SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef Muis006 het volgende:
OhaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef Muis006 het volgende:
OhaiOh, wat een snoesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
Had een kopje Matcha gemaakt, en er was wat poeder daarvan in een glas water achter gebleven. De parkiet zit er nu van te genieten
Best een lekkere dag om te werken toch? Iedereen al half in feeststemming en zoquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Want de maandag ( 24e ) moet ik gewoon werken
Ja de aardbei, die was wel ok.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je die Xenos dingen al geprobeerd, Oh?
Ik heb speculaas van Pickwick.Beetje vrees ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja de aardbei, die was wel ok.
Die chocola heb ik op kantoor neergezet maar er was nog niemand dapper genoeg
Ja maar wel saai altijd, weinig te doen, zit je maar wat te suffen en te hopen dat we vroeg naar huis mogenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Best een lekkere dag om te werken toch? Iedereen al half in feeststemming en zo
Nah, pickwick is ieg niet slapjes of zo, zal wel prima te doen zijn hoor, mietje!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb speculaas van Pickwick.Beetje vrees ook.
Beroepsmietje!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, pickwick is ieg niet slapjes of zo, zal wel prima te doen zijn hoor, mietje!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]Pas je op dat ie dr niet dood van gaat?
![]()
Oeh, dat klinkt interessantquote:Oh ik heb net smokey earl grey gehaald bij SL , die is goed te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |