SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heeft 'ie ook echt nietquote:Op zondag 2 december 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon bagger. Vind ook niet dat hij het netjes heeft aangepakt, trouwens.
En hij is inmiddels te dom door zn wietgebruik om in te zien dat ook hij fout is geweest. Want hij geeft mij voor alles de schuld
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik rij niet want drank op, maar je word toch misselijk van op schermpje kijken en rijdenI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Gaat het over de ex die ik ken, trouwens? Niet dat het er echt toe doet, maar het helpt wel met het beeldquote:Op zondag 2 december 2012 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie ook echt niet
En hij is inmiddels te dom door zn wietgebruik om in te zien dat ook hij fout is geweest. Want hij geeft mij voor alles de schuld.
Ach weet je, zo iemand is jou niet waard. En al helemaal niet als hij je behandeld als een stuk vuil om iets waar je helemaal niks aan kunt doen. Hoewel ik wel snap dat het lastig is geweest voor hem, die huiduitslag, is hij gewoon achterlijk lomp geweest.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Trusten, Lola, meisje.
Sinterklaas was wel leuk, trouwens. Ik kreeg me een dikke tube olieverf.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als je het over Mr. BigGuy hebt, neequote:Op zondag 2 december 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat het over de ex die ik ken, trouwens? Niet dat het er echt toe doet, maar het helpt wel met het beeld.
Ach weet je, zo iemand is jou niet waard. En al helemaal niet als hij je behandeld als een stuk vuil om iets waar je helemaal niks aan kunt doen. Hoewel ik wel snap dat het lastig is geweest voor hem, die huiduitslag, is hij gewoon achterlijk lomp geweest.Mijn laatste ex, waar ik het over heb, heeft even meegepost in ToF. Verder niet. B, misschien herinner je je nog wel verhalen over hem in ToF
![]()
Nee, dat besef ik me inmiddels ook. En ik vind het achteraf jammer dat ik niet eerder de ballen heb gehad om het zelf uit te maken, want het was al kapot na Lowlands. Toen voelde het al heel anders en wist ik dat het over was. Maargoed. Wat gebeurd is, is gebeurd. Ik heb ervan geleerd, en sta inmiddels beter in mn schoenen dan ooit
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Wat wil je er allemaal over mij inzetten dan?quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Wie jij date natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2012 22:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat wil je er allemaal over mij inzetten dan?![]()
Een paar jaar maarquote:Op zondag 2 december 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een paar jaartjes ouder.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: