SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
Zonde van zo'n reliek uit een andere tijd.quote:Op zondag 2 december 2012 21:12 schreef DaMart het volgende:
Even een reeks gemaakt van dit topic en het vorige deel (dat net niet 12,5 jaar open is gebleven).
Je hebt het zelfs op de FP laten zettenquote:Op zondag 2 december 2012 21:12 schreef DaMart het volgende:
Even een reeks gemaakt van dit topic en het vorige deel (dat net niet 12,5 jaar open is gebleven).
Verdorie, het is een foto van een definitieve versie van het boek.quote:
Do want!quote:Op maandag 10 december 2012 17:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Verdorie, het is een foto van een definitieve versie van het boek.
[ afbeelding ]
In het klein dan maar.
Lezen, of niet lezen... Aaarg.... Heb tot nu toe nog niks gelezen van Amol, maar het begint steeds meer te jeukenquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:55 schreef Kevin24 het volgende:
Trouwens chapter 1 staat al online!
Kippevel tijdens het lezen, zoveel zin in! http://www.tor.com/storie(...)tward-the-wind-blewq
Haha. Ben echt net klaar met lezen, erg vetjes maar zou denk ik als ik jou was gewoon lekker wachten tot 8 Jan.. sta nu nog meer te stuiteren dat ik meer wil!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:05 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Lezen, of niet lezen... Aaarg.... Heb tot nu toe nog niks gelezen van Amol, maar het begint steeds meer te jeuken
De proloog, hoofdstuk 1, een deel van 2 en hoofdstuk 11 staan online.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:55 schreef Kevin24 het volgende:
Trouwens chapter 1 staat al online!
Kippevel tijdens het lezen, zoveel zin in! http://www.tor.com/storie(...)tward-the-wind-blewq
niet lezen is makkelijk, leiver alles in 1 keerquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:05 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Lezen, of niet lezen... Aaarg.... Heb tot nu toe nog niks gelezen van Amol, maar het begint steeds meer te jeuken
Dat staat gewoon in Towers of Midnight.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:28 schreef dieenebart het volgende:
Ik wil gewoon weten wie Asmodean heeft vermoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:48 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dat staat gewoon in Towers of Midnight.Oh. Heb ik ff gemist, dan Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Towers of Midnight opspeurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |