Ik had van de commentatoren heel erg bij Eli Manning. Zelfs bij de sack. Ik kijk dan maar nét Football, maar de Giants worden flink aangeprezen. Zijn misschien ook niet voor niets titelverdediger, dus wat weet ik ervan..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik "dislike" hem omdat hij van Auburn komt en ook deels omdat die commentatoren bij college werkelijk elke week op hem zaten te wanken. Zelfs een sack was bij wijze van spreke nog een geweldige play, Cum Newton![]()
.
En zijn uitstraling staat me niet aan, typisch zo'n speler waar je niks aan hebt als je het als team moeilijk hebt.
Ik was overigens ook geen fan van Russell Wilson bij Wisconsin, maar nu is Russell Wilson een baas,
Johnny Manziel wordt gewoon no.1 overall, daarna gaat Manziel het begrotingstekort van de VS wegwerken en in zijn bye week ontwikkeld hij een medicijn tegen kankerquote:Op donderdag 6 december 2012 08:21 schreef Guard het volgende:
De QB class van 2013 is om te janken, Geno Smith zal best hoog gaan, mede door het succes van Newtron en RG III in hun rookie years, maar daarna wordt het wel erg mager. Voornamelijk backup materiaal, zeker in de eerste paar jaar van hun career (Barkley, Jones, Wilson)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.on a serious note: Er zijn dit jaar een stuk minder teams met een QB-need. Chiefs, Cardinals en Eagles zijn denk ik wel in de markt. Chiefs en Eagles zullen wel een nieuwe HC/GM krijgen en dan is een QB-switch logisch. Cardinals hebben de oplossing ook nog niet gevonden en ik weet niet hoeveel kansen Sanchez nog krjgt bij de Jets.Get it and Bet it
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:15 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Johnny Manziel wordt gewoon no.1 overall, daarna gaat Manziel het begrotingstekort van de VS wegwerken en in zijn bye week ontwikkeld hij een medicijn tegen kanker.
De Eagles hebben nu toch Foles als starter voor de rest van het seizoen? Lijkt me dat ze dan ook daarmee verder willen volgend jaar. (Hoeft natuurlijk niet)quote:on a serious note: Er zijn dit jaar een stuk minder teams met een QB-need. Chiefs, Cardinals en Eagles zijn denk ik wel in de markt. Chiefs en Eagles zullen wel een nieuwe HC/GM krijgen en dan is een QB-switch logisch.
In elk geval deze week krijgt Sanchez nog het voordeel van de twijfel.quote:Cardinals hebben de oplossing ook nog niet gevonden en ik weet niet hoeveel kansen Sanchez nog krjgt bij de Jets.
Voor Foles ligt het er maar net aan of Reid volgend jaar nog coach is en of een eventuele nieuwe head coach vertrouwen in hem heeft.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:27 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
De Eagles hebben nu toch Foles als starter voor de rest van het seizoen? Lijkt me dat ze dan ook daarmee verder willen volgend jaar. (Hoeft natuurlijk niet)
[..]
In elk geval deze week krijgt Sanchez nog het voordeel van de twijfel.
quote:13:53, Thom, as Lindley takes the field You heard Laura relaying her conversation with Ken Whisenhunt, and he was saying, You know, we will find some of the things that Lindley is comfortable with. Is there anything that you saw from this Arizona offense that you think Lindley is comfortable with?
Brian Yeah, turning around and handing the ball off. (Yes, he really said that. I cant write jokes that funny.)
quote:15:00 McElroy rolls right and throws to Cumberland for a touchdown. Sanchize celebrates. Tebow, oddly, doesnt even take his hands out of his pockets. You know something is wrong when Tebow is apathetic. Also, do you think Tebow broke his ribs playing football? Or did God take them to make women?
Het zou me verbazen als Reid er nog zit volgend jaar.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:35 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Voor Foles ligt het er maar net aan of Reid volgend jaar nog coach is en of een eventuele nieuwe head coach vertrouwen in hem heeft.
Wat heerlijkquote:
RGIII word idd erg opgehemeld maar het is ook wel indrukwekkend wat hij tot nu toe heeft laten zien. Hij heeft de meeste games gespeeld zonder zijn beste WR en zijn TE. Leonard Hankerson alleen al heeft al zeker 2 á 3 makkelijke TD's laten vallen. Ik zou RGIII wel eens willen zien met de WR's/TE's die ploegen als de Giants, Packers, Pats, Cowboys, Saints of Falcons hebben.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:16 schreef emokid het volgende:
Deed hij Giants-Redskins afgelopen maandag? Griffin III is namelijk als ik die commentatoren moet geloven de second coming.Ik 'klaag' echter niet. Kan wel genieten van een goede qb, en aanvankelijk de aanleiding voor mij om NFL te kijken. Je moet wat als je favoriete sport in een lockout zit.
Guard, thanks voor de tips. Zat op het puntje van mijn stoel bij de Seahawks-Bears game. Laatste catch 'in the dying seconds' van Marshall was erg tof om te zien.
Flynn is gehaald om met Tarvaris te strijden om de #1 positie, uiteindelijk is het Wilson geworden die voor bijna niks op de payroll staat en Flynn is nu dus gewoon de back-up. Voor Jackson hebben ze nog een draft-pick gekregen.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:52 schreef Guard het volgende:
Flynn was soewieso niet meer dan een backup QB. Dat er teams zijn die meteen met miljoenen gaan smijten na één goeie wedstrijd maakt van backup QB's nog geen starters.
Het idee is dat het safer is, maar hoeveel injuries komen er nou voort uit een kick? Toch niet zoveel?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:49 schreef Maravilla het volgende:
Er wordt overwogen om de kick-off af te schaffen, en te vervangen door een punt.. Je krijgt een 4th-and-15, dus je kan er voor gaan of kiezen om te punten.
http://www.nfl.com/news/s(...)inating-nfl-kickoffs
Meer dan je denkt, het is JUIST de meest blessuregevoelige play van football. Hersenschuddingen zijn blessure #1 in die playquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:07 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Het idee is dat het safer is, maar hoeveel injuries komen er nou voort uit een kick? Toch niet zoveel?
Nu kicken ze vaak voor een touchback, bij een punt van de eigen 30 yard line krijg je toch veel meer mogelijke returns en dan lopen de spelers weer meer risicoquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:07 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Het idee is dat het safer is, maar hoeveel injuries komen er nou voort uit een kick? Toch niet zoveel?
Punts zijn over het algemeen een stuk veiliger dan kickoffsquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:36 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Nu kicken ze vaak voor een touchback, bij een punt van de eigen 30 yard line krijg je toch veel meer mogelijke returns en dan lopen de spelers weer meer risico
quote:The New York Jets are the AFC East team that prays at the altar of "ground and pound," but it was the New England Patriots who used that philosophy Sunday to finish off the Miami Dolphins.
The Patriots ran the ball 13 out of 16 plays on their game-icing, field goal drive in a 23-16 win, repeatedly finding success with runs over the left guard. That repetitiveness bothered some Dolphins players.
"It really (ticked) me off," backup defensive tackle Tony McDaniel said, according to The Palm Beach Post. "It was disrespectful to us to run the same play over and over and be successful.
"Normally when somebody's driving down the field, you just think, 'Well, they just had a good run there,' but you run the same play over and over, as a competitor, that (ticks) me off."
"It is disrespectful," defensive tackle Randy Starks agreed, "but you've got to stop it. We never stopped it, so I'd keep running the same play, too."
An inability to stuff a simple run play must've been a difficult way for the Dolphins to lose, but "disrespectful" is the wrong word.
Frustrating? Sure. Embarrassing? Even better. But respect has no place in matters concerning the line of scrimmage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |