Inderdaad, zelf nogal snel bang omdat ik niet wil schrikken.quote:Op maandag 3 december 2012 23:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En het is maar een spelletje...
En nog bang zijn om een grot, huis in te gaan,
een deur te openen enz... enz...
Maar je bent niet de enige
De makers hebben goede spanning in FC gemaakt
Lig nu met een bootje (op een veilige afstand) voor een groot schip...quote:Op maandag 3 december 2012 23:13 schreef kilozout het volgende:
[..]
Inderdaad, zelf nogal snel bang omdat ik niet wil schrikken.
Heb ik met de zee, diep duiken geeft toch wel spanning.....komen ze wel of niet happenquote:Op maandag 3 december 2012 22:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Veel grotten, waar ik niet in durf
Hangglider gepakt, laatste stuk onder water gezwommen en schip via ladder beklommen......no more piratesquote:Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Lig nu met een bootje (op een veilige afstand) voor een groot schip...
en er zitten heul heul veul piraten op![]()
Zit nu uit te pluizen hoe ik ongemerkt op dat schip kom
Erheen zwemmen is ook geen optie.
Maar ik ga nog eerst ff met de hond uit
voordat ik me af laat knallen
Dat kleine stukje kan je wel zwemmen, aan de ladder die aan bakboord van het schip zit. Toen ik daarheen zwom waren er ook geen haaien. Of als je het zeker wil weten pak je de camera en spot je ze even door met je camera erop te richtenquote:Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Lig nu met een bootje (op een veilige afstand) voor een groot schip...
en er zitten heul heul veul piraten op![]()
Zit nu uit te pluizen hoe ik ongemerkt op dat schip kom
Erheen zwemmen is ook geen optie.
Maar ik ga nog eerst ff met de hond uit
voordat ik me af laat knallen
Heb de camera nog nooit gebruikt, niet leuk op die manier. Hoop op een update dat de hele hud uit kan.quote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Of als je het zeker wil weten pak je de camera en spot je ze even door met je camera erop te richten
quote:Op maandag 3 december 2012 23:31 schreef Puzom het volgende:
[..]
Hangglider gepakt, laatste stuk onder water gezwommen en schip via ladder beklommen......no more pirates
Dan toch maar ff de zwemvliezen aandoen...quote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat kleine stukje kan je wel zwemmen, aan de ladder die aan bakboord van het schip zit. Toen ik daarheen zwom waren er ook geen haaien. Of als je het zeker wil weten pak je de camera en spot je ze even door met je camera erop te richten
Zit er idd in... Maar of je ermee vliegen kunt is een tweede.quote:Op maandag 3 december 2012 23:43 schreef Puzom het volgende:
[..]
Geen idee, hoor er verder niemand over, zal wel niet.
Kan je een hartverzakking besparenquote:Op maandag 3 december 2012 23:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[..]
Dan toch maar ff de zwemvliezen aandoen...
Getagt met de camera heb ik idd ook gedaan
Ben je niet wezen kijken op die plek op mijn kaartje?quote:Op maandag 3 december 2012 23:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zit er idd in... Maar of je ermee vliegen kunt is een tweede.
Nog niet... Nu even wat afhalen van het schipquote:Op maandag 3 december 2012 23:50 schreef Puzom het volgende:
[..]
Ben je niet wezen kijken op die plek op mijn kaartje?
Zeker leuk, eerst alarmen snipen en dan voor de headshots gaan!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vind het mooi om met die sniper met silencer 1 voor 1 al die gastjes overhoop te knallen. Om het kamp heen rennen van bosje naar bosje, stenen gooien. Hilarisch.
Ja dat is af en toe wel irritant. Niet 1 maar 2 van die kolere dingen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:08 schreef Puzom het volgende:
[..]
Zeker leuk, eerst alarmen snipen en dan voor de headshots gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |