SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heeft 'ie ook echt nietquote:Op zondag 2 december 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon bagger. Vind ook niet dat hij het netjes heeft aangepakt, trouwens.
En hij is inmiddels te dom door zn wietgebruik om in te zien dat ook hij fout is geweest. Want hij geeft mij voor alles de schuld
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik rij niet want drank op, maar je word toch misselijk van op schermpje kijken en rijdenI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Gaat het over de ex die ik ken, trouwens? Niet dat het er echt toe doet, maar het helpt wel met het beeldquote:Op zondag 2 december 2012 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie ook echt niet
En hij is inmiddels te dom door zn wietgebruik om in te zien dat ook hij fout is geweest. Want hij geeft mij voor alles de schuld.
Ach weet je, zo iemand is jou niet waard. En al helemaal niet als hij je behandeld als een stuk vuil om iets waar je helemaal niks aan kunt doen. Hoewel ik wel snap dat het lastig is geweest voor hem, die huiduitslag, is hij gewoon achterlijk lomp geweest.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Trusten, Lola, meisje.
Sinterklaas was wel leuk, trouwens. Ik kreeg me een dikke tube olieverf.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als je het over Mr. BigGuy hebt, neequote:Op zondag 2 december 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat het over de ex die ik ken, trouwens? Niet dat het er echt toe doet, maar het helpt wel met het beeld.
Ach weet je, zo iemand is jou niet waard. En al helemaal niet als hij je behandeld als een stuk vuil om iets waar je helemaal niks aan kunt doen. Hoewel ik wel snap dat het lastig is geweest voor hem, die huiduitslag, is hij gewoon achterlijk lomp geweest.Mijn laatste ex, waar ik het over heb, heeft even meegepost in ToF. Verder niet. B, misschien herinner je je nog wel verhalen over hem in ToF
![]()
Nee, dat besef ik me inmiddels ook. En ik vind het achteraf jammer dat ik niet eerder de ballen heb gehad om het zelf uit te maken, want het was al kapot na Lowlands. Toen voelde het al heel anders en wist ik dat het over was. Maargoed. Wat gebeurd is, is gebeurd. Ik heb ervan geleerd, en sta inmiddels beter in mn schoenen dan ooit
Wat wil je er allemaal over mij inzetten dan?quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Wie jij date natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2012 22:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat wil je er allemaal over mij inzetten dan?![]()
Een paar jaar maarquote:Op zondag 2 december 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een paar jaartjes ouder.
![]()
![]()
Nee, over B, inderdaad. Had niet eens meer aan C. gedachtquote:Op zondag 2 december 2012 22:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je het over Mr. BigGuy hebt, neeMijn laatste ex, waar ik het over heb, heeft even meegepost in ToF. Verder niet. B, misschien herinner je je nog wel verhalen over hem in ToF
![]()
Nee, dat besef ik me inmiddels ook. En ik vind het achteraf jammer dat ik niet eerder de ballen heb gehad om het zelf uit te maken, want het was al kapot na Lowlands. Toen voelde het al heel anders en wist ik dat het over was. Maargoed. Wat gebeurd is, is gebeurd. Ik heb ervan geleerd, en sta inmiddels beter in mn schoenen dan ooit.
Wel mooi dat je er zelf beter uit bent gekomen. Maar goed, de manier waarop is wel erg jammer.
welnee hij is een jonkiequote:Op zondag 2 december 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een paar jaartjes ouder.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Haha. Ik twijfelde of je er wel of niet aan zou denkenquote:Op zondag 2 december 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, over B, inderdaad. Had niet eens meer aan C. gedacht.
Wel mooi dat je er zelf beter uit bent gekomen. Maar goed, de manier waarop is wel erg jammer.
![]()
Ja, achIk heb het wel een beetje achter me gelaten inmiddels. Ik heb nu een heel ander, een veel beter en vooral erg gelukkig leven
Doe niet zo mysterieus en vertel het gewoon.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe niet zo mysterieus en vertel het gewoon.En jij aan mij toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat laatste is het belangrijkstequote:Op zondag 2 december 2012 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Ik twijfelde of je er wel of niet aan zou denken![]()
Ja, achIk heb het wel een beetje achter me gelaten inmiddels. Ik heb nu een heel ander, een veel beter en vooral erg gelukkig leven
.
Ben ik niet helemaal met je eens.quote:
Hoewel bepaalde dingen er zeker niet mee in strijd zouden moeten komen.Rustig aan.![]()
Wat is er belangrijker dan zelf erg gelukkig zijn?quote:Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens.
Hoewel bepaalde dingen er zeker niet mee in strijd zouden moeten komen.
Nee, wacht, laat maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van mijn Sinterklaascadeau's.
Dat je het nog probeert.quote:Op zondag 2 december 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er belangrijker dan zelf erg gelukkig zijn?
Nee, wacht, laat maar.
![]()
![]()
Wat?quote:Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens.
Hoewel bepaalde dingen er zeker niet mee in strijd zouden moeten komen.![]()
![]()
Why laat maar?quote:Op zondag 2 december 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er belangrijker dan zelf erg gelukkig zijn?
Nee, wacht, laat maar.
Gewoon een ultraistisch gedachtegoed denk ik.Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
Als je maar niet gek wordt en je oor afsnijdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van mijn Sinterklaascadeau's.
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je maar niet gek wordt en je oor afsnijdt![]()
![]()
![]()
Haha!quote:Op zondag 2 december 2012 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je maar niet gek wordt en je oor afsnijdt![]()
![]()
Als je een kogel voor me opvangt zal ik je knuffelenquote:Op zondag 2 december 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Trek het in het verlengde van een kogel voor iemand opvangen..
![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je maar niet gek wordt en je oor afsnijdt.
Alsof ik daar lelijk van zou worden![]()
.
Jij gaat een waarschijnlijk dood persoon knuffelen?quote:Op zondag 2 december 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je een kogel voor me opvangt zal ik je knuffelen.
![]()
![]()
half 5 al, jezus christusquote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed. Slapen. Half 5 de wekker![]()
Trusten![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trusten![]()
![]()
Damnquote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trusten.
Slaap lekker![]()
![]()
![]()
In dit geval doe ik het graagquote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gaat een waarschijnlijk dood persoon knuffelen?.
![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trustendafuq
dan is mijn normale kwart voor 6 nog laattruste
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bruno Mars mag van mij wel een granaat vangen, hoor.quote:Op zondag 2 december 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Trek het in het verlengde van een kogel voor iemand opvangen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
5 mensenlevens zijn belangrijker dan zelf gelukkig zijn...
Als je een gezin hebt om voor te zorgen ofzo kan je ook zelf de biezen pakken bijvoorbeeld.Rustig aan.![]()
True, maar dan wordt ook niemand er beter op als de granaat niet tot ontploffing komt bij hem.quote:Op zondag 2 december 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bruno Mars mag van mij wel een granaat vangen, hoor.Rustig aan.![]()
ok...quote:Op zondag 2 december 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
Als je een gezin hebt om voor te zorgen ofzo kan je ook zelf de biezen pakken bijvoorbeeld.![]()
Ja, wij hebben het vandaag gevierdquote:. Twee schildersdoeken gekregen en drie tubes verf, waaronder een van 200 ml waarmee ik iemand dood kan slaan, zo zwaar
.
quote:Op zondag 2 december 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wij hebben het vandaag gevierd. Twee schildersdoeken gekregen en drie tubes verf, waaronder een van 200 ml waarmee ik iemand dood kan slaan, zo zwaar
.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik trek heus het pinnetje er wel uit. En ik heb een kalashnikov als back-upquote:Op zondag 2 december 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, maar dan wordt ook niemand er beter op als de granaat niet tot ontploffing komt bij hem..
Alleen je hebt geen gezin.quote:Op zondag 2 december 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
Als je een gezin hebt om voor te zorgen ofzo kan je ook zelf de biezen pakken bijvoorbeeld.![]()
Huh?quote:Op zondag 2 december 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
Als je een gezin hebt om voor te zorgen ofzo kan je ook zelf de biezen pakken bijvoorbeeld.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb wel vertrouwen in je samzzquote:Op zondag 2 december 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik trek heus het pinnetje er wel uit. En ik heb een kalashnikov als back-up.
Rustig aan.![]()
En je had zo'n hekel aan sinterklaas vieren?quote:Op zondag 2 december 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wij hebben het vandaag gevierd. Twee schildersdoeken gekregen en drie tubes verf, waaronder een van 200 ml waarmee ik iemand dood kan slaan, zo zwaar
.
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nog geen enkele chocoladeletter in mijn handen gehad dit jaar
Rustig aan.![]()
Gelukkig met jezelf zijn is wel degelijk essentieel, dit straal je onbewust ook uit en andere mensen pikken dit op.quote:Op zondag 2 december 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
/ care, ik nuanceerde alleen wat.![]()
Klopt. Ik vind het niet leuk. Gelukkig mag ik wel zelf m'n lijstje maken.quote:Op zondag 2 december 2012 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En je had zo'n hekel aan sinterklaas vieren?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jep, maar dat is dan weer iets anders denk ik.quote:Op zondag 2 december 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig met jezelf zijn is wel degelijk essentieel, dit straal je onbewust ook uit en andere mensen pikken dit op.Misschien is dat wel het belangrijkste...
Rustig aan.![]()
Daar ging het over ...quote:Op zondag 2 december 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep, maar dat is dan weer iets anders denk ik.Misschien is dat wel het belangrijkste...
![]()
Nee, het ging er over dat gelukkig zijn het belangrijkste was, niet ''gelukkig over jezelf''quote:Rustig aan.![]()
Een een tube verfquote:Op zondag 2 december 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik trek heus het pinnetje er wel uit. En ik heb een kalashnikov als back-up.
![]()
![]()
Wtf, lees eens terug man. Ik betrek m'n uitspraak op TGND haar situatie.quote:Op zondag 2 december 2012 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, het ging er over dat gelukkig zijn het belangrijkste was, niet ''gelukkig over jezelf''“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, daar kan ik altijd z'n hersens nog mee inslaanquote:.
Die 2 gaan vaak hand in handquote:Op zondag 2 december 2012 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, het ging er over dat gelukkig zijn het belangrijkste was, niet ''gelukkig over jezelf''.
![]()
Ik kan wel verder terug gaan lezen, maar dat specifieke stuk ging over een gelukkig leven en niet over ''gelukkig zijn over jezelf''quote:Op zondag 2 december 2012 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf, lees eens terug man. Ik betrek m'n uitspraak op TGND haar situatie.Rustig aan.![]()
Ja en die twee zijn niet zo goed als hetzelfde?quote:Op zondag 2 december 2012 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan wel verder terug gaan lezen, maar dat specifieke stuk ging over een gelukkig leven en niet over ''gelukkig zijn over jezelf''
Nou ja, whatever.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Goed manquote:Op zondag 2 december 2012 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat wel, maar hoeft niet
Dat was mijn nuance...
/ exit?.
![]()
Nee dat heb ik net uit zitten leggen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en die twee zijn niet zo goed als hetzelfde?
Nou ja, whatever.
Rustig aan.![]()
Ja en ik zei: whatever.quote:Op zondag 2 december 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat heb ik net uit zitten leggen.
TGND is gelukkig nu en dat is het belangrijkste voor haar.
Voor de triljoenste keer.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb het een paar keer voor een paar minuten gezien. Vond het echt 3x niksquote:Op zondag 2 december 2012 23:12 schreef Spezza19 het volgende:
Seinfeld blijft briljant!
Beter dan southpark uit 2002![]()
Seinfeld vind ik wel tof, maar ik heb alles al drie keer gezien, op z'n minst. Ik wil wel wat nieuwe series zien op CC.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Waar gaat het uberhaupt over?quote:Op zondag 2 december 2012 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer voor een paar minuten gezien. Vond het echt 3x niksRustig aan.![]()
Zo leuk vind ik het niet, eigenlijk.quote:Op zondag 2 december 2012 23:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Van de week bij media markt eens die boxset halen
Sowieso is het tijd dat CC eens wat nieuwe series/seizoenen gaat uitzenden, want het is huilen met de pet op momenteel.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oeh, woensdag komt Vampire Diaries er weer op.
GO ON is vanavond begonnen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:16 schreef Fera het volgende:
Seinfeld vind ik wel tof, maar ik heb alles al drie keer gezien, op z'n minst. Ik wil wel wat nieuwe series zien op CC.
Straks even kijkenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Geen geld.quote:Op zondag 2 december 2012 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo leuk vind ik het niet, eigenlijk.
Sowieso is het tijd dat CC eens wat nieuwe series/seizoenen gaat uitzenden, want het is huilen met de pet op momenteel.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Oh, komt daar zo een herhaling van? Ik wilde dat ook kijken, maar we waren nog Sinterklaas aan het vierenquote:Op zondag 2 december 2012 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
GO ON is vanavond begonnen.
Straks even kijken.
1800 kb/squote:Op zondag 2 december 2012 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ah nu weer 150 kb/s dat is iets beter...![]()
![]()
Ik bedoel dan ehh +- 340 kb/s...quote:Op zondag 2 december 2012 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Best wel faal. En dit is nog via wifi en 2 verdiepingen omhoog ook
De torrent komt niet op maximale snelheid binnen ofzo wat dat betreft... Maar dat zal vast door mijn trage internet ook komen dat hij vaak afzwakt naar 20kb/s oid.Rustig aan.![]()
Ik weet wel dat het klote is als je grote bestanden wilt downloadenquote:Op zondag 2 december 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ehh +- 340 kb/s...
De torrent komt niet op maximale snelheid binnen ofzo wat dat betreft... Maar dat zal vast door mijn trage internet ook komen dat hij vaak afzwakt naar 20kb/s oid..
![]()
Das wel heel oudquote:Op zondag 2 december 2012 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Iemand ooit ''mad max'' gekeken? En is het wat?
Voor die tijd erg goede films.... Geen idee hoe ik ze nu zou vindenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Waar gaat het over eigenlijk?quote:Op zondag 2 december 2012 23:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das wel heel oud
Voor die tijd erg goede films.... Geen idee hoe ik ze nu zou vinden
Rustig aan.![]()
Gisteren Silence of the Lambs gekeken met lief, ook wel een erg goede film, eigenlijk. Anthony Hopkins is echt een meesterlijke Lecter.
Het is nu aan?quote:Op zondag 2 december 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
Gisteren Silence of the Lambs gekeken met lief, ook wel een erg goede film, eigenlijk. Anthony Hopkins is echt een meesterlijke Lecter.
Eerst was het scharrel nl.![]()
![]()
Same difference, zoals ik al eerder zei. Maar volgens mij was je er toen niet, zou kunnenquote:Op zondag 2 december 2012 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is nu aan?
Eerst was het scharrel nl..
Ik was er niet en ik lees niet terugquote:Op zondag 2 december 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same difference, zoals ik al eerder zei. Maar volgens mij was je er toen niet, zou kunnen.
.
![]()
Maakt niet uit, ik lees ook nooit terug. In een slowchat sowieso niet.quote:Op zondag 2 december 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was er niet en ik lees niet terug.
Dat had je al moeten doen toen ik herhaaldelijk nee bleef zeggenquote:Op zondag 2 december 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja dan maar stoppen met Samzz op date vragen denk....
Als het 1 topic is wil ik nog moeite doen, ik was zo 5 topics verder, ja daahaagquote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik lees ook nooit terug. In een slowchat sowieso niet..
![]()
Vriendschappelijk een kopje koffie doen samzz?quote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat had je al moeten doen toen ik herhaaldelijk nee bleef zeggen.
Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen weten zelf niet eens wat ze met nee bedoelenquote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Das ook weer zoquote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen weten zelf niet eens wat ze met nee bedoelen
Een topic ook niet. Tenzij rel. Maar dat is eigenlijk ook nooit het lezen waard tegenwoordig.quote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als het 1 topic is wil ik nog moeite doen, ik was zo 5 topics verder, ja daahaag.
Als er een vrouw is die weet wat ze met nee bedoelt, dan ben ik het welquote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen weten zelf niet eens wat ze met nee bedoelen.
Neequote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vriendschappelijk een kopje koffie doen samzz?.
Ik ben nieuwsgierigquote:Op zondag 2 december 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
Een topic ook niet. Tenzij rel. Maar dat is eigenlijk ook nooit het lezen waard tegenwoordig.![]()
![]()
Oh samzz heb nog een leuke voor je over kittens.quote:Op zondag 2 december 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een topic ook niet. Tenzij rel. Maar dat is eigenlijk ook nooit het lezen waard tegenwoordig.
[..]
Als er een vrouw is die weet wat ze met nee bedoelt, dan ben ik het wel.
MomentDit account is niet meer in gebruik.![]()
Dit.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik heb dat geleerd op assertiviteitstraining, hoor.quote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen weten zelf niet eens wat ze met nee bedoelen![]()
How long does it take for 2 cats to become 80 million?
Eighty million cats is a lot of cats. However, you would be surprised how quickly two cats can become that 80 million. If you let two cats breed at will — and then allow their offspring to breed at will, these two cats will have 80 million progeny within a decade! This assumes two litters per year and 2.8 surviving kittens per litter. Here are the numbers:
First year: 12
Second year: 66
Third year: 382
Fourth year: 2,201
Fifth year: 12,680
Sixth year: 73,041
Seventh year: 420,715
Eighth year: 2,423,316
Ninth year: 13,968,290
Tenth Year: 80,399,780
Wow! If only my bank account would multiply like that!
http://www.care2.com/gree(...)turn-into-80-millionDit account is niet meer in gebruik.![]()
10 kittens in een jaar vind ik wel veel hoor voor 1 nestje...
Ik zit meer te denken aan x * 5^xRustig aan.![]()
Tell me about itquote:Op zondag 2 december 2012 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
How long does it take for 2 cats to become 80 million?
Eighty million cats is a lot of cats. However, you would be surprised how quickly two cats can become that 80 million. If you let two cats breed at will — and then allow their offspring to breed at will, these two cats will have 80 million progeny within a decade! This assumes two litters per year and 2.8 surviving kittens per litter. Here are the numbers:
First year: 12
Second year: 66
Third year: 382
Fourth year: 2,201
Fifth year: 12,680
Sixth year: 73,041
Seventh year: 420,715
Eighth year: 2,423,316
Ninth year: 13,968,290
Tenth Year: 80,399,780
Wow! If only my bank account would multiply like that!
http://www.care2.com/gree(...)turn-into-80-million. Wel leuk om te lezen *lezen gaat.
Heb er al eens 7 gehad. Druk dat het was!!!quote:Op zondag 2 december 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ik zie je punt wel, 6 maanden lijkt me een beetje jong om al jonkies te krijgen![]()
Ik denk dat je nog even ietsje beter moet lezenquote:Op zondag 2 december 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zit meer te denken aan x * 5^x.
Lees nog eensquote:Op zondag 2 december 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zit meer te denken aan x * 5^x
2 nestjes van 6 per jaar gemiddeld
Kvind nestjes van 4 denk ik reeeler als ik zo naar de katten hier kijk...quote:Op zondag 2 december 2012 23:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lees nog eens
Zeker geen 6 als gemiddeld...Rustig aan.![]()
Lees jij nog eens danquote:Op zondag 2 december 2012 23:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lees nog eens
Na 1 jaar heb je 12 katten...en das inclusief de ouders toch?
Das dus 5 kittens en niet 6![]()
![]()
Maar alleen de vrouwtjes kunnen voortplanten nestjes maken. dus je moet die 5 nemen als meetpunt die er weer 10 bij krijgen in een jaar....quote:Op zondag 2 december 2012 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lees jij nog eens dan
Das dus 5 kittens en niet 6Rustig aan.![]()
Ik dacht trouwens dat een normaal nestje uit 4 kittens bestond, maar kan me daarin vergissen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar alleen de vrouwtjes kunnen voortplanten dus je moet die 5 nemen als meetpunt die er weer 10 bij krijgen in een jaar....![]()
Ja ik ging uit van de eerste regel. Eronder staat de berekening. Ze gaan uit an 2.8 levende kittens per nestjequote:Op zondag 2 december 2012 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lees jij nog eens dan
Das dus 5 kittens en niet 6Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Bewijst trouwens wel dat er niet alleen in NL een probleem is aan overpopulatie bij katten.
Maar katten krijgen pas kittens als ze een jaar oud zijn, toch?quote:Op zondag 2 december 2012 23:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja ik ging uit van de eerste regel. Eronder staat de berekening. Ze gaan uit an 2.8 levende kittens per nestje
Dan kun je nooit al 12 katten hebben na een jaar met 2,8 kittens per nest![]()
![]()
Niet alleen katten trouwensquote:Op zondag 2 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
Bewijst trouwens wel dat er niet alleen in NL een probleem is aan overpopulatie bij katten.
![]()
![]()
Per jaar dus per koppel katten 2.8 koppel kittens erbij...quote:Op zondag 2 december 2012 23:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja ik ging uit van de eerste regel. Eronder staat de berekening. Ze gaan uit an 2.8 levende kittens per nestje
Dus 2 * 2.8^X met X in jaren zou een correct beeld geven.Rustig aan.![]()
Mijn poes was na 7 maanden krolsquote:Op zondag 2 december 2012 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar katten krijgen pas kittens als ze een jaar oud zijn, toch?
Dan kun je nooit al 12 katten hebben na een jaar met 2,8 kittens per nestDit account is niet meer in gebruik.![]()
Kan ook eerder, hoorquote:Op zondag 2 december 2012 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar katten krijgen pas kittens als ze een jaar oud zijn, toch?
Dan kun je nooit al 12 katten hebben na een jaar met 2,8 kittens per nest. Zodra ze vruchtbaar zijn, eigenlijk al. Tussen de 6 en 12 maanden voor niet rassen. Dus het kan heel goed zijn dat een kitten van dat jaar met acht maand een nest heeft.
Die van ons altijd pas na een jaartje of zo. En 7 maanden is al een maand later dan al na 6 maanden.quote:![]()
Klopt. Maar we hebben het over katten, nu.quote:Op zondag 2 december 2012 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet alleen katten trouwens“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je vergeet de nieuwkomers die ook kittens krijgen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Per jaar dus per koppel katten 2.8 koppel kittens erbij...
Dus 2 * 2.8^X met X in jaren zou een correct beeld geven.
Het gaat om gemiddelden. Die komen vooral in werking zodra het aantal katten hoger wordt.quote:Op zondag 2 december 2012 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die van ons altijd pas na een jaartje of zo. En 7 maanden is al een maand later dan al na 6 maanden.
Ja, maar jij had het ineens over een overpopulatie, dus ik dacht, ik vul je maar even aanquote:Op zondag 2 december 2012 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar we hebben het over katten, nu.![]()
![]()
Nee.quote:Op zondag 2 december 2012 23:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je vergeet de nieuwkomers die ook kittens krijgen.Rustig aan.![]()
Even wat random informatie:
Kortharige raskatten (Siamees, Burmees,Abessijn) kunnen al vanaf 3 maanden (!) krols worden.
Niet-raskatten worden voor het eerst krols tussen 6 en 12 maanden.
De niet-raskatten laten zolang ze niet gedekt zijn om de 2-3 weken krolsheid zien gedurende 4-10 dagen.
Dacht is zo'n negen weken.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vooral in het begin ben je erg afhankelijk van hoeveel kittens er uiteindelijk geboren worden.quote:Op zondag 2 december 2012 23:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het gaat om gemiddelden. Die komen vooral in werking zodra het aantal katten hoger wordt.
Als in het 1e nestje alleen maar katertjes zitten, zal die 80 miljoen al meteen niet meer gehaald worden bijvoorbeeld. Om over inteelt maar te zwijgen
Maar goed, blijft natuurlijk wel een geinig rekensommetje verder![]()
![]()
3 maanden! De tering wat snel!quote:Op zondag 2 december 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
Kortharige raskatten (Siamees, Burmees,Abessijn) kunnen al vanaf 3 maanden (!) krols worden.![]()
![]()
Alleen maar katers is wel een erg kleine kans... Maar, het kan. Het aantal kittens dat overleeft is ook maar een gemiddelde.quote:Op zondag 2 december 2012 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vooral in het begin ben je erg afhankelijk van hoeveel kittens er uiteindelijk geboren worden.
Als in het 1e nestje alleen maar katertjess zitten, zal die 80 miljoen al meteen niet meer gehaald worden bijvoorbeeld. Om over inteelt maar te zwijgen
Maar goed, blijft natuurlijk wel een geinig rekensommetje verder“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Katers zijn trouwens ook vruchtbaar vanaf 6 tot 12 maanden.
Het lijkt me een vrij accurate berekening.
Niet per se, want als je daarna heel veel poesjes krijgt kan het alsnog hard gaanquote:Op zondag 2 december 2012 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vooral in het begin ben je erg afhankelijk van hoeveel kittens er uiteindelijk geboren worden.
Als in het 1e nestje alleen maar katertjes zitten, zal die 80 miljoen al meteen niet meer gehaald worden bijvoorbeeld. Om over inteelt maar te zwijgen
Maar goed, blijft natuurlijk wel een geinig rekensommetje verder
Mijn poes komt uit een nest van 13.quote:Op zondag 2 december 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen maar katers is wel een erg kleine kans... Maar, het kan. Het aantal kittens dat overleeft is ook maar een gemiddelde.
Ok, nest van 6 en 7. Kater had beide poezen tegelijk zwanger gemaakt. Alle 13 leven nog.
Dan gaat het heel hard.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Die kans is nog veel kleiner dan de kans dat het 1e nestje uit alleen maar katertjes bestaan, dan haal je, na dat 1e katernest, die 80 miljoen nog niet na 10 jaar.quote:Op zondag 2 december 2012 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet per se, want als je daarna heel veel poesjes krijgt kan het alsnog hard gaan
En op de lange termijn gaat inteelt een steeds grotere rol spelen.![]()
Ja 2 * 2 * 2.8 ^ (X) met X in jaren...quote:Op zondag 2 december 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
Katers zijn trouwens ook vruchtbaar vanaf 6 tot 12 maanden.
Het lijkt me een vrij accurate berekening.
O wacht, vergeet de helft van de katten...
2 begin populatie... 2.8 vrouwelijke kittens die 2.8 per jaar vrouwelijke kitten krijgen en * 2 omdat de andere helft nog mannelijk is.Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 23:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn poes komt uit een nest van 13.
Ok, nest van 6 en 7. Kater had beide poezen tegelijk zwanger gemaakt. Alle 13 leven nog.
Dan gaat het heel hard., klopt.
Niet met plezier in ieder geval.quote:
Even los van inteelt; zoals ik net zei mijn poes komt uit nest van 13 overlevende kittens. Ik geloof 3 katers, rest poezen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die kans is nog veel kleiner dan de kans dat het 1e nestje uit alleen maar katertjes bestaan, dan haal je, na dat 1e katernest, die 80 miljoen nog niet na 10 jaar.
En op de lange termijn gaat inteelt een steeds grotere rol spelen.
Tel maar uit als tien poezen weer ieder 6 kittens krijgen.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Aandacht, nou dat heb ik nuquote:Op zondag 2 december 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Topiek. Heb je wat van me nodig?
mijn leven is compleet![]()
![]()
Er hoeft maar 1 dodelijke recessieve ziekte tussen te zitten en die 80 miljoen haal je ook gelijk al niet (yep, heb ook biologie gedaanquote:Op zondag 2 december 2012 23:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Even los van inteelt; zoals ik net zei mijn poes komt uit nest van 13 overlevende kittens. Ik geloof 3 katers, rest poezen.
Tel maar uit als tien poezen weer ieder 6 kittens krijgen.).
![]()
Feit blijft; kittens overschot is een groot probleem.
Neem mee dat katten door goede zorg langer blijven leven dan vroeger, duurt het ook langer dat mensen weer nieuwe katten nemen.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Weetje 1 atoombom... En die katjes zijn er niet meer weetje.quote:Op zondag 2 december 2012 23:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 dodelijke recessieve ziekte tussen te zitten en die 80 miljoen haal je ook gelijk al niet (yep, heb ook biologie gedaan).
Rustig aan.![]()
Mee eensquote:Op zondag 2 december 2012 23:52 schreef Spezza19 het volgende:
Feit blijft; kittens overschot is een groot probleem.
Neem mee dat katten door goede zorg langer blijven leven dan vroeger, duurt het ook langer dat mensen weer nieuwe katten nemen.![]()
![]()
YAYquote:Op zondag 2 december 2012 23:51 schreef Topiek het volgende:
[..]
Aandacht, nou dat heb ik nu
mijn leven is compleet.
Ik heb ooit in de brugklas een 8 gehaald, nadat ik het proefwerk mocht overdoen na een black-out. Daarna nooit meer hoger dan een 6 gescoord, het was buitenaards voor mij.quote:Op zondag 2 december 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond wiskunde wel leuk. Het ging pas een beetje mis toen het over limieten begon te gaan
Mja, gelukkig bestaan er al miljoenen poezen, dus we zijn niet afhankelijk van 1 setjequote:Op zondag 2 december 2012 23:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 dodelijke recessieve ziekte tussen te zitten en die 80 miljoen haal je ook gelijk al niet (yep, heb ook biologie gedaan).
Moet je ze wel raken. 1 atoombom ergens op de wereld is een heel kleine kans dat je die 2 katten nou net wel raakt!quote:Op zondag 2 december 2012 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje 1 atoombom... En die katjes zijn er niet meer weetje.![]()
![]()
Yepquote:Op zondag 2 december 2012 23:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, gelukkig bestaan er al miljoenen poezen, dus we zijn niet afhankelijk van 1 setje![]()
![]()
Gelukkig zegt ie danquote:Op zondag 2 december 2012 23:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, gelukkig bestaan er al miljoenen poezen, dus we zijn niet afhankelijk van 1 setje!
Ga je gangquote:Op zondag 2 december 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Nu wil ik die formule invullen op een GR
Dan doe je dat. En als je er geen hebt download je een emulator oid.quote:Op zondag 2 december 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Nu wil ik die formule invullen op een GR![]()
Je snapt wat ik bedoelquote:
Hopelijk gaan mijn katten snel dood. Haal ik weer twee uit het asiel
Op VWO niveau?quote:Op zondag 2 december 2012 23:55 schreef Faxie het volgende:
M'n Wiskunde A examen had ik een 10-. Had een minnetje vergeten
Wiskunde B was een 7 dacht ik.
Knap!![]()
![]()
Das nog steeds veelquote:
Katten leven langer dan dat tegenwoordigDit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat is echt een piece of cake als je het eenmaal doorhebt. Tis gewoon een kwestie van logisch nadenken. Hier haalde ik altijd hele hoge cijfers voorquote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef Topiek het volgende:
Recessief enzo, nooit gesnapt. Haalde een 2 voor dat proefwerk
M'n slechtste vak was trouwens Nederlands lol![]()
Ik wil een Britse stafford en een Franse buldogquote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn er ook zoveel honden![]()
Ja, tuurlijkquote:Op zondag 2 december 2012 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel
Hopelijk gaan mijn katten snel dood. Haal ik weer twee uit het asiel. Zie m'n PI.
Mja dat is niet meegerekent.. Sterftequote:Op zondag 2 december 2012 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das nog steeds veel
Katten leven langer dan dat tegenwoordig![]()
Ze gaan allemaal doooooddddddd
Wordt maar een lastige rekensom als je sterfte gaat meetellen...
Stel ze worden gemiddeld 15 jaar.... Dan doe je ook nog achter de formule 4*2.8^X - 4*2.8 ^ (x - 15)Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja dat is niet meegerekent.. Sterfte![]()
Ze gaan allemaal doooooddddddd
Kattenvergrijzing
Goh wat komt dat me bekend voorquote:Op zondag 2 december 2012 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee HAVO, ik was te lui voor VWODeed m'n huiswerk nooit enzo.
![]()
![]()
Ik ook, want ik zat de eerste twee jaar alleen te tekenen.quote:Op maandag 3 december 2012 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goh wat komt dat me bekend voorDaarna werd ik best wel een stuut.
Ik heb Biologie laten vallenquote:Op zondag 2 december 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is echt een piece of cake als je het eenmaal doorhebt. Tis gewoon een kwestie van logisch nadenken. Hier haalde ik altijd hele hoge cijfers voor
M'n slechtste vak was trouwens Nederlands lol![]()
![]()
Fransquote:Op maandag 3 december 2012 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik Frans. God, wat een kutvak vond ik dat zeg
Avond.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Frans heb ik ook laten vallen. Kuttaalquote:Op maandag 3 december 2012 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik Frans. God, wat een kutvak vond ik dat zeg![]()
![]()
Ditquote:Op maandag 3 december 2012 00:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Frans heb ik ook laten vallen. KuttaalRustig aan.![]()
Zodra ik die ellende kwijt kon was het wegquote:Op maandag 3 december 2012 00:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Frans heb ik ook laten vallen. Kuttaal
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je vergeet even dat er op dit moment al meer dan 2 katten op deze wereld leven en dat het dus over vele miljarden gaat.quote:Op maandag 3 december 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ehh 80miljoen valt wel mee lijkt me... 4....... 6? miljard mensen op deze wereld.
Ik ben van mening dat de middelbare school wel wat minder vakken zou moeten verplichten...
Wel pas na de basis uiteraard... 3 jaar vind ik prima wat dat betreft zoals het nu is...Rustig aan.![]()
Afrikaantjes fokken er ook allemaal 1 bij per dag...![]()
En maar honger hebben, ja verdomme zorg dan eerst voor eten voor jezelf voordat je er een kind bij maakt.
Gratis condooms voor afrika, daar vind ik dat onze steun moet stoppen.
Rustig aan.![]()
en dan die reclames, terug naar 0 doden oidquote:Op maandag 3 december 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
Afrikaantjes fokken er ook allemaal 1 bij per dag...![]()
En maar honger hebben, ja verdomme zorg dan eerst voor eten voor jezelf voordat je er een kind bij maakt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben er in de 3e op de mavo op blijven zitten.. Omdat de leraren ook doorhadden dat ik dat nooit zou (willen) leren hadden ze maar besloten dat ik de 2x 3e klas er wel heenmoest, maar dat het niet mee zou tellen voor overgaan of nietquote:Op maandag 3 december 2012 00:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Frans heb ik ook laten vallen. Kuttaal.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Liever niet....quote:Op maandag 3 december 2012 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan die reclames, terug naar 0 doden oidDit account is niet meer in gebruik.![]()
Maar dan sta je het hele jaar een 1? *Het telt toch niet mee."quote:Op maandag 3 december 2012 00:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben er in de 3e op de mavo op blijven zitten.. Omdat de leraren ook doorhadden dat ik dat nooit zou (willen) leren hadden ze maar besloten dat ik de 2x 3e klas er wel heenmoest, maar dat het niet mee zou tellen voor overgaan of niet.
![]()
Nee, minimale cijfer op je rapport is een 3quote:Op maandag 3 december 2012 00:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
Maar dan sta je het hele jaar een 1? *Het telt toch niet mee.", was op die school iig, en dat stond ik sowieso al
.
Stiekem toch doggy geprobeerd?quote:Op maandag 3 december 2012 00:12 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij heb ik m'n knie overbelast.
Maar niet als enigequote:.
Oja? Goede school. Bij mij een glasharde 1.quote:Op maandag 3 december 2012 00:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, minimale cijfer op je rapport is een 3, was op die school iig, en dat stond ik sowieso al
.
![]()
Nee. Wel twee dagen zonder krukken gelopen. Niet dat ik veel liep, maar wat ik liep was zonder en nu begint m'n knie te zeuren bij bepaalde bewegingen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Niet zo slim nee.quote:Op maandag 3 december 2012 00:12 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij heb ik m'n knie overbelast.
Rustig aan.![]()
Eventjes weer meer rust Samzy, anders kunnen wij niet vriendschappelijk elkaar ontmoeten enzo.Rustig aan.![]()
Gold rush kijken, tot zo
.
Das kutquote:Op maandag 3 december 2012 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Wel twee dagen zonder krukken gelopen. Niet dat ik veel liep, maar wat ik liep was zonder en nu begint m'n knie te zeuren bij bepaalde bewegingen.
Is morgen vast wel weer oke. Zo lang hoeft dat toch allemaal niet te duren zou je zeggenquote:.
rare opmerking eigenlijk, 'Da's Kut'
Da's Lul zeg je toch ook niet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
O god, de tijd van de floppiesquote:Op maandag 3 december 2012 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
Mwahhhhh ik word gepest.
2 users noemen mij ''kingfloppie''
Lang leve de USB sticks!![]()
![]()
Lukt ook nie denk..quote:Op maandag 3 december 2012 00:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Past nooit man.
Of je moet 'm er slap in doen, maar dan snij je'm als ie hard wordt
Rustig aan.![]()
MI.quote:Op maandag 3 december 2012 00:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Past nooit man.
Of je moet 'm er slap in doen, maar dan snij je'm als ie hard wordt
Spelletjes van 14 diskettesquote:Op maandag 3 december 2012 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, de tijd van de floppies
Lang leve de USB sticks!
quote:Kijk eens naar de PIquote:Op maandag 3 december 2012 00:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Past nooit man.
Of je moet 'm er slap in doen, maar dan snij je'm als ie hard wordt![]()
![]()
Ik weet nog jaaaren terug, was ik een paar weken in Berlijn en zat ik te netten. Nou, toen hadden ze nog geen brander dus ik alles op diskette zetten. Teringwerkje was dat!quote:
En overformatteren dat ik deed! Ik reformatteerde die 1.44mb floppies naar 1.68mb of zo lol zodat er meer op paste![]()
![]()
die ouwe floppen van vroegah hadden best grote gatenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik was het nietquote:Op maandag 3 december 2012 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die ouwe floppen van vroegah hadden best grote gatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Ik heb volgens mij al 4 jaar geen USB-stick meer gebruikt.quote:Op maandag 3 december 2012 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, de tijd van de floppies
Lang leve de USB sticks!C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ja de good ol' daysquote:Op maandag 3 december 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en dan deed je de 14e floppy erin en kreeg je een track 0 error
3 floppen voor 1 MP3-tjequote:Op maandag 3 december 2012 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet nog jaaaren terug, was ik een paar weken in Berlijn en zat ik te netten. Nou, toen hadden ze nog geen brander dus ik alles op diskette zetten. Teringwerkje was dat!
En overformatteren dat ik deed! Ik reformatteerde die 1.44mb floppies naar 1.68mb of zo lol zodat er meer op paste
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Smooth dit.quote:Op maandag 3 december 2012 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
Fera, kom jij eens een keertje langs om te oordelen?C'est la vie
Time waits for no onequote:Op maandag 3 december 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ja jongens... Tis half 1 hoe kan dat nouDit account is niet meer in gebruik.![]()
Nee heloef, het is godverdomme recht voor zijn raap om te vragen of iemand je leuter beoordeeldquote:
Rustig aan.![]()
Ik moet ergens nog een heel oud racespelletje hebben, Stunts!quote:
kwam inclusief een track-editor en een aantal racebanen. Hele spel paste 2 keer op een floppy!![]()
En die spellen van nu, man 10+ GB!![]()
![]()
regelmatig een fucking driver van 200+ Mbquote:Op maandag 3 december 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet ergens nog een heel oud racespelletje hebben, Stunts!
kwam inclusief een track-editor en een aantal racebanen. Hele spel paste 2 keer op een floppy!![]()
En die spellen van nu, man 10+ GB!Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik download nu een film van 10.8 gigabyte, hij is op 38% 37.7%, ja de promilages tellen ook...quote:Op maandag 3 december 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet ergens nog een heel oud racespelletje hebben, Stunts!
En die spellen van nu, man 10+ GB!Rustig aan.![]()
Ik weet nog, m'n 1e brander. Was een quad speed maar ik brandde alles op 2x speed want anders mislukte hij steeds. Dus elke keer duurde het branden een half uurquote:
Die brander was nog niet burn proof![]()
![]()
Ik downloadde ooit een film van rond de 50GBquote:Op maandag 3 december 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik download nu een film van 10.8 gigabyte, hij is op 38%![]()
![]()
die eerste brandbare cd's, toen had je van die merken die na een paar maanden zwart werdenquote:Op maandag 3 december 2012 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet nog, m'n 1e brander. Was een quad speed maar ik brandde alles op 2x speed want anders mislukte hij steeds. Dus elke keer duurde het branden een half uur
Die brander was nog niet burn proof
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jij moet dat vragen, mensen vragen mij dan weer of ze hem mogen zien. True story.quote:Op maandag 3 december 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee heloef, het is godverdomme recht voor zijn raap om te vragen of iemand je leuter beoordeeld
C'est la vie
Hmm..quote:Op maandag 3 december 2012 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik downloadde ooit een film van rond de 50GB
?
RaarRustig aan.![]()
Nooit opgeven, ik ben trots op hem.quote:Op maandag 3 december 2012 00:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja samzz had al 5 keer nee gezegdC'est la vie
Pics van je leuter?quote:Op maandag 3 december 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij moet dat vragen, mensen vragen mij dan weer of ze hem mogen zien. True story.
Fera vraagt pics van ieder zijn leuter, volgens mij heeft ze ook van mij gevraagdTrue story, ze vindt mij leuk denk ik
![]()
En iedere andere man.
Rustig aan.![]()
Hele lange film in Full-HD kwaliteit. Mijn pc had er moeite mee, en dat is toch zeker geen slechtequote:![]()
![]()
Precies, smooth.quote:Op maandag 3 december 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
Kingtoppie: ''neuken?''
Heloef: ''smooth...''C'est la vie
Ze wou ook niet vriendschappelijk koffie drinken..quote:Op maandag 3 december 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nooit opgeven, ik ben trots op hem.![]()
Volgende keer maar vragen of ze misschien wel vriendschappelijk thee wilt drinken met me.Rustig aan.![]()
Welke film was het?quote:Op maandag 3 december 2012 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele lange film in Full-HD kwaliteit. Mijn pc had er moeite mee, en dat is toch zeker geen slechte
En hoe heet je pc?Rustig aan.![]()
Kortom je noemt haar nu een slet.quote:Op maandag 3 december 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pics van je leuter?
Fera vraagt pics van ieder zijn leuter, volgens mij heeft ze ook van mij gevraagdTrue story, ze vindt mij leuk denk ik
![]()
En iedere andere man.C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: