Dat is het minste wat ik kan doen. Dank je.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Inderdaad, Jelle, ik heb echt respect voor je, ook alle moeite die je doet om de FOK'ers ook anderen kanten van de Marokkaanse mensen in Nederland te laten zien!
Ik vind Zinedine Zidane de grootste Berber van de laatste 20 jaar. Zeker. Heb niet per sé een groot voorbeeld. Hoewel Aboutaleb wel het meest bij mij in de buurt komt, omdat hij zich ook omhoog heeft gewerkt d.m.v. het volgen van opleidingen. Die pad wil ik ook volgen. Alleen heb geen ambitie om de politiek in te gaan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:01 schreef Smack10 het volgende:
Wie is je grootste voorbeeld dan Jellereppe?
Klopt. Het rijtje kon nog wel langer. Ali B hoort er ook bij. Heeft nu een eigen bedrijf en tv-programma. Was ooit een straatjoch.quote:
80 procent van de Marokkanen werken, en daarmee onderhouden ze gemakkelijk die 20% die een uitkering hebben, dus de ''Nederlandse belasting betaler'' kost het helemaal niets, zo kan je het ook zien.quote:
Was het maar zo'n feest. Jij weet ook wel dat de Nederlanders betalen voor de uitkeringtrekkers, Marokkaans, Nederlands, Turks, iedereen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
80 procent van de Marokkanen werken, en daarmee onderhouden ze gemakkelijk die 20% die een uitkering hebben, dus de ''Nederlandse belasting betaler'' kost het helemaal niets, zo kan je het ook zien.
Zo onderhouden de 80% Marokkaanse Nederlanders ook de Autochtonen vaak PVV stemmende uitkeringstrekkers..quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Jij weet ook wel dat de Nederlanders betalen voor de uitkeringtrekkers, Marokkaans, Nederlands, Turks, iedereen.
Niet in Nederland. Zijn lang niet genoeg Marokkanen hier om dat allemaal te onderhoudenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:28 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Zo onderhouden de 80% Marokkaanse Nederlanders ook de Autochtonen vaak PVV stemmende uitkeringstrekkers..
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:31 schreef wickedmen het volgende:
Hoi.
Ik ben ook Berber.
Wisten jullie dat?
Dat is een legendarisch figuur uit de oudheid. Niet recent. Vandaar dat ik hem achterwege heb gelaten. Het is maar een kort lijstje. Kan gerust 3 a 4 keer langer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Je vergeet Ibn Battuta...
http://en.wikipedia.org/wiki/Ibn_Battuta
Niet de Oudheid, maar de Middeleeuwen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is een legendarisch figuur uit de oudheid. Niet recent. Vandaar dat ik hem achterwege heb gelaten. Het is maar een kort lijstje. Kan gerust 3 a 4 keer langer.
Klopt. Middeleeuwen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet de Oudheid, maar de Middeleeuwen.Maar oké, je hebt het dus over recente voorbeelden. Duidelijk.
Jean Remo. Toevallig was ik van plan deze nacht de film Leon te gaan bekijken. Is hij een Berber?quote:
Geboren in casablancaquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jean Remo. Toevallig was ik van plan deze nacht de film Leon te gaan bekijken. Is hij een Berber?
Ohw lees net dat hij er geboren is: Casablanca, Marokko, 30 juli 1948 maar zijn ouders zijn spaans, en hij is Frans... ehhh, ingewikkeldquote:
Haha, wilde het net even gaan googelen. Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ohw lees net dat hij er geboren is: Casablanca, Marokko, 30 juli 1948 maar zijn ouders zijn spaans, en hij is Frans... ehhh, ingewikkeld
Dus toch geen berber
quote:7. Lorine Zineb Noka Talhaoui
Geboren in Stockholm, Zweden. Kind van Marokkaanse immigranten. Heeft met de single Euphoria het Eurosongfestival 2012 voor Zweden gewonnen.
quote:8. Bouchra van Persie
Sinds 2004 getrouwd met de Nederlandse voetballer Robin van Persie. Hebben twee kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |