Voorbarig much.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend seizoen beter, PSV. Weer geen titel. Het leven is hard.
Helaas Ajacied422quote:Deze topic is vanwege enorme drukte automatisch gesloten, om het functioneren van de site te garanderen.
Je weet dat PSV alsnog boven Ajax staat?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend seizoen beter, PSV. Weer geen titel. Het leven is hard.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pak een kop koffie.
En ik ga genieten
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2356.php
Die man moet niet zo hypocriet gaan janken voor die camera. Je zou denken dat iemand met al zijn ervaring zich een keertje sportief ging gedragen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ten eerste waarom mag hij niet aangevrn dat zij hem een kaart aan wilde naaien, dat is toch zo? En gelijk hebben ze.
Ten tweede dat hoort erbij. Jullie en de media doen altijd zo zielig alsof alleen psv dat doet alles lekker uitlichten maar elke club doet dat.
Ten derde hij zegt MAARGOED DAT HOORT ERBIJ. Oftewel hij snapt het want doet het zeld ook.
Hier bleven alle fans echter positief over hun eigen spelers gedurende de hele wedstrijd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Advocaat mag al weg?
Willems moet opeens ook weg?
De tering, die netwerk-sites zitten echt vol met debielen.
Dat is echt een enorm goede vergelijkingquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier bleven alle fans echter positief over hun eigen spelers gedurende de hele wedstrijd.
Marietje Derijck en Marcelaquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuw topic
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2357-2.php
Na de Bazoer-rel;quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Advocaat mag al weg?
Willems moet opeens ook weg?
De tering, die netwerk-sites zitten echt vol met debielen.
Bedankt, dat is ook wel een keertje lekker, een compliment van een modquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is echt een enorm goede vergelijking
En vooral niet denken dat ik sarcastisch was aub, wnat dat was ik echt niet. Nu ook niet trouwens.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt, dat is ook wel een keertje lekker, een compliment van een mod
Heerlijk inderdaad.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Na de Bazoer-rel;
[ afbeelding ]
Genieten daar altijd.
Gun me mijn lolletje nou, wees eens positief. De VBL awards komen eraan en anders ga ik lobbyen voor de GGMM zuurpruim award.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
En vooral niet denken dat ik sarcastisch was aub, wnat dat was ik echt niet. Nu ook niet trouwens.
Sorry, je hebt gelijk ook.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gun me mijn lolletje nou, wees eens positief. De VBL awards komen eraan en anders ga ik lobbyen voor de GGMM zuurpruim award.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Mertens: Dit had de kampioenswedstrijd moeten zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:51 schreef knep het volgende:
Ik weet niet waar ik moet beginnen met het schrappen van spelers uit deze selectie.
Stelletje over het paard getilde kneusjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |