Opa en FOK! passen eigenlijk prima bij elkaar. Ik snap niet waarom hij zo zit te zaniken over FOK!quote:Op maandag 3 december 2012 17:46 schreef Jian het volgende:
Ik lees net in NWS een geweldig voorstel; Nekschot op nationale tv, maar dan wel één voor één met lange reclameblokken tussen elke executie dan levert het nog wat op. Oop zal trots zijn op ons Fokkers met dit soort voorstellen
Hij verdwijnt af en toe volledig achter de pop-up.quote:Op maandag 3 december 2012 17:47 schreef pullup het volgende:
Hij zakt overigens elke week een stukje verder de diepte in lijkt het.
[ afbeelding ]
Hij krijgt voor Kerst van mij wandelschoenen.quote:Op maandag 3 december 2012 17:49 schreef pullup het volgende:
Opa zit PB wat te pesten met het feit dat ze nooit de deur uitkomt.
We zijn pas tevreden als het er zo uitzietquote:Op maandag 3 december 2012 17:47 schreef pullup het volgende:
Hij zakt overigens elke week een stukje verder de diepte in lijkt het.
[ afbeelding ]
Dat weet-ie van Hop.quote:Op maandag 3 december 2012 17:59 schreef pullup het volgende:
Hoe weet opa trouwens dat het Marokkanen waren
Ja, dan is het wel zekerquote:
Hij leest NWS op Fokquote:Op maandag 3 december 2012 17:59 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat alles in het leven wat niet volgens de normen van Oop gaat in zijn ogen aan Marokkanen te wijten is.quote:Op maandag 3 december 2012 17:59 schreef pullup het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 18:02 schreef BendeBielzen het volgende:
Als een blanke het doet... moet ie dan ook naar "z'n eigen land"?
Dan doet ie ze aan gaat rechtop staan en vervolgens gebeurt er niets en dan roept Oop, `ze doen het niet`.quote:Op maandag 3 december 2012 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij krijgt voor Kerst van mij wandelschoenen.
quote:Op maandag 3 december 2012 18:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan doet ie ze aan gaat rechtop staan en vervolgens gebeurt er niets en dan roept Oop, `ze doen het niet`.
4 jaar cel.quote:Op maandag 3 december 2012 18:03 schreef Toverheks het volgende:
geef mij ook maar ff de namen en niet alleen de KNVB, wat is er eigenllijk met die andere vent gebeurt die een 77 jarige supporter toen dood getrapt had,
echt he, allemaal te triest voor woorden, laat de doodstraf maar weer ingevoerd worden denk je dan toch ff. brandstapel, stenigen, of gewoon doodknuppelen heel zachtjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |