Ow, gut, dat wordt nachtwerk met zijn tempoquote:Op zondag 2 december 2012 14:05 schreef BendeBielzen het volgende:
en slierten en sneeuw en uiteraard de piek van een paar euro
Strikt genomen heeft hij nog 22 dagen de tijdquote:Op zondag 2 december 2012 14:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, gut, dat wordt nachtwerk met zijn tempo
Goed voor t luie zweetquote:Op zondag 2 december 2012 14:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, gut, dat wordt nachtwerk met zijn tempo
23, we komen pas 2e kerstdagquote:Op zondag 2 december 2012 14:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Strikt genomen heeft hij nog 22 dagen de tijd
uhhhhhhhh PB vraag eens waar die ene bal hangt, jeweetwel waar ik ff niet op de naam van kan komenquote:Op zondag 2 december 2012 14:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Tijd voor de ballen!!
[ afbeelding ]
Ga er maar van uit dat die ergens achteraan en onderin komt te hangenquote:Op zondag 2 december 2012 14:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
uhhhhhhhh PB vraag eens waar die ene bal hangt, jeweetwel waar ik ff niet op de naam van kan komen
En dan zeg je dat ik teveel blauwe pilletjes neem?quote:Op zondag 2 december 2012 14:26 schreef Jian het volgende:
Ik raak al helemaal in kerststemming door die heerlijke kerstmuziek ....... barf
correctie: hij hangt vooraan in het midden (Waarschijnlijk wil Oop vermijden dat de langslopende buren een 010-bal in een 070-020-boom zienquote:Op zondag 2 december 2012 14:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat die ergens achteraan en onderin komt te hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |