abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120067372
Wat een huilies. :')
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_120073465
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 03:28 schreef Jeroen1990 het volgende:
Geen idee maar is beetje hetzelfde als met blanke RB's. Zijn maar enkele uitzonderingen en waar zwarte QB's vaak de atletische scramblers zijn zijn blanke RB's weer vaak power backs.
Heb ondertussen wat opgezocht en stuitte op het volgende: http://bleacherreport.com(...)to-abandon-mechanics
pi_120079681
Lopen de Patriots een keer niet de score op te drijven door Brady alles te laten gooien zitten ze nog te zeuren, heb een hekel aan de Pats maar dit is wel sneu zeg. Beetje gaan zeuren dat ze zelf zo incapabel zijn.
pi_120088082
quote:
Cowboys linebacker Jerry Brown has died in an early morning car crash, and Cowboys nose tackle Josh Brent has been charged with intoxication manslaughter in Brown’s death.

The police department in Irving, Texas, has confirmed that Brown died in a crash early this morning and Brent (whose legal name is Josh Price-Brent) was charged.

“Officers at the scene believed alcohol was a contributing factor in the crash; therefore, Price-Brent was asked to perform field sobriety tests,” a statement from the Irving Police Department said. “Based on the results of the tests, along with the officer’s observations and conversations with Price-Brent, he was arrested for driving while intoxicated. He was transported to an area hospital for a mandatory blood draw. Once it was learned that the passenger of his vehicle had died as a result of the crash, Price-Brent was booked into the Irving City Jail on one count of Intoxication Manslaughter.”

Brown and Brent were friends and teammates at Illinois before becoming teammates again with the Cowboys. Brown was 25.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Redactie Frontpage zaterdag 8 december 2012 @ 23:12:37 #180
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_120091633
Lees het net. Niet goed in Dallas.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_120092209
quote:
The Panthers have lost every single pregame coin toss so far this season. An astounding 0-for-12. I just plugged in ½ to the 12th power and got 0.00024414062. That’s a ridiculous number. I don’t know what it means, but rest assured, it’s ridiculous. I wonder if the Panthers will allow coach Ron Rivera to keep the coin as severance after they fire him four weeks from now.
Ook wel opmerkelijk
Ja, schrok je toch even he!
pi_120114988
Zin in straks. _O_ Nooit gedacht dat ik zoveel zin zou hebben om Football te kijken. Wat zijn ongeveer de games to watch? Ik heb(in kijkvolgorde):
Chicago-Minnesota/Baltimore-Washington
Miami-San Francisco/New Orleans
Detroit-Green Bay

Het liefst kijk ik de Chicago-Minnesota game na Baltimore-Washington maar ik gok dat de uitslag daarvan al van wordt doorgegeven tijdens de andere wedstrijd.
  zondag 9 december 2012 @ 18:02:08 #183
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_120115012
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:01 schreef emokid het volgende:
Zin in straks. _O_ Nooit gedacht dat ik zoveel zin zou hebben om Football te kijken. Wat zijn ongeveer de games to watch? Ik heb:
Detroit-Green Bay
Trotse Belg.
pi_120115481
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:02 schreef Sasman het volgende:

[..]

Thanks. Waarom de Detroit-Green Bay game niet? en tussen welke zou je kiezen bij de andere games die ik noem?
  zondag 9 december 2012 @ 18:14:29 #185
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_120115520
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:13 schreef emokid het volgende:

[..]

Thanks. Waarom de Detroit-Green Bay game niet? en tussen welke zou je kiezen bij de andere games die ik noem?
Detroit en Green Bay boeien mij gewoon niet. Dus tja. En voor de rest een beetje zappen. Of zoals ik waarschijnlijk weer ga doen is redzone kijken.
Trotse Belg.
pi_120115535
Zo leid je je team naar een overwinning en zo zit je de volgende wedstrijd niet eens bij de selectie. De Jets weten gewoon niet meer wat ze willen. :')
quote:
Tim Tebow is active and will be the No. 2 quarterback versus the Jaguars in Week 14, while Greg McElroy is a healthy inactive.
Vanavond waarschijnlijk sneeuw in Green Bay! ^O^
pi_120116280
Ravens-Redskins _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 9 december 2012 @ 18:42:48 #188
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_120116566
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 18:01 schreef emokid het volgende:
Zin in straks. _O_ Nooit gedacht dat ik zoveel zin zou hebben om Football te kijken. Wat zijn ongeveer de games to watch? Ik heb(in kijkvolgorde):
Detroit-Green Bay

Het liefst kijk ik de Chicago-Minnesota game na Baltimore-Washington maar ik gok dat de uitslag daarvan al van wordt doorgegeven tijdens de andere wedstrijd.
Redskins/Ravens want RGIII _O_. Daarna kijk ik zelf Seahawks/Cards (Hawks fan, Wilson _O_) en ik ga Giants/Saints met een half oog volgen, Eli motherfucking Manning vs Drew fingerlicking statwhore deluxe Brees.

Tevens zit ik weer op de over bij Drew Brees to lick fingers any amount of times :D
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 9 december 2012 @ 18:44:19 #189
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_120116622
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef The_Playmaker het volgende:
Zo leid je je team naar een overwinning en zo zit je de volgende wedstrijd niet eens bij de selectie. De Jets weten gewoon niet meer wat ze willen. :')

[..]

Vanavond waarschijnlijk sneeuw in Green Bay! ^O^
Rex durft Tebow niet te starten want bij een win met een start van Tebow heeft hij een groot probleem en iedereen weet dat Tebow gewoon gaat winnen als hij mag starten voor de Jets want Tebow just wins _O_ _O-
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_120116915
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:42 schreef PirE het volgende:

[..]

Redskins/Ravens want RGIII _O_. Daarna kijk ik zelf Seahawks/Cards (Hawks fan, Wilson _O_) en ik ga Giants/Saints met een half oog volgen, Eli motherfucking Manning vs Drew fingerlicking statwhore deluxe Brees.

Tevens zit ik weer op de over bij Drew Brees to lick fingers any amount of times :D
Thanka. Redskins-Ravens it is! Heb Brees nog nooit in actie gezien dus het wordt Saints-Giants dan.
  zondag 9 december 2012 @ 18:59:06 #191
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_120117134
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:44 schreef PirE het volgende:

[..]

Rex durft Tebow niet te starten want bij een win met een start van Tebow heeft hij een groot probleem en iedereen weet dat Tebow gewoon gaat winnen als hij mag starten voor de Jets want Tebow just wins _O_ _O-

Ik hou hem al klaar.
Trotse Belg.
pi_120117192
Redzone gaat weer aan, en een half oog op Redskins - Ravens, aangezien ESPNA dat uitzendt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_120117303
Eerst Chargers vs Steelers, want Steelers! En een half oog op de rest van de wedstrijden. Late game Saints-Giants. Moet morgen wel verdomd vroeg op, dus waarschijnlijk alleen eerste helft.
pi_120117319
Panthers win the coin toss, eerste resultaat van de dag binnen :Y
pi_120117377
Ik hoop dat de Skins winnen, ik vind dat ze mooie shirtjes hebben. :P
I see peas of green, red roses too....
pi_120117485
Peterson _O_
Fuck Manning, AD for comeback player of the year
pi_120117599
Eerste TD voor de Skins binnen _O_
I see peas of green, red roses too....
pi_120117648
Panthers score
pi_120117862
Cutler met een vroege TO, kijken of ie het koppie weer laat hangen...
pi_120117916
Atta boy Jay Cutler!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')