Jij wil dus straks voor alle kliekjes een eigen SC gaan opstarten? Want wat nou als er in die leuke nieuwe SC opeens ook weer een groep nieuwelingen bijkomt? Verandert de sfeer dan ook opeens weer, en moet er weer een nieuwe SC komen?quote:Op zondag 2 december 2012 00:42 schreef krullenbolletje het volgende:
Conflict: Je begrijpt me weer verkeerd, ik zeg dat de sfeer veranderd is niet dat hij er niet meer isEn als een SC ondersteunend zou zijn voor een forum, waar zijn er dan meerdere SC's per subforum vraag ik mij af?
Punt is dat aan ons aan het begin van jong is gevraagd aan te geven of er behoefte was aan een aparte SC. Nu geven we dit aan en wordt er gedaan alsof we met een belachelijk idee aan komen. Beetje jammer wel.
Is het zo moeilijk om je gewoon in een gezellige SC te nestelen, inplaats van bang te zijn voor veranderingen / nieuwe mensen in de SC's?quote:Op zondag 2 december 2012 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Is het zo moeilijk om een SC te plaatsen? Of zie ik dat verkeerd?
dat zeg ik toch ook?quote:Op zondag 2 december 2012 00:42 schreef krullenbolletje het volgende:
Conflict: Je begrijpt me weer verkeerd, ik zeg dat de sfeer veranderd is niet dat hij er niet meer is![]()
Ikzelf vind het geen probleem maar ik begrijp wel dat een gedeelte dat niet wilt doen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om je gewoon in een gezellige SC te nestelen, inplaats van bang te zijn voor veranderingen / nieuwe mensen in de SC's?
Die is er nu toch ook?quote:Op zondag 2 december 2012 00:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ikzelf vind het geen probleem maar ik begrijp wel dat een gedeelte dat niet wilt doen.
We zijn jong en dan is het ook leuk als er een jongere SC komt.
Die is er toch?quote:Op zondag 2 december 2012 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Is het zo moeilijk om een SC te plaatsen? Of zie ik dat verkeerd?
Dat van conflict heb ik niet gezegd en heeft hier dus niks mee te maken. Ik vind het jammer dat ons eerst de mogelijkheid op een SC in onz word belooft en dan blijkt dat dit toch geen mogelijkheid is. Het valt toch wel op dnieuwsbrieven van pub SC opeens niet meer in de SC post? Hier alsnog de lijst met namen die ik in korte tijd heb weten te benaderen die interesse hadden in een nieuwe SC:quote:Op zondag 2 december 2012 00:46 schreef yvonne het volgende:
Ja hoor conflict zit altijd in de sc![]()
http://forum.fok.nl/user/history/29427
Er zijn in een week tijd 34 sc topics volgemaakt.
Opeens is er ( weereens) een ploegje dat daar of daar niet meer post want ( insert 876876 redenen) Weet je wat dan maken we een eigen sc en verrek, na 2 maanden post er wéér een clubje nietmeer om ( insert weer dezelfde 8097987 redenen)
Dit gebeurt 100x in een jaar en dat al 13 jaar lang. Je zult er aan moeten wennen dat mensen uit je clubje er opeens niet meer posten, of zelfs helemaal verdwenen zin en dat we niet keer op keer nieuwe slowchats kunnen gaan openen omdat dan FOK! helemaal dichtslibt.
Als je met zo'n clubje onafgebroken alleen met elkaar wilt kletsen, waarom maak je dan niet gewoon ergens een leuke chatroom aan, en ga je daar gezellig babbelen? Niemand die je lastig valt, en nooit ongewenste indringers.quote:Op zondag 2 december 2012 00:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat van conflict heb ik niet gezegd en heeft hier dus niks mee te maken. Ik vind het jammer dat ons eerst de mogelijkheid op een SC in onz word belooft en dan blijkt dat dit toch geen mogelijkheid is. Het valt toch wel op dnieuwsbrieven van pub SC opeens niet meer in de SC post? Hier alsnog de lijst met namen die ik in korte tijd heb weten te benaderen die interesse hadden in een nieuwe SC:
Flips
FL_Freak
Snowbell
Beach
Oceanview
Ro-ald
Bendoe
Dientje12
Vaseline_
Nestalgie
Plastic_zak
LittleBrownie
Héquote:Op zondag 2 december 2012 00:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat van conflict heb ik niet gezegd en heeft hier dus niks mee te maken. Ik vind het jammer dat ons eerst de mogelijkheid op een SC in onz word belooft en dan blijkt dat dit toch geen mogelijkheid is. Het valt toch wel op dnieuwsbrieven van pub SC opeens niet meer in de SC post? Hier alsnog de lijst met namen die ik in korte tijd heb weten te benaderen die interesse hadden in een nieuwe SC:
Flips
FL_Freak
Snowbell
Beach
Oceanview
Ro-ald
Bendoe
Dientje12
Vaseline_
Nestalgie
Plastic_zak
LittleBrownie
Ik heb al meerdere keren gezegd dat je je er niet mee hoeft te bemoeien, jij blijft terug komen voor een discussie?quote:Op zondag 2 december 2012 00:55 schreef Conflict het volgende:
Echt mensen, ik ben dit gezeik gewoon beu. Het is echt een discussie die nergens over gaat. Praat er lekker over, maar ik ga me er niet meer mee bemoeien, schiet toch niet op.
...quote:
Vind je het gek? Hij is hier mod.quote:Op zondag 2 december 2012 00:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren gezegd dat je je er niet mee hoeft te bemoeien, jij blijft terug komen voor een discussie?
Euh, hoi, hij is de mod hierquote:Op zondag 2 december 2012 00:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren gezegd dat je je er niet mee hoeft te bemoeien, jij blijft terug komen voor een discussie?
Trusten!quote:
Zie jij die mensen nu posten in jong? Nee. Maar weetje ik hou hier mee op, er word duidelijk niet geluisterd. Als iemand door weer gaan met onderhandelen voor deze SC waar al voor de verandering van jong ideeën voor waren, graag! Maar ik ben het beu om steeds hetzelfde verhaal uit te leggen en steeds maar tegen een muur aan te lopen terwijl ik alleen maar probeer het meer users naar hun zin te maken.quote:Op zondag 2 december 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
HéPrecies de mensen die al 34 topics hebben volgepost
Hebben ze het er toch prima naar hun zin.
Oh ja uiteraard hebben ze het achter de schermen totaaaaaaaaal niet naar hun zin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |