jij ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Oke.quote:
mutoquote:
Je ging me twee keer quoten om een reactie te krijgen hè?quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je post ook wel enigszins op hun niveau.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Je ging me twee keer quoten om een reactie te krijgen hè?
Godsamme, daar ging m'n koffie bijnaquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je post ook wel enigszins op hun niveau.
quote:
Jij was voorafgaand de wedstrijd bang, omdat PSV zo goed kan counteren.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2357-5.php
Allemaal lezen, heerlijk man
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:En wat als Mertens vlak voor rust wel die pingel krijgt?
En wat als die grens niet zijn vlaggetjesdag voor vandaag gekozen heeft?
Ik heb deze film al 100x gezien, Ajax moest winnen, voor de Televaag, voor el, noem maar op.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij was voorafgaand de wedstrijd bang, omdat PSV zo goed kan counteren.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:30 schreef Grifte het volgende:
En wat als die grens niet zijn vlaggetjesdag voor vandaag gekozen heeft?
quote:
Dat je het even weetquote:Joh bij Ajax geven ze echt alles tegen PSV. Dat merk je gewoon. Aan de spelers, hun supporters, aan alles. Ze roepen dat Feyenoord hun grootste rivaal is. Maar mij is duidelijk dat ze enorm tegen PSV opkijken en alles geven.
In dezelfde post heeft Van Reijn ook geen geel gekregen voor zijn tackle op Mertens en was die van Van Bommel onterechtquote:
Wat een mongool. psv.netwerk.toquote:
Nee dankje!quote:Op zondag 2 december 2012 18:34 schreef GGMM het volgende:
Wedstrijden van vandaag waren zo saai dat ze beter een 50minuten-durende samenvatting van Ajax-PSV kunnen uitzenden.
2e helft GRO-HER was mooiquote:Op zondag 2 december 2012 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dankje!
Wedstrijden waren wel saai vandaag ja, geef ik je wel gelijk in!
Ja, dan hebben we 5 min samenvatting... daar vul je geen uur leuk voetbal mee...quote:
Liever niet.quote:Op zondag 2 december 2012 18:34 schreef GGMM het volgende:
Wedstrijden van vandaag waren zo saai dat ze beter een 50minuten-durende samenvatting van Ajax-PSV kunnen uitzenden.
wat ben je weer heerlijk op zoek naar meningen van nikszeggende mensen op een internetvoetbalforum. ik vraag me af wat triester is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Malki en Affane zijn niet compleet waardeloos. Maar ze staan ook gewoon op 17quote:Op zondag 2 december 2012 19:07 schreef Grifte het volgende:
Die Nemeth was echt briljant bij RKC, laat helemaal niets zien bij Roda (hele ploeg overigens)![]()
Die Hupperts laat ook met regelmaat wel wat degelijks zien ondanks zijn jeugdige leeftijd in een bagger team.quote:Op zondag 2 december 2012 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Malki en Affane zijn niet compleet waardeloos. Maar ze staan ook gewoon op 17
Ja op zich zit daar wat inquote:Op zondag 2 december 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Hupperts laat ook met regelmaat wel wat degelijks zien ondanks zijn jeugdige leeftijd in een bagger team.
Haha nee man.quote:Op zondag 2 december 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Hupperts laat ook met regelmaat wel wat degelijks zien ondanks zijn jeugdige leeftijd in een bagger team.
quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef Caland het volgende:
Kiest de nos weer voor Barcelona? Pure aids dit.
Allemaal waarheden.quote:
Daarom kijk niet eens meer naar de live CL wedstrijd bij de NOS. Elke weer dan Barcelona. Er zijn ook nog andere ploegen.quote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef Caland het volgende:
Het zou hem sieren. Eigenlijk bewijst hij geen eigenwaarde te hebben door te blijven staan.quote:Op zondag 2 december 2012 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tom zou theatraal de studio uit moeten stormen.
Muller voorbij live op de NOS.quote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef Caland het volgende:
Het is ook best wel een kutstadion als het koud is met die open hoeken.quote:Op zondag 2 december 2012 19:16 schreef Grifte het volgende:
Jezus wat zit het weer leeg daar in de Galgenwaard
Klopt, als kind daar een paar keer geweest met kennissen uit Utrecht, godverdomme driedubbele kleren aan.quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook best wel een kutstadion als het koud is met die open hoeken.
Hype alarm.quote:Op zondag 2 december 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
Wat is er toch met Ruiter aan de hand de laatste tijd?
Het is best een aardige keeper hoor.quote:
Ja, maar nog niet meer dan dat.quote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is best een aardige keeper hoor.
Ik vond het al geen ster maar nu begint hij ze al punten te kosten, voor hun vandaag gelukkig niet.quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 19:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zo mooi vind ik dit doelpunt niet hoor.
Jawel, ook jij vindt het mooi.quote:Op zondag 2 december 2012 19:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zo mooi vind ik dit doelpunt niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |