abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119866243
Mooie match, mooi beeld ook met Ben en Batch. Weer een stapje dichter bij de playoffs.
pi_119866314
Ray Rice met maar 12 carries. Hoe sommige OC nog een baan hebben is me soms een compleet raadsel.

Rivers al voor de 4de keer dit seizoen een game met geen enkele TD pass. :')
pi_119896310
Eigenlijk zouden Chicago, Green Bay en Minnesota aan het einde van het seizoen een winstwedstrijd in mindering moeten krijgen omdat zij het geluk hebben elk seizoen 2 keer tegen de Detroit Lions te mogen spelen. Ik bedoel dat is toch een gigantisch voordeel tov elke andere divisie ;)
  maandag 3 december 2012 @ 23:04:26 #129
67174 Dos37
Come on Twente
pi_119902346
Wordt een belanrijke wedstrijd straks. Go Giants *O*
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_119906873
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_119907072
Lol alles gaat goed voor RGIII, zelfs een fumble wordt een positive play, TD Skins
pi_119907180

Hugo Walker's "Komt dat schot!' is er niks bij. :P
  dinsdag 4 december 2012 @ 09:08:28 #133
67174 Dos37
Come on Twente
pi_119908432
Verloren :(

Nog weinig aan de hand maar wel een lastig programma nog.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_119915178
Redskins _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Redactie Frontpage dinsdag 4 december 2012 @ 13:03:27 #135
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_119915269
quote:
Inderdaad interessant.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Redactie Frontpage dinsdag 4 december 2012 @ 13:36:37 #136
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_119916328
Stomme ticketmaster geeft alleen kaarten voor blok 118/119 of 104/105. Je kan niet kiezen welk blok je wil en ik wil toch wel dichter bij de 50 yard lijn zitten. Grrr.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_119916806
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:36 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Stomme ticketmaster geeft alleen kaarten voor blok 118/119 of 104/105. Je kan niet kiezen welk blok je wil en ik wil toch wel dichter bij de 50 yard lijn zitten. Grrr.
Ik heb geen flauw idee hoe ze de kaarten nu hebben opgedeeld, neem aan dat ze per blok nu de helft aanbieden en de helft voor single game tickets (dat lijkt me logisch althans)
Je kunt het een paar keer proberen, maar ik zou niet te lang wachten met bestellen, anders kom je straks helemaal niet meer "uit de hoek".
pi_119917964

_O-
pi_119918029
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:36 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik neem aan de London games? Want anders kan je mss nog op stubhub kijken voor kaartjes.
  Redactie Frontpage dinsdag 4 december 2012 @ 15:00:44 #140
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_119918768
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:50 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee hoe ze de kaarten nu hebben opgedeeld, neem aan dat ze per blok nu de helft aanbieden en de helft voor single game tickets (dat lijkt me logisch althans)
Je kunt het een paar keer proberen, maar ik zou niet te lang wachten met bestellen, anders kom je straks helemaal niet meer "uit de hoek".
Ze zijn kennelijk begonnen met de slechte seat, in de hoeken en gaan nu langzaamaan naar het midden toe. Kreeg net blok 120 en zelfs al een 121. 122/1223 is 50 yard line. Ik wacht nog even af, die komen vast ook wel. Wel belachelijk dat ze op die manier werken. Begrijpelijk vanuit hun oogpunt, omdat ze de best plekken toch wel verkopen met losse kaartverkoop, maar als je meteen vooraan in de virutele rij ligt krijg je dus mindere plaatsen aangeboden.
pi_119921743
quote:
Manish Mehta of the New York Daily News is hearing that NY Jets owner Woody Johnson prefers Greg McElroy, the third-string quarterback who came on in place of starter Mark Sanchez on Sunday and led the Jets to a win over the Cardinals, to become the Jets’ starter.

However, Mehta hears that Jets General Manager Mike Tannenbaum and offensive coordinator Tony Sparano would prefer to give the ball back to Sanchez this week. It appears that no one in the building is advocating for Tim Tebow.
Ze hebben Tebow dus gewoon gehaald vanwege publiciteit en zijn fantastische spel qua special teams. :')
pi_119925289
Wat waren nog meer mooie/opmerkelijke wedstrijden van afgelopen week? Wil de week een beetje opvullen met wedstrijden omdat het hier verrassend goed bevallen is. Ik heb gezien (of weet de uitslag) van: Steelers - Ravens, Giants - Redskins, Colts-Lions, Panthers-Chiefs.
pi_119927525
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:55 schreef emokid het volgende:
Wat waren nog meer mooie/opmerkelijke wedstrijden van afgelopen week? Wil de week een beetje opvullen met wedstrijden omdat het hier verrassend goed bevallen is. Ik heb gezien (of weet de uitslag) van: Steelers - Ravens, Giants - Redskins, Colts-Lions, Panthers-Chiefs.
Niners -Rams en Seahawks - Bears zijn aanraders
  Redactie Frontpage dinsdag 4 december 2012 @ 19:10:36 #144
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_119927769
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:22 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Ze hebben Tebow dus gewoon gehaald vanwege publiciteit en zijn fantastische spel qua special teams. :')
Hoorde van het weekend iemand zeggen dat ie beter om kan gaan scholen als running back.
pi_119938844
Zo NFLUK zit al mooi paniek te zaaien, dat de kaarten voor de Vikings game snel gaan en je maar beter season tickets kunt kopen. Weten dus donders goed dat ze moeite gaan krijgen om de Jags game uit te verkopen..
  Redactie Frontpage dinsdag 4 december 2012 @ 22:55:20 #146
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_119939827
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:36 schreef Guard het volgende:
Zo NFLUK zit al mooi paniek te zaaien, dat de kaarten voor de Vikings game snel gaan en je maar beter season tickets kunt kopen. Weten dus donders goed dat ze moeite gaan krijgen om de Jags game uit te verkopen..
Je kunt alleen maar losse premium tickets, tweede ring, voor beide wedstrijden kopen. De rest is package deals, dus beide wedstrijden. Losse kaarten voor beide wedstrijden, 1e en 3e ring is pas in januari geloof ik.
pi_119940091
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:55 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Je kunt alleen maar losse premium tickets, tweede ring, voor beide wedstrijden kopen. De rest is package deals, dus beide wedstrijden. Losse kaarten voor beide wedstrijden, 1e en 3e ring is pas in januari geloof ik.
Dat bedoel ik dus, nu een beetje paniek gaan lopen zaaien dat het bijna uitverkocht is om zo maar zoveel mogelijk package deals te verkopen (terwijl dat niet eens kan, dat uitverkocht raken)
Die Jags game gaat de laagste opkomst ooit worden in London.....
pi_119972034
quote:
In a story that should seemingly have a dateline of January 2012 rather than December, a report surfaced Wednesday regarding Cam Newton's obnoxious behavior at last year's Pro Bowl.

Pete Prisco of CBSSports.com reports that AFC Pro Bowlers went after Newton especially hard in last year's game because of how Newton acted during the week.

"He was a total ---hole. Who did he think he was? He acted like the big s---," one unnamed AFC player told Prisco. "Here he was at his first game and he acted like he was the star. Guys didn't like that."

Among Newton's reported offenses in Hawaii: He acted "standoffish" and like a "diva." He big-timed an AFC's player's autograph request for a family member. He "dissed" Ray Lewis.

"That's the godfather there," one player told Prisco. "Can you believe he did that?"

The players were apparently upset Newton "acted better" than than them. Fine. We just don't understand why they couldn't go on record to say it.

Unnamed sources make all the sense in the world in some situations, but it's odd that these players wouldn't attach their names to such namecalling. Maybe they know it all sounds a little childish.
Ik had 'm al niet hoog zitten..
pi_119972309
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:07 schreef rgras het volgende:

[..]

Hoge bomen vangen veel wind, alsof hij de enige in de league die haantjes gedrag tentoonstelt.
Als ie eens wat meer ging winnen, zou ik het hem misschien wel vergeven.....
  woensdag 5 december 2012 @ 22:53:15 #150
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_119978245
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:07 schreef rgras het volgende:

[..]

Ik "dislike" hem omdat hij van Auburn komt en ook deels omdat die commentatoren bij college werkelijk elke week op hem zaten te wanken. Zelfs een sack was bij wijze van spreke nog een geweldige play, Cum Newton :r :r.

En zijn uitstraling staat me niet aan, typisch zo'n speler waar je niks aan hebt als je het als team moeilijk hebt.

Ik was overigens ook geen fan van Russell Wilson bij Wisconsin, maar nu is Russell Wilson een baas _O_,
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')