quote:van Sinterklaas (aka mijn vriend) een paar dagen wandelen cadeau gekregen tussen Kerst en Nieuwjaar
quote:Op zondag 2 december 2012 10:38 schreef Montelly het volgende:
[..]![]()
kan je nou echt iemand wandelen als "cadeau" geven? wtf...
Pirmasens is ook heel mooi gebied...vulkaaneifelquote:Op zondag 2 december 2012 10:52 schreef IBAZ het volgende:
Trier
Pirmasens
Beide in zuid Duitsland.
Kan je nu overigens ook heerlijk wild (hert/wild zwijn) eten.
En heeft fantastisch mooie bossen en het is lekker heuvelachtig.quote:Op zondag 2 december 2012 10:53 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Pirmasens is ook heel mooi gebied...vulkaaneifel
Het kwam samen met vijf dagen onbeperkt zuurstofquote:Op zondag 2 december 2012 10:38 schreef Montelly het volgende:
[..]![]()
kan je nou echt iemand wandelen als "cadeau" geven? wtf...
quote:Op zondag 2 december 2012 11:08 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Het kwam samen met vijf dagen onbeperkt zuurstof
Dit, de vulkaaneifel. Of het Zwarte Woud.quote:Op zondag 2 december 2012 10:53 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Pirmasens is ook heel mooi gebied...vulkaaneifel
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 2 december 2012 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Of bij Durbuy. Daar weet ik ook nog wel een fijne uitvalsbasis ( www.baritondurbuy.com geloof ik)
quote:Tot een hoogte van 700 meter verheft zich dit landschap, waar we een van de laatste Europese hoogvenen, uitgestrekte bossen, diep ingesneden dalen, tal van natuurpaden en een geweldig goed onderhouden wegennet aantreffen. Bovendien vindt u er in bijna ieder dal een imposant château of klooster.
Veel plezier. Waar je ook heen gaat.quote:Op maandag 3 december 2012 15:06 schreef SaskiaR het volgende:
Dank jullie wel allemaal, ik laat nog even weten wat het geworden is!
We kiezen waarschijnlijk pas vlak van tevoren, als we weten hoeveel sneeuw er ligt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |