PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Cechquote:Op zondag 2 december 2012 18:09 schreef leoon. het volgende:
Wie kan de bal verder uitgooien: Felipe IF of Cech?
quote:Op zondag 2 december 2012 18:08 schreef vandermar het volgende:
De beste verdediger in Nederland.
Suck it bitsjes
Zomer is beter.quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 18:08 schreef vandermar het volgende:
De beste verdediger in Nederland.
Suck it bitsjes
Lekker belangrijk ookquote:Op zondag 2 december 2012 18:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zeker? Staat bij beide op futhead: GK Long Throw
Blind wel, van Rhijns bakt er niets van.quote:Op zondag 2 december 2012 18:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Van Rhijn en vooral Blind zijn toch wel een paar klasses beter.
Ik gooi ook, maar zonder long throw haal ik het ook hoor.quote:Op zondag 2 december 2012 18:12 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zeker wel, ik gooi vaak uit naar mijn buitenspelers. Schieten gaat namelijk altijd fout..
Oke ik gooi altijd direct naar mijn spitsenquote:Op zondag 2 december 2012 18:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik gooi ook, maar zonder long throw haal ik het ook hoor.
ik had ook 4 pakjes geopend, 25k verliesquote:Op zondag 2 december 2012 18:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
Paar pakjes geopend en ik had Pato, Puyol en Hummelsongeveer zo'n 25K winst uit gehaald
Nee, wist al dat het fake was voor ik het aanklikte. Was vooral benieuwd hoe ze het deden, met welke smoes ze je login aftroggelenquote:
werkt nietquote:
Dat een ventje van 18 een grote bek heeft tegen Van Bommel nadat die al de hele wedstrijd op de scheids lag te zeiken.quote:
Dat ligt dan aan jouquote:
Ach, om daar nou een gifje van te maken.quote:Op zondag 2 december 2012 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat een ventje van 18 een grote bek heeft tegen Van Bommel nadat die al de hele wedstrijd op de scheids lag te zeiken.
Het is ook geen "grap". Niet ieder gifje is een grapquote:Op zondag 2 december 2012 18:32 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ach, om daar nou een gifje van te maken.
Na F5'en deed 'ie het.quote:
Nee nu had ik het niet meer over een grap, Timmeke!quote:Op zondag 2 december 2012 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook geen "grap". Niet ieder gifje is een grap
Wat heeft dat ermee te maken? Of moet het meteen een PSV vs (ex)Ajax verhaal worden nu?quote:Op zondag 2 december 2012 18:34 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee nu had ik het niet meer over een grap, Timmeke!
Kan nog wel hele leuke gifjes onder het stof vandaan toveren van de schwalbes van Suarez.
Ja.quote:Op zondag 2 december 2012 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Of moet het meteen een PSV vs (ex)Ajax verhaal worden nu?
Narsingh had gisteren anders ook wel een prachtige schwalbequote:Op zondag 2 december 2012 18:34 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee nu had ik het niet meer over een grap, Timmeke!
Kan nog wel hele leuke gifjes onder het stof vandaan toveren van de schwalbes van Suarez.
Ik vind de nieuwe versie ook erg handig en goed.quote:Op zondag 2 december 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
fucking handig die nieuwe iTunes. Je kan eindelijk een optie selecteren bij een nummer: hierna afspelen
Enige wat ik minder vind is hoe de indeling van de nummers eruit ziet. In de vroegere versie had je echt een onderscheid per artiest en album. Nu zie ik dat veel minder. Het is één grote lijst gewordenquote:Op zondag 2 december 2012 18:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe versie ook erg handig en goed.
Vast wel, maar dan zou ik er wat verder vanaf gaan zitten. Ik doe het op mijn 26"quote:Op zondag 2 december 2012 18:54 schreef Toefjes het volgende:
Is een grotere afmeting van een televisie dan 40 inch goed om te gamen, of is dat te groot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |