abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119855794
Oké, de titel is misschien wat overdreven maar in feite komt het hier wel op neer.
Hoe staan jullie tegenover het in de gaten houden of checken van je partner op het moment dat je een gegronde reden hebt dat hij/zij tegen je liegt over waar ze was bijvoorbeeld?

Zelf heb ik ooit een van mijn exen wel gecontroleerd d.m.v. een zogenaamde keylogger op de pc. Ben er zo achter gekomen dat ze in plaats van naar tennis een balletje opsloeg bij een college-genoot.
Dus meteen uitgemaakt en inmiddels is ze geloof ik nog steeds met die kerel samen.

Kijken jullie wel eens in zijn of haar telefoon, social media of andere zaken, of heb je het ooit gedaan bijvoorbeeld omdat je zoals ik merkte dat hij of zij heeft gelogen over waar hij/zij was?
pi_119855898
Rationeel beschouwd is 't heel veel werk met een kleine kans dat je vindt waar je naar zoekt/voor vreest en een grote kans dat zij 't ontdekt of 't controleren je alleen maar nóg achterdochtiger maakt.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_119855961
Ik doe het gewoon niet want ga me dan kloten voelen en zou bang zijn dat ik wat vind.. gewoon erop vertrouwen is het beste
pi_119856003
Zou soms wel een drang hebben maar ik hou me in.. Straks vind ik iets wat mij heel erg zeer kan doen en wat misschien onterecht kan zijn dus liever laten zoals het is..
pi_119856080
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:19 schreef Ernemmertje het volgende:
Zou soms wel een drang hebben maar ik hou me in.. Straks vind ik iets wat mij heel erg zeer kan doen en wat misschien onterecht kan zijn dus liever laten zoals het is..
zo doe ik het ook
pi_119856119
Nee, nooit. Mijn relatie is gebaseerd op vertrouwen, dan vind ik zoiets not-done.
  zondag 2 december 2012 @ 21:29:45 #7
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_119856534
Hahahaa, typisch Fok topic weer
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_119856733
Een keylogger is wel heel extreem. Lijkt me nog strafbaar ook.
pi_119856843
Geen vertrouwen in je relatie hebben :') Dan kan je er beter meteen mee kappen.
pi_119857237
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:15 schreef Aldo-MC het volgende:
Oké, de titel is misschien wat overdreven maar in feite komt het hier wel op neer.
Hoe staan jullie tegenover het in de gaten houden of checken van je partner op het moment dat je een gegronde reden hebt dat hij/zij tegen je liegt over waar ze was bijvoorbeeld?

Zelf heb ik ooit een van mijn exen wel gecontroleerd d.m.v. een zogenaamde keylogger op de pc. Ben er zo achter gekomen dat ze in plaats van naar tennis een balletje opsloeg bij een college-genoot.
Dus meteen uitgemaakt en inmiddels is ze geloof ik nog steeds met die kerel samen.

Kijken jullie wel eens in zijn of haar telefoon, social media of andere zaken, of heb je het ooit gedaan bijvoorbeeld omdat je zoals ik merkte dat hij of zij heeft gelogen over waar hij/zij was?
ik liet mijn ex-partners altijd schaduwen door de Kgb, nooit problemen mee gehad.
kap nah
pi_119857914
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:33 schreef MrDoo het volgende:
Een keylogger is wel heel extreem. Lijkt me nog strafbaar ook.
Was op mijn aansluiting dus nee.
pi_119858006
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:15 schreef Aldo-MC het volgende:

Dude :N
pi_119858042
quote:
13s.gif Op zondag 2 december 2012 21:34 schreef o.us2.0 het volgende:
:Y
pi_119858054
quote:
13s.gif Op zondag 2 december 2012 21:34 schreef o.us2.0 het volgende:
Vertrouwen is vaak een moment opname. Je vertrouwt iemand tot diegene dit beschaamd echter hoe moet je daar achter komen in sommige gevallen.
Als hij of zij alles stiekem achter je rug doet bijvoorbeeld.
pi_119858130
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:53 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Vertrouwen is vaak een moment opname. Je vertrouwt iemand tot diegene dit beschaamd echter hoe moet je daar achter komen in sommige gevallen.
Als hij of zij alles stiekem achter je rug doet bijvoorbeeld.
Dan hou je de eer aan jezelf en steek je er geen moeite meer in om je gelijk te krijgen..
pi_119858167
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:50 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Was op mijn aansluiting dus nee.
Dat maakt geen reet uit als je dat zonder iemands medeweten doet. Net als dat je geen geluidsopnames of videobeelden mag maken zonder dat de ander dat weet. Ook al is dat in je eigen huis.

http://www.iusmentis.com/(...)it/aftappengegevens/
pi_119858526
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:55 schreef MrDoo het volgende:

[..]

Dat maakt geen reet uit als je dat zonder iemands medeweten doet. Net als dat je geen geluidsopnames of videobeelden mag maken zonder dat de ander dat weet. Ook al is dat in je eigen huis.
In mijn huis mag ik doen wat ik wil. Al installeer ik 30 keyloggers en hang ik een compleet CCTV-circuit op.
Het enige dat ik niet mag doen is de gegevens openbaar maken.
  zondag 2 december 2012 @ 22:02:26 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119858642
Lijkt me dat als je gegronde redenen hebt je dat toch met je partner zelf moet zien te regelen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119858651
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2012 22:00 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

In mijn huis mag ik doen wat ik wil. Al installeer ik 30 keyloggers en hang ik een compleet CCTV-circuit op.
Het enige dat ik niet mag doen is de gegevens openbaar maken.
Je hebt gewoon een prive gesprek afgeluisterd. Zie bovenstaande link. Staat dus gewoon maximaal 6 maanden cel op.
pi_119858747
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef MrDoo het volgende:

[..]

Je hebt gewoon een prive gesprek afgeluisterd. Zie bovenstaande link. Staat dus gewoon maximaal 6 maanden cel op.
Dan zeg ik toch tegen de rechter dat ik hem voor eigen gebruik geïnstalleerd had? Keyloggers zijn niet verboden in Nederland en het betreft zowel mijn eigen pc als internetaansluiting.
pi_119858790
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2012 22:04 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Dan zeg ik toch tegen de rechter dat ik hem voor eigen gebruik geïnstalleerd had?
Dan nog heb je het gesprek afgesluisterd.
pi_119858858
quote:
3s.gif Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef Re het volgende:
Lijkt me dat als je gegronde redenen hebt je dat toch met je partner zelf moet zien te regelen?
Hoe, als hij of zij ontkend bijvoorbeeld.
Een relatie zonder vertrouwen heeft geen bestaansrecht, maar er zijn er genoeg die buiten de deur eten en thuis de schone schijn ophangen.
pi_119858897
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:05 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Hoe, als hij of zij ontkend bijvoorbeeld.
Een relatie zonder vertrouwen heeft geen bestaansrecht, maar er zijn er genoeg die buiten de deur eten en thuis de schone schijn ophangen.
Dan had je de relatie af moeten breken op het moment dat je geen vertrouwen meer hebt. Je bent gewoon fout bezig als je mensen met een keylogger gaan bespioneren.
pi_119858993
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:04 schreef MrDoo het volgende:

[..]

Dan nog heb je het gesprek afgesluisterd.
Het is goed Brammetje. Sue me bitch.
pi_119859101
quote:
10s.gif Op zondag 2 december 2012 22:07 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Het is goed Brammetje. Sue me bitch.
Je hebt mij niet afgeluisterd. Je bent wel retenaief als je denkt dat er veel mensen zijn die dit soort gedrag goedkeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')