PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Slimme knul dit.twitter:r44zj3 twitterde op zondag 02-12-2012 om 21:05:24Sommige mensen zijn kaulo dom enzooo shit meennnnnn hou gwn je kop man!! reageer retweet
twitter:shannoonnx twitterde op zondag 02-12-2012 om 16:53:56HAHA ik roep me hond met de naam homo kijkt die ook nog ;d reageer retweet
Mijn versie.quote:Op zondag 2 december 2012 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:r44zj3 twitterde op zondag 02-12-2012 om 21:05:24Sommige mensen letten echt niet op en zijn echt vet dom!! reageer retweet
ik vind dit niet grappig.twitter:KapotGrappig twitterde op zondag 02-12-2012 om 18:45:10Mijn portemonee is als een ui, als ik hem openmaak moet ik huilen. #KapotGrappig reageer retweet
twitter:010furkan70 twitterde op woensdag 28-11-2012 om 22:24:50“@Turekk010: @010furkan70 kk homo kk ipne kk tandenfee praat ik overjou moeder kk hond” praat ik over jou moeder dan ik vind tog zieke autos reageer retweet
Ik moet nog wel even kijken of ik het financiële plaatje helemaal rond krijg.quote:Op zondag 2 december 2012 21:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zag wel een nieuwsbericht. Betrouwbare bronnen zeiden dat de nieuwe xbox in december 2013 zijn release zal hebben
Hihi jij bent op je pen0r getrapt. Stond je ertussen? Jij bent @Ch1Meii$juh12 of niet?quote:Op zondag 2 december 2012 21:08 schreef Kamikazie het volgende:
Lindgren, best triest dat je die tweets gaat bekijken om jezelf slimmer/beter te voelen.
Die van jou staat er zeker ook tussen?quote:Op zondag 2 december 2012 21:08 schreef Kamikazie het volgende:
Lindgren, best triest dat je die tweets gaat bekijken om jezelf slimmer/beter te voelen.
GMTA.quote:Op zondag 2 december 2012 21:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die van jou staat er zeker ook tussen?
Há, blackboard doet het niet dus hoeft ik niets te doen en projectmatties kunnen er ook niet op.quote:Op zondag 2 december 2012 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga even aan mijn huiswerk. lol_hbo alles.
quote:Op zondag 2 december 2012 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hihi jij bent op je pen0r getrapt. Stond je ertussen? Jij bent @Ch1Meii$juh12 of niet?
quote:Op zondag 2 december 2012 21:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die van jou staat er zeker ook tussen?
Ik geef gewoon even mijn mening.quote:
Wiiquote:Op zondag 2 december 2012 21:10 schreef Toefjes het volgende:
Als de nieuwe xbox en de nieuwe ps er is. Zullen we dan allemaal voor 1 console kiezen? Dat is gezellig.
twitter:
twitter:
twitter:
twitter:
twitter:
twitter:
twitter:010furkan70 twitterde op zondag 02-12-2012 om 17:18:41kk baas ik moed over werke kk hond reageer retweet
twitter:
Waar dan wel? Keldertje?quote:Op zondag 2 december 2012 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging even kijken op een ander deel van het forum en meteen zijn er zoveel nieuwe postsEn nee, ik keek niet in KPD.
Zeggen met zn alle dat we een ps4 gaan kopen zodat GJE die ook krijgt van zn pap. en dan daarna een xbox halen.quote:Op zondag 2 december 2012 21:10 schreef Toefjes het volgende:
Als de nieuwe xbox en de nieuwe ps er is. Zullen we dan allemaal voor 1 console kiezen? Dat is gezellig.
quote:Op zondag 2 december 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:twitter:twitter:twitter:twitter:twitter:twitter:010furkan70 twitterde op zondag 02-12-2012 om 17:18:41kk baas ik moed over werke kk hond reageer retweet
twitter:
haten op ijskoffiequote:Op zondag 2 december 2012 21:06 schreef vandermar het volgende:
Laatst twitterde iemand dat hij ijskoffie ging drinken.
[ afbeelding ]
Dat soort tweets had ik eerst ook toen ik nog werktequote:Op zondag 2 december 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:twitter:twitter:twitter:twitter:twitter:twitter:010furkan70 twitterde op zondag 02-12-2012 om 17:18:41kk baas ik moed over werke kk hond reageer retweet
twitter:
Doet een leraar van mij ook maar hij geeft dan ook een nogal vaag vakquote:Op zondag 2 december 2012 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee.
Als iemand moet met een d schrijft is dat wel echt heel erg
quote:Op zondag 2 december 2012 21:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haten op ijskoffie________________! Haten op Lindgren
__________________________________________________!
En hoe heet die leraar dan? Ik ken hem vast nietquote:Op zondag 2 december 2012 21:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doet een leraar van mij ook maar hij geeft dan ook een nogal vaag vak
quote:Op zondag 2 december 2012 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga even aan mijn huiswerk. lol_hbo alles.
quote:
Wim Braaksma, hij geeft zelfsturingquote:Op zondag 2 december 2012 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hoe heet die leraar dan? Ik ken hem vast niet
Lekker straight, houden de meisjes van.twitter:yurirotterdam twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 16:56:29Wie wil neuken kom rotterdam reageer retweet
Nooit van gehoord. Van dat vak ook niet trouwensquote:Op zondag 2 december 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wim Braaksma, hij geeft zelfsturing
quote:Op zondag 2 december 2012 21:17 schreef Lindgren. het volgende:
Oké nu echt lapo.
Lekker straight, houden de meisjes van.twitter:yurirotterdam twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 16:56:29Wie wil neuken kom rotterdam reageer retweet
Die legt een boorleiding aanquote:
quote:
En je andere ma?quote:
quote:
Dan krijg je weer de eindeloze discussie welke van de twee.quote:Op zondag 2 december 2012 21:10 schreef Toefjes het volgende:
Gewoon Xbox.quote:Op zondag 2 december 2012 21:34 schreef Moovje het volgende:
[..]
Dan krijg je weer de eindeloze discussie welke van de twee.
Beredeneer, ik ben het dus niet met je eens (hier begint dus al een discussiequote:
"Simpelweg", dat vind ik geen goed onderbouwde reden.quote:Op zondag 2 december 2012 21:35 schreef Moovje het volgende:
[..]
Beredeneer, ik ben het dus niet met je eens (hier begint dus al een discussie). Ik zou dus simpelweg de Playstation halen dan.
Jij denkt dat we allemaal rijk zijn. De meesten hier zijn blij als ze te eten hebben 's avonds.quote:Op zondag 2 december 2012 21:36 schreef Djeetje het volgende:
Of iedereen haalt een Playstation en een XBOX.
Kunnen we kiezen op welke console we gaan.
dan zoeken we sponsors ?quote:Op zondag 2 december 2012 21:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij denkt dat we allemaal rijk zijn. De meeste hier zijn blij als ze te eten hebben 's avonds.
Ik ga niet uitleggen waarom, want dan krijg ik 18x 'quote:Op zondag 2 december 2012 21:35 schreef Moovje het volgende:
[..]
Beredeneer, ik ben het dus niet met je eens (hier begint dus al een discussie). Ik zou dus simpelweg de Playstation halen dan.
Klopt, ieder zijn eigen mening wat die het fijnst/makkelijkst vindt om te gamen.quote:Op zondag 2 december 2012 21:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ga niet uitleggen waarom, want dan krijg ik 18x '' en gezeik dat de Playstation dat ook niet/wel heeft. Ik weet al hoe dat gaat. Dus laat maar
.
bijvoorbeeld.quote:
Xbox > PS3, want:quote:Op zondag 2 december 2012 21:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ga niet uitleggen waarom, want dan krijg ik 18x '' en gezeik dat de Playstation dat ook niet/wel heeft. Ik weet al hoe dat gaat. Dus laat maar
.
¤800quote:Op zondag 2 december 2012 21:41 schreef Moovje het volgende:
Weet iemand dan al de nieuwprijs van de nieuwe XBOX die eind 2013 komen gaat en de opvolger van de Playstation?
Ik vind het design van de Playstation toch wel mooier, vooral het mainmenu ook veel overzichtiger dan dat van de Xbox.quote:Op zondag 2 december 2012 21:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Xbox > PS3, want:
- Betere online dienst
- Snellere harddrive
- Ergonomischere controllers
- Betere exclusives
- Leukere communitie
- Mooier design
- USB-opslag
- Cloud save-game storage
- Chat parties
- Kinect > Move
Geen zin om alles op te noemen.
en meer hacks.quote:Op zondag 2 december 2012 21:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Xbox > PS3, want:
- Betere online dienst
- Snellere harddrive
- Ergonomischere controllers
- Betere exclusives
- Leukere communitie
- Mooier design
- USB-opslag
- Cloud save-game storage
- Chat parties
- Kinect > Move
Geen zin om alles op te noemen.
Dat is jouw mening, ik noem alleen feiten op.quote:Op zondag 2 december 2012 21:42 schreef Moovje het volgende:
[..]
Ik vind het design van de Playstation toch wel mooier, vooral het mainmenu ook veel overzichtiger dan dat van de Xbox.
Tuurlijk. Jaartje later is-ie de helft...quote:Op zondag 2 december 2012 21:43 schreef Moovje het volgende:
[..]
Serieus zo duur?Dan wacht ik toch wel een tijdje voor ik me zoiets ga aanschaffen.
Een mooier design is dus ook een mening, geen feit. Wie baseert dat het een mooier design is?quote:Op zondag 2 december 2012 21:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik noem alleen feiten op.
Veel subjectiever worden die punten nietquote:Op zondag 2 december 2012 21:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik noem alleen feiten op.
Pricefix-fail.quote:Op zondag 2 december 2012 21:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jaartje later is-ie de helft...
ik zei eigenlijk maar wat.quote:Op zondag 2 december 2012 21:43 schreef Moovje het volgende:
[..]
Serieus zo duur?Dan wacht ik toch wel een tijdje voor ik me zoiets ga aanschaffen.
Het design doet er niet toe.quote:Op zondag 2 december 2012 21:44 schreef Moovje het volgende:
[..]
Een mooier design is dus ook een mening, geen feit. Wie baseert dat het een mooier design is?
Ja maar design heeft ook met het menu en alles daaromheen te maken.quote:Op zondag 2 december 2012 21:47 schreef Djeetje het volgende:
Design boeit mij ook niet heel veel.
ik kijk toch naar het scherm niet de hele tijd naar mijn console.
Snake.quote:Op zondag 2 december 2012 21:52 schreef Djeetje het volgende:
wie weet nog leuke spelletjes voor een iPhone ?
GTA Vice City komt 6 december.quote:Op zondag 2 december 2012 21:52 schreef Djeetje het volgende:
Subway surfers.quote:Op zondag 2 december 2012 21:52 schreef Djeetje het volgende:
Gewoon een emulatortje en oldskool spellen spelenquote:Op zondag 2 december 2012 21:52 schreef Djeetje het volgende:
die heb ik allemaal al uitgespeeld.quote:Op zondag 2 december 2012 21:54 schreef Moovje het volgende:
[..]
Subway surfers.
Joyride.
Rat on a skateboard.
Ga zo maar door.
Gameboy met Pokemon denk ?quote:Op zondag 2 december 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon een emulatortje en oldskool spellen spelen
Tof spel inderdaad. In het begin bakte ik er ook helemaal niets van, kwam er een trein aan raakte ik in paniek. Opeens ging het lekker en haalde ik makkelijk de 2 miljoen punten.quote:Op zondag 2 december 2012 21:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
die heb ik allemaal al uitgespeeld.
record op subway surfers is 2,3m ofzo.
ja ik heb iApcracker dus kon mooi die in apps dingen kopen.quote:Op zondag 2 december 2012 21:55 schreef Moovje het volgende:
[..]
Tof spel inderdaad. In het begin bakte ik er ook helemaal niets van, kwam er een trein aan raakte ik in paniek. Opeens ging het lekker en haalde ik makkelijk de 2 miljoen punten.
Beetje tamagochi achtigquote:Op zondag 2 december 2012 21:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja ik heb iApcracker dus kon mooi die in apps dingen kopen.
zoals 1 miljoen coins lekker snel alles upgrade.
dat Pou lijkt me ook wel leuk.
Pou is wel leuk, maar kost ¤1,79. Vind ik erg duur. Een vriendin van me had dat spel ook en dat is gewoon een ''kindje'' verzorgen in de vorm van een raar figuurtje.quote:Op zondag 2 december 2012 21:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja ik heb iApcracker dus kon mooi die in apps dingen kopen.
zoals 1 miljoen coins lekker snel alles upgrade.
dat Pou lijkt me ook wel leuk.
Shadowgun, Gangstar Rio, MC3, NOVA3, ME Infiltrator, GTA3, etc. Ik weet niet of deze er ook zijn voor de iPhone.quote:Op zondag 2 december 2012 21:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
het moet voor morgen.
moet 4 uur school overleven.
ja op Android is het dus gratis.quote:Op zondag 2 december 2012 21:58 schreef Moovje het volgende:
[..]
Pou is wel leuk, maar kost ¤1,79. Vind ik erg duur. Een vriendin van me had dat spel ook en dat is gewoon een ''kindje'' verzorgen in de vorm van een raar figuurtje.
Maar je had toch een iPhone of las ik dat verkeerd?quote:Op zondag 2 december 2012 21:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja op Android is het dus gratis.
normaal zijn zulke app's altijd ¤0,79
ik wacht af tot dat ik hem kan downloaden via jailbreak.
ja.quote:Op zondag 2 december 2012 22:00 schreef Moovje het volgende:
[..]
Maar je had toch een iPhone of las ik dat verkeerd?
Maar die iApcracker, vertel me daar eens wat meer over als dat kan?quote:Op zondag 2 december 2012 22:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja.
maar paar mensen die ik ken hebben Android vandaar dat ik dat weet.
daar kijk ik ook nooit naar, meestal speel ik games ipv dat ik naar het main menu ga zitten staren.quote:Op zondag 2 december 2012 21:49 schreef Moovje het volgende:
[..]
Ja maar design heeft ook met het menu en alles daaromheen te maken.
je kan dus jailbreaken (dat heb ik).quote:Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef Moovje het volgende:
[..]
Maar die iApcracker, vertel me daar eens wat meer over als dat kan?
Ik ben een nieuwe user hier.quote:Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar kijk ik ook nooit naar, meestal speel ik games ipv dat ik naar het main menu ga zitten staren.
en wie ben jij eigenlijk
Leuk man. Zo beleef je wel veel lol aan je spelletjesquote:Op zondag 2 december 2012 22:08 schreef Djeetje het volgende:
haha al die mensen die no life muntjes zitten te verzamelen met pou.
ik koop er meteen 48.000
Dat is dan wel weer het voordeel hé.quote:Op zondag 2 december 2012 22:08 schreef Djeetje het volgende:
haha al die mensen die no life muntjes zitten te verzamelen met pou.
ik koop er meteen 48.000
ja het doel van het spel is Pou groot te maken.quote:Op zondag 2 december 2012 22:10 schreef Moovje het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het voordeel hé.
Dit. Sonic 1 t/m 3 (of eigenlijk 4)quote:Op zondag 2 december 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon een emulatortje en oldskool spellen spelen
Ik heb zelf liever bij die spellen juist het uitspelen ervan en niet het meteen kopen en dan bam pats klaar zijn eigenlijk.quote:Op zondag 2 december 2012 22:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja het doel van het spel is Pou groot te maken.
kan nu gewoon ook meteen Adult potion kopen haha.
quote:
Jij hebt zeker ook 1 miljoen coins gekocht voor FUT?quote:Op zondag 2 december 2012 22:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja het doel van het spel is Pou groot te maken.
kan nu gewoon ook meteen Adult potion kopen haha.
Binnenstad zal het wel bomdruk zijn, vooral op de maandag. (Denk ik).quote:Op zondag 2 december 2012 22:13 schreef Fuszy het volgende:
Iemand ervaring met parkeren in amsterdam? Ik ben er zo'n 4 uur ofzo. Is het dan verstandig om te parkeren in de binnenstad of is zo'n P+R beter?
Ja is donderdagavond, maar dat is natuurlijk nog erger ivm koopavond?quote:Op zondag 2 december 2012 22:14 schreef Moovje het volgende:
[..]
Binnenstad zal het wel bomdruk zijn, vooral op de maandag. (Denk ik).
nee, jij ?quote:Op zondag 2 december 2012 22:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook 1 miljoen coins gekocht voor FUT?
P+R en tevens is het teringduur in de binnenstadquote:Op zondag 2 december 2012 22:13 schreef Fuszy het volgende:
Iemand ervaring met parkeren in amsterdam? Ik ben er zo'n 4 uur ofzo. Is het dan verstandig om te parkeren in de binnenstad of is zo'n P+R beter?
Nope.quote:
Denk het wel +je betaalt je blauw dan.quote:Op zondag 2 december 2012 22:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja is donderdagavond, maar dat is natuurlijk nog erger ivm koopavond?
Je kunt beter met de trein gaan, maar dan moet je wel met de NS.quote:Op zondag 2 december 2012 22:13 schreef Fuszy het volgende:
red ik niet naar huis. Dan mis ik de bus naar waalwijk of een deel van mijn concertquote:Op zondag 2 december 2012 22:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kunt beter met de trein gaan, maar dan moet je wel met de NS.
Grote kans dat treinen niet rijden met een beetje kou en natte sneeuw in Nederland.quote:Op zondag 2 december 2012 22:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kunt beter met de trein gaan, maar dan moet je wel met de NS.
Ik weet er alles van...quote:Op zondag 2 december 2012 22:16 schreef Moovje het volgende:
[..]
Grote kans dat treinen niet rijden met een beetje kou en natte sneeuw in Nederland.
Y.O.L.O nachtje slapen op het station.quote:Op zondag 2 december 2012 22:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
red ik niet naar huis. Dan mis ik de bus naar waalwijk of een deel van mijn concert
Zou dat overal kunnen, behalve rotterdam en amsterdam. Daar vertrouw ik het nietquote:Op zondag 2 december 2012 22:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Y.O.L.O nachtje slapen op het station.
Met deze kou hou je dat nergens vol, of je moet genoeg dekens meenemen.quote:Op zondag 2 december 2012 22:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zou dat overal kunnen, behalve rotterdam en amsterdam. Daar vertrouw ik het niet
Jammer, mis je nu toch een leuk programma.quote:Op zondag 2 december 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
godverdomme, ik kan geen tv kijken via upc.nl teringsite
Hallo ik ben kevin. Hoe heet jij? En wat voor team heb je?quote:Op zondag 2 december 2012 22:06 schreef Moovje het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwe user hier.En ja, je hebt gelijk. Uiteindelijk is het toch gelijk qua Xbox en de Playstation. Ik kocht ook een Playstation omdat al mijn vrienden het hadden en ik niet wilde afwijken met een Xbox.
Ik ben Moovje. En wat bedoel je precies wat voor een team?quote:Op zondag 2 december 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hallo ik ben kevin. Hoe heet jij? En wat voor team heb je?
quote:Op zondag 2 december 2012 22:22 schreef Moovje het volgende:
[..]
Ik ben Moovje. En wat bedoel je precies wat voor een team?
nou je zit in de FUT reeks, dan ga ik er toch wel van uit dat je ook FUT speelt.quote:Op zondag 2 december 2012 22:22 schreef Moovje het volgende:
[..]
Ik ben Moovje. En wat bedoel je precies wat voor een team?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |