zeker als je nu bedenkt dat ik 50 betaal omdat ik 300 belminuten heb waarvan ik er hooguit 30 gebruikquote:
Same herequote:Op zondag 2 december 2012 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker als je nu bedenkt dat ik 50 betaal omdat ik 300 belminuten heb waarvan ik er hooguit 30 gebruik
hahaquote:Op zondag 2 december 2012 13:02 schreef Taexon het volgende:
Mensen zijn lekker aardig...ze lachen me uit dat ik alweer een BB heb gesloopt
de 2e in 2 maanden tijd..
Dat is niet erg slim neequote:Op zondag 2 december 2012 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker als je nu bedenkt dat ik 50 betaal omdat ik 300 belminuten heb waarvan ik er hooguit 30 gebruik
Het is stiekem ook best wel heel grappigquote:Op zondag 2 december 2012 13:02 schreef Taexon het volgende:
Haha!quote:Op zondag 2 december 2012 13:02 schreef Taexon het volgende:
Ik moet ook lachenquote:Op zondag 2 december 2012 13:02 schreef Taexon het volgende:
ik betaal 10 euro extra voor onbeperkt internet ofzo maar ik zit vaak op wifi dus ga naar mtv mobile want dat leasen vind ik nonsensquote:Op zondag 2 december 2012 13:02 schreef msacras het volgende:
Wauw. Ik betaal 10,50p /m voor 500mb internet, 100 smsjes en 100 minuten en daar red ik het (over het algemeen) prima mee. Lekker goedkoop.
Mooie is dat ik diep van binnen eigenlijk ook blij ben dat ik eindelijk een reden heb om wat anders te kopenquote:Op zondag 2 december 2012 13:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet ook lachen![]()
BB's zijn stom
Heppiequote:
Weet je al wat?quote:Op zondag 2 december 2012 13:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooie is dat ik diep van binnen eigenlijk ook blij ben dat ik eindelijk een reden heb om wat anders te kopen
maaslanderkaas is zo gruwelijk lekkerquote:Op zondag 2 december 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Beschuitje met jonge kaas is toch ook best lekker.
Nee niet echtquote:
quote:Op zondag 2 december 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
KAAAAAAASquote:Op zondag 2 december 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Jaaaaquote:Op zondag 2 december 2012 13:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maaslanderkaas is zo gruwelijk lekker
Sowieso kaasquote:
quote:Op zondag 2 december 2012 13:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee niet echtweet alleen dat me whatsapp het doet maar de toetsen van deze telefoon zijn zo kut dat ik deze ook wil "laten vallen"
Cheddar kaasquote:
Hey hoiquote:
dat is 2 jaar geloof ik, maar zit nu nog tot januari vast aan dat klote abonnement van 50 euroquote:Op zondag 2 december 2012 13:09 schreef Watertornado het volgende:
promisionxexposed, hoeveel maanden zit je vast aan die 35/mnd abo?
939 euro voor een telefoon, pfoei!quote:Op zondag 2 december 2012 13:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is 2 jaar geloof ik, maar zit nu nog tot januari vast aan dat klote abonnement van 50 euro
Hiiiiiquote:
curry is ook lekkerquote:Op zondag 2 december 2012 13:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
ga even kijken wat ik wil en betaalbaar is
[..]
Curry!
Ja ik hoef niet heel veel internet opzich, ik heb thuis op school en op m'n werk wifi dus het is voor onderweg/bij andere mensen/etcquote:Op zondag 2 december 2012 13:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik betaal 10 euro extra voor onbeperkt internet ofzo maar ik zit vaak op wifi dus ga naar mtv mobile want dat leasen vind ik nonsens
Het rotte is dat die me geheugen kaart niet herkend.. kan wel whatsappen enzo maar geen foto's opslaan :Squote:Op zondag 2 december 2012 13:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
curry is ook lekker
alles is goed als er maar foto's van de ratjes komen
Godverdomme hoe moet ik de ratjes nu zienquote:Op zondag 2 december 2012 13:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het rotte is dat die me geheugen kaart niet herkend.. kan wel whatsappen enzo maar geen foto's opslaan :S
Hij heeft geen intern geheugen?quote:Op zondag 2 december 2012 13:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het rotte is dat die me geheugen kaart niet herkend.. kan wel whatsappen enzo maar geen foto's opslaan :S
dan moet ik maar foto's maken met camera en dan hier postenquote:Op zondag 2 december 2012 13:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Godverdomme hoe moet ik de ratjes nu zien
maar dan moet ik steeds hier kijken als ik wil kijken naar de ratjesquote:Op zondag 2 december 2012 13:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
dan moet ik maar foto's maken met camera en dan hier posten
Me maagje knort... maar heb nog 2 frikandel broodjes!!!
geheugenkaartje uit me bb zit erin maar die herkent hij niet terwijl het gewoon mini sd is...quote:Op zondag 2 december 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij heeft geen intern geheugen?
Geheugenkaartje uit je BB dan?
Heb je hem niet op de kop oid? Dat heb ik wel eens gehadquote:Op zondag 2 december 2012 13:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
geheugenkaartje uit me bb zit erin maar die herkent hij niet terwijl het gewoon mini sd is...
intern geheugen kan je niet voor foto's gebruiken
quote:Op zondag 2 december 2012 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dan moet ik steeds hier kijken als ik wil kijken naar de ratjes
vreemd, mijn galaxy s plus herkende dat mini sd kaartje uit mijn BB welquote:Op zondag 2 december 2012 13:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
geheugenkaartje uit me bb zit erin maar die herkent hij niet terwijl het gewoon mini sd is...
intern geheugen kan je niet voor foto's gebruiken
ja schnel een beetjequote:Op zondag 2 december 2012 13:19 schreef Taexon het volgende:
[..]ook weer zo rot... moet gewoon snel een nieuwe telefoon regelen
heb hem al op alle manieren erin geproptquote:Op zondag 2 december 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je hem niet op de kop oid? Dat heb ik wel eens gehad.
Ja mijn telefoon heeft gewoon aids ofzoquote:Op zondag 2 december 2012 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vreemd, mijn galaxy s plus herkende dat mini sd kaartje uit mijn BB wel
Vreemdquote:Op zondag 2 december 2012 13:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
heb hem al op alle manieren erin gepropt
[..]
Ja mijn telefoon heeft gewoon aids ofzo
Of hij weigert iets te herkennen wat uit een BB komtquote:Op zondag 2 december 2012 13:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft net zo een hekel aan blackberry's als ik denkquote:Op zondag 2 december 2012 13:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Of hij weigert iets te herkennen wat uit een BB komt
Zonder context zijn deze twee zinnen op zijn minst erg twijfelachtig te noemen.quote:Op zondag 2 december 2012 13:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Haha!quote:Op zondag 2 december 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonder context zijn deze twee zinnen op zijn minst erg twijfelachtig te noemen.
ik kan je een hand geven, heb ook een gruwelijke hekel aan nadat ik er 3 gesloopt hebquote:Op zondag 2 december 2012 13:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hij heeft net zo een hekel aan blackberry's als ik denk
Niet vóórdat je ze ging slopen?quote:Op zondag 2 december 2012 13:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan je een hand geven, heb ook een gruwelijke hekel aan nadat ik er 3 gesloopt heb
nee ik pingde met al mijn matties, heel handig vond ik dat. Tot die kutdingen steeds stuk gingen.quote:Op zondag 2 december 2012 13:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet vóórdat je ze ging slopen?
Kan karma er iets mee van doen te hebben?quote:Op zondag 2 december 2012 13:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik pingde met al mijn matties, heel handig vond ik dat. Tot die kutdingen steeds stuk gingen.
quote:Op zondag 2 december 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonder context zijn deze twee zinnen op zijn minst erg twijfelachtig te noemen.
ga na dat ik ping nooit gebruikte omdat ik er een schijthekel aan hadquote:Op zondag 2 december 2012 13:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik pingde met al mijn matties, heel handig vond ik dat. Tot die kutdingen steeds stuk gingen.
waarom zou karma er iets mee te maken hebben?quote:Op zondag 2 december 2012 13:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan karma er iets mee van doen te hebben?
Vertel jij het maar. Je zegt dat je ze hebt gesloopt en dat je er nu een hekel aan hebt.quote:Op zondag 2 december 2012 13:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou karma er iets mee te maken hebben?
die dingen kunnen nergens tegen, eerst was het oplaaddingetje kapot, waarom hij daarna kapot was weet ik niet eens meer en daarna had ik een ongeluk gehad waarbij hij een langzame pijnlijke dood stierf. Toen was ik er wel klaar meequote:Op zondag 2 december 2012 13:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel jij het maar. Je zegt dat je ze hebt gesloopt en dat je er nu een hekel aan hebt.
Nou, ik hoop dat volgende telefoons zulke marteling overleven.quote:Op zondag 2 december 2012 13:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die dingen kunnen nergens tegen, eerst was het oplaaddingetje kapot, waarom hij daarna kapot was weet ik niet eens meer en daarna had ik een ongeluk gehad waarbij hij een langzame pijnlijke dood stierf. Toen was ik er wel klaar mee
Deze telefoon is al nat geworden en nu doet de home knop het niet meerquote:Op zondag 2 december 2012 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat volgende telefoons zulke marteling overleven.
Heb je de trilfunctie weer misbruikt?quote:Op zondag 2 december 2012 13:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Deze telefoon is al nat geworden en nu doet de home knop het niet meer
Nee het regende en mijn jas was niet waterdichtquote:Op zondag 2 december 2012 13:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je de trilfunctie weer misbruikt?
Help... me woordenboek doet raar en kan niks normaal sturenquote:Op zondag 2 december 2012 13:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee het regende en mijn jas was niet waterdicht
zet dat uit dan piemolquote:Op zondag 2 december 2012 13:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Help... me woordenboek doet raar en kan niks normaal sturendus je krijgt nu rare berichten
Je kan er niet mee omgaanquote:Op zondag 2 december 2012 13:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke het staat uit maar zoals je ziet is het er niet beter op geworden
quote:Op zondag 2 december 2012 13:52 schreef Taexon het volgende:
ik snap nu wel waarom niemand deze telefoon wou en hij na 2 dagen gebruik weer in het doosje is gestopt
morgen toch maar een nieuwe keaupen danquote:Op zondag 2 december 2012 13:52 schreef Taexon het volgende:
ik snap nu wel waarom niemand deze telefoon wou en hij na 2 dagen gebruik weer in het doosje is gestopt
zal wel moetenquote:Op zondag 2 december 2012 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
morgen toch maar een nieuwe keaupen dan
Ben benieuwd welke je neemtquote:Op zondag 2 december 2012 13:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
zal wel moetendenk dat ik anders van alles ga slopen hier door afkickverschijnselen
ik zelf ook... de tering wat zijn abbo's ineens duur zeg, bijna overal doen ze alleen aan lease toestellen en vodafone denkt dat ik rijk benquote:Op zondag 2 december 2012 13:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke je neemt
bij t-mobile en mtv mobile is dat leasen nog nietquote:Op zondag 2 december 2012 14:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik zelf ook... de tering wat zijn abbo's ineens duur zeg, bijna overal doen ze alleen aan lease toestellen en vodafone denkt dat ik rijk ben
Eens daar kijken danquote:Op zondag 2 december 2012 14:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij t-mobile en mtv mobile is dat leasen nog niet
haha rip.quote:Op zondag 2 december 2012 14:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Eens daar kijken dan!
Krijg wel leuke felicitatie berichten voor het overlijden van me bb
ben helemaal niet stoerquote:Op zondag 2 december 2012 14:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha rip.
je bent te stoer voor een BB
dat valt ook wel meequote:Op zondag 2 december 2012 14:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
ben helemaal niet stoerben een zolderkamer mannetje jwz
heb geneens een zolderkamerquote:
haha ik zeg mijn abonnement wel op en ga wel op je zolder sportenquote:Op zondag 2 december 2012 14:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
heb geneens een zolderkamerdat is hier de sportkamer.. hele zolder staat vol met sport apparaten maar als ik wil sporten ga ik 90% van de tijd toch naar de sportschool haha
Kromheidquote:Op zondag 2 december 2012 14:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
heb geneens een zolderkamerdat is hier de sportkamer.. hele zolder staat vol met sport apparaten maar als ik wil sporten ga ik 90% van de tijd toch naar de sportschool haha
edit: brb douchen!
voor de sier zodat mensen zien dat je sportquote:Op zondag 2 december 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kromheid. Waarom heb je dan een sportkamer
Zodat mensen denken dat je sportquote:Op zondag 2 december 2012 14:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor de sier zodat mensen zien dat je sport
andere sport dan maarquote:Op zondag 2 december 2012 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zodat mensen denken dat je sport. Ik moet nodig weer eens gaan, maar die verdomde blessure wil niet weg
Dan moet je het niet doen neequote:Op zondag 2 december 2012 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al betwijfel ik het op dit moment, echt veel last van zo'n spier.
Is zo'n spier die van je onderrug door je bil naar de achterkant van je been gaat. Zwaar irritantquote:Op zondag 2 december 2012 14:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan moet je het niet doen nee
klote man, sterkte ermeequote:Op zondag 2 december 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is zo'n spier die van je onderrug door je bil naar de achterkant van je been gaat. Zwaar irritant
Omdat me moeder daar sportquote:Op zondag 2 december 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kromheid. Waarom heb je dan een sportkamer
Thanksquote:
Euw, geen krachthok... Dat is dan wel weer jammerquote:Op zondag 2 december 2012 14:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Omdat me moeder daar sport
Maar kan er geen krachttraining doen en als ik wil hardlopen ga ik wel naar buiten inplaats van een loopband
Ik denk dat het ook minder saai is omdat je werkelijkwaar vooruit komt, je krijgt directe terugkoppeling dat je wat bereikt.quote:Op zondag 2 december 2012 14:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Hardlopen buiten is op de een of andere manier minder vermoeiend dan op zo'n loopband
En leuker, want je ziet nog eens watquote:Op zondag 2 december 2012 14:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Hardlopen buiten is op de een of andere manier minder vermoeiend dan op zo'n loopband
Ja gezellige hangjeugd, altijd leuk om te zienquote:Op zondag 2 december 2012 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En leuker, want je ziet nog eens wat.
Dat bedoel ik niet eensquote:Op zondag 2 december 2012 14:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja gezellige hangjeugd, altijd leuk om te zien
klopt en als ik ga hardlopen is het meestal tussen 22:00-2:00 zodat er geen verkeer rijd en ik lekker helemaal weg kan vallen in me muziekquote:Op zondag 2 december 2012 14:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja gezellige hangjeugd, altijd leuk om te zien
hangjeugd is bij de omgeving inbegrepenquote:Op zondag 2 december 2012 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet eens. Gewoon de omgeving bekijken
Truequote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hangjeugd is bij de omgeving inbegrepen
Zo lekker is dat inderdaad, gewoon alleen op je muziek letten en lekker hardlopenquote:Op zondag 2 december 2012 14:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
klopt en als ik ga hardlopen is het meestal tussen 22:00-2:00 zodat er geen verkeer rijd en ik lekker helemaal weg kan vallen in me muziek
Inderdaadquote:Op zondag 2 december 2012 14:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zo lekker is dat inderdaad, gewoon alleen op je muziek letten en lekker hardlopen
dat lijkt me zo vetquote:Op zondag 2 december 2012 14:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Inderdaadje moet eens in de duinen hardlopen, en dan wel van het pad af zodat je op stukken komt waar je niemand tegenkomt
is echt heel relax en je ziet heel veel dieren
Gaan we een keer samen daar hardlopenquote:
Sinds wanneer is dat dan?quote:Op zondag 2 december 2012 14:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gaan we een keer samen daar hardlopenis ook wel leuk omdat je heuvels hebt enzo
is weer wat heel anders!
ps... waarom hebben ze overal ineens lease toestellen..?
lekker kut neem je een abbo kan je na 1 of 2 jaar je telefoon weer weggeven aan je provider
ik kan gewoon een telefoon op de zaak doenquote:Op zondag 2 december 2012 14:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
is weer wat heel anders!
lekker kut neem je een abbo kan je na 1 of 2 jaar je telefoon weer weggeven aan je provider
geen idee... maar check Hi.nl enzo maarquote:
Als wij vriendjes worden regel jij telefoon?!quote:Op zondag 2 december 2012 14:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan gewoon een telefoon op de zaak doenwant directeur
Hmm ik zie het ja, dat is wel heel vreemdquote:Op zondag 2 december 2012 14:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
geen idee... maar check Hi.nl enzo maar
[..]
Als wij vriendjes worden regel jij telefoon?!
2 uur in de auto zitten is al erg genoegquote:
ja lijkt me wel tof, moet eerst conditie opbouwenquote:Op zondag 2 december 2012 14:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
is weer wat heel anders!
Ach zonder conditie kan je in de duinen wandelen... is ook best wel leuk hoorquote:Op zondag 2 december 2012 14:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja lijkt me wel tof, moet eerst conditie opbouweneerst was ik al aan het hijgen als een paard als ik naar de brievenbus ging rennen die een straat verder was
nu hou ik het gelukkig wel langer vol
ja of je kunt hem afkopen wat dat toestel dan niet eens meer waard is
Ik heb mijn S2 nu iets meer dan een jaar, en voor het eerst dat ik hem nog niet zat benquote:Op zondag 2 december 2012 14:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach zonder conditie kan je in de duinen wandelen... is ook best wel leuk hoor
Ja... naja na 2 jaar ben je die telefoon eigenlijk toch wel zat
ja lijkt me ook wel leuk om te doenquote:Op zondag 2 december 2012 14:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach zonder conditie kan je in de duinen wandelen... is ook best wel leuk hoor
Ja... naja na 2 jaar ben je die telefoon eigenlijk toch wel zat
Zodra je een keer wilt wandelen moet je het maar zeggenquote:Op zondag 2 december 2012 15:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja lijkt me ook wel leuk om te doenalleen in je eentje is dat nooit zo leuk
ja daarom en je betaald al zoveel voor he abonnement dan vind ik dat je een telefoon wel cadeau mag krijgen, ik zei dat ik dat leasen onzin vond kreeg ik te horen jaa maar jij zit in de categorie C dus krijg je korting... Dafuq?
ja lijkt me leukquote:Op zondag 2 december 2012 15:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zodra je een keer wilt wandelen moet je het maar zeggenga gerust mee want dat is ook leuk
Dat leasen snap ik gewoon het nut niet vanwat gaan hun doen met al die afgedankte toestellen uiteindelijk dan...
En wat met telefoons die kapot zijn?quote:Op zondag 2 december 2012 15:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zodra je een keer wilt wandelen moet je het maar zeggenga gerust mee want dat is ook leuk
Dat leasen snap ik gewoon het nut niet vanwat gaan hun doen met al die afgedankte toestellen uiteindelijk dan...
Dus je was eigenlijk al te laat?quote:Op zondag 2 december 2012 15:09 schreef Taexon het volgende:
Vind het nog steeds mooi... allemaal groepjes gister voor de kroeg die niet naar binnen komendus ik naar die vent gelopen bij de deur ik zo ja zus en zo net gewerkt en de rest zit al binnen... geloofde die niet dus ik grijze pas laten zien liet die me via achterdeur erin zodat de rest het niet zag
aardige vent haha
Succesquote:
was er 1 minuut voor 1 maar het was eigenlijk al volquote:
Dafuq, wat een kut glas danquote:Op zondag 2 december 2012 15:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Succes
[..]
was er 1 minuut voor 1 maar het was eigenlijk al vol
En heb nog een glas kapot gebeten.. hou altijd me bierglas tussen me tanden als ik whatsapp enzo maar we gingen naar een andere discotheek rond 3 uur en daar hebben ze dus veel dunner glasben blij dat er niks in me mond is gesneden
ja echt he... heb de rest van de bierglazen telkens ook gewoon op de grond gegooitquote:
*pats*quote:Op zondag 2 december 2012 15:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja echt he... heb de rest van de bierglazen telkens ook gewoon op de grond gegooitwas toch net plastic
ja echt dan is het echt heel slecht hoor.. is me nog nooit gebeurt maar deze discotheek verkoopt bier wat naar pis smaakt (als je nuchter bent dan) en had nog muntjes... anders had ik ook niks gehaaldquote:Op zondag 2 december 2012 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*pats*
..
*pats*
..
*pats*
Nee, maar als ze al tussen je tanden breken, dafuq
goedemorgeeequote:
Ik zou sowieso geen bier halen wat niet lekker isquote:Op zondag 2 december 2012 15:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja echt dan is het echt heel slecht hoor.. is me nog nooit gebeurt maar deze discotheek verkoopt bier wat naar pis smaakt (als je nuchter bent dan) en had nog muntjes... anders had ik ook niks gehaald
Slaapkopquote:
Ik heb een tientje in de discotheek uitgegevenquote:Op zondag 2 december 2012 15:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
goedemorgeee
Bedenk me net dat ik ook natuurlijk nog 30 euro heb uitgegeven op 1 avondis veel voor mij aangezien ik normaal rond de 15 euro meeneem naar de kroeg
Was nogal ver heen gister/vandaag.quote:Op zondag 2 december 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou sowieso geen bier halen wat niet lekker is. Ik hou al niet zo van bier, dus ik ga gelijk aan de Leffe Tripel
Dat vind ik nog wel lekker
[..]
Slaapkop
Ik zat in de bus en was vergeten dat ik uit moest stappen. Kwam ik op een of andere plek waar buschauffeurs hun geld moeten opbergen. ''Rij maar een stukkie mee terug''.. Held.quote:Op zondag 2 december 2012 15:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik was gister ook ver heen
maarja lang leve uitslapen en douchen etc XD
Nicequote:Op zondag 2 december 2012 15:24 schreef j95 het volgende:
[..]
Ja, maar de hoofdpijn is net, na een pilletje, weg. Dus niets aan de hand
heb gelukkig nooit hoofdpijn tijdens me "kater" xDquote:Op zondag 2 december 2012 15:24 schreef j95 het volgende:
[..]
Ja, maar de hoofdpijn is net, na een pilletje, weg. Dus niets aan de hand
Ik ook niet zo vaak, alleen als ik echt goed heb gezopenquote:Op zondag 2 december 2012 15:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
heb gelukkig nooit hoofdpijn tijdens me "kater" xD
Het is abo.quote:Op zondag 2 december 2012 15:52 schreef Taexon het volgende:
dussss ik zoek nog steeds een leuke abbo voor een nieuwe telefoonkan nu haast niks doen
mtvquote:Op zondag 2 december 2012 15:52 schreef Taexon het volgende:
dussss ik zoek nog steeds een leuke abbo voor een nieuwe telefoonkan nu haast niks doen
ik zie daar maar 3 telefoons staanquote:
baaaah denk eigenlijk dat ik morgen ook maar langs phonehouse ga xDquote:Op zondag 2 december 2012 16:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wtf? bij de phone house kon ik gewoon elk toestel zeggen die ik zou willen
Ik ga dinsdag maar weer langs, ik moet en zal die iphone 4 krijgen, ze gaan hem maar bestellen voor me, klant is koning zeggen zequote:Op zondag 2 december 2012 16:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
baaaah denk eigenlijk dat ik morgen ook maar langs phonehouse ga xD
kan geen leuke beetje betaalbare telefoon vinden bij mtv...quote:Op zondag 2 december 2012 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag maar weer langs, ik moet en zal die iphone 4 krijgen, ze gaan hem maar bestellen voor me, klant is koning zeggen ze
de neuk? ik zou een abonnement afsluiten voor 35 p/m voor een iphone 4 omdat ik nauwelijks belminuten gebruik en bijna altijd op wifi zit, vooral thuisquote:Op zondag 2 december 2012 16:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
kan geen leuke beetje betaalbare telefoon vinden bij mtv...s2 vragen ze al 42.50 voor pm
2 jaar 20 maanden lang
Belachelijk duur. Zou ergens anders heen gaan.quote:Op zondag 2 december 2012 16:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
kan geen leuke beetje betaalbare telefoon vinden bij mtv...s2 vragen ze al 42.50 voor pm
2 jaar 20 maanden lang
Volgens mij mag ik mijn telefoon houden.quote:Op zondag 2 december 2012 16:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Is het bereik daar wel goed van? hebben ze daar ook dat achterlijke leasegezemel?
maar betaal je geen X bedrag per maand extra voor je telefoon?quote:Op zondag 2 december 2012 16:23 schreef j95 het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik mijn telefoon houden.
Als ie niet was gestolen op vakantie
Dat is overal zo. Dacht je dat je die telefoon echt gratis kreeg? Zit gewoon bij abo in.quote:Op zondag 2 december 2012 16:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar betaal je geen X bedrag per maand extra voor je telefoon?
Ja maar bij kpn moet je bijvoorbeeld naast je abonnement 20 euro betalen voor het toestel per maand en aan het einde van je abonnement kun je hem afkopen voor een bedrag wat dat toestel dan niet eens meer waard isquote:Op zondag 2 december 2012 16:25 schreef j95 het volgende:
[..]
Dat is overal zo. Dacht je dat je die telefoon echt gratis kreeg? Zit gewoon bij abo in.
Nee dat is niet zo. Bij een duur toestel (iphone ofzo) moet je wel bijbetalen. Maar dat doe je gewoon van te voren.quote:Op zondag 2 december 2012 16:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar bij kpn moet je bijvoorbeeld naast je abonnement 20 euro betalen voor het toestel per maand en aan het einde van je abonnement kun je hem afkopen voor een bedrag wat dat toestel dan niet eens meer waard is
Dat begreep ik ervan iniedergeval
Ben ik nou zo blond dat ik dan niet snap waarom het opeens leasen heet terwijl het "altijd al zo was"quote:Op zondag 2 december 2012 16:28 schreef j95 het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo. Bij een duur toestel (iphone ofzo) moet je wel bijbetalen. Maar dat doe je gewoon van te voren.
heb zelf met vodafone nooit problemenquote:Op zondag 2 december 2012 16:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Is het bereik daar wel goed van? hebben ze daar ook dat achterlijke leasegezemel?
Omdat je hem bij leasen leent en hem later kan afkopen (anders teruggeven). Bij anderen betaal je gewoon en si de telefoon van jou.quote:Op zondag 2 december 2012 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ben ik nou zo blond dat ik dan niet snap waarom het opeens leasen heet terwijl het "altijd al zo was"
Lekker late reactie dit, maar, geen cent uitgegeven gisteravond.quote:Op zondag 2 december 2012 15:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
goedemorgeee
Bedenk me net dat ik ook natuurlijk nog 30 euro heb uitgegeven op 1 avondis veel voor mij aangezien ik normaal rond de 15 euro meeneem naar de kroeg
Goedkoopste is een loverboy nemen.quote:Op zondag 2 december 2012 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Jullie maken mijn hoofd moeik vraag dinsdag wel wat de mogelijkheden zijn voor een zo goedkoop mogelijk abonnement
ja ben gekke gerritquote:Op zondag 2 december 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goedkoopste is een loverboy nemen.
quote:Op zondag 2 december 2012 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Jullie maken mijn hoofd moeik vraag dinsdag wel wat de mogelijkheden zijn voor een zo goedkoop mogelijk abonnement
Ik ga morgen eerst gewoon langs de vodafone winkel en als die knurften me niks nuttigs kunnen vertellen even naar phonehousequote:Op zondag 2 december 2012 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Hou me op de hoogtequote:Op zondag 2 december 2012 16:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ga morgen eerst gewoon langs de vodafone winkel en als die knurften me niks nuttigs kunnen vertellen even naar phonehouse
haha ik zal je even pesten, een momentquote:Op zondag 2 december 2012 16:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal ik doen
(stomme haat whatsapp op deze telefoon)
je zal het wel verdient hebbenquote:
dat is schattig hoorquote:Op zondag 2 december 2012 17:07 schreef Taexon het volgende:
[..]hoezo ? Zeker omdat ik op een hamster lijk als ik eet
Nee ik ga morgen eerst even naar de vodafone winkel kijken wat hun kunnen betekenen voor mequote:Op zondag 2 december 2012 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
Weet je nu al welke telefoon/provider het wordt Taexon?
Hehe, succesquote:Op zondag 2 december 2012 17:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik ga morgen eerst even naar de vodafone winkel kijken wat hun kunnen betekenen voor me
ik kom rond een uurtje of half 11/11 uur pas denk ikquote:Op zondag 2 december 2012 17:13 schreef Taexon het volgende:
[..]komen er na het eten nog mensen tinychat
?
[..]
danku
Zolaat!?! hoezo dan pasquote:Op zondag 2 december 2012 17:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kom rond een uurtje of half 11/11 uur pas denk ik
Ja hoor, alleen geen idee hoe laat dat precies isquote:Op zondag 2 december 2012 17:13 schreef Taexon het volgende:
[..]komen er na het eten nog mensen tinychat
?
[..]
danku
misschien sleep ik de laptop wel mee naar beneden maar anders gaat mijn moeder zeiken dat ik niet gezellig doequote:Op zondag 2 december 2012 17:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zolaat!?! hoezo dan pas![]()
Dan ben ik misschien al in slaap gevallen
Scheit aan hebben. Zo was mijn ma ook. Noem het zelfstandigheid ofzoquote:Op zondag 2 december 2012 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschien sleep ik de laptop wel mee naar beneden maar anders gaat mijn moeder zeiken dat ik niet gezellig doe
Mijn moeder vraagt als ik benede zit juist altijd wanneer ik weer naar boven ga omdat ik altijd zorg dat haar vriend druk wordquote:Op zondag 2 december 2012 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschien sleep ik de laptop wel mee naar beneden maar anders gaat mijn moeder zeiken dat ik niet gezellig doe
scheitquote:Op zondag 2 december 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheit aan hebben. Zo was mijn ma ook. Noem het zelfstandigheid ofzo![]()
maar jij bent dan ook druk en hebt een kamer met ratjesquote:Op zondag 2 december 2012 17:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn moeder vraagt als ik benede zit juist altijd wanneer ik weer naar boven ga omdat ik altijd zorg dat haar vriend druk word
Blijft mooi
ik kan gewoon rustig zijnquote:Op zondag 2 december 2012 17:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook druk en hebt een kamer met ratjes
je ratjes zijn awesomequote:Op zondag 2 december 2012 17:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik kan gewoon rustig zijn![]()
Ratjusssss
weer vrij... geloof me ik zou liever werkenquote:Op zondag 2 december 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ah bah, morgen weer werken. Totaal geen zin in
.
Geloof me, mijn werk wil je niet doen. Van half 9 tot 5 op je gat zitten en FOK!en, omdat er geen werk isquote:Op zondag 2 december 2012 17:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
weer vrij... geloof me ik zou liever werken
ruilen?quote:Op zondag 2 december 2012 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geloof me, mijn werk wil je niet doen. Van half 9 tot 5 op je gat zitten en FOK!en, omdat er geen werk is.
Oh, even eten. Stamppot zuurkool
Oh tofquote:Op zondag 2 december 2012 17:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb morgen stage in de dierenwinkel
Gedroegen ze zich gister nog toen ik naar kroeg was of niet gekeken?quote:Op zondag 2 december 2012 17:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ratten kunnen onbeperkt tinychatten
Diertjessssquote:Op zondag 2 december 2012 17:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb morgen stage in de dierenwinkel
haha zag ze heen en weer rennen, zo liefquote:Op zondag 2 december 2012 17:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gedroegen ze zich gister nog toen ik naar kroeg was of niet gekeken?
[..]
Diertjessss
Haha bengelsquote:Op zondag 2 december 2012 17:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha zag ze heen en weer rennen, zo lief![]()
ben je een slome eter dan?quote:Op zondag 2 december 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Gebeurt niet zo vaak dat we zo snel.zijn
.
Gewoon normaal, maar mijn zusje is altijd tering sloomquote:Op zondag 2 december 2012 18:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben je een slome eter dan?
Ik eet ongeveer 15-20 minutenquote:Op zondag 2 december 2012 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon normaal, maar mijn zusje is altijd tering sloom. Begint een keer met eten als wij klaar zijn
ik ook meestalquote:Op zondag 2 december 2012 18:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik eet ongeveer 15-20 minuten
Ik ook zoiets. Mijn zusje doet er soms een half uur overquote:Op zondag 2 december 2012 18:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik eet ongeveer 15-20 minuten
Ik had gisteren broodje shoarma.quote:Op zondag 2 december 2012 18:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik ook meestal
*gaat zo shoarma wraps eten*
ik eet zo pizzaquote:Op zondag 2 december 2012 18:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik ook meestal
*gaat zo shoarma wraps eten*
Lekkerrrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 18:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekkerrrrhahaha dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
dankjequote:Op zondag 2 december 2012 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeh, lekker. Eet smakelijk en geniet er van
.
Dan zal ik maar wat minderen voordat je echt dood bentquote:Op zondag 2 december 2012 19:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik weet het, word ermee doodgegooit
haha mafkeesquote:Op zondag 2 december 2012 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zal ik maar wat minderen voordat je echt dood bent!
Oja?quote:
Helloquote:Op zondag 2 december 2012 19:33 schreef Taexon het volgende:
Ben er weer!
Was met deze telefoon....ga 30 minuten eten en me batterij gaat van 100% naar 15%.
Er staat niks op behalve whatsapp en de batterij is heel warmquote:Op zondag 2 december 2012 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja?
[..]
Hello
Hehe, een of andere app open laten staan?
Handigquote:Op zondag 2 december 2012 19:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Er staat niks op behalve whatsapp en de batterij is heel warm![]()
telefoons vinden mij lief
koop een nieuwe vriendquote:Op zondag 2 december 2012 19:33 schreef Taexon het volgende:
Ben er weer!
Was met deze telefoon....ga 30 minuten eten en me batterij gaat van 100% naar 15%.
Ik wil ook vrijquote:Op zondag 2 december 2012 19:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen kijkenheb vrij dus genoeg "shop" tijd
Goedenavondquote:
quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 19:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Enorm leuk, alleen weer lang wachten man.
2 uur reizen. Maar ik bedoel meer dat wij elkaar maar eens in de week kunnen zienquote:Op zondag 2 december 2012 19:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Op de trein?
Hoelang is het reizen dan?
Haha oke..quote:Op zondag 2 december 2012 19:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
2 uur reizen. Maar ik bedoel meer dat wij elkaar maar eens in de week kunnen zien
Dat is klote jaquote:Op zondag 2 december 2012 19:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
2 uur reizen. Maar ik bedoel meer dat wij elkaar maar eens in de week kunnen zien
Die heb ik allang, maar 20 euro in totaal of gauw 60 euro aan benzine, is de keuze snel gemaaktquote:Op zondag 2 december 2012 19:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Haha oke..ja dat is wel flink balen
snel rijbewijsje halen!
Als je het niet al te breed hebt kun je beter dit doen jaquote:Op zondag 2 december 2012 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die heb ik allang, maar 20 euro in totaal of gauw 60 euro aan benzine, is de keuze snel gemaaktEn ik kan nog op wifi in de trein
Ben benieuwd wat het wordtquote:Op zondag 2 december 2012 19:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen kijkenheb vrij dus genoeg "shop" tijd
300 in de maand aan stage, geen tijd voor bijbaan. Ben ik al 240 aan benzine kwijt in de maand en dat is enkel om Hypo te zienquote:Op zondag 2 december 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het niet al te breed hebt kun je beter dit doen ja
Keuze is makkelijk gemaakt dan jaquote:Op zondag 2 december 2012 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
300 in de maand aan stage, geen tijd voor bijbaan. Ben ik al 240 aan benzine kwijt in de maand en dat is enkel om Hypo te zienIk blijf wel met de trein gaan
Dan is de trein goedkoper jaquote:Op zondag 2 december 2012 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
300 in de maand aan stage, geen tijd voor bijbaan. Ben ik al 240 aan benzine kwijt in de maand en dat is enkel om Hypo te zienIk blijf wel met de trein gaan
Auto kost ook geld, en maandelijks ook weer geld kwijt aan verzekeringenquote:Op zondag 2 december 2012 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Keuze is makkelijk gemaakt dan ja. Of je koopt een zuinigere auto
Enormquote:
owja had je al... goedemorgenquote:Op zondag 2 december 2012 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die heb ik allang, maar 20 euro in totaal of gauw 60 euro aan benzine, is de keuze snel gemaaktEn ik kan nog op wifi in de trein
ach je hebt haar iniedergeval gezien! als het maar leuk wasquote:Op zondag 2 december 2012 20:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
EnormAlleen jammer dat we allebei vroeg weg moesten. Ik heb morgen om 6:30 dienst wat betekent dat ik om 5:15 de bus moet en zij moest ook vroeg thuis zijn
Utrecht heen en terug was al iets van 40-45 euro, als ik dan 2 keer zo ver moet kan ik eigenlijk wel 80 euro weggeven bedenk ik me nuquote:Op zondag 2 december 2012 20:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
owja had je al... goedemorgenja geef je dan groot gelijk
Ik ben meestal met me auto wel goedkoper uit..
Ja dat welquote:Op zondag 2 december 2012 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach je hebt haar iniedergeval gezien! als het maar leuk was
Oh ik dacht dat je al een auto had.quote:Op zondag 2 december 2012 19:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Auto kost ook geld, en maandelijks ook weer geld kwijt aan verzekeringen
Maar ach, kan ik FOK! nog lastig vallen als ik in de trein zit
We hebben hiervoor 2 auto's staan die ik vaak genoeg kan lenen dus ik heb niet echt reden toe.quote:Op zondag 2 december 2012 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je al een auto had.
Reminds me, ik moet ook eens beginnen.
Ah, kijk aan. Dat is wel relaxed jaquote:Op zondag 2 december 2012 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
We hebben hiervoor 2 auto's staan die ik vaak genoeg kan lenen dus ik heb niet echt reden toe.
halloquote:Op zondag 2 december 2012 20:07 schreef AppelCake het volgende:
Sgatten ik ben er weer!
Ik verwacht NU een warm welkom.
Hoin.quote:Op zondag 2 december 2012 20:07 schreef AppelCake het volgende:
Sgatten ik ben er weer!
Hoi liefje.quote:Op zondag 2 december 2012 20:07 schreef AppelCake het volgende:
Sgatten ik ben er weer!
Je zou denken dat jij alles wel van autisme zou begrijpen.quote:Op zondag 2 december 2012 20:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb je autisme of gewoon een spraakgebrek?
ook van je broer?quote:Op zondag 2 december 2012 20:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sgatje hoe gaat het ermee, kusje van mijn enzo jwz.
Heb je sinterklaas al gezien?
Geen van beiden.quote:Op zondag 2 december 2012 20:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb je autisme of gewoon een spraakgebrek?
Alles goed?quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je zou denken dat jij alles wel van autisme zou begrijpen.
Ik zeg dat we vanmiddag herhalen.quote:
Nee, het is iets van een contactstoornis ofzo?quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je zou denken dat jij alles wel van autisme zou begrijpen.
Nice, trouwens ben ik rijk.quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ook van je broer?
ja heb 50 euro van hem gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |