daarom is het ook een RICHTprijsquote:Op zondag 2 december 2012 12:59 schreef Leandra het volgende:
Beetje prijzig voor een gebruikt toestel?
Ik heb vanmiddag snel even een foto gemaakt met mijn telefoon, niet de beste kwaliteit maar ik heb even geen fatsoenlijke camera tot mijn beschikking.quote:
frame rate?quote:Op zondag 2 december 2012 21:23 schreef Moovje het volgende:
Kan je er goed op gamen? Of heeft die een langzaam frequentie tijd? (Of hoe ik moet ik dat nog eens beschrijven?)
Ik weet het even zelf niet meer zo goed uit te leggen (domheid)quote:
Inputlag.quote:Op zondag 2 december 2012 21:31 schreef Moovje het volgende:
[..]
Ik weet het even zelf niet meer zo goed uit te leggen (domheid). Maar bij mijn vriendin haar Samsung televisie heeft de tijd van joystick > televisie om het zo maar even te zeggen 0,4 milliseconde tijd nodig. En bij mijn eigen televisie 0,25 milliseconde. Als het inderdaad milliseconde's zijn...
0,25 ms is zelfs minder dan 1 ms, weet je het zeker?quote:Op zondag 2 december 2012 21:31 schreef Moovje het volgende:
[..]
Ik weet het even zelf niet meer zo goed uit te leggen (domheid). Maar bij mijn vriendin haar Samsung televisie heeft de tijd van joystick > televisie om het zo maar even te zeggen 0,4 milliseconde tijd nodig. En bij mijn eigen televisie 0,25 milliseconde. Als het inderdaad milliseconde's zijn...
Ik ook, zie nog steeds dat er maar 1 orginele foto opstaat.quote:Op zondag 2 december 2012 12:51 schreef Morodeepdelver het volgende:
Graties tip: maak echt zelf foto's, dat is echt beter voor je verkoop.
Zelf skip ik topics zonder eigen foto's echt heel snel!
Nee dat gaat helaas niet.quote:Op maandag 17 december 2012 14:48 schreef badschaap het volgende:
kan die ook als monitor worden aangesloten?
Zitten de kabeltjes, aansluitingen, plugjes erbij om het als monitor aan te sluiten?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:07 schreef IrCute het volgende:
Heb al een bod ontvangen van 275, voor 300 mag de tv meteen weg en anders geef ik em aan mijn Oma.
ALS het goed is kan de tv inderdaad als monitor worden gebruikt als je de juiste videokaart hebt.
Ik kan er wel een hdmi kabel bij doen, ik weet niet wat je verder nodig hebt om het aan te sluiten, als het goed is zit dat normaal gesproken bij je videokaart.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:10 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Zitten de kabeltjes, aansluitingen, plugjes erbij om het als monitor aan te sluiten?
hangt van videokaart af, maar waarom gebruiken als monitor? Das echt niet relaxt hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:10 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Zitten de kabeltjes, aansluitingen, plugjes erbij om het als monitor aan te sluiten?
Mijn vriend gebruikt zijn 46inch als monitor en dat werkt eigenlijk prima..quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:56 schreef Victor_J het volgende:
[..]
hangt van videokaart af, maar waarom gebruiken als monitor? Das echt niet relaxt hoor
waarom wil ie geen dual monitor draaien? 46 inch en deze tv?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
Mijn vriend gebruikt zijn 46inch als monitor en dat werkt eigenlijk prima..
Omdat ik in NL woon en hij in USAquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:58 schreef Victor_J het volgende:
[..]
waarom wil ie geen dual monitor draaien? 46 inch en deze tv?
Net even foto check, gemis voor Nederland. Blijf hier!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:00 schreef IrCute het volgende:
[..]
Over een paar maanden woon ik er ookDus daarom moet er heeeeel veel weg.
Haha, thanks maar neequote:Op dinsdag 18 december 2012 14:01 schreef Victor_J het volgende:
[..]
Net even foto check, gemis voor Nederland. Blijf hier!
doodzonde, probeer anders een loterij te starten, 5 euro per lot en dan trekking en winnaar kiezen. Heeft een kerel vorig jaar geprobeerd met zijn huis van paar miljoen, mocht alleen niet.quote:
Ok, was haar aan het versieren, ga jij weer moeilijk doen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:22 schreef Housekeeper het volgende:
Kan de slowchat ergens anders plaatsvinden
Nee, zoals ik al zei ik heb al een bod van 275, dus voor 300 mag de tv weg en anders niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
Okeeeeee........... Maar buiten alle hosselaars om. 230 = deal?
Succes danquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:36 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei ik heb al een bod van 275, dus voor 300 mag de tv weg en anders niet.
En waarom zou die betere kwaliteit zijn?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Succes danNieuw zijn 40"es van betere kwaliteit 330 euro. O.a. Deze:
http://tweakers.net/pricewatch/286926/samsung-le40d503.html
O kijk nou, de jouwe was ook een 5-series. Nou ja, nog steeds geen merkbare verschillen behalve jouw belachelijke prijs (300) versus een compleet nieuwe (340) met 2 jaar garantie erop.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:07 schreef IrCute het volgende:
[..]
En waarom zou die betere kwaliteit zijn?
Dan koop je die tochquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O kijk nou, de jouwe was ook een 5-series. Nou ja, nog steeds geen merkbare verschillen behalve jouw belachelijke prijs (300) versus een compleet nieuwe (340) met 2 jaar garantie erop.
Nee ik ga voor een 60" en geef mijn ouwe 40"-er dan maar aan mijn schoonpa, in plaats van deze tweedehands.quote:
Succes.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee ik ga voor een 60" en geef mijn ouwe 40"-er dan maar aan mijn schoonpa, in plaats van deze tweedehands.
Die chick is gek joh,quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef skittelman het volgende:
dus als ik het goed begrijp ben ik het laatste/hoogste bod?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef IrCute het volgende:
De tv is voor de vraagprijs verkocht jongens, de aanhouder wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |