SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
Gvd Ajacied422, normaal ben je binnen 2 seconden er als de kippen bij om een topic te openen, wacht ik geduldig gebeurt er weer niets.![]()
Ik gok dat hij aan het eten is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:51 schreef Grifte het volgende:
Gvd Ajacied422, normaal ben je binnen 2 seconden er als de kippen bij om een topic te openen, wacht ik geduldig gebeurt er weer niets.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Tsja, wat wil je met Jenkinson en Mertesucker achterin
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
FT Liverpool 2-0 Southampton.
Helaas, wel dik verdiend.
Ik ga maar is omkleden en richting De Kuip, straks maar op me gemak alles terugkijken bij MOTD![]()
nog 8 te gaan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:54 schreef sausagin het volgende:
Arsenal staat nu 10de in het klassement :s , swansea en stoke er over“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
1-0quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:52 schreef Grifte het volgende:
FT Liverpool 2-0 Southampton.
Helaas, wel dik verdiend.
Ik ga maar is omkleden en richting De Kuip, straks maar op me gemak alles terugkijken bij MOTD
Maar had makkelijk 6-0 moeten zijn, vraag me af welke spits ze in januari halen.![]()
Huntelaar, maar ik vraag me af in hoeverre dat een sportieve verbetering is (wat het eigenlijk helemaal niet is)quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:10 schreef duncannn het volgende:
[..]
1-0
Maar had makkelijk 6-0 moeten zijn, vraag me af welke spits ze in januari halen."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
oops UnitedOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
oops?quote:
Die winnen echt nog wel hoor![]()
Come-back ploeg
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
De Gea gepasseerd of is ie nog geblesseerd ofzo ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
1-1
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oops?
Die winnen echt nog wel hoor![]()
Come-back ploeg1-1
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat gaat snelOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Rooney
2-2 jezus
Reading![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: