Sla de sint altijd over!quote:Op zondag 2 december 2012 15:05 schreef ZOA het volgende:
[..]
Tis bijna 5 december, pakjesavond, dan kunnen de kadootjes mooi onder de boom
Ongeveer de hele Nederlandse middenstandquote:Op zondag 2 december 2012 15:11 schreef Jian het volgende:
Mensen die hun kerstboom optuigen nog voor Sinterklaas, echt!
ow ik vier het een keer of 3. 5, 12 en 19 decemberquote:
Ook bezopen, zou verboden moeten worden, maar ja als het uit zakelijk oogpunt aantrekkelijk is kan je daar bij mij nog wel mee aankomen, maar in je eigen fucking huiskamerquote:Op zondag 2 december 2012 15:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ongeveer de hele Nederlandse middenstand
precies .. wij tuigen de boom pas op rond 5 januariquote:Op zondag 2 december 2012 15:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook bezopen, zou verboden moeten worden, maar ja als het uit zakelijk oogpunt aantrekkelijk is kan je daar bij mij nog wel mee aankomen, maar in je eigen fucking huiskamer
Heb we de kerstverlichting hangen voor het raam, voor het geval het geen kerstmis meer wordt!quote:Op zondag 2 december 2012 15:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
ow ik vier het een keer of 3. 5, 12 en 19 december
De paus zegt ook dat onze lieve heer bestaatquote:Op zondag 2 december 2012 15:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb we de kerstverlichting hangen voor het raam, voor het geval het geen kerstmis meer wordt!
Maar de paus zegt dat het onzin is!
Geintjuuuuuuuuuuuuuuuuh
Ja gek he hij weet niet dat we van de apen afstammen!quote:Op zondag 2 december 2012 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
De paus zegt ook dat onze lieve heer bestaat
Misschien is het gefilmtquote:Op zondag 2 december 2012 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
He verdorie, staat de boom al? Kan opa dat nog een keer doen? Ik heb het gemist.
Nog zo'n theorietjequote:Op zondag 2 december 2012 15:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja gek he hij weet niet dat we van de apen afstammen!
nah, 't was niks, en dat met stemmige kerstmuziekbegeleiding, the torturequote:Op zondag 2 december 2012 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
He verdorie, staat de boom al? Kan opa dat nog een keer doen? Ik heb het gemist.
Nah, dan maar hopen dat-ie in de fik vliegt.quote:Op zondag 2 december 2012 15:32 schreef Jian het volgende:
[..]
nah, 't was niks, en dat met stemmige kerstmuziekbegeleiding, the torture
Nou aan sommige mensen kun je dat nog heel goed zienquote:
quote:
Ben nog eens naar optreden van hem geweest in DenHaag, bij gebouw van kunsten en wetenschappen, die helaas afgebrand is!quote:
Vertel mij wat, ik zit er al de hele tijd naar eentje te kijken op streamquote:Op zondag 2 december 2012 15:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou aan sommige mensen kun je dat nog heel goed zien
Man, echt m'n kerst kan niet meer stuk dan, op 5 januari gier ik nog steeds uitquote:Op zondag 2 december 2012 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dan maar hopen dat-ie in de fik vliegt.
Alles wat een man meer heeft dan een aap is mooi meegenomen!quote:Op zondag 2 december 2012 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik zit er al de hele tijd naar eentje te kijken op stream
Nou Oop heeft ,,, uhh, hij heeft ,,, ehhh, ...........quote:Op zondag 2 december 2012 15:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Alles wat een man meer heeft dan een aap is mooi meegenomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |