op zondag 2 december 2012 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nee, Israel erkend 't wel als bezet gebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |