Hoezo?quote:Op zondag 2 december 2012 12:39 schreef Montov het volgende:
Fantastische race van Bob en Bergsma. Alleen schat ik dat Bergsma hierdoor zijn kansen voor het WK heeft vergooid....
Misschien heeft het met de 3e rit na de dweil te maken. Ook Contin en Bloemen gingen aan het einde van de race kapot.quote:Op zondag 2 december 2012 12:38 schreef heywoodu het volgende:
Wut Blokhuijsen
32.0 - 33.0 - 34.1 - 35.8
Kramer weet dat je je nu niet in de vernieling moet rijden wil je in maart ook nog goed zijn. Hij maakt goede beslissingen om nu nog niet de strijd aan te gaan met Bob en Bergsma. Kramer moet in het tweede deel van het seizoen de strijd aangaan met Blokhuijsen, Bloemen en de rest, zodat hij als 3e persoon naar het WK kan gaan. En ik tip hem daar nu al als de grootste kanshebber.quote:Op zondag 2 december 2012 12:49 schreef Remzz het volgende:
Kramer was vorige week toch wel 3/4 seconden sneller dan Bergsma en de Jong op de 5 kilometer. Hij was er dicht in de buurt gekomen denk ik.
Zal wel komen nadat het op tv is geweest, daar begint het over een minuut of 10.quote:Op zondag 2 december 2012 16:10 schreef geindoctrineerd het volgende:
Iemand die weet of de samenvatting ergens online staat van de 10km? Wil 'm graag zien, maar kan 'm niet vinden op de site van NOS
Gewoon Studio Sport?quote:Op zondag 2 december 2012 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal wel komen nadat het op tv is geweest, daar begint het over een minuut of 10.
Nickelodeon, en dan mislukte persiflages laten schaatsen. Het kan allemaal hoor.quote:
Hij kwam over de lijn volgens mij.quote:
Vanaf 05.50 weer live te zien op de site van de NOSquote:
Ging na een meter of 60-70 ineens gewoon rustig schaatsen, en bleef dat tot de finish doen.quote:Op zondag 9 december 2012 08:02 schreef komrad het volgende:
ben er net bij, wat is er met Koskela op de 500m gebeurd?
Oikawa heeft gisteren heel knap voor het eerst de top-10 gehaald op de 500 meter, aldus de commentator vannachtquote:Op zondag 9 december 2012 08:58 schreef komrad het volgende:
de commentatorslecht laatste rondje terwijl hij afsloot met 27,0.
Toch last van dezelfde blessure als in Heerenveen, aan zijn dij/bovenbeen, en hij wilde geen risico nemen.quote:Op zondag 9 december 2012 15:32 schreef De_Fietser het volgende:
mooie race van Otterspeer, ben toch wel benieuwd wat er eigenlijk met Koskela aan de hand is.
Misschien moet hij langer rust nemen, want winnen en dan weer uitvallen is ook niet alles.quote:Op zondag 9 december 2012 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch last van dezelfde blessure als in Heerenveen, aan zijn dij/bovenbeen, en hij wilde geen risico nemen.
Prima tijd, komt redelijk uit met andere sporten en de kans om in slaap te vallen is niet zo groot als vorige weekquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgen begint om 8:00 uur de stream...
Lekker ontbijten met schaatsen op TV dus.
8 uur is idd prima te doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima tijd, komt redelijk uit met andere sporten en de kans om in slaap te vallen is niet zo groot als vorige week
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Komt het live op tv dan? Lijkt me sterk voor zo'n gedevalueerde wedstrijd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
HDMI-kabeltjequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Komt het live op tv dan? Lijkt me sterk voor zo'n gevalueerde wedstrijd.
Nee, alleen via de website.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Komt het live op tv dan? Lijkt me sterk voor zo'n gedevalueerde wedstrijd.
Juist.quote:
Op het scherm wat naast de laptop staatquote:
En dat doet iequote:Op zaterdag 15 december 2012 08:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Knappe tijd![]()
Hiermee moet hij het podium kunnen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |