zeker als je nu bedenkt dat ik 50 betaal omdat ik 300 belminuten heb waarvan ik er hooguit 30 gebruikquote:
Same herequote:Op zondag 2 december 2012 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker als je nu bedenkt dat ik 50 betaal omdat ik 300 belminuten heb waarvan ik er hooguit 30 gebruik
hahaquote:Op zondag 2 december 2012 13:02 schreef Taexon het volgende:
Mensen zijn lekker aardig...ze lachen me uit dat ik alweer een BB heb gesloopt
de 2e in 2 maanden tijd..
Dat is niet erg slim neequote:Op zondag 2 december 2012 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker als je nu bedenkt dat ik 50 betaal omdat ik 300 belminuten heb waarvan ik er hooguit 30 gebruik
Het is stiekem ook best wel heel grappigquote:Op zondag 2 december 2012 13:02 schreef Taexon het volgende:
Haha!quote:Op zondag 2 december 2012 13:02 schreef Taexon het volgende:
Ik moet ook lachenquote:Op zondag 2 december 2012 13:02 schreef Taexon het volgende:
ik betaal 10 euro extra voor onbeperkt internet ofzo maar ik zit vaak op wifi dus ga naar mtv mobile want dat leasen vind ik nonsensquote:Op zondag 2 december 2012 13:02 schreef msacras het volgende:
Wauw. Ik betaal 10,50p /m voor 500mb internet, 100 smsjes en 100 minuten en daar red ik het (over het algemeen) prima mee. Lekker goedkoop.
Mooie is dat ik diep van binnen eigenlijk ook blij ben dat ik eindelijk een reden heb om wat anders te kopenquote:Op zondag 2 december 2012 13:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet ook lachen![]()
BB's zijn stom
Heppiequote:
Weet je al wat?quote:Op zondag 2 december 2012 13:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooie is dat ik diep van binnen eigenlijk ook blij ben dat ik eindelijk een reden heb om wat anders te kopen
maaslanderkaas is zo gruwelijk lekkerquote:Op zondag 2 december 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Beschuitje met jonge kaas is toch ook best lekker.
Nee niet echtquote:
quote:Op zondag 2 december 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
KAAAAAAASquote:Op zondag 2 december 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Jaaaaquote:Op zondag 2 december 2012 13:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maaslanderkaas is zo gruwelijk lekker
Sowieso kaasquote:
quote:Op zondag 2 december 2012 13:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee niet echtweet alleen dat me whatsapp het doet maar de toetsen van deze telefoon zijn zo kut dat ik deze ook wil "laten vallen"
Cheddar kaasquote:
Hey hoiquote:
dat is 2 jaar geloof ik, maar zit nu nog tot januari vast aan dat klote abonnement van 50 euroquote:Op zondag 2 december 2012 13:09 schreef Watertornado het volgende:
promisionxexposed, hoeveel maanden zit je vast aan die 35/mnd abo?
939 euro voor een telefoon, pfoei!quote:Op zondag 2 december 2012 13:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is 2 jaar geloof ik, maar zit nu nog tot januari vast aan dat klote abonnement van 50 euro
Hiiiiiquote:
curry is ook lekkerquote:Op zondag 2 december 2012 13:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
ga even kijken wat ik wil en betaalbaar is
[..]
Curry!
Ja ik hoef niet heel veel internet opzich, ik heb thuis op school en op m'n werk wifi dus het is voor onderweg/bij andere mensen/etcquote:Op zondag 2 december 2012 13:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik betaal 10 euro extra voor onbeperkt internet ofzo maar ik zit vaak op wifi dus ga naar mtv mobile want dat leasen vind ik nonsens
Het rotte is dat die me geheugen kaart niet herkend.. kan wel whatsappen enzo maar geen foto's opslaan :Squote:Op zondag 2 december 2012 13:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
curry is ook lekker
alles is goed als er maar foto's van de ratjes komen
Godverdomme hoe moet ik de ratjes nu zienquote:Op zondag 2 december 2012 13:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het rotte is dat die me geheugen kaart niet herkend.. kan wel whatsappen enzo maar geen foto's opslaan :S
Hij heeft geen intern geheugen?quote:Op zondag 2 december 2012 13:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het rotte is dat die me geheugen kaart niet herkend.. kan wel whatsappen enzo maar geen foto's opslaan :S
dan moet ik maar foto's maken met camera en dan hier postenquote:Op zondag 2 december 2012 13:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Godverdomme hoe moet ik de ratjes nu zien
maar dan moet ik steeds hier kijken als ik wil kijken naar de ratjesquote:Op zondag 2 december 2012 13:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
dan moet ik maar foto's maken met camera en dan hier posten
Me maagje knort... maar heb nog 2 frikandel broodjes!!!
geheugenkaartje uit me bb zit erin maar die herkent hij niet terwijl het gewoon mini sd is...quote:Op zondag 2 december 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij heeft geen intern geheugen?
Geheugenkaartje uit je BB dan?
Heb je hem niet op de kop oid? Dat heb ik wel eens gehadquote:Op zondag 2 december 2012 13:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
geheugenkaartje uit me bb zit erin maar die herkent hij niet terwijl het gewoon mini sd is...
intern geheugen kan je niet voor foto's gebruiken
quote:Op zondag 2 december 2012 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dan moet ik steeds hier kijken als ik wil kijken naar de ratjes
vreemd, mijn galaxy s plus herkende dat mini sd kaartje uit mijn BB welquote:Op zondag 2 december 2012 13:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
geheugenkaartje uit me bb zit erin maar die herkent hij niet terwijl het gewoon mini sd is...
intern geheugen kan je niet voor foto's gebruiken
ja schnel een beetjequote:Op zondag 2 december 2012 13:19 schreef Taexon het volgende:
[..]ook weer zo rot... moet gewoon snel een nieuwe telefoon regelen
heb hem al op alle manieren erin geproptquote:Op zondag 2 december 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je hem niet op de kop oid? Dat heb ik wel eens gehad.
Ja mijn telefoon heeft gewoon aids ofzoquote:Op zondag 2 december 2012 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vreemd, mijn galaxy s plus herkende dat mini sd kaartje uit mijn BB wel
Vreemdquote:Op zondag 2 december 2012 13:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
heb hem al op alle manieren erin gepropt
[..]
Ja mijn telefoon heeft gewoon aids ofzo
Of hij weigert iets te herkennen wat uit een BB komtquote:Op zondag 2 december 2012 13:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft net zo een hekel aan blackberry's als ik denkquote:Op zondag 2 december 2012 13:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Of hij weigert iets te herkennen wat uit een BB komt
Zonder context zijn deze twee zinnen op zijn minst erg twijfelachtig te noemen.quote:Op zondag 2 december 2012 13:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Haha!quote:Op zondag 2 december 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonder context zijn deze twee zinnen op zijn minst erg twijfelachtig te noemen.
ik kan je een hand geven, heb ook een gruwelijke hekel aan nadat ik er 3 gesloopt hebquote:Op zondag 2 december 2012 13:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hij heeft net zo een hekel aan blackberry's als ik denk
Niet vóórdat je ze ging slopen?quote:Op zondag 2 december 2012 13:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan je een hand geven, heb ook een gruwelijke hekel aan nadat ik er 3 gesloopt heb
nee ik pingde met al mijn matties, heel handig vond ik dat. Tot die kutdingen steeds stuk gingen.quote:Op zondag 2 december 2012 13:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet vóórdat je ze ging slopen?
Kan karma er iets mee van doen te hebben?quote:Op zondag 2 december 2012 13:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik pingde met al mijn matties, heel handig vond ik dat. Tot die kutdingen steeds stuk gingen.
quote:Op zondag 2 december 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonder context zijn deze twee zinnen op zijn minst erg twijfelachtig te noemen.
ga na dat ik ping nooit gebruikte omdat ik er een schijthekel aan hadquote:Op zondag 2 december 2012 13:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik pingde met al mijn matties, heel handig vond ik dat. Tot die kutdingen steeds stuk gingen.
waarom zou karma er iets mee te maken hebben?quote:Op zondag 2 december 2012 13:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan karma er iets mee van doen te hebben?
Vertel jij het maar. Je zegt dat je ze hebt gesloopt en dat je er nu een hekel aan hebt.quote:Op zondag 2 december 2012 13:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou karma er iets mee te maken hebben?
die dingen kunnen nergens tegen, eerst was het oplaaddingetje kapot, waarom hij daarna kapot was weet ik niet eens meer en daarna had ik een ongeluk gehad waarbij hij een langzame pijnlijke dood stierf. Toen was ik er wel klaar meequote:Op zondag 2 december 2012 13:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel jij het maar. Je zegt dat je ze hebt gesloopt en dat je er nu een hekel aan hebt.
Nou, ik hoop dat volgende telefoons zulke marteling overleven.quote:Op zondag 2 december 2012 13:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die dingen kunnen nergens tegen, eerst was het oplaaddingetje kapot, waarom hij daarna kapot was weet ik niet eens meer en daarna had ik een ongeluk gehad waarbij hij een langzame pijnlijke dood stierf. Toen was ik er wel klaar mee
Deze telefoon is al nat geworden en nu doet de home knop het niet meerquote:Op zondag 2 december 2012 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat volgende telefoons zulke marteling overleven.
Heb je de trilfunctie weer misbruikt?quote:Op zondag 2 december 2012 13:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Deze telefoon is al nat geworden en nu doet de home knop het niet meer
Nee het regende en mijn jas was niet waterdichtquote:Op zondag 2 december 2012 13:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je de trilfunctie weer misbruikt?
Help... me woordenboek doet raar en kan niks normaal sturenquote:Op zondag 2 december 2012 13:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee het regende en mijn jas was niet waterdicht
zet dat uit dan piemolquote:Op zondag 2 december 2012 13:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Help... me woordenboek doet raar en kan niks normaal sturendus je krijgt nu rare berichten
Je kan er niet mee omgaanquote:Op zondag 2 december 2012 13:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke het staat uit maar zoals je ziet is het er niet beter op geworden
quote:Op zondag 2 december 2012 13:52 schreef Taexon het volgende:
ik snap nu wel waarom niemand deze telefoon wou en hij na 2 dagen gebruik weer in het doosje is gestopt
morgen toch maar een nieuwe keaupen danquote:Op zondag 2 december 2012 13:52 schreef Taexon het volgende:
ik snap nu wel waarom niemand deze telefoon wou en hij na 2 dagen gebruik weer in het doosje is gestopt
zal wel moetenquote:Op zondag 2 december 2012 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
morgen toch maar een nieuwe keaupen dan
Ben benieuwd welke je neemtquote:Op zondag 2 december 2012 13:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
zal wel moetendenk dat ik anders van alles ga slopen hier door afkickverschijnselen
ik zelf ook... de tering wat zijn abbo's ineens duur zeg, bijna overal doen ze alleen aan lease toestellen en vodafone denkt dat ik rijk benquote:Op zondag 2 december 2012 13:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke je neemt
bij t-mobile en mtv mobile is dat leasen nog nietquote:Op zondag 2 december 2012 14:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik zelf ook... de tering wat zijn abbo's ineens duur zeg, bijna overal doen ze alleen aan lease toestellen en vodafone denkt dat ik rijk ben
Eens daar kijken danquote:Op zondag 2 december 2012 14:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij t-mobile en mtv mobile is dat leasen nog niet
haha rip.quote:Op zondag 2 december 2012 14:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Eens daar kijken dan!
Krijg wel leuke felicitatie berichten voor het overlijden van me bb
ben helemaal niet stoerquote:Op zondag 2 december 2012 14:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha rip.
je bent te stoer voor een BB
dat valt ook wel meequote:Op zondag 2 december 2012 14:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
ben helemaal niet stoerben een zolderkamer mannetje jwz
heb geneens een zolderkamerquote:
haha ik zeg mijn abonnement wel op en ga wel op je zolder sportenquote:Op zondag 2 december 2012 14:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
heb geneens een zolderkamerdat is hier de sportkamer.. hele zolder staat vol met sport apparaten maar als ik wil sporten ga ik 90% van de tijd toch naar de sportschool haha
Kromheidquote:Op zondag 2 december 2012 14:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
heb geneens een zolderkamerdat is hier de sportkamer.. hele zolder staat vol met sport apparaten maar als ik wil sporten ga ik 90% van de tijd toch naar de sportschool haha
edit: brb douchen!
voor de sier zodat mensen zien dat je sportquote:Op zondag 2 december 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kromheid. Waarom heb je dan een sportkamer
Zodat mensen denken dat je sportquote:Op zondag 2 december 2012 14:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor de sier zodat mensen zien dat je sport
andere sport dan maarquote:Op zondag 2 december 2012 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zodat mensen denken dat je sport. Ik moet nodig weer eens gaan, maar die verdomde blessure wil niet weg
Dan moet je het niet doen neequote:Op zondag 2 december 2012 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al betwijfel ik het op dit moment, echt veel last van zo'n spier.
Is zo'n spier die van je onderrug door je bil naar de achterkant van je been gaat. Zwaar irritantquote:Op zondag 2 december 2012 14:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan moet je het niet doen nee
klote man, sterkte ermeequote:Op zondag 2 december 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is zo'n spier die van je onderrug door je bil naar de achterkant van je been gaat. Zwaar irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |