abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119981600
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:53 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik "dislike" hem omdat hij van Auburn komt en ook deels omdat die commentatoren bij college werkelijk elke week op hem zaten te wanken. Zelfs een sack was bij wijze van spreke nog een geweldige play, Cum Newton :r :r.

En zijn uitstraling staat me niet aan, typisch zo'n speler waar je niks aan hebt als je het als team moeilijk hebt.

Ik was overigens ook geen fan van Russell Wilson bij Wisconsin, maar nu is Russell Wilson een baas _O_,
Ik had van de commentatoren heel erg bij Eli Manning. Zelfs bij de sack. Ik kijk dan maar nét Football, maar de Giants worden flink aangeprezen. Zijn misschien ook niet voor niets titelverdediger, dus wat weet ik ervan..
pi_119981709
giants :r
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_119983854
Giants _O_ Ik snap wel wat je bedoelt, maar dat zie je bij heel veel goede qb's die in de ogen van de commentatoren niets fout kunnen doen. Elke checkdown en weggegooide bal wordt als geniaal bestempeld en de sack is de schuld van de rookie-lefttackle die toch echt hulp op de lijn moet krijgen. Dat is echt niet alleen bij Eli Manning zo, die voor vorig jaar eigenlijk wekelijks werd afgeserveerd voor al z'n interceptions.

Edit: en dan had je het natuurlijk over de Monday Night Game met Jon Gruden, die wordt helemaal geil van qb's en slaat daar vaak in door. Als het Cardinals-Jets is weet hij daar nog ergens wel goede qb-play in te zien.
pi_119984019
Deed hij Giants-Redskins afgelopen maandag? Griffin III is namelijk als ik die commentatoren moet geloven de second coming. :P Ik 'klaag' echter niet. Kan wel genieten van een goede qb, en aanvankelijk de aanleiding voor mij om NFL te kijken. Je moet wat als je favoriete sport in een lockout zit. :'(

Guard, thanks voor de tips. Zat op het puntje van mijn stoel bij de Seahawks-Bears game. Laatste catch 'in the dying seconds' van Marshall was erg tof om te zien.
pi_119984935
Tja, dit is eigenlijk iets wat je altijd blijft zien. Vorig jaar werd Tebow door iedereen als de "Messiah" gezien, terwijl diezelfde mensen nu lopen te roepen dat hij geen NFL-waardige QB is.

Looks like I'm right after all. :)
pi_119985303
Het wordt volgend jaar maar mager op de QB position.
Alle rookies van dit jaar komen in hun sophomore slump (en zeker RG III, DC's hebben dan een jaar gehad en 16 games op tape om met een defensive scheme te komen), overgewaarde QB's zoals Flacco zijn volgend jaar weer gewoon middelmatig at best.
De QB class van 2013 is om te janken, Geno Smith zal best hoog gaan, mede door het succes van Newtron en RG III in hun rookie years, maar daarna wordt het wel erg mager. Voornamelijk backup materiaal, zeker in de eerste paar jaar van hun career (Barkley, Jones, Wilson)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_119986217
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 08:21 schreef Guard het volgende:
De QB class van 2013 is om te janken, Geno Smith zal best hoog gaan, mede door het succes van Newtron en RG III in hun rookie years, maar daarna wordt het wel erg mager. Voornamelijk backup materiaal, zeker in de eerste paar jaar van hun career (Barkley, Jones, Wilson)
Johnny Manziel wordt gewoon no.1 overall, daarna gaat Manziel het begrotingstekort van de VS wegwerken en in zijn bye week ontwikkeld hij een medicijn tegen kanker _O_.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
on a serious note: Er zijn dit jaar een stuk minder teams met een QB-need. Chiefs, Cardinals en Eagles zijn denk ik wel in de markt. Chiefs en Eagles zullen wel een nieuwe HC/GM krijgen en dan is een QB-switch logisch. Cardinals hebben de oplossing ook nog niet gevonden en ik weet niet hoeveel kansen Sanchez nog krjgt bij de Jets.
Get it and Bet it
  Redactie Frontpage donderdag 6 december 2012 @ 09:27:52 #158
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_119986440
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:15 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Johnny Manziel wordt gewoon no.1 overall, daarna gaat Manziel het begrotingstekort van de VS wegwerken en in zijn bye week ontwikkeld hij een medicijn tegen kanker _O_.
_O-
quote:
on a serious note: Er zijn dit jaar een stuk minder teams met een QB-need. Chiefs, Cardinals en Eagles zijn denk ik wel in de markt. Chiefs en Eagles zullen wel een nieuwe HC/GM krijgen en dan is een QB-switch logisch.
De Eagles hebben nu toch Foles als starter voor de rest van het seizoen? Lijkt me dat ze dan ook daarmee verder willen volgend jaar. (Hoeft natuurlijk niet)
quote:
Cardinals hebben de oplossing ook nog niet gevonden en ik weet niet hoeveel kansen Sanchez nog krjgt bij de Jets.
In elk geval deze week krijgt Sanchez nog het voordeel van de twijfel.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_119989842
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:27 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

De Eagles hebben nu toch Foles als starter voor de rest van het seizoen? Lijkt me dat ze dan ook daarmee verder willen volgend jaar. (Hoeft natuurlijk niet)

[..]

In elk geval deze week krijgt Sanchez nog het voordeel van de twijfel.
Voor Foles ligt het er maar net aan of Reid volgend jaar nog coach is en of een eventuele nieuwe head coach vertrouwen in hem heeft.

Bij Sanchez zal ook wel meespelen dat hij in maart een 5-jarig contract heeft getekend bij Jets (bijna $60 miljoen waarvan $20 miljoen gegarandeerd), dat schrijf je niet zomaar even af. Ben benieuwd wat die gasten op hadden toen ze dat contract aan Sanchez voorlegden en hoe snel Sanchez dat heeft getekend :').

Leuk stukje over Jets/Cards game
http://www.grantland.com/(...)rback-failure-clinic
quote:
13:53, Thom, as Lindley takes the field You heard Laura relaying her conversation with Ken Whisenhunt, and he was saying, You know, we will find some of the things that Lindley is comfortable with. Is there anything that you saw from this Arizona offense that you think Lindley is comfortable with?
Brian Yeah, turning around and handing the ball off. (Yes, he really said that. I cant write jokes that funny.)
_O- _O-

quote:
15:00 McElroy rolls right and throws to Cumberland for a touchdown. Sanchize celebrates. Tebow, oddly, doesnt even take his hands out of his pockets. You know something is wrong when Tebow is apathetic. Also, do you think Tebow broke his ribs playing football? Or did God take them to make women?
_O_

[ Bericht 37% gewijzigd door SteveBudin op 06-12-2012 11:51:30 ]
Get it and Bet it
pi_119993904
Hehe die laatste. Denkt iemand hier dat Flynn nog ergens aan de bak komt of komt hij nu nooit meer van de bank af?
pi_119994331
Flynn was soewieso niet meer dan een backup QB. Dat er teams zijn die meteen met miljoenen gaan smijten na één goeie wedstrijd maakt van backup QB's nog geen starters.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Redactie Frontpage donderdag 6 december 2012 @ 14:23:42 #162
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_119995410
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:35 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Voor Foles ligt het er maar net aan of Reid volgend jaar nog coach is en of een eventuele nieuwe head coach vertrouwen in hem heeft.
Het zou me verbazen als Reid er nog zit volgend jaar.
quote:
Wat heerlijk _O-
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_119995419
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 02:16 schreef emokid het volgende:
Deed hij Giants-Redskins afgelopen maandag? Griffin III is namelijk als ik die commentatoren moet geloven de second coming. :P Ik 'klaag' echter niet. Kan wel genieten van een goede qb, en aanvankelijk de aanleiding voor mij om NFL te kijken. Je moet wat als je favoriete sport in een lockout zit. :'(

Guard, thanks voor de tips. Zat op het puntje van mijn stoel bij de Seahawks-Bears game. Laatste catch 'in the dying seconds' van Marshall was erg tof om te zien.
RGIII word idd erg opgehemeld maar het is ook wel indrukwekkend wat hij tot nu toe heeft laten zien. Hij heeft de meeste games gespeeld zonder zijn beste WR en zijn TE. Leonard Hankerson alleen al heeft al zeker 2 á 3 makkelijke TD's laten vallen. Ik zou RGIII wel eens willen zien met de WR's/TE's die ploegen als de Giants, Packers, Pats, Cowboys, Saints of Falcons hebben.
pi_119995491
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:52 schreef Guard het volgende:
Flynn was soewieso niet meer dan een backup QB. Dat er teams zijn die meteen met miljoenen gaan smijten na één goeie wedstrijd maakt van backup QB's nog geen starters.
Flynn is gehaald om met Tarvaris te strijden om de #1 positie, uiteindelijk is het Wilson geworden die voor bijna niks op de payroll staat en Flynn is nu dus gewoon de back-up. Voor Jackson hebben ze nog een draft-pick gekregen.
Hij verdiend iets meer dan de gemiddelde back-up maar Seattle geeft nog steeds een verschrikkelijk laag bedrag uit als je puur naar de QB-positie kijkt.
Get it and Bet it
pi_119999263
Smith zal toch ook wel weg willen uit San Francisco. Chiefs gaan voor een nieuwe QB lijkt me. Denk dat de Vikings het ook serieus gaan overwegen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_120027333
Er wordt overwogen om de kick-off af te schaffen, en te vervangen door een punt.. Je krijgt een 4th-and-15, dus je kan er voor gaan of kiezen om te punten. :{

http://www.nfl.com/news/s(...)inating-nfl-kickoffs
  Redactie Frontpage vrijdag 7 december 2012 @ 10:07:33 #167
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_120027808
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:49 schreef Maravilla het volgende:
Er wordt overwogen om de kick-off af te schaffen, en te vervangen door een punt.. Je krijgt een 4th-and-15, dus je kan er voor gaan of kiezen om te punten. :{

http://www.nfl.com/news/s(...)inating-nfl-kickoffs
Het idee is dat het safer is, maar hoeveel injuries komen er nou voort uit een kick? Toch niet zoveel?
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:33:01 #168
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_120028515
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:07 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Het idee is dat het safer is, maar hoeveel injuries komen er nou voort uit een kick? Toch niet zoveel?
Meer dan je denkt, het is JUIST de meest blessuregevoelige play van football. Hersenschuddingen zijn blessure #1 in die play
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_120028628
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:07 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Nu kicken ze vaak voor een touchback, bij een punt van de eigen 30 yard line krijg je toch veel meer mogelijke returns en dan lopen de spelers weer meer risico 8)7
Get it and Bet it
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:56:29 #170
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_120029245
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:36 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Nu kicken ze vaak voor een touchback, bij een punt van de eigen 30 yard line krijg je toch veel meer mogelijke returns en dan lopen de spelers weer meer risico 8)7
Punts zijn over het algemeen een stuk veiliger dan kickoffs
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_120063337
Norv Turner waarschijnlijk weg bij de Chargers aan het einde van het seizoen...eindelijk! Maar wie gaat hem opvolgen?

Rivers zal wel de longen uit zn lichaam gaan spelen, om te voorkomen dat ze een nieuwe QB draften..maar dat moet te doen zijn tegen CAR, NYJ en OAK.
pi_120066782
Dit is vast zo'n 'Waar komen baby's vandaan' vraag, maar waarom zijn er zo weinig zwarte QB's?
pi_120066804
Geen idee maar is beetje hetzelfde als met blanke RB's. Zijn maar enkele uitzonderingen en waar zwarte QB's vaak de atletische scramblers zijn zijn blanke RB's weer vaak power backs.
pi_120067339
Pussies. :')
quote:
The New York Jets are the AFC East team that prays at the altar of "ground and pound," but it was the New England Patriots who used that philosophy Sunday to finish off the Miami Dolphins.

The Patriots ran the ball 13 out of 16 plays on their game-icing, field goal drive in a 23-16 win, repeatedly finding success with runs over the left guard. That repetitiveness bothered some Dolphins players.

"It really (ticked) me off," backup defensive tackle Tony McDaniel said, according to The Palm Beach Post. "It was disrespectful to us to run the same play over and over and be successful.

"Normally when somebody's driving down the field, you just think, 'Well, they just had a good run there,' but you run the same play over and over, as a competitor, that (ticks) me off."

"It is disrespectful," defensive tackle Randy Starks agreed, "but you've got to stop it. We never stopped it, so I'd keep running the same play, too."

An inability to stuff a simple run play must've been a difficult way for the Dolphins to lose, but "disrespectful" is the wrong word.

Frustrating? Sure. Embarrassing? Even better. But respect has no place in matters concerning the line of scrimmage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')