Zaterdag dan, kunnen we ook langer samen zijnquote:
Die gebruiken we wel voor een FOK!meetquote:Op zondag 2 december 2012 20:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, kun je in mijn zwembad komen zwemmen.
Ik heb ook een sauna.quote:Op zondag 2 december 2012 20:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die gebruiken we wel voor een FOK!meet
gestopt vanwege shit met dr ex en gezeik daarover ofzoquote:Op zondag 2 december 2012 20:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik mis AJ wel jawaar is die gebleven?
Volgens mij ban ofzo maar ik weet het niet precies...quote:Op zondag 2 december 2012 20:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik mis AJ wel jawaar is die gebleven?
Samen naakt erin.quote:Op zondag 2 december 2012 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op sauna's
ja in je dromen vriendquote:Op zondag 2 december 2012 20:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Volgens mij ban ofzo maar ik weet het niet precies...
[..]
Samen naakt erin.![]()
![]()
Jammerquote:Op zondag 2 december 2012 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gestopt vanwege shit met dr ex en gezeik daarover ofzo
ze heeft een permanente ban aangevraagdquote:Op zondag 2 december 2012 20:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jammer![]()
Maar in US zit ze nog wel toch?
Oh. Awwquote:Op zondag 2 december 2012 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze heeft een permanente ban aangevraagd
Serieus?quote:Op zondag 2 december 2012 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze heeft een permanente ban aangevraagd
quote:Op zondag 2 december 2012 20:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zoek een man geen kind
Accepteer je innerlijke gevoelens voor minderjarigen nou!quote:Op zondag 2 december 2012 20:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zoek een man geen kind
Je mocht willen dat je deze lekkere lippen kon proeven, idiootquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op zondag 2 december 2012 20:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je deze lekkere lippen kon proeven, idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat belooft wat.
Nee, alleen lelijke sletten die zeuren dat ongeslet worden zo'n pijn doet.quote:Op zondag 2 december 2012 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoek een vriendin van 13/14, dat wilde ik even zeggen
quote:Op zondag 2 december 2012 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 december 2012 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wtf zeg je me nu weer?quote:Op zondag 2 december 2012 20:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, alleen lelijke sletten die zeuren dat ongeslet worden zo'n pijn doet.
tafaq?quote:Op zondag 2 december 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had net een slagroomsoesje zonder slagroom
Ja dat dacht ik ook toen ik kauwde en er geen slagroom uit kwam.quote:
had je moeten zuigen ipv kauwen misschien helpt hetquote:Op zondag 2 december 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook toen ik kauwde en er geen slagroom uit kwam.
Sorry voor de misschien wat onsmakelijke details
Nu 2 mandarijnen
quote:Op zondag 2 december 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook toen ik kauwde en er geen slagroom uit kwam.
Sorry voor de misschien wat onsmakelijke details
Nu 2 mandarijnen
quote:Op zondag 2 december 2012 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
had je moeten zuigen ipv kauwen misschien helpt het
dat doen alle vrouwen, dat niet wetenquote:Op zondag 2 december 2012 20:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ze praten de hele tijd over hun persoonlijke dingen alsof we dat willen weten.
Hehequote:Op zondag 2 december 2012 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
had je moeten zuigen ipv kauwen misschien helpt het
Hehe, inderdaadquote:Op zondag 2 december 2012 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat doen alle vrouwen, dat niet weten
dat helpt me herinneren dat ik een mandarijn wilde pakken, dankuquote:Op zondag 2 december 2012 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheNee er zat geen slagroom in, want in de andere 3 slagroomsoesjes zat wel slagroom
Ik heb er nu ook 2quote:Op zondag 2 december 2012 20:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat helpt me herinneren dat ik een mandarijn wilde pakken, danku
Een meisje vertelde me dat ze zat te huilen bij haar ouders toen ze voor de eerste keer ongesteld werd.quote:Op zondag 2 december 2012 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat doen alle vrouwen, dat niet weten
Als een meisje dat zegt dan hou je dat toch voor jezelfquote:Op zondag 2 december 2012 20:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Een meisje vertelde me dat ze zat te huilen bij haar ouders toen ze voor de eerste keer ongesteld werd.
Ik ken haar naam niet eens meer.quote:Op zondag 2 december 2012 20:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als een meisje dat zegt dan hou je dat toch voor jezelfgooi je niet op een forum!
En opzicht best logische reactie... het is ook niet niks lijkt mij hoor
En waarom strooi je dat rond op een openbaar forum? het is niet niks als er opeens bloed uit je kut komtquote:Op zondag 2 december 2012 20:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Een meisje vertelde me dat ze zat te huilen bij haar ouders toen ze voor de eerste keer ongesteld werd.
Alsof iemand weet over wie ik het heb.quote:Op zondag 2 december 2012 20:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En waarom strooi je dat rond op een openbaar forum? het is niet niks als er opeens bloed uit je kut komt
Alsof zolderkamerautisten moeten weten dat jij een meid kent die huilend bij haar ouders zat omdat ze ongesteld isquote:Op zondag 2 december 2012 20:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alsof iemand weet over wie ik het heb.
Dus, hoe was die ervaring voor jou?quote:Op zondag 2 december 2012 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alsof zolderkamerautisten moeten weten dat jij een meid kent die huilend bij haar ouders zat omdat ze ongesteld is
dat is prive vriendquote:Op zondag 2 december 2012 20:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dus, hoe was die ervaring voor jou?
Ik weet alles over je, ik kan zo rond gaan spitten in je privéleven.quote:Op zondag 2 december 2012 20:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alsof iemand weet over wie ik het heb.
Jij bent een uitzondering.quote:Op zondag 2 december 2012 20:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik weet alles over je, ik kan zo rond gaan spitten in je privéleven.
En ze zei ook dat je zoiets niet op een forum zetquote:Op zondag 2 december 2012 20:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vrouwen vertellen toch daar over met iedereen zei je me net?
quote:Op zondag 2 december 2012 20:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vrouwen vertellen toch daar over met iedereen zei je me net?
Oke dan is het goed, ik zal nooit iets verklappen.quote:Op zondag 2 december 2012 20:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering.
P.s. Chinezen zijn cool.
Kut...quote:Op zondag 2 december 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ze zei ook dat je zoiets niet op een forum zet.
Nee alleen via Tc tochquote:Op zondag 2 december 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zet ze vast ook niet op het forum.
Ze kent me amper, ik ken haar naam niet eens meer.quote:Op zondag 2 december 2012 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]met mensen die ze kennen ja
YEA!quote:Op zondag 2 december 2012 20:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Oke dan is het goed, ik zal nooit iets verklappen.
quote:
Dan is het gewoon een aandachtshoer, niemand wist wanneer ik voor het eerst ongesteld was.quote:Op zondag 2 december 2012 20:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze kent me amper, ik ken haar naam niet eens meer.
[..]
YEA!![]()
![]()
thank you my lord.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik je mijn nummer geen whatsapp je me edan? :$:$:$:quote:Op zondag 2 december 2012 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een aandachtshoer, niemand wist wanneer ik voor het eerst ongesteld was.
Als je met een man van 54 wil whatsappen, surequote:Op zondag 2 december 2012 21:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ik je mijn nummer geen whatsapp je me edan? :$:$:$:
Nee, ik wil liever appen met deze meid!quote:Op zondag 2 december 2012 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je met een man van 54 wil whatsappen, sure
Je spoort echt nietquote:Op zondag 2 december 2012 21:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik wil liever appen met deze meid!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] Zo'n mooie ogen en alles.
heeft je moeder vast expres gedaanquote:Op zondag 2 december 2012 21:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Op mijn hoofd gevallen als een baby en alles.
Nee, daarvoor was ik nog normaal.quote:Op zondag 2 december 2012 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heeft je moeder vast expres gedaan
ze liet je vallen en wilde wegrennen maar ze was niet snel genoegquote:Op zondag 2 december 2012 21:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, daarvoor was ik nog normaal.
Net zo normaal als je moeder, die ook al niet spoorde.quote:Op zondag 2 december 2012 21:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, daarvoor was ik nog normaal.
Dus je wil me doen?quote:Op zondag 2 december 2012 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze liet je vallen en wilde wegrennen maar ze was niet snel genoeg
kusquote:Op zondag 2 december 2012 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Net zo normaal als je moeder, die ook al niet spoorde.
Wat hebben die ermee te maken?quote:Op zondag 2 december 2012 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens.
bodybuildervrouwen
Jawel.quote:Op zondag 2 december 2012 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens.
bodybuildervrouwen
Oh, de olympische lift zeker. Die vrouwwezens zien er niet uit neequote:Op zondag 2 december 2012 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geenidee zag er een paar op NED1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |