Hypoquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hypo
inderdaad heik heb het te druk
Ohquote:
* Hypocriet meldt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:57 schreef Taexon het volgende:
Tinychat iemand?
even 15 minuten ofzo tot ik wegga xD verveel me toch
godsamme ik ga straks pas naar bovenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:57 schreef Taexon het volgende:
Tinychat iemand?
Waar ga je?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:57 schreef Taexon het volgende:
Tinychat iemand?
Leukk!quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kroegnet klaar met werken, 15 minuten wachten op andere... en dan kroegjjeeeee
ik kom zo maar denk dat jij dan al weg bentquote:Op zondag 2 december 2012 00:00 schreef Taexon het volgende:
voor Tinychat url even een dm sturen of hier vragen zodat ik hem kan DMen
Geen ideequote:Op zondag 2 december 2012 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kom zo maar denk dat jij dan al weg bent
Effe kleren aan?quote:Op zondag 2 december 2012 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kom zo maar denk dat jij dan al weg bent
Vandaagquote:
Dankjequote:
twitter:JohanDerkzen twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 22:04:34Binnen 1 minuut 2 kaartjes pakken. 1 gele en 1-tje voor op de tribune volgende week tegen twente. Professioneel man. #ajapsv #vanbommel reageer retweet
ha eindelijk wat niveau hierquote:Op zondag 2 december 2012 00:27 schreef Rockiejj het volgende:
twitter:JohanDerkzen twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 22:04:34Binnen 1 minuut 2 kaartjes pakken. 1 gele en 1-tje voor op de tribune volgende week tegen twente. Professioneel man. #ajapsv #vanbommel reageer retweet
Dankjewelquote:
Dankje Hypoquote:
Dankjequote:
Thanks!quote:
Veel plezier!quote:
Wat?quote:
Tjaquote:
zijn ratten hadden het natuurlijk gedaanquote:Op zondag 2 december 2012 01:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, morgen maar even DM'en dat hij me moet unbannen
Als die loslopen zal het me niks verbazenquote:Op zondag 2 december 2012 01:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zijn ratten hadden het natuurlijk gedaan
ze konden het vanuit de kooi doenquote:Op zondag 2 december 2012 01:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als die loslopen zal het me niks verbazen.
Dat betwijfel ikquote:Op zondag 2 december 2012 01:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze konden het vanuit de kooi doen
is hij ookquote:Op zondag 2 december 2012 01:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Taexon is wel erg verstrooid als hij een afstandsbediening in hun kooi legt.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 2 december 2012 01:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha nee ik weet niet hoe het kwam, lag aan tc denk ik
Het zal wel. Ik ben echt helemaal fucked up.. tot morge dus.quote:Op zondag 2 december 2012 04:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
weltruste vanaf de IC van de telefoons
anders ik welquote:Op zondag 2 december 2012 04:49 schreef j95 het volgende:
[..]
Het zal wel. Ik ben echt helemaal fucked up.. tot morge dus.
vertelquote:Op zondag 2 december 2012 09:02 schreef msacras het volgende:
Goeiemorgen. Godverdomme ik heb iets heel doms gedaan
Gezoend met de beste vriend van m'n date/chick/scharrel/soort-van-vriend en ook nog met iemand anders. Ik was echt nog te ziek om uit te gaan dus de drank kwam hard aan en ik liet me nogal meeslepen. Normaal doe ik dat soort dingen nooit echt kutquote:
quote:Op zondag 2 december 2012 09:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Gezoend met de beste vriend van m'n date/chick/scharrel/soort-van-vriend en ook nog met iemand anders. Ik was echt nog te ziek om uit te gaan dus de drank kwam hard aan en ik liet me nogal meeslepen. Normaal doe ik dat soort dingen nooit echt kuthij vroeg er vannacht ook al naar via whatsapp en ik heb ontkend, vertel het hem liever irl, maar dit was een beetje dom. En veel te laat thuisgekomen en nu ben ik moe.
mja je hebt er spijt van en het kan gebeuren als je net iets teveel op hebt, het is dom maar de wereld vergaat er niet vanquote:Op zondag 2 december 2012 09:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Gezoend met de beste vriend van m'n date/chick/scharrel/soort-van-vriend en ook nog met iemand anders. Ik was echt nog te ziek om uit te gaan dus de drank kwam hard aan en ik liet me nogal meeslepen. Normaal doe ik dat soort dingen nooit echt kuthij vroeg er vannacht ook al naar via whatsapp en ik heb ontkend, vertel het hem liever irl, maar dit was een beetje dom. En veel te laat thuisgekomen en nu ben ik moe.
Nee das waar, maar al z'n vrienden weten het dus en ik heb voor nu ontkend (het was via whatsapp om 4 uur s nachts) maar ik moet het m wel nog gaan vertellenquote:Op zondag 2 december 2012 09:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja je hebt er spijt van en het kan gebeuren als je net iets teveel op hebt, het is dom maar de wereld vergaat er niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |