PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
ja idd hij stond ook verkeerd denk ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:19 schreef Tim86 het volgende:
Knappe FK ja, maar Courtois moet hem vanaf daar wel hebben hoor..
Actie ervoor was beter hoe hij Hutchinson voorbij komt maar Waterman mocht wel de bal hebben op een half meter afstandquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:18 schreef Tim86 het volgende:
madre mia wat is Fischer toch een ongelooflijk talent. Geniale assist![]()
![]()
![]()
![]()
Bizar hoe slecht/onzichtbaar hij was iddquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:19 schreef ThadCastle het volgende:
Nu wordt het weer 11 vs 11. Matavz voor Wijnaldum
Viel wel mee. Goeie speler wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:18 schreef Tim86 het volgende:
madre mia wat is Fischer toch een ongelooflijk talent. Geniale assist![]()
![]()
![]()
![]()
Degene die de laatste post heeft moet dat doen, maar hij had het niet door denk ik. Vroegah ging iedereen tegelijk proberen een topic te openen en had je een paar topics gelijk open..dat is ook niet wenselijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:20 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom duurde het eigenlijk zo lang voor er een nieuwe geopend werd?
toen er nog 5 topics per dag doorheen gingen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Degene die de laatste post heeft moet dat doen, maar hij had het niet door denk ik. Vroegah ging iedereen tegelijk proberen een topic te openen en had je een paar topics gelijk open..dat is ook niet wenselijk.
Echt een fantastische eerste helft, redelijke tweede.quote:
vast wel dan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
IF Marchisio? 2 goals in derby van Turijn
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Fischer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles zit vol sperma. Alles.
Alles. [ afbeelding ]
Depay word ook wel een goeie.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:31 schreef ThadCastle het volgende:
Depay heeft nu al meer gedaan dan Wijnaldum haha
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Fischer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles zit vol sperma. Alles.
Alles. [ afbeelding ]
Alleen psv'ers stemmen, de meeste Ajacieden zitten in het stadion.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:33 schreef ThadCastle het volgende:
Narsingh MOTM volgens sidekick wtf?
En daar is je internetverbinding toch verneuktquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alleen psv'ers stemmen, de meeste Ajacieden zitten in het stadion.
Joden zijn gierig vandaarquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alleen psv'ers stemmen, de meeste Ajacieden zitten in het stadion.
Tr gemachtquote:
twitter:JulianvanVeen twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 19:35:15als je de opstelling van ajax ziet, denk je ook echt van; PSV, die 3 punten, die kun je vooraf al bijschrijven reageer retweet
ik heb hem even getweet dat ie er niks van snaptquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:42 schreef Reemi het volgende:
Dezen boytwitter:JulianvanVeen twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 19:35:15als je de opstelling van ajax ziet, denk je ook echt van; PSV, die 3 punten, die kun je vooraf al bijschrijven reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb hem even getweet dat ie er niks van snapt
Hij heeft gewoon gelijk. Op papier heeft PSV gewoon een beter team.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb hem even getweet dat ie er niks van snapt
Maar een wedstrijd wordt gespeeld op gras en niet op papier, Evert.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:52 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Op papier heeft PSV gewoon een beter team.
Vrije trap Ronaldo
Ja, dat weet ik. Maar wat hij zegt klopt toch gewoonquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar een wedstrijd wordt gespeeld op gras en niet op papier, Evert.
qua aanval wel ja. Maar als je de rest van zijn tweets ziet, merk je wel dat hij het niet snapt. Hij vond de voorsprong van Ajax onterechtquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:52 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Op papier heeft PSV gewoon een beter team.
Vrije trap Ronaldo
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
qua aanval wel ja. Maar als je de rest van zijn tweets ziet, merk je wel dat hij het niet snapt. Hij vond de voorsprong van Ajax onterecht
Sinds laatste update niet meerquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:03 schreef Tobi-wan het volgende:
Kan je niet meer met 2 mensen tegelijk op FUT? Zit hier bij een vriend en we krijgen het niet meer voor elkaar.
Hebben ze het serieus eruit gehaald? Waarom zouden ze dat in vredesnaam doen?!quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sinds laatste update niet meer
EA, doet altijd de raarste dingen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hebben ze het serieus eruit gehaald? Waarom zouden ze dat in vredesnaam doen?!
Er was een glitch. Als je 1-0 voorstond en je guest liet disconnecten ofzo dan had je gewoon gewonnen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er zat een glitch in dat als je met 2 mensen voorkwam je weg kon gaan en dan door was (of iets in die trant). Dus in plaats van dat op te lossen sloop je het er gewoon uitquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Sterk staaltje damage control jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zat een glitch in dat als je met 2 mensen voorkwam je weg kon gaan en dan door was (of iets in die trant). Dus in plaats van dat op te lossen sloop je het er gewoon uit
Lekker kut. Zal wel weer even duren voordat dat terugkomt. Dan maar even MotD kijken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er was een glitch. Als je 1-0 voorstond en je guest liet disconnecten ofzo dan had je gewoon gewonnen.
Dat kan inderdaad niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Je kan zeker niet met 2 spelers op 1 console clubs spelen?
Ik wil ook ghostquote:
Ja elke keer als ik aan het flanken was en hoorde dat tegenstander UAV activeerde, wist ik dat dood gingquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik wil ook ghost
En een silencer op m'n wapen, nu weet iedereen waar ik ben als ik iemand neer knal.
is silencer echt goed dit jaar ?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik wil ook ghost
En een silencer op m'n wapen, nu weet iedereen waar ik ben als ik iemand neer knal.
Gamecubequote:
Rijst en Smookz zijn online. Ik stuurde rijst en msg of hij met zn 3e wilde, maar reageerde nietquote:
Als echt belachelijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je nou maar 7 passes geven in een wedstrijd als middenvelder![]()
100% passingquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel alle 7 goed, netjes hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Leek alsof hij aan het slapen wasquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
Je hoort Wim Kieft de hele tijd ademen, zwaar irritant.
Jup, daarom heb ik een lage k/dquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja elke keer als ik aan het flanken was en hoorde dat tegenstander UAV activeerde, wist ik dat dood ging
Ja heb net even opgezocht op Youtube. Die meteen op Ghost zettenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, daarom heb ik een lage k/ddie uav spam is achterlijk, ik haal ze elke keer uit de lucht maar dat schiet ook niet op :p je krijg toch ook een unlock token als je prestiged of niet?
Of gewoon niet prestigen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja heb net even opgezocht op Youtube. Die meteen op Ghost zetten
Ik jou ook niet maar Smookz reageert niet evenals Rijstquote:
Mooi, dan ga ik wel prestigenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja heb net even opgezocht op Youtube. Die meteen op Ghost zetten
"onverdiend verliezen"... die heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:10 schreef Reemi het volgende:
Nog een keer: dezen boy
https://twitter.com/JulianvanVeen/status/274986006623703041
Dat hou ik nooit vol, ik kick namelijk op de levels die je omhoog gaat.quote:
Ja kan wel even, even nog sjelsie kijken samenvatting. Ik ga niet praten, worden mijn ouders wakker.quote:
Maak ff een party aan, BDIL kan mij niet joinen en andersom ook nietquote:
Is goed, ff wachten op Iwanquote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef vandermar het volgende:
Ik ga niet praten, worden mijn ouders wakker :p
Alleen Man U,quote:Op zondag 2 december 2012 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tiendalli scoorde net bijnaHoeveel wedstrijden zijn er eigenlijk al geweest voordat ze Chelsea lieten zien?
Normaal welquote:
Heeft niks met blind te maken, maar vind het gewoon fijn spelen. Ik had op Black Ops 2 ook altijd een baksteen met een red dot op m'n AK-74, vonden veel vrienden ook raar.quote:
Jammer dat die Target finder zover inzoomt.quote:Op zondag 2 december 2012 00:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heeft niks met blind te maken, maar vind het gewoon fijn spelen. Ik had op Black Ops 2 ook altijd een baksteen met een red dot op m'n AK-74, vonden veel vrienden ook raar.
extended mags laser sigth en rennen voor je leven.quote:Op zondag 2 december 2012 00:34 schreef wieisboos het volgende:
Scopes er op zettenextended mags voor de echte bazen
gayquote:Op zondag 2 december 2012 00:34 schreef wieisboos het volgende:
Scopes er op zettenextended/dual mags voor de echte bazen
Jij bent te slechtquote:Op zondag 2 december 2012 00:27 schreef Rijst het volgende:
Geen zin in COD. wil wel clubben als er mensen meedoen
Ooh jij bent er zo éénquote:Op zondag 2 december 2012 00:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
extended mags laser sigth en rennen voor je leven.
camperquote:Op zondag 2 december 2012 00:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ooh jij bent er zo éénzo leuk om al die gasten die aan het rushen zijn op te sporen met target finder om vervolgens keer op keer neer te knallen op dezelfde spot.
Ik doe mee kom danquote:Op zondag 2 december 2012 00:27 schreef Rijst het volgende:
Geen zin in COD. wil wel clubben als er mensen meedoen
Alsof campen in Black Ops 2 nut heeft, zelfs met Ghost is het onmogelijk om te campen.quote:
om vervolgens aldoor zelf door te gaan ?quote:Op zondag 2 december 2012 00:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alsof campen in Black Ops 2 nut heeft, zelfs met Ghost is het onmogelijk om te campen.
Ik ben meer van het rustig rondlopen en kijken en zoeken naar kippen zonder koppen.
Ik geen ghost :p ging wel decent ja. 3x vlak voor stealth gekilledquote:Op zondag 2 december 2012 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat was wel een dik potjeIk gebruik PDW met silencer. Ghost
kom je clubben?quote:Op zondag 2 december 2012 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat was wel een dik potjeIk gebruik PDW met silencer. Ghost
k/d op black ops stelt nu niet veel voor. Ik heb het spel pas een paar dagen en moet nog de maps enz een beetje verkennen. Sta nu op 1.3 volgens en op MW3 heb ik 1.8 op prestige 4. Moet dus nog een beetje aan het spel wennen en kijken hoe ik het beste kan flanken op een aantal maps.quote:Op zondag 2 december 2012 00:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
om vervolgens aldoor zelf door te gaan ?
wat is je kd
Komquote:
Is goedquote:Op zondag 2 december 2012 01:08 schreef vandermar het volgende:
Ik kap zo toch, moet de hond uitlaten en ga dan pitten. Laatste potje ok?
Heeft hij dan de cup gewonnen of ben jij alleen je prijs kwijt?quote:Op zondag 2 december 2012 01:48 schreef Tim86 het volgende:
En weer een IP flooder..uiteraard in de laatste minuten van de gold cup finale als blijkt dat hij niet meer kan winnen
5 keer in totaal nu geweest, allemaal op heerlijke kutmomenten..en EA doet er geen fuck aan.
Ik denk niet dat EA daar wat aan kan doen.quote:Op zondag 2 december 2012 01:48 schreef Tim86 het volgende:
En weer een IP flooder..uiteraard in de laatste minuten van de gold cup finale als blijkt dat hij niet meer kan winnen
5 keer in totaal nu geweest, allemaal op heerlijke kutmomenten..en EA doet er geen fuck aan.
Hij krijgt een herkansing en ik ben mijn prijs + cup progress + DNF kwijt. Ik kan daar echt niet tegen zulke dingen. Zeker 15-20% van mijn losses komt door dit of gezeik vanuit EA zelf met ongeplande maintenance shit of servers die instabiel zijn zoals aan het begin van deze FUT. Dodelijk irritant.quote:Op zondag 2 december 2012 01:50 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heeft hij dan de cup gewonnen of ben jij alleen je prijs kwijt?
Zit er op je router/modem toevallig DDOS protection?quote:Op zondag 2 december 2012 01:48 schreef Tim86 het volgende:
Blijkbaar niet..kan ik dat zo zien ergens?quote:Op zondag 2 december 2012 01:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zit er op je router/modem toevallig DDOS protection?
Wat voor router heb je?quote:Op zondag 2 december 2012 01:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet..kan ik dat zo zien ergens?
Thomson Speedtouch nog iets..kan er nu ook niet inkomen atm..wazig.quote:Op zondag 2 december 2012 01:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat voor router heb je?
Anders moet je even kijken of er een optie staat "respond to ping request" en deze dan uitzetten
Als het goed is zit er in die speedtouch een menu met firewall.quote:Op zondag 2 december 2012 02:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thomson Speedtouch nog iets..kan er nu ook niet inkomen atm..wazig.
Ik had vandaag precies hetzelfde met de 451 formatie.quote:Op zondag 2 december 2012 02:31 schreef Lastpost het volgende:
Dacht eens een andere formatie uit te proberen, nou dat 4231 ligt mij totaal niet zeg, lijkt spontaan alsof ik met chemistry rond de 3 speel.
Praktisch dezelfde spelers in 352 en ik win nog net niet met dubbele cijfers van dezelfde tegenstanders.
Dat idee inderdaad, ze voelen traag, lopen totaal niet op de juiste plek, schieten gaat voor geen meter, stappen niet in ... een grote ergernis.quote:Op zondag 2 december 2012 02:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had vandaag precies hetzelfde met de 451 formatie.
Het leek wel of iedereen uit positie liep en niemand meer kon sprinten
Welcome to my world. Alleen dan in alle formaties na een wedstrijd of 3quote:Op zondag 2 december 2012 02:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat idee inderdaad, ze voelen traag, lopen totaal niet op de juiste plek, schieten gaat voor geen meter, stappen niet in ... een grote ergernis.![]()
Arme jij.quote:Op zondag 2 december 2012 02:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Welcome to my world. Alleen dan in alle formaties
Ik ben nu op zo'n punt in het spel dat niks me meer lukt.quote:Op zondag 2 december 2012 02:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Welcome to my world. Alleen dan in alle formaties na een wedstrijd of 3
DoS protectie is vaak alleen effectief met dure software. Je IP wordt namelijk bestookt met pakketjes van geïnfecteerde computers. Daarom is het zonder dure software haast onmogelijk om UDP Flooding te herkennen en IP adressen te blokkeren.quote:Op zondag 2 december 2012 01:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zit er op je router/modem toevallig DDOS protection?
¤2,50 geboden.quote:Op zondag 2 december 2012 10:21 schreef Meess het volgende:
Hoi,
ik heb 140k te koop op de XBOX
Wie bied er?
mvg.
mees
Ik bied ¤ 5.quote:Op zondag 2 december 2012 10:21 schreef Meess het volgende:
Hoi,
Wie bied er?
mvg.
mees
Hoi,quote:Op zondag 2 december 2012 10:21 schreef Meess het volgende:
Hoi,
Wie bied er?
mvg.
mees
Waarom doe je zo leuk man.quote:Op zondag 2 december 2012 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk. Wat ga je met de 10 euro doen?
Hoi,quote:Op zondag 2 december 2012 10:21 schreef Meess het volgende:
Hoi,
Wie bied er?
mvg.
mees
IFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik had Pearce in een pack maar gaat niet eens voor 7k
Moet nog even een silverteam maken om op de bank te zetten bij een ander team. Iemand nog een toffe speler rond de 5k?
![]()
Steffen Hofmann is je manquote:Op zondag 2 december 2012 12:09 schreef Thorb het volgende:
Ik had Pearce in een pack maar gaat niet eens voor 7k
Moet nog even een silverteam maken om op de bank te zetten bij een ander team. Iemand nog een toffe speler rond de 5k?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
jquote:Op zondag 2 december 2012 12:40 schreef Fuszy het volgende:
Kan je ook een IF krijgen in zo'n daily mini silver of gold?![]()
Kunnen er rares in zitten?quote:Op zondag 2 december 2012 12:40 schreef Fuszy het volgende:
Kan je ook een IF krijgen in zo'n daily mini silver of gold?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kan echt niet met Muriel spelenBonucci is de poor mans Chiellini
Wat een baas
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Live wedstrijden?quote:Op zondag 2 december 2012 12:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Middag!
Weet iemand hier misschien een site waar je volledige wedstrijden kunt zien/downen?![]()
Oh, nee dan weet ik het niet.quote:Op zondag 2 december 2012 12:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik wel te vinden. Gewoon de volledige Reading - Man Utd bijv van gister.![]()
Vermaakt u: volledige wedstrijden na de klikquote:Op zondag 2 december 2012 12:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik wel te vinden. Gewoon de volledige Reading - Man Utd bijv van gister.![]()
Bedankt!quote:Op zondag 2 december 2012 12:54 schreef leoon. het volgende:
[..]
Vermaakt u: volledige wedstrijden na de klik![]()
![]()
Niet met deze spelersgroep.quote:Op zondag 2 december 2012 12:56 schreef leoon. het volgende:
[..]
No problem, volgende keer de 3 punten voor ons dan denk ik?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Als PSV achterin zich versterkt in de winterstop en Lens is achter de spits zetquote:Op zondag 2 december 2012 12:56 schreef leoon. het volgende:
[..]
No problem, volgende keer de 3 punten voor ons dan denk ik?
Hala Madrid !
Ligt er net aan hé.quote:Op zondag 2 december 2012 12:56 schreef leoon. het volgende:
[..]
No problem, volgende keer de 3 punten voor ons dan denk ik?![]()
![]()
quote:quote:Op zondag 2 december 2012 12:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als PSV achterin zich versterkt in de winterstop en Lens is achter de spits zetIk ben er volgende week weer bij tegen Twente. Ik ben benieuwd..
Verdedigend kan het veel beter, maar komaaan als enige 50 goals gescoord rest zit nog in de 30 of zoiets? Dan kan het toch niet dat je zo'n slechte verdediging hebt
Maher op middenveld ipv wijnaldum zou ik al fijn vinden..![]()
Wat is het trouwens extreem rustig hier de laatste tijd....
Ik wil niet dat deze prachtreeks uitsterft....
Feyenoord Rotterdam![]()
Thanks. Zitten er ook nadelen aan als ik dat aanzet of heeft het verder geen gevolgen?quote:Op zondag 2 december 2012 02:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als het goed is zit er in die speedtouch een menu met firewall.
In het menu van de firewall staat er een optie met zoiets van Packet Inspection, moet je deze maar aan zetten.
Edit: het heet SPI firewallAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kan ik ook ergens MOTD terug kijken?
Altijd zo gay, zaterdagavond ben ik niet thuis, en zondagochtend lig ik nog lekker te ronken in m'n bed.
Feyenoord Rotterdam![]()
Oh lees dit nu pas. Naja ben ook weer wat te lui om er zoveel werk van te maken haha, maar bedanktquote:Op zondag 2 december 2012 03:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
DoS protectie is vaak alleen effectief met dure software. Je IP wordt namelijk bestookt met pakketjes van geïnfecteerde computers. Daarom is het zonder dure software haast onmogelijk om UDP Flooding te herkennen en IP adressen te blokkeren.
DoS-aanvallen zijn strafbaar, dus je zou je tegenstander een bericht kunnen sturen en 'm hier op wijzen. Je kunt ook zijn ISP bellen, als je een stap verder wilt gaan. Het is niet preventief, maar cheaters moet je nooit hun gang laten gaan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
dm komt eraanquote:Op zondag 2 december 2012 13:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan ik ook ergens MOTD terug kijken?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik download die gewoon altijd, heb volgens mij paar seizoenen nog op de externe harde schijf.quote:Op zondag 2 december 2012 13:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan ik ook ergens MOTD terug kijken?![]()
![]()
Ik kom er niet meer uit, misschien kan het ook niet. Wil graag de 3 voorhoede spelers en de RCDM (Traore) houden.
http://www.futhead.com/fifa/squads/1789678/![]()
Intentie van PSV was niet om te winnen bij Ajax maar om een punt te halen, daar gaat het al fout. Ajax speelt het beste voetbal in Nederland, en met een 4-3-3 opstelling met de punt naar achter leggen ze veel druk op PSV als PSV niet naar voren wilt spelen. Dit zag je gister goed, het is altijd 6 tegen 5 en dan heb je een verdediging nodig die niet een steek laat vallen.quote:Op zondag 2 december 2012 13:00 schreef leoon. het volgende:
[..]
[..]Ik ben er volgende week weer bij tegen Twente. Ik ben benieuwd..
Verdedigend kan het veel beter, maar komaaan als enige 50 goals gescoord rest zit nog in de 30 of zoiets? Dan kan het toch niet dat je zo'n slechte verdediging hebt
Maher op middenveld ipv wijnaldum zou ik al fijn vinden..
Ik zie zelf overigens meer potentie in Lens achter de spits, snel, behendig en een goed schot. Hij is ook altijd meer aanwezig in het spel van PSV ongeacht zijn positie spits of vleugel.Hala Madrid !
Lager Engels voetbalquote:Op zondag 2 december 2012 13:06 schreef Fuszy het volgende:
Dadelijk deze kijken:
http://eredivisielive.nl/wedstrijd/1758864Daar hebben ze ook een soort MotD van, kijk ik altijd naar, fantastisch is dat. Al die verhalen etc. Wil nog wel eens zulke wedstrijden zien, bijv in The Valley van Charlton, wat een stadion.
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 13:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Intentie van PSV was niet om te winnen bij Ajax maar om een punt te halen, daar gaat het al fout. Ajax speelt het beste voetbal in Nederland, en met een 4-3-3 opstelling met de punt naar achter leggen ze veel druk op PSV als PSV niet naar voren wilt spelen. Dit zag je gister goed, het is altijd 6 tegen 5 en dan heb je een verdediging nodig die niet een steek laat vallen.
Ik zie zelf overigens meer potentie in Lens achter de spits, snel, behendig en een goed schot. Hij is ook altijd meer aanwezig in het spel van PSV ongeacht zijn positie spits of vleugel.Lensie is eigenlijk op zijn best als 2e spits in een systeem met twee spitsen..een lange sterke spits ernaast.quote:Op zondag 2 december 2012 13:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Intentie van PSV was niet om te winnen bij Ajax maar om een punt te halen, daar gaat het al fout. Ajax speelt het beste voetbal in Nederland, en met een 4-3-3 opstelling met de punt naar achter leggen ze veel druk op PSV als PSV niet naar voren wilt spelen. Dit zag je gister goed, het is altijd 6 tegen 5 en dan heb je een verdediging nodig die niet een steek laat vallen.
Ik zie zelf overigens meer potentie in Lens achter de spits, snel, behendig en een goed schot. Hij is ook altijd meer aanwezig in het spel van PSV ongeacht zijn positie spits of vleugel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het heeft geen nut bij een DDOS maar wel als er een klein ventje op zijn pc met HOIC zit te kloten.quote:Op zondag 2 december 2012 13:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh lees dit nu pas. Naja ben ook weer wat te lui om er zoveel werk van te maken haha, maar bedanktRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit bedoel ik in principe ookquote:Op zondag 2 december 2012 13:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Lensie is eigenlijk op zijn best als 2e spits in een systeem met twee spitsen..een lange sterke spits ernaast.Maar bij zon 2 spitsen systeem zou hij naast Matavz meer terugzakken waardoor hij een CF is
Hala Madrid !
Hier zit gewoon een briljant verhaal achterquote:Op zondag 2 december 2012 13:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Lager Engels voetbalDaar hebben ze ook een soort MotD van, kijk ik altijd naar, fantastisch is dat. Al die verhalen etc. Wil nog wel eens zulke wedstrijden zien, bijv in The Valley van Charlton, wat een stadion.
http://www.indehekken.net(...)het-moderne-voetbal/Feyenoord Rotterdam![]()
Zou wel kunnen werken ja, maar dan zit je weer met Mertens..die kan je niet verder terug laten spelen want meeverdedigen zit er sowieso niet in.quote:Op zondag 2 december 2012 13:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit bedoel ik in principe ookMaar bij zon 2 spitsen systeem zou hij naast Matavz meer terugzakken waardoor hij een CF is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je zou eens doingthe116 moeten lezen. Is van een Tilburger die dus de 116 clubs wil bezoeken, van PL tot Conference. Hij heeft het van doing the 96, dat is tot de League Two. De verhalen bij die clubs zijn fantastisch en zijn wordpress blog is prachtig, historie etc.quote:Op zondag 2 december 2012 13:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hier zit gewoon een briljant verhaal achter
http://www.indehekken.net(...)het-moderne-voetbal/![]()
![]()
Van Persie en Aguero![]()
![]()
Gekocht voor in me team en bewijzen zich gelijk!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Godverdegodver, m'n duurste team tot nu toe, een serie a team met o.a. If miccoli, di natale, chiellini, pirlo...nog geen wedstrijd mee gewonnen...een of ander gaar nederlanders team van nog geen 10k en ik win alles....wat is een lach als je van binnen huilt![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Que?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vidal had een bovenlichaam blessure na een online match!quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
'De machinist wordt vermist'
15 min later 'De machinist is nog steeds nergens te vinden u kunt naar de trein hiernaast gaan die vertrekt zo naar dezelfde eindbestemming'
naar andere trein..wachten.. 5-10 min later
'Ja de trein naast ons is net toch nog vertrokken we moeten dus wachten tot die weg is'quote:faal
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Was er een quit?quote:Op zondag 2 december 2012 13:24 schreef Revontulet het volgende:
[..]
vidal had een bovenlichaam blessure na een online match!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb er al 400quote:Op zondag 2 december 2012 13:36 schreef Dudeweiser het volgende:
INJURIES?????!!!! IEDEREEN KAARTEN KOPEN GO GO GO
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb er nog maar 100 a 150. Maar geloof het pas als er meerdere blessures bij meerdere users gemeld wordenquote:![]()
Ik ben geblesseerdquote:Op zondag 2 december 2012 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 100 a 150. Maar geloof het pas als er meerdere blessures bij meerdere users gemeld worden
Feyenoord Rotterdam![]()
Zo bedoelde ik het niet, was meer een vraag of dit klopt dat meer mensen het hadden...ik discard healing cards gelijk, voelde me een beetje dom maar blijkbaar was het gewoon een bugwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Kan je in die offline carreer met je pro out of contract komen? Dat je jezelf kan aanbieden bij een club?
Lijkt me mooi om uiteindelijk bij Feyenoord te komen, maar speel nu na 1 seizoen weer bij Leeds United.Feyenoord Rotterdam![]()
Haha WTF ik nietRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Lurling
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Daarnet een CF -> ST uit een 5k pack en nu een hernandez uit een 7,5k pack. Valt meeHaal ik mijn pakjes er iig uit.
Feyenoord Rotterdam![]()
puush doet het trouwens niet( oh ze zijn doelwit van een ddos
Ba + Cissé (van QPR)twitter:puushme twitterde op zondag 02-12-2012 om 04:39:11our main server's IP has been null routed by our datacentre due to a suspected DDoS attack. we are unable to resolve this for 24 hours. reageer retweet
of één van de spitsen vervangen voor hernandez?Feyenoord Rotterdam![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar zijn de grafiekjes van UDB vaak wel handig voorquote:Op zondag 2 december 2012 13:58 schreef ThadCastle het volgende:
Iemand die de prijs van IF Popov in de gaten gehouden heeft?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan niet op UDB.. vandaar dat ik het vroegquote:Op zondag 2 december 2012 14:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zijn de grafiekjes van UDB vaak wel handig voor![]()
![]()
Oh ik zie het nu ja..schiet niet opAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: