Dit. Nobody said it was easy, Chris.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:55 schreef CoExist het volgende:
Chris Martin & Gwyneth Paltrow gaan uitelkaar.
Ik verwacht nu de beste Coldplay nummers ooit!

quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:55 schreef CoExist het volgende:
Chris Martin & Gwyneth Paltrow gaan uitelkaar.
Ik verwacht nu de beste Coldplay nummers ooit!
http://www.nu.nl/achterkl(...)s-martin-elkaar.html

Brrr... begin een 'The show must go on' gevoel te krijgenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:23 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Nu beginnen de lyrics van Magic ook steeds meer "door te dringen"
And I just got broken, broken into two
Still I call it magic, when I'm next to you
I don't, No, I don't, No, I don't, No, I don't
Want anybody else but you
And if you were to ask me
After all that we've been through
"Still believe in magic?"
Well yes, I do'
Always in my head is ook duidelijk.
Die arme Chris MArtin, Hij zingt alleen maar over dat hij Qwyneth wil houden...

Toen ze net bij elkaar waren zag je ook hoe ontzettend verliefd Chris was en hoe hij heel erg tegen haar op keek... Ik vind het echt ook heel naar voor die kids, die werden sws al over mee naartoe gesleept als Gwyneth weer ergens een shoot had ofzo... Nu wordt dat zeker nóg erger...quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:23 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Well yes, I do'

het begin is er met Magic en Midnight.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:11 schreef CoExist het volgende:
Met al dat hyperige Coldplay nieuws heb ik besloten om vandaag maar weer eens de CD "Mylo Xyloto" op te zetten nadat 'ie ruim een jaar in de kast heeft liggen verstoffen. Met enige moeite is het me gelukt om hem helemaal af te luisteren. Maar nog steeds vind ik het hun slechtste langspeler ooit.
Het doet me denken aan "Be Here Now" uit '97 van Oasis, een muur van geluid tegen je kop te bonken.
Hopelijk word "Ghost Stories" waar een topper.

echt??quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
het begin is er met Magic en Midnight.

De clip is niet bijzonder, maar blijft een leuk nr.quote:

Of het is gewoon een enorme bitch die iets van een jaar geleden al met haar ex in het openbaar zat te bekken. Google is your friend.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:23 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Well yes, I do'

Waarvan meer dan de helft in de zakken van de platenmaatschappij verdwijnt ofzo want jaaa... die moeten het geld verdienen he.quote:

quote:Op donderdag 17 april 2014 20:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Die scheiding moet ergens van betaald worden

quote:Op donderdag 17 april 2014 20:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Die scheiding moet ergens van betaald worden

Veel te kort dag. Kan echt geen vrij regelenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:33 schreef iRemco het volgende:
25 april in Keulen! Kaartverkoop begint zaterdag 19 april.

meld je ziek. En om snel beter te worden ga je maar naar coldplayquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Veel te kort dag. Kan echt geen vrij regelen

Boefje ben jequote:Op vrijdag 18 april 2014 11:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
meld je ziek. En om snel beter te worden ga je maar naar coldplay

Heb je tickets! ??quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:05 schreef Mandéra het volgende:
Is het al uitverkocht ja? Zit nog steeds op mn dooie gemak mn gegevens in te vullen op de bestelpagina.

Deed gewoon om 9u precies browser verversen en kon op Order Now klikken. Alles rustig ingevuld en nu is het uitverkocht.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:10 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Wow, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Exact hetzelfde hier.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gaaf zeg!
Ik kon wel meteen om 9 uur bestellen maar kreeg toen direct melding dat er geen kaarten meer waren

Ik heb maar 1 kaartje gekocht, mijn naam staat er wel op maar ik verwacht echt niet dat men in de drukte vrijdag eens even iedereen gaat controleren op het gemak.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:12 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Exact hetzelfde hier.
volgens mij ging het om microseconden eerder zijn dan de ander
@ mandera. moest je de namen voor de personen per ticket invullen?

Ze hadden aangekondigd datje op elk kaartje een persoonlijke naam moest zetten. Ter voorkoming van zwart handel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:17 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 kaartje gekocht, mijn naam staat er wel op maar ik verwacht echt niet dat men in de drukte vrijdag eens even iedereen gaat controleren op het gemak.

Ik ben geen die-hard Coldplay fan, ben wel fan van hun vroegere werk (tot Viva la Vida) en nu ben ik helemaal weg van Magic. Toen ik dit gister las dacht ik ik probeer gewoon. Once in a lifetime ervaring.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:20 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Ze hadden aangekondigd datje op elk kaartje een persoonlijke naam moest zetten. Ter voorkoming van zwart handel.
Maar bam zeg, besef dat jij echt ongelooflijk geluk hebt gehad. Op het officiele forum zijn echt superveel fans teleurgesteld. Zo goed als niemand heeft tickets.

Ik ook man. In zo'n kleine zaal. Dit was gewoon echt de ultieme ervaring geweest.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Voor iedereen die kaartjes heeft: heel veel plezier iigben verdomme wel jaloers zeg

Neequote:Op zaterdag 19 april 2014 09:29 schreef Mandéra het volgende:
Ben ik de enige op heel FOK! die kaartje heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |