Hypoquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hypo
inderdaad heik heb het te druk
Ohquote:
* Hypocriet meldt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:57 schreef Taexon het volgende:
Tinychat iemand?
even 15 minuten ofzo tot ik wegga xD verveel me toch
godsamme ik ga straks pas naar bovenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:57 schreef Taexon het volgende:
Tinychat iemand?
Waar ga je?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:57 schreef Taexon het volgende:
Tinychat iemand?
Leukk!quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kroegnet klaar met werken, 15 minuten wachten op andere... en dan kroegjjeeeee
ik kom zo maar denk dat jij dan al weg bentquote:Op zondag 2 december 2012 00:00 schreef Taexon het volgende:
voor Tinychat url even een dm sturen of hier vragen zodat ik hem kan DMen
Geen ideequote:Op zondag 2 december 2012 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kom zo maar denk dat jij dan al weg bent
Effe kleren aan?quote:Op zondag 2 december 2012 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kom zo maar denk dat jij dan al weg bent
Vandaagquote:
Dankjequote:
twitter:JohanDerkzen twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 22:04:34Binnen 1 minuut 2 kaartjes pakken. 1 gele en 1-tje voor op de tribune volgende week tegen twente. Professioneel man. #ajapsv #vanbommel reageer retweet
ha eindelijk wat niveau hierquote:Op zondag 2 december 2012 00:27 schreef Rockiejj het volgende:
twitter:JohanDerkzen twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 22:04:34Binnen 1 minuut 2 kaartjes pakken. 1 gele en 1-tje voor op de tribune volgende week tegen twente. Professioneel man. #ajapsv #vanbommel reageer retweet
Dankjewelquote:
Dankje Hypoquote:
Dankjequote:
Thanks!quote:
Veel plezier!quote:
Wat?quote:
Tjaquote:
zijn ratten hadden het natuurlijk gedaanquote:Op zondag 2 december 2012 01:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, morgen maar even DM'en dat hij me moet unbannen
Als die loslopen zal het me niks verbazenquote:Op zondag 2 december 2012 01:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zijn ratten hadden het natuurlijk gedaan
ze konden het vanuit de kooi doenquote:Op zondag 2 december 2012 01:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als die loslopen zal het me niks verbazen.
Dat betwijfel ikquote:Op zondag 2 december 2012 01:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze konden het vanuit de kooi doen
is hij ookquote:Op zondag 2 december 2012 01:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Taexon is wel erg verstrooid als hij een afstandsbediening in hun kooi legt.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 2 december 2012 01:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha nee ik weet niet hoe het kwam, lag aan tc denk ik
Het zal wel. Ik ben echt helemaal fucked up.. tot morge dus.quote:Op zondag 2 december 2012 04:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
weltruste vanaf de IC van de telefoons
anders ik welquote:Op zondag 2 december 2012 04:49 schreef j95 het volgende:
[..]
Het zal wel. Ik ben echt helemaal fucked up.. tot morge dus.
vertelquote:Op zondag 2 december 2012 09:02 schreef msacras het volgende:
Goeiemorgen. Godverdomme ik heb iets heel doms gedaan
Gezoend met de beste vriend van m'n date/chick/scharrel/soort-van-vriend en ook nog met iemand anders. Ik was echt nog te ziek om uit te gaan dus de drank kwam hard aan en ik liet me nogal meeslepen. Normaal doe ik dat soort dingen nooit echt kutquote:
quote:Op zondag 2 december 2012 09:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Gezoend met de beste vriend van m'n date/chick/scharrel/soort-van-vriend en ook nog met iemand anders. Ik was echt nog te ziek om uit te gaan dus de drank kwam hard aan en ik liet me nogal meeslepen. Normaal doe ik dat soort dingen nooit echt kuthij vroeg er vannacht ook al naar via whatsapp en ik heb ontkend, vertel het hem liever irl, maar dit was een beetje dom. En veel te laat thuisgekomen en nu ben ik moe.
mja je hebt er spijt van en het kan gebeuren als je net iets teveel op hebt, het is dom maar de wereld vergaat er niet vanquote:Op zondag 2 december 2012 09:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Gezoend met de beste vriend van m'n date/chick/scharrel/soort-van-vriend en ook nog met iemand anders. Ik was echt nog te ziek om uit te gaan dus de drank kwam hard aan en ik liet me nogal meeslepen. Normaal doe ik dat soort dingen nooit echt kuthij vroeg er vannacht ook al naar via whatsapp en ik heb ontkend, vertel het hem liever irl, maar dit was een beetje dom. En veel te laat thuisgekomen en nu ben ik moe.
Nee das waar, maar al z'n vrienden weten het dus en ik heb voor nu ontkend (het was via whatsapp om 4 uur s nachts) maar ik moet het m wel nog gaan vertellenquote:Op zondag 2 december 2012 09:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja je hebt er spijt van en het kan gebeuren als je net iets teveel op hebt, het is dom maar de wereld vergaat er niet van
hmja dat is kut, komt vast wel goedquote:Op zondag 2 december 2012 09:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee das waar, maar al z'n vrienden weten het dus en ik heb voor nu ontkend (het was via whatsapp om 4 uur s nachts) maar ik moet het m wel nog gaan vertellen
Haha ik hoop het, hij zei net ook al weer best wel dwingend of we toch echt niet dinsdag konden afspreken dus ik weet niet of hij me nog geloofd enzo maarjaquote:Op zondag 2 december 2012 09:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmja dat is kut, komt vast wel goed
Mja je krijgt iniedergeval de kans om het uit te leggen, zo onbetrouwbaar lijk je me ook niet en dat zal hij ook heus wel beseffenquote:Op zondag 2 december 2012 09:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha ik hoop het, hij zei net ook al weer best wel dwingend of we toch echt niet dinsdag konden afspreken dus ik weet niet of hij me nog geloofd enzo maarja
Ik heb gewerkt, het was weer fantastisch.quote:Op zondag 2 december 2012 09:35 schreef msacras het volgende:
Iedereen een leuke zaterdagavond gehad?
Mwa, taart gebakken voor mn bday en verder hw gemaakt.quote:Op zondag 2 december 2012 09:35 schreef msacras het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2012 09:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mja je krijgt iniedergeval de kans om het uit te leggen, zo onbetrouwbaar lijk je me ook niet en dat zal hij ook heus wel beseffen
Nitro Circus was fucking awesomequote:Op zondag 2 december 2012 09:35 schreef msacras het volgende:
Wanneer ben je jarig? Vandaag? Morgen? Gister?quote:Op zondag 2 december 2012 09:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mwa, taart gebakken voor mn bday en verder hw gemaakt.
Vandaagquote:Op zondag 2 december 2012 09:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig? Vandaag? Morgen? Gister?
eerlijkheid is het beste zeggen zequote:Op zondag 2 december 2012 09:38 schreef msacras het volgende:
[..]haha ik heb zelf ooit in zo'n soort situatie gezeten maar dan andersom, ik had gezoend net een goede vriend terwijl hij een soort-van-vriendin had (wat hij pas erna vertelde maar ok. Ik kende haar ook niet). Dat heeft hij uiteindelijk ook niet aan haar verteld en ik begrijp wel waarom nu.
maar daar was ik toen best wel boos over want lullig tegenover haar, dus ik ga het toch maar asap vertellen.
Thanksquote:
Ja hè, maar wel het kutstequote:Op zondag 2 december 2012 09:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
eerlijkheid is het beste zeggen ze
vaak wel jaquote:Op zondag 2 december 2012 09:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja hè, maar wel het kutste![]()
@vinnie okee tof, lijkt mij ook wel ja!
Dankjewelquote:Op zondag 2 december 2012 09:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Brownie cake gemaakt?
Haha dankjewel, jij ook feli met je hondquote:Op zondag 2 december 2012 09:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
net als mijn hondgefeliciteerd
Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 december 2012 09:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
net als mijn hondgefeliciteerd
slowchatquote:Op zondag 2 december 2012 09:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoezo staat er geen SC in de titel eigenlijk?
Omdat er slowchat staat? dunnoquote:Op zondag 2 december 2012 09:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoezo staat er geen SC in de titel eigenlijk?
Ja maar in zon tag weet je welquote:
Dat denk ik ook nietquote:Op zondag 2 december 2012 09:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha het kan hem niks schelen
Nice, heb ik ook een keer gemaakt, die zijn tof.quote:Op zondag 2 december 2012 09:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dankjewel
Neeeen hipster rainbowcake
Vraag het Myraela.quote:Op zondag 2 december 2012 09:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Hoe maak je een rainbowcake? die zijn leuk
gefeliciteerd, over 1jaar kan je al naar de shopquote:Op zondag 2 december 2012 09:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Haha dankjewel, jij ook feli met je hond
Dankje, oh gawdquote:Op zondag 2 december 2012 09:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
gefeliciteerd, over 1jaar kan je al naar de shop
alleen jij denkt daar meteen aanquote:Op zondag 2 december 2012 09:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
gefeliciteerd, over 1jaar kan je al naar de shop
HEPPIEquote:
geef mij maar choco taartquote:Op zondag 2 december 2012 09:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Cake mix van de ah mixen in 1 grote kom
Verdelen in 6 kommetjes (je laagjes) dan zet je je kleurstof in per kom. 1 voor 1 in de oven. En dan met frosting van de pipoos afmaken
Ook lekkerquote:
Ik weet geen goede afkorting voor jouw naam.quote:
De eerste twee happen ja, daarna lig je met laveloos op de bank misselijk te wezen.quote:
Goed, goed. Beetje moe alleen en jij?quote:
Mooi mooiquote:Op zondag 2 december 2012 10:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed, goed. Beetje moe alleen en jij?
aawhquote:Op zondag 2 december 2012 10:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet geen goede afkorting voor jouw naam.
quote:
met jou?quote:Op zondag 2 december 2012 10:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi mooiOok goed en moe hier
Maar zo weer Hypo zien
Promquote:Op zondag 2 december 2012 10:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ikke niet hoorquote:Op zondag 2 december 2012 10:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De eerste twee happen ja, daarna lig je met laveloos op de bank misselijk te wezen.
noem haar poquote:Op zondag 2 december 2012 10:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Awwquote:Op zondag 2 december 2012 10:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi mooiOok goed en moe hier
Maar zo weer Hypo zien
Dank jequote:
jawel, ik citeer: "po"quote:Op zondag 2 december 2012 10:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er staat niet eens po in haar naam. Althans, in het begin.
promisionxexPOsed daarzo poquote:Op zondag 2 december 2012 10:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt een bril nodig vriend
algquote:Op zondag 2 december 2012 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel noemen jou toch ook geen 'al'?
noem me Al Bundyquote:Op zondag 2 december 2012 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel noemen jou toch ook geen 'al'?
dat kan orquote:Op zondag 2 december 2012 10:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders kun je nog als afkorting "pmsex" proberen.
luiwammesquote:Op zondag 2 december 2012 10:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb geen zin om uit bed te komen en mijn laptop kan ik niet bij.
quote:Op zondag 2 december 2012 10:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je het zelf maar opruimt
heb je nu geen whatsapp?!quote:Op zondag 2 december 2012 11:04 schreef Taexon het volgende:
Miauw....
* Taexon Zoekt naar een telefoon waar whatsapp op kan tot die een nieuwe telefoon heeft
Mogge dude. Unban me eens op TC als je erop zit, ik werd gisteren ineens gebanned toen jij weg wasquote:Op zondag 2 december 2012 11:04 schreef Taexon het volgende:
Miauw....
* Taexon Zoekt naar een telefoon waar whatsapp op kan tot die een nieuwe telefoon heeft
hij viel op de grond in een discotheek en toen stond iemand erop.... en nu is die stukquote:Op zondag 2 december 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogge dude. Unban me eens op TC als je erop zit, ik werd gisteren ineens gebanned toen jij weg was.
ik zal kijken hoe dat moet.... geen idee hoe dat moet namelijkquote:Op zondag 2 december 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogge dude. Unban me eens op TC als je erop zit, ik werd gisteren ineens gebanned toen jij weg was.
Damn, dat is wel kutquote:Op zondag 2 december 2012 11:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
hij viel op de grond in een discotheek en toen stond iemand erop.... en nu is die stuk
*ps wel eindelijk van die blackberry af!*
Geen idee... moet nog ergens een samsung in huis hebben liggen maar geen idee waaaar en nog geen zin om me ma nu te bellenquote:Op zondag 2 december 2012 11:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Hoe moet ik nu dan foto's van de ratjes krijgen
quote:Op zondag 2 december 2012 11:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen idee... moet nog ergens een samsung in huis hebben liggen maar geen idee waaaar en nog geen zin om me ma nu te bellen
Ja ik ging eerst kroeg, toen moest ik mee discotheek van een paar mensen terwijl ik al best ver heen was en toen ging ik kijken hoelaat het was en toen viel die....quote:Op zondag 2 december 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn, dat is wel kutMaar wie gaat er dan ook naar een discotheek?
Een Irish pub is beter
Ik weet het wel, maar niet uit mijn hoofd. Zodra ik op de pc zit kijk ik even.quote:Op zondag 2 december 2012 11:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik zal kijken hoe dat moet.... geen idee hoe dat moet namelijk
Heb het geregeldquote:Op zondag 2 december 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar niet uit mijn hoofd. Zodra ik op de pc zit kijk ik even.
had je stront aan je poten of watquote:Op zondag 2 december 2012 11:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik ging eerst kroeg, toen moest ik mee discotheek van een paar mensen terwijl ik al best ver heen was en toen ging ik kijken hoelaat het was en toen viel die....
Het was trouwens 5 uur
Ik snap niet wat mensen in een discotheek willenquote:Op zondag 2 december 2012 11:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik ging eerst kroeg, toen moest ik mee discotheek van een paar mensen terwijl ik al best ver heen was en toen ging ik kijken hoelaat het was en toen viel die....
Het was trouwens 5 uur
Nee maar wel een stuk of 10 irritante mensen die me volgde ofzoquote:Op zondag 2 december 2012 11:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
had je stront aan je poten of wat
haha populaire boii allesquote:Op zondag 2 december 2012 11:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee maar wel een stuk of 10 irritante mensen die me volgde ofzo
Mooie was ik herkende maar 2 van die mensen omdat ze op dezelfde basisschool hebben gezeten... de andere heb ik geen idee wie het waren maar heb wel van alle 3 een keer bier gehadquote:Op zondag 2 december 2012 11:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha populaire boii alles
Alleen jij gaat whatsappen terwijl er mensen achter je aanhobbelenquote:Op zondag 2 december 2012 11:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooie was ik herkende maar 2 van die mensen omdat ze op dezelfde basisschool hebben gezeten... de andere heb ik geen idee wie het waren maar heb wel van alle 3 een keer bier gehad
quote:Op zondag 2 december 2012 11:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alleen jij gaat whatsappen terwijl er mensen achter je aanhobbelen![]()
miauw
whatsappverslaafdequote:Op zondag 2 december 2012 11:21 schreef Taexon het volgende:
[..]weet niet waarom maar hoeveel mensen er ook en zijn en hoe gezellig ik het ook heb... whatsappen blijf ik doen Miauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op zondag 2 december 2012 11:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
whatsappverslaafdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(dm even je nr weer)
Andere telefoon gevonden! een samsung Y ofzo![]()
yeequote:Op zondag 2 december 2012 11:26 schreef Taexon het volgende:
[..](dm even je nr weer)
Andere telefoon gevonden! een samsung Y ofzo
ik zou hem echt spacen danquote:Op zondag 2 december 2012 11:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Wacht de trein zegt dat ik naar Den Haag rijd, maar ik rijd de hele andere kant op. Mijn autisme
Rotterdam?quote:Op zondag 2 december 2012 11:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Wacht de trein zegt dat ik naar Den Haag rijd, maar ik rijd de hele andere kant op. Mijn autisme
Wat ben je aan het doennnnmquote:Op zondag 2 december 2012 11:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik rijd gewoon richting Utrecht maar hij zei Den Haag. Schrok wel een beetjequote:
quote:Op zondag 2 december 2012 11:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goedzo, begon al bijna in een hoekje te huilen
quote:Op zondag 2 december 2012 11:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik rijd gewoon richting Utrecht maar hij zei Den Haag. Schrok wel een beetje
maar met jouw simkaart wordt dat toch opgeheven of niet?quote:Op zondag 2 december 2012 11:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit is wel kut... dit is de oude telefoon van me stiefpa, maar op een samsung kan je zo een patroon invoerenik weet dus niet wat hij heeft ingevoerd...
Alleen de pincode dat patroon nietquote:Op zondag 2 december 2012 11:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar met jouw simkaart wordt dat toch opgeheven of niet?
Hij is overleden in april dus gaat een beetje moeilijk :xquote:Op zondag 2 december 2012 11:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet je aan hem vragen wat hij gedaan heeft
oh sorryquote:Op zondag 2 december 2012 11:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hij is overleden in april dus gaat een beetje moeilijk :x
Kan jij toch niet wetenquote:Op zondag 2 december 2012 11:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh sorryanders even opzoeken op internet van patroon vergeten ofzo
ik had ook ooit eens zo'n patroon die ik bijna vergeten was, herinnerde me dat patroon opeens en sindsdien heb ik maar geen patroon meer ingesteldquote:Op zondag 2 december 2012 11:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kan jij toch niet weten!
En ja moet een gmail account hebben en hem via daar resetten ofzoeven kijken dus
"teveel pogingen voor patroon"quote:Op zondag 2 december 2012 11:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had ook ooit eens zo'n patroon die ik bijna vergeten was, herinnerde me dat patroon opeens en sindsdien heb ik maar geen patroon meer ingesteld
waarschijnlijk omdat het toestel gekoppeld is aan de gmail van je stiefvader?quote:Op zondag 2 december 2012 11:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
"teveel pogingen voor patroon"
oke moet nu dus een google account invoeren maar als ik me gmail doet zegt die dat het niet klopt... kut ding
ik ben daar heel bang voor....quote:Op zondag 2 december 2012 11:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat het toestel gekoppeld is aan de gmail van je stiefvader?
kan je nergens iets vinden over patroon en gmail vergeten?quote:Op zondag 2 december 2012 11:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik ben daar heel bang voor....
Weet bijna al zijn wachtwoorden maar die van zijn gmail kan ik niet vinden
Heb zijn gmail half gekraaktquote:Op zondag 2 december 2012 11:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan je nergens iets vinden over patroon en gmail vergeten?
hou ons op de hoogtequote:Op zondag 2 december 2012 11:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb zijn gmail half gekraaktmoet in me moeders mail komen om zijn mail te kraken...
maar die van me moeder is makkelijk dus komt wel goed
Blijven proberen en anders even uit en aan zettenquote:Op zondag 2 december 2012 11:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
De telefoon zegt alsnog ook al heb ik een nieuw wachtwoord ingesteld dat die fout is
Gedaan maar niks helptquote:Op zondag 2 december 2012 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Blijven proberen en anders even uit en aan zetten
Anders alle stappen weer opnieuw doen?quote:Op zondag 2 december 2012 12:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gedaan maar niks helpt
Blijft wel apart.. sinds zijn dood niet op zijn gmail gezeten maar als je ziet hoeveel mensen nog berichten sturen etc, ook condoleance berichten blijft toch wel heel vreemd voor je gevoel
Ik kan niks doen behalve email invoerenquote:Op zondag 2 december 2012 12:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Anders alle stappen weer opnieuw doen?
Ja kan ik begrijpen, het voelt dan heel apart als je er ergens weer mee geconfronteerd wordt.
doe het anders nog eens?quote:Op zondag 2 december 2012 12:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik kan niks doen behalve email invoeren
en yup dan komt het weer even aan om zo maar te zeggen... hoe nuchter ik er ook over denk altijd als je zulke berichten leest dan slaat het aan..
Zelfs een hele reset lukt me nietquote:Op zondag 2 december 2012 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe het anders nog eens?
Ja het is niet niks, dan is het logisch dat het toch nog aanslaat
dat wordt een dag zonder whatsapp en morgen een nieuwe kopenquote:Op zondag 2 december 2012 12:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zelfs een hele reset lukt me nietstom ding
Flash er een andere ROM opquote:Op zondag 2 december 2012 12:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zelfs een hele reset lukt me nietstom ding
Ben bang dat je gelijk hebtquote:Op zondag 2 december 2012 12:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat wordt een dag zonder whatsapp en morgen een nieuwe kopen
de wat?quote:
Een andere Android versiequote:Op zondag 2 december 2012 12:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk hebt
[..]
de wat?nederlands graag
?!
ik heb wel vaker gelijkquote:Op zondag 2 december 2012 12:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk hebt
[..]
de wat?nederlands graag
?!
Weet het wachtwoord enzo van zijn gmail en dat gaat allemaal goed.... dus kan verder daar niks aan doenquote:Op zondag 2 december 2012 12:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb wel vaker gelijk
'ga op je pc naar het inlogscherm van google en druk op "geen toegang tot uw account'
Dus welke telefoon wordt het?
raar dat ie het dan niet doetquote:Op zondag 2 december 2012 12:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet het wachtwoord enzo van zijn gmail en dat gaat allemaal goed.... dus kan verder daar niks aan doen
Denk een samsung galaxy 2 of 3
Iphone is hipsterquote:Op zondag 2 december 2012 12:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
raar dat ie het dan niet doet
hipsterrr
staat ie ook niet in de geschiedenis van je browser? zo ben ik ook achter een emailadres gekomenquote:Op zondag 2 december 2012 12:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Iphone is hipster
hoor net dat me moeders gmail erin staat.... leuk dat ze alleen het adres is vergeten
Mailtje zoeken die jij op je pa een keer gestuurd hebben?quote:Op zondag 2 december 2012 12:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Iphone is hipster
hoor net dat me moeders gmail erin staat.... leuk dat ze alleen het adres is vergeten
We sturen alles naar haar snelnet account dus word em nietquote:Op zondag 2 december 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mailtje zoeken die jij op je pa een keer gestuurd hebben?
nopequote:Op zondag 2 december 2012 12:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
staat ie ook niet in de geschiedenis van je browser? zo ben ik ook achter een emailadres gekomen![]()
ik ben geen hipster hur
slimquote:Op zondag 2 december 2012 12:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
We sturen alles naar haar snelnet account dus word em niet
[..]
nope
Oh, dat wordt lastig.quote:Op zondag 2 december 2012 12:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
We sturen alles naar haar snelnet account dus word em niet
[..]
nope
Nou misschien vind ik je stiekem een hipster
jaquote:Op zondag 2 december 2012 12:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
slimbegin je al te trillen dat je niet kan whatsappen?
Heus niet
Heb het gevonden!!!quote:
Nicequote:Op zondag 2 december 2012 12:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
jawant kan nu geen foto's van ratten naar je versturen
[..]
Heb het gevonden!!!
* Taexon instaleerd whatsapp zo snel mogelijk voordat die afkick verschijnselen krijgt
een dag zonder foto's van je ratten is een dag niet geleefdquote:Op zondag 2 december 2012 12:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
jawant kan nu geen foto's van ratten naar je versturen
[..]
Heb het gevonden!!!
* Taexon instaleerd whatsapp zo snel mogelijk voordat die afkick verschijnselen krijgt
Nu zegt die telefoon weer dat die me geheugenkaart niet herkend..quote:Op zondag 2 december 2012 12:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een dag zonder foto's van je ratten is een dag niet geleefd
eruit halen en opnieuw erin doen?quote:Op zondag 2 december 2012 12:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nu zegt die telefoon weer dat die me geheugenkaart niet herkend..![]()
heb er nu al een hekel aan
al gedaanquote:Op zondag 2 december 2012 12:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
eruit halen en opnieuw erin doen?
doe maar duurquote:Op zondag 2 december 2012 12:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
al gedaandenk dat ik echt een andere telefoon moet kopen
Ja, maar je hebt geen werkende telefoonquote:Op zondag 2 december 2012 12:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
al geprobeerd
Nou ben in ieder geval van die blackberry af
Ja, alnsog moet je een nieuwe keaupen, rijke stinkerdquote:Op zondag 2 december 2012 12:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
al geprobeerd
Nou ben in ieder geval van die blackberry af
nou zo rijk ben ik niet hoorquote:Op zondag 2 december 2012 12:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja, alnsog moet je een nieuwe keaupen, rijke stinkerd
je hebt wel een dure smaak met je squote:Op zondag 2 december 2012 12:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
nou zo rijk ben ik niet hoorkut telefoon
Zijn niet erg goedkoop volgens mij, neequote:Op zondag 2 december 2012 12:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt wel een dure smaak met je s
Sll of Slll
de Sll is natuurlijk wel wat gezakt door de Slll maar nog steeds niet goedkoopquote:Op zondag 2 december 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn niet erg goedkoop volgens mij, nee
ja maar elke beetje goede telefoon is duur vandaag de dagquote:Op zondag 2 december 2012 12:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt wel een dure smaak met je s
Sll of Slll
vooral als je whatsapp wil jaquote:Op zondag 2 december 2012 12:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja maar elke beetje goede telefoon is duur vandaag de dag
Zeker als je hem als los toestel wil aanschaffen.quote:Op zondag 2 december 2012 12:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja maar elke beetje goede telefoon is duur vandaag de dag
Ik zou zo niet weten wat die telefoons kostenquote:Op zondag 2 december 2012 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de Sll is natuurlijk wel wat gezakt door de Slll maar nog steeds niet goedkoop
Geen idee of ik abbo neem of los... me abbo loopt tot september (13euro per maand) maarja..quote:Op zondag 2 december 2012 12:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker als je hem als los toestel wil aanschaffen.Ik wil eigenlijk ook een nieuw telefoontje maar ik schrik zo van die prijzen al je een beetje hip ding wil. Je bent zo vijf meier kwijt.
volgens mij is eem Galaxy Sll in de 400 euroquote:Op zondag 2 december 2012 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou zo niet weten wat die telefoons kosten.
kpn heeft het wel gewoon voor me veranderd ook al liep mijn abonnement tot maart 2013quote:Op zondag 2 december 2012 12:52 schreef Taexon het volgende:
Wedden dat vodafone me uit gaat lachen als ik ze zo bel met de vraag of ik gewoon internet aan kan gooien op deze telefoon
Omdat blackberry ander internet heeft ofzo ga ik het maar vragen..
Veel geldquote:Op zondag 2 december 2012 12:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
volgens mij is eem Galaxy Sll in de 400 euro
quote:Op zondag 2 december 2012 12:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kpn heeft het wel gewoon voor me veranderd ook al liep mijn abonnement tot maart 2013
Ik kon het toen wel dus lijkt me wel, gewoon zeggen dat je geen blackberry meer hebt en niet wil betalen voor pingen terwijl je dat niet gebruikt, werkte voor mijquote:Op zondag 2 december 2012 12:55 schreef Taexon het volgende:
[..]is het dus misschien mogelijk om gewoon me abbo om te gooien naar een andere ofzo?
Hoeveel betaal je voor dat abonnement?quote:Op zondag 2 december 2012 12:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook een iPhone 4 bij mijn abonnement, 99 euro
35 p/mquote:Op zondag 2 december 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je voor dat abonnement?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |