Klopt. Het rijtje kon nog wel langer. Ali B hoort er ook bij. Heeft nu een eigen bedrijf en tv-programma. Was ooit een straatjoch.quote:
80 procent van de Marokkanen werken, en daarmee onderhouden ze gemakkelijk die 20% die een uitkering hebben, dus de ''Nederlandse belasting betaler'' kost het helemaal niets, zo kan je het ook zien.quote:
Was het maar zo'n feest. Jij weet ook wel dat de Nederlanders betalen voor de uitkeringtrekkers, Marokkaans, Nederlands, Turks, iedereen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
80 procent van de Marokkanen werken, en daarmee onderhouden ze gemakkelijk die 20% die een uitkering hebben, dus de ''Nederlandse belasting betaler'' kost het helemaal niets, zo kan je het ook zien.
Zo onderhouden de 80% Marokkaanse Nederlanders ook de Autochtonen vaak PVV stemmende uitkeringstrekkers..quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Jij weet ook wel dat de Nederlanders betalen voor de uitkeringtrekkers, Marokkaans, Nederlands, Turks, iedereen.
Niet in Nederland. Zijn lang niet genoeg Marokkanen hier om dat allemaal te onderhoudenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:28 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Zo onderhouden de 80% Marokkaanse Nederlanders ook de Autochtonen vaak PVV stemmende uitkeringstrekkers..
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:31 schreef wickedmen het volgende:
Hoi.
Ik ben ook Berber.
Wisten jullie dat?
Dat is een legendarisch figuur uit de oudheid. Niet recent. Vandaar dat ik hem achterwege heb gelaten. Het is maar een kort lijstje. Kan gerust 3 a 4 keer langer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Je vergeet Ibn Battuta...
http://en.wikipedia.org/wiki/Ibn_Battuta
Niet de Oudheid, maar de Middeleeuwen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is een legendarisch figuur uit de oudheid. Niet recent. Vandaar dat ik hem achterwege heb gelaten. Het is maar een kort lijstje. Kan gerust 3 a 4 keer langer.
Klopt. Middeleeuwen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet de Oudheid, maar de Middeleeuwen.Maar oké, je hebt het dus over recente voorbeelden. Duidelijk.
Jean Remo. Toevallig was ik van plan deze nacht de film Leon te gaan bekijken. Is hij een Berber?quote:
Geboren in casablancaquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jean Remo. Toevallig was ik van plan deze nacht de film Leon te gaan bekijken. Is hij een Berber?
Ohw lees net dat hij er geboren is: Casablanca, Marokko, 30 juli 1948 maar zijn ouders zijn spaans, en hij is Frans... ehhh, ingewikkeldquote:
Haha, wilde het net even gaan googelen. Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ohw lees net dat hij er geboren is: Casablanca, Marokko, 30 juli 1948 maar zijn ouders zijn spaans, en hij is Frans... ehhh, ingewikkeld
Dus toch geen berber
quote:7. Lorine Zineb Noka Talhaoui
Geboren in Stockholm, Zweden. Kind van Marokkaanse immigranten. Heeft met de single Euphoria het Eurosongfestival 2012 voor Zweden gewonnen.
quote:8. Bouchra van Persie
Sinds 2004 getrouwd met de Nederlandse voetballer Robin van Persie. Hebben twee kinderen.
quote:9. Hicham El Geurrojj
Voormalig middenafstandsloper. Wereldrecordhouder op de 1500 meter. Hicham El Geurrojj is zevenvoudig wereldkampioen en tweevoudig olympisch kampioen. Tegenwoordig is Hicham El Geurrojj ambassadeur voor Unicef in Marokko.
Mooi dier, maar niet passend voor dit topic.quote:Op zondag 2 december 2012 00:05 schreef KingRoland het volgende:
kan de berberaap ook in de OP? dit is zeer kwetsend voor de aap zelf en de liefhebbers. Tevens ook de fanclub voor berberapen. berberapen zijn ook onderdeel van succesvolle Berbers.
TS je stelt me zwaar teleur.
Waarom de mensen in de OP wel dan? de berberaap heeft meer betekent dat alle mensen die je hebt gezetquote:Op zondag 2 december 2012 00:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mooi dier, maar niet passend voor dit topic.
Vooruit. De Berberaap krijgt ook een plekje in dit topic.quote:Op zondag 2 december 2012 00:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom de mensen in de OP wel dan? de berberaap heeft meer betekent dat alle mensen die je hebt gezet
Ja anders krijgt FOK! , jij en ik en iedereen een grote klacht van de fanclub voor de berberapen. dat willen we nietquote:Op zondag 2 december 2012 00:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vooruit. De Berberaap krijgt ook een plekje in dit topic.
quote:10. Berberaap
Is een aap die voornamelijk voorkomt in Marokko en Algerije. Tevens kun je ze vinden in Gibraltar. Bedreigde diersoort en de stichting AAP zet zich in voor deze dier.
quote:11. Mounir El Hamdaoui
Een in Nederland geboren voetballer van Marokkaanse origine. Kwam uit voor Willem II, Tottenham Hotspur, Derby Country, Excelsior, AZ en Ajax. Tegenwoordig voetbalt hij voor Fiorentina in de Serie A.
Berbers zijn een volk dat verspreid is van Marokko tot Egypte. Samen met de Arabieren de bewoners van Noord-Afrika. De meeste Berbers zijn te vinden in Marokko en Algerije. De Marokkaanse bevolking bestaat voor 50 a 60% uit Berbers. Het overige zijn Arabieren en wat minderheidsgroepen die bestaat uit 2% van de bevolking (Joden, Spanjaarden etcetra).quote:Op zondag 2 december 2012 00:26 schreef Duveldrinker het volgende:
hebben we het nou over Berbers of Marokkanen? Daar zit toch een verschil in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |