Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Op zaterdag 1 december 2012 21:11 schreef Raene het volgende: Nou linda de mol @ikhouvanholland nouu die kerstboom hoeven we niet in te investeren want de wereld vergaat over 3 weken.. Wat een koe ..
Wat een onzin.. Waarom (al zou het wel idd het einde van de wereld zijn) zou je niet investeren in een kerstboom.. Je gaat toch al dood dus waarom niet? En als de wereld niet vergaat.. Jammer joh vind nog maar een mooie kerstboom ..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Wat een onzin.. Waarom al zou het wel het einde van de wereld zijn niet investeren in een kerstboom.. Je gaat toch al dood dus waarom niet? En als de wereld niet vergaat.. Jammer joh vind nog maar een mooie kerstboom ..
Omdat je een nederlander bent, als er een reden is om geld uit te sparen dan doe je dat, ook/zelfs/juist als de wereld vergaat.
Omdat je een nederlander bent, als er een reden is om geld uit te sparen dan doe je dat, ook/zelfs/juist als de wereld vergaat.
Je gaat toch dood.. En al zal je niet dood gaan zal je niks meer aan je geld hebben.. Mijn kerstboom ga ik wel lekker optuigen want ik heb al 3 jaar eentje van plastic !
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Je gaat toch dood.. En al zal je niet dood gaan zal je niks meer aan je geld hebben.. Mijn kerstboom ga ik wel lekker optuigen want ik heb al 3 jaar eentje van plastic !
Als je toch zo overtuigd bent dat we eraan gaan, wanneer heb je tijd?
Als je toch zo overtuigd bent dat we eraan gaan, wanneer heb je tijd?
Ik ben er juist niet van overtuigd.. Het is gewoon onzin.. Ik vond die bewering van linda de mol gewoon dom.. ookal is het een grap.. Al kijk je ook naar doomsdaypreppers.. ik heb er nog geen een gezien die zich voorbereid op de maya voorspelling !
Ik ben er juist niet van overtuigd.. Het is gewoon onzin.. Ik vond die bewering van linda de mol gewoon dom.. ookal is het een grap.. Al kijk je ook naar doomsdaypreppers.. ik heb er nog geen een gezien die zich voorbereid op de maya voorspelling !
En nee ik ben geen prepper fanaat maar ik bedoel maar.. zelfs zij zijn er niet mee bezig !