Afgelopen week heb ik een huurwoning aangeboden gekregen van de woningbouw. Ik stond nog niet heel lang ingeschreven en zou al blij zijn geweest met een appartement.. maar wat bleek: het ging om een rijtjeshuis
Afgelopen donderdag ben ik wezen kijken en ik wist het zeker. Dit moest hem worden

Gelijk kennis gemaakt met een gezin uit de straat via een vriendin, dus ik ben al geen onbekende meer. Morgen mag ik bellen voor een afspraak voor de sleuteloverdracht. Zoals het er nu naar uit ziet is dit as. woensdag. Evt. kan het nog sneller gaan zelfs.
Ik zit nu anti-kraak zonder CV, maar met een houtkachel. En alleen daarom al wil ik zo snel mogelijk verhuizen

Weg van de kou, op naar de warmte
Foto van de voorkant:
![189827_392329620844243_215938260_n.jpg]()
En de plattegrond:
![561548_391520397591832_1283262159_n.jpg]()
![148195_391520347591837_1103828317_n.jpg]()
Bij de bezichtiging bleek ook nog dat ik heel veel geluk heb. Het huis is in juni verhuurd aan een stelletje en tijdens het klussen heeft de een de ander letterlijk het huis uit geslagen.. Gevolg: de woning word nu opnieuw aangeboden. Alle kamers zijn al gewit en in de hal/woonkamer/slaapkamer is al behang aangebracht. Niet al het behang is mijn smaak, maar het is in elk geval glad en netjes gedaan. Er is dus prima overheen te schilderen. De keuken en toilet zijn vervangen en ook de stopcontacten aan de muur zijn nieuw.
Dat scheelt flink veel werk. Zoals het er nu naar uit ziet moet het volgende gebeuren:
- 2 muren sauzen in de woonkamer
- Hal sauzen
- Een muur van de slaapkamer voorzien van een verfje/(foto)behang
- Deuren schilderen
- Vloer leggen
En dit lijstje word vast en zeker aangevuld zodra de sleutel in handen is