Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , x-x
15-12-2012 - NEC - PSV , x-x
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , x-x
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , x-x
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , x-x
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , x-x
9-2-2013 - Vitesse - PSV , x-x
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , x-x
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , x-x
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
SPOILER: Europa League
SPOILER: KNVB Beker
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
Dit, dus.
quote:
Op zondag 2 december 2012 00:53 schreef Buitendam het volgende:[..]
Die zitten nu twee keer in één pot, maar welke voorbeelden heb je nog meer sinds het begin van het seizoen om te stellen dat de communicatie algeheel PSV nekt? Meer dan 2 voorbeelden?
Daar volg ik PSV niet genoeg voor. Maar dat het op het veld niet helemaal lekker loopt ondanks de kwaliteit heeft zich meerdere malen bewezen. Excuseer me van exacte voorbeelden, maar was dat ook neit de reden dat dickie aangesteld werd? Dat was ook mijn punt van het eerste deel van mijn post, hoeveel die v. bommel gebasht wordt, hij doet wel z'n best op 't veld tijdens een wedstrijd om de boel op de rails te houden. wederom, gebaseerd op de samenvattingen en deze wedstrijd die ik gezien heb.
twitter:
thijsslegers twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 22:36:19 PSV blijft titelkandidaat, maar is genadeloos afgeschminkt als DE titelkandidaat. Zonder defensieve versterking kan het titel vergeten. 3-1 reageer retweet
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Jaja.....
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
yup
pff wereld vergaat
Tis pas december en ze vieren in Amsterdam al of ze kampioen zijn
Gaat extra pijn doen daar, wanneer PSV die titel gewoon pakt
Wedstrijd niet gezien, maar als er in de winterstop versterkingen gehaald worden, doen dan lekker een nieuwe achterhoede....
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:
Op zondag 2 december 2012 02:14 schreef Spezza19 het volgende:Wedstrijd niet gezien, maar als er in de winterstop versterkingen gehaald worden, doen dan lekker een nieuwe achterhoede....
Dat er nog mensen zijn die Hutch verdedigen, gadverdamme zeg
Hendrix gewoon centraal naast Marcelo en je kan opbouwen + fysiek goed
+ dit PSV is 10x beter met Toivonen, dankzij Wijnaldum speelde PSV met 10 man
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2012 02:18:36 ]
quote:
Op zondag 2 december 2012 02:10 schreef Doublepain het volgende:pff wereld vergaat

Dit jaar wordt door veel fans van ajax gezien als tussenjaar, met vele jongelingen (en een oudje). Maar ajax laat zien dat het het beste en mooiste voetbal van nederland kan spelen. Hopelijk trekken ze deze lijn door tot en na de winterstop. Maar Ik vind het echt geen ramp als ajax geen kampioen wordt dit jaar, al zou het echt geweldig zijn met deze onervaren goedkope selectie.
Ikzelf vier het niet alsof we kampioen zijn. Ik geniet gewoon na van de wedstrijd die ik live heb gezien in de arena.
Eindelijk thuis. Deze wedstrijd sla ik een paar jaartjes over.
Shreyas
De beste
quote:
Op zondag 2 december 2012 02:10 schreef Doublepain het volgende:pff wereld vergaat

Nee hoor, maar deze overwinning was echt enorm belangrijk voor ons. Het is cruciaal om in deze fase van de competitie aan te haken bij te top. Bovendien weet elke nuchtere Ajacied (of neutrale kijker zelfs) dat PSV zwaar favoriet is voor de titel. Nadat ze vorig seizoen al de beste selectie hadden, hebben ze zich alleen nog maar versterkt met bijvoorbeeld Bommel en Narsingh. Ook na vanavond, ook na de goede overwinning van Ajax, is PSV de nummer 1 titelkandidaat. Twente 2, Ajax 3, Feyenoord 4 en Vitesse 5.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
Op zondag 2 december 2012 03:02 schreef Shreyas het volgende:[..]
Nee hoor, maar deze overwinning was echt enorm belangrijk voor ons. Het is cruciaal om in deze fase van de competitie aan te haken bij te top. Bovendien weet elke nuchtere Ajacied (of neutrale kijker zelfs) dat PSV zwaar favoriet is voor de titel. Nadat ze vorig seizoen al de beste selectie hadden, hebben ze zich alleen nog maar versterkt met bijvoorbeeld Bommel en Narsingh. Ook na vanavond, ook na de goede overwinning van Ajax, is PSV de nummer 1 titelkandidaat. Twente 2, Ajax 3, Feyenoord 4 en Vitesse 5.
Dit PSV kan pas weer aanhaken als het Derijck dumpt en Toivonen terug heeft... Anders niet meer
Ik was bij de wedstrijd, echt wat een kutinstelling, en Mertens had ook wel gewisseld mogen worden want waar die gast mee bezig was weet ik nog steeds niet bepaald.
quote:
Het probleem achterin zit eerder bij Marcelo dan bij Derijck, waar ze beide niet kunnen verdedigen kan Marcelo niet eens een pass aannemen, en Bouma was nog erger dan Willems deze wedstrijd bedroevend. Hutchinson wat mij betreft de enige voldoende, ging er nog af en toe voor, Strootman had een paar momenten tijdens de wedstrijd.
quote:
Op zondag 2 december 2012 03:02 schreef Shreyas het volgende:[..]
Nee hoor, Thijs zegt het precies goed;
Leuk dat je alleen maar kijkt naar alle 'grote' namen die PSV in de selectie heeft zitten maar het zegt maar weinig over het voetbal. Ajax was heer en meester. Blijkbaar heb je het niet zo op jeugd en schat je elke grote aankoop hoger in.
Het is echt onzin om dit alleen aan de defensie te wijten, ja ze faalden en blunderden, maar ik heb PSV alleen maar achteruit zien voetballen, jagen en druk zetten zat er nauwelijks bij, van geen enkele speler.
quote:
Op zondag 2 december 2012 03:07 schreef DeParo het volgende:[..]
Het probleem achterin zit eerder bij Marcelo dan bij Derijck, waar ze beide niet kunnen verdedigen kan Marcelo niet eens een pass aannemen, en Bouma was nog erger dan Willems deze wedstrijd bedroevend. Hutchinson wat mij betreft de enige voldoende, ging er nog af en toe voor, Strootman had een paar momenten tijdens de wedstrijd.
Ik kreeg moordneigingen toen Waterman de bal rustig aan Marcelo gaf en Marcelo de bal compleet verkeerd aannam en de bal gewoon kwijt leek te hebben. Echt waar

Hoe the fuck kan hij blijven spelen

Hutchinson heeft een goede instelling maar is dramatisch op rechtsback, zag je duidelijk dat hij veel duels knullig verloor en gewoon geen verdediger is. Ik zie liever (ja ja) Manolev op RB, toen vielen er ook de minste tegengoals via rechts.
Bouma was de enige die een beetje positief speelde, vergeet niet dat hij 2 cruciale ballen geblokt heeft die er anders inging.
quote:
Op zondag 2 december 2012 03:10 schreef DeParo het volgende:Het is echt onzin om dit alleen aan de defensie te wijten, ja ze faalden en blunderden, maar ik heb PSV alleen maar achteruit zien voetballen, jagen en druk zetten zat er nauwelijks bij, van geen enkele speler.
Dat is denk ik ook de opdracht, 90 min druk zetten houd niemand vol
Is Zanka trouwens echt zo slecht dat hij op de bank zit of buiten de selectie wordt gelaten? Hij heeft gewoon Bouma, Derijck, Marcelo en Hutchinson voor hem. Ik weet dat Zanka geen rechtsback is, maar hutcginson ook niet. Waarom dan zanka dan niet op die positie kan hij wennen aan het eerste. Hutchinson gaat binnenkort toch weg?
Ben ik trouwens de het heel erg vreemd vond wat Narsingh deed bij de 1-0, hij bleef gewoon de paal vasthouden en had die bal misschien wel gewoon uit kunnen halen.
quote:
Op zondag 2 december 2012 03:10 schreef Doublepain het volgende:[..]
Ik kreeg moordneigingen toen Waterman de bal rustig aan Marcelo gaf en Marcelo de bal compleet verkeerd aannam en de bal gewoon kwijt leek te hebben. Echt waar

Hoe the fuck kan hij blijven spelen

Hutchinson heeft een goede instelling maar is dramatisch op rechtsback, zag je duidelijk dat hij veel duels knullig verloor en gewoon geen verdediger is. Ik zie liever (ja ja) Manolev op RB, toen vielen er ook de minste tegengoals via rechts.
Bouma was de enige die een beetje positief speelde, vergeet niet dat hij 2 cruciale ballen geblokt heeft die er anders inging.
Omdat er geen betere verdediger op de bank zit en in de jeugd kennelijk evenmin, maar Advocaat wil een middenvelder halen want daar ligt de prioriteit

, al drie seizoenen hebben we een bout-verdediging en er wordt gewoon niets aan gedaan.
Ja nieuwe rechtsback ook halen en Hutchinson op het middenvelder hopelijk is Pieters centraal goed als hij eindelijk eens een keer terug gaat keren van z'n blessure, en dat zal eens tijden worden, want we kunnen elke verdediger meer dan goed gebruiken.
quote:
Nee ok maar dit was echt achteruit voetballen, Ajax bleef gewoon komen, omdat PSV achteruit liep.
Pieters ja, leeft die kerel nog?
Maar Hendrix kan je tegen Napoli proberen, er is toch niets te verliezen daar. Die kan tenminste fatsoenlijk opbouwen..